Ojazdene auto do 11000 Eur. Velke tazke a bezpecne.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Ojetá auta
-
"-- skrytý --" 10.05.06 13:44
« Re: Re: Re: Re: Hummer
Hummer som myslel zartom - viem, kde sa cenovo hybe.
Ja by som ten melon na auto naskrabal, ale radsej pojdem 5krat na poriadnu dovolenku a budem mat karu za pol melona, nez opacne :)
Je mi jasne, ze spotreba u aut, ktore hladam nebude 8-10. Takze Sacov argument o spotrebe pre mna nie je relevantny. Priemerka do tych 15 sa u tychto aut asi da ocakavat. A ja ju aj ocakavam.
Mas konkretne skusenosti s tymito autami? (Chrysler, Ford - ktore si menoval, nie sedany). Zivotnost a kvalita prevedenia. -
« Re: Re: Re: Hummer
No Hummery nejsou za 11 tisíc euro. Já bych ty sedany nezavrhoval, sou taky bezpečné, sou velké, těžké, akorát nejsou vysoké, ale oproti evropským vozům bytelné a navíc s dobrou výbavou. Jo a zapoměl sem na Jeep GrandCherokee, na ten se taky jukni, těch je tu nejvíc...Sou i ropáky, kdybys toužil po naftě -
« Re: Re: Re: Re: Ojazdene auto do 11000 Eur. Velke tazke a be
Explorer bere tak 14-15 průměr, Tahoe to samý. "Velké" sedany 300M, LHS, Conocorde s motory V6 3,3 a 3,5 berou tak 12-13 (průměr). Jako dvoutunový auto za 8 litrů nepojede, to jedině po dálnici a to stejně vezme tak 10....
Pokud by ti stačil midsize, tak je dobrá volba Chrysler Sebring 2,7 V6 (ten se tu i ofiko prodává). Z 11 táců ojro rok tak 2001-2. -
"-- skrytý --" 10.05.06 13:19
« Re: Re: Re: Ojazdene auto do 11000 Eur. Velke tazke a bezpec
Saco: V otazke bezpecnosti sa riadim asi viac vlastnym rozumom, nez vysledkami NCAP - aj ked samozreme su do istej miery smerodajne, ale fyzyku a hybnost neoklamu. Predpokladam, ze je kazdemu jasne, ze (povedzme) 5 hviezdiciek u noveho clia a u dvakrat tazsieho auta sa nedaju uplne dat do roviny. O tom tu uz boli nejake diskusie a ja som sa priklonil k nazoru, ze bezpecnejsie je sice starsie a menejhviezdickove 2 tonove SUV, nez novsie a mensie auto s viac hviezdickami.
Navyse mam (mozno mylny) pocit, ze vyssie auto (vyssie podvozok, tym padom aj kabina a nohy a telo posadky) ti dava vacsiu sancu prezit deformaciu karoserie pri naraze do nizkeho auta.
Predpokladam, ze americkych aut tu jazdi malo, pretoze sa tu jednoducho nepredavaju. V amerike ich jazdi plno ...:) To je vec marketingu.
20 litrov spotrebu by som samozrejme nebral. Otazka je, ktore auta tolko zeru ... -
« Re: Re: Re: Ojazdene auto do 11000 Eur. Velke tazke a bezpec
Díly - www.simix.cz ; www.impexta.cz a www.cartime.com Základní věci sou skladem, zbytek do 14 dní (spíše do týdne) z USA.
Servisy třeba www.rcc.cz (Slaný) ale záleží odkud jsi
Jukni se na www.tipcar.cz a jukni na chryslery, Cadillac (doporučuji typ Seville, to bych měl přímo spojení na fan klub co se zabývá těmito vozy; Chevrolet (hlavně offorady) a Ford - musíš se prohabat evropou nooo -
"-- skrytý --" 10.05.06 13:04
« Re: Re: Ojazdene auto do 11000 Eur. Velke tazke a bezpecne.
Prejdi si najprv stránky napr. euroncap.cz, euroncap.com a budeš mať obraz ktoré autá sú aké bezpečné. Veľké a ťažké auto neznamená, že je aj najbezpečnejšie, niekedy práve naopak. Za 11000 Eur nejaké nové ročníky nekúpiš, a so starými je to z bezpečnosťou horšie a okrem toho ich bezpeč. výbava bude slabšia . A kupovať Ameriku ? Nebuď blázon, pozri sa okolo seba koľko amerických aut sa predáva a koľko jazdí. Myslíš, že preto, lebo sú také dobré a výhodné. No a máš 11000 Eur a je ti jedno, že ti auto zobere 20 litrov, alebo viac ?? -
« Bez nadpisu
:D kup si BVP a budes king >:D
Ale kedze chces ojazdene auto tak dovol upozornenie, ze vaha ti pomoze pri zrazke s inymi - nesimi autami. Naopak, ak to napalis niekde do stromu - stare konstrukcie nie su dvakrat bezpecne...
Takze tazky korab je dobry na zrazanie inych, ale nie na pretlacanie murov....
Za lacne prachy tiez kupis napr. Hyundai Terracan, Hyundai Galloper... Ale ani ta amerika nebude najhorsia - teda, ak to chces zivit...
:roll: -
"-- skrytý --" 10.05.06 12:59
« Re: Re: Ojazdene auto do 11000 Eur. Velke tazke a bezpecne.
No, pozrel som si tie SUV, Chevrolet a Ford - no, vdaka za tipy, je to velmi, velmi zaujimave. Chevrolet Tahoe a Ford Explorer - vyzeraju velmi dobre!
Otazka je, daju sa tieto auta doviest z EU bez homologizacie? Teda skor: je potrebna homologizacia, ak ho dovazam z krajiny v EU?
A co ND a servis? Kde sa da odborne servisovat taketo auto, ked sa u nas nepredava?
Vdaka. -
« Re: Ojazdene auto do 11000 Eur. Velke tazke a bezpecne.
Doporučuji nějakou ameriku, to jak z Kategorie SUV - Chevy Blazer, Tahoe či Ford Explorer, Expedition, tak sedany typu Chrysler Sebring, LHS, Concorde Chevy Impala 2000, Ford Taurus či Buick Le Sabre.
V Případě dotazů co se týče ND a dalších rád odpovím. -
"-- skrytý --" 10.05.06 12:01
« Ojazdene auto do 11000 Eur. Velke tazke a bezpecne.
Zdravim vsetkych. V dohladnej dobe sa budem obzerat po nahrade za svoje prve auto Renault Thalia, ktore sa blizi k 150tisicom km a bude z neho auto pre manzelku na nakupy.
Kedze najazdim relativne vela - cca 40tisic km za rok, zalozil som si rodinu apod... coraz viac pocitujem dennodenne rizika cihajuce na cestach a stavam sa stale opatrnejsi a pozornejsi pri soferovani. Zial spravanie inych ucastnikov neviem ovplyvnit, preto som sa rozhodol, ze dalsie auto musi byt co najbezpecnejsie.
Moj nazor na bezpecnost a skusenosti mi davaju nasledovne kriteria (privitam diskusiu, pretoze sa mozno mylim):
- Velke a tazke auto (min. 1,5 tony, najlepsie 2), idealne SUV kategoria alebo Offroad. Je to asi otazka mojej psychiky, ale rad by som mal auto, kde sedim vysoko nad cestou - ktore ma vysoko podvozok aj kabinu. Velke auto ma takisto vacsi respekt (moj pocit) na ceste ako nejaka Thalia alebo ine male auto.
- Ak nie SUV&Offroad kategoria, tak v druhej linii aj kategoria velkych aut v nizsej alebo strednej triede by mohla byt uvazovana...
- Kedze na nove auto v tychto dimenziach kategorii nemam, resp. aj keby som mal, tak take prachy za auto jednoducho nedam, tak by som bral dovoz ojazdeneho kusu do cca uvedenej ceny 11000 Eur.
- Rok vyroby od 1998 vyssie, KM stav 100-150 tisic km, zalezi od motorizacie a okolnosti konkretneho modelu - to je individualne, takze len takto priblizne.
- Vybava je pre mna relevantna len taka, co ma do cinenia s bezpecnostou. ABS+2 vankuse su minimum, neviem ako byvaju vybavene take starsie modely, popripade aky je vas nazor, co by take vacsie a tazsie auto malo z bespecnostnej vybavy urcite mat? (EBD, ESP?)
- Auto by malo byt v danej kategorii prevadzkovatelne za rozumne naklady - najma co sa tyka oprav dielov podliehajucim opotrebeniu. Spotreba pohonnych hmot samozrejme hra istu rolu, ale pri tychto dimenziach nie podstatnu ...
- Motorizacia: Nevadi mi benzin, takze to nemusi byt nutne diesel. Kazdopadne to auto by malo tych dalsich 150 tisic az 200 tisic KM vydrzat.
Neviem, co by som este napisal - kazdopadne by ma zaujimalo, ci ma zmysel o niecom takom vobec uvazovat, alebo som uplne mimo misu...
Vdaka.