Ojazdene auto do 11000 Eur. Velke tazke a bezpecne.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Ojetá auta
-
"-- skrytý --" 10.05.06 17:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ????
R.Bar.: A Ty se opravdu domníváš, že by si značkový servis Chrysler/Jeep ve Vídni dovolil vysoce postavenému člověku prodat jako nový vůz poslepovanou totálku? Jesli jsi to myslel vážně, tak opravdu postrádá jakýkoli smysl s Tebou diskutovat!!! -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kesk
Zato evropa měla v 99 všude 9 stupňový automaty.
Tady všichni dodnes kvedlaj šaltpákou nebo opěvují DSG a pod. hybridy.....
250 koňová amerika jede 220, to jaksi HTP nejede.
Co vytáhneš ted? Nízkej litrovej výkon a že to neumí zatáčet? To už známe, nějaká lepší pohádka by tam nebyla? >:D Tu vo červený karkulce bych prosil -
« Re: Re: Re: Re:
BMW 5 je sedan, to už sem tu nabízel sedany. Třeba Sebring nebo LHS nebo Seville STS. Za trošku jiný prachy než olítaná pětka od rádobybyznysmenů anebo kára z němec s 250 tácama km na kontě
Sorry, ale tohle uz je demagogie. BMW 5 E39 je naprosto nekde jinde nez nejaky Sebring nebo LHSko. To je jako srovnavat Mondeo s E-classe. A kdyby jsi neco vedel o cenach Seville STS v EU, tak by jsi vedel, ze vyjde draze nez stejne stara petka, tudiz to neni zrovna lacinejsi alternativa. :-D Ono to neni az tak prekvapiva, protoze ta Seville je protivahou sedmicky a nikoliv petky. Jinak Seville neni spatna volba, ale jejich na trhu minimum (v Nemecku, u nas skoro zadna) a ceny jsou opravdu vysoke. Za udanou cenu by musel jit do kousku z doby pred rokem 2000. Za stejne penize sezene petku s horsi vybavou z roku 2001+ nebo s lepsi vybavou respektive motorem z roku 2000/2001. -
"-- skrytý --" 10.05.06 17:34
« Re: Mitsi:
zvejkal: A proč Ti to mám zjišťovat já, když se v brouzdání po internetu nevyžívám (na to je tady dost jiných...). Buď mi prostě věř, nebo si to ověř!
PS: Je mi totiž úplně jedno, co si koupíš či v čem se nakonec zabiješ, ale není mi jedno, že vycházíš z naprosto mylných předpokladů. -
"-- skrytý --" 10.05.06 17:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kesk
v Zile som nesedel, ale na rozdiel od teba som sedel v blazeri
bol to hnus :roll:
amici sa snazia spravit pekne auto a su z toho iba same gyce
nehovoriac o tom, ze motoricky su to veterany, o uzasnych 4stupnovych automatoch sa ani nevyjadrujem... 250 konovy amik s automatom ide ako fabka 1.2 htp... -
"-- skrytý --" 10.05.06 17:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ????
Jo, byly to turbokamna, ale italského původu (s Mercedesem to nemělo nic společného) a NEBYLO to made in Austria, byť kupované a servisované ve Vídni. Ten původ jsme schválně ověřovali, jelikož negativní zkušenosti s Chryslerem Voyagerem made in Austria jsou (resp. i tehdy dávno byly) všeobecně známé. Jenže ten Jeep byl z hlediska dílenského zpracování naprostou katastrofou: šáfa nejvíc štvala silně nepasující kapota motoru, což bylo nejzřetelněji vidět právě z místa řidiče. A "jen" tohle se servisu nikdy nepodařilo vyřešit, nemluvě o dalších věcech...
PS: Pikantní byl rovněž křivý výřez 3. brzdového světla na 5. dveřích, ostatně rovněž nepasujících a neustále vrzajících. -
« Re: Re: Re: Re: Kesk
Se záložkou v technčáku jde přihlásit všechno >:D
I červený blinkry >:D
Co je teda logický? Koupit japosnkou oježděnou ludru s větší porcí Km a ropnym zázrakem a nebo korjeskej zázrak, kterje pochází stejně původem od japonců??
Nebo hotovej etalon mezi SUV, evropský zázrak , všemi opěvovaný Opel Frontera? Toho strčí Blazer/Jimny 3x do kapsy....
Nejelpší asi bude si koupit Defender, to je poctivá konstrukce. Ovšem na Vás taky zastaralá. Tak nevim, jedině snad OI 4x4, to bude asi nejlepší >:D >:D >:D >:D >:D >:D :D -
"-- skrytý --" 10.05.06 17:20
« Mitsi:
Mitsi: Tak to co si spominal o tej bezpecnosti ma zaujalo. Nejake take info potrebujem na dokreslenie obrazu.
Otazka: Laicky by som predpokladal, ze pri velkej svetlosti podvozku a vysky kokpitu nad vozovkou, by sa pri celnom naraze do nizkeho protiiduceho auta deformovala spodna cast a nizsie auto by malo tendenciu "podsunut sa" pod vyssie ...
Nie su o tom nejake dostupne materialy?
Ma clovek verit tomu, ze ked napr. zoberem Megan a celne ho v 50ke zrazim napr. s Patrolom, alebo Cherokee, tak posadka meganu na tom bude lepsie? -
« Re: Re:
to R.Barrichello: Prave proto, ze opravdu bezpecne SUV stoji moc penez, tak bych pokud bych chtel bezpecne prekonavat velke vzdalenosti koupil BMW 5 E39 v rozumne motoraci jejiz kombinace pasivni a aktivni bezpecnosti je oproti jakemukoliv SUV za 400k uplne nekde jinde.
Jinak ja obcas take potkam dvacet let stary Citroen BX, ackoliv to zdaleka nebyla super spolehliva auta. Navic stare klasicke ameriky, poctiva ocel, minimum elektroniky a ruznych vychytavek maji trosku jinou spolehlivost nez zminovany Cherokee.
SUV maji vysokou bezpecnost kdyz to do nich nekdo napere, ovsem mizernou kdyz to nekam naperou oni. Kdyz to napasujes ve stejne rychlosti s Tahoe do stromu tak na tom budes hure nez v te Fabii. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ????
Hm, jestli to servisovovala DimlerChryslerBohemia, tak bych utíkal a to hodně rychle pryč. Tam sou přímo hotový odborníci...Navíc bomba hodinoá szaba - 900,- Kč
Navíc tyhle číra jsou made in Austria a šéfik měl jistě ropnej Mercedes. To si běž stěžovat jinám na úniky >:D
Jeep není prémiová značka, taky ho nijaka zvlášt neobahujuju. Byly tam i problémy, jestli tlumítka nevdržej tuhle porci, tak je to hodně vodfláknutý. -
"-- skrytý --" 10.05.06 17:13
« Re: Re: Re: Kesk
ale ved ja nemam nic proti amerikam, keby som bol amik tak si SUV kupim, ale tu je to hlupost
ked zvejkal nabeha 40.000 km rocne tak je nelogicke kupovat americku ojazdenu sunku
a mimochodom na sk je to uz dost problem prihlasit po poslednej uprave
ked nemas napr. bocne blinkre si v *, neprihlasis to... -
« Re:
Jenže kolik stojí X5 >:D
Je zajímavý že ty auta v tý americe jezděj, jaktože už nejsou dávno na vrkáči. Pust si laskvvě někdy v tV nějakej dokument z USA - uvidíš tam 25 let starý auta v normálních provozu. Jakto že to jezdí, když sou to takový šoroty? Jakto že jezdeěj dodneška na Kubě 50 let starý auta? Dyt je to šrot????
Jo SUV nejsou bezepčný, ale až to napasuješ s Tahoe do Fabie tak s tý Fabie zbyde kostka plecho-plastu o velikost 1 metr krychlový.... někde 300 metrů na druhý straně....
Ty vozy uměj jezdit i rychle po dálnici, jen je nutný přdavný chladič automatu, aby se nepřehřával olej. Samo SUV není sporták, musí se stim jezdit rozumně, neni to jet s tím 200. To si musí každej uvědomit co chce, jestli SUV nebo velekj sedan dělanej na dálnice -
"-- skrytý --" 10.05.06 17:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ????
(cit.) "Vono to není moderna, ale drží to. Ovšem musí se s tim rozumě jezdit, mít to odpovídající údržbu a nervat toho díly ze škodný...."
- No nevím, nevím. Můj šéf toho Jeepa kupoval jako novýho a když to ani ne po 3 letech a pouhých 65 tis. km vypadalo na větší investice (spojka, všechny tlumiče - jezdil v tom výhradně sám a nikoli v terénu, repase diferáku a brzd, úniky oleje prakticky odevšad), rád se toho zbavil, samozřejmě se ztrátou! Pro pořádek podotýkám, že to auto bylo servisováno výhradně ve značkovém servisu a často tam bylo kvůli nepojízdnosti i neplánovaně... -
"-- skrytý --" 10.05.06 17:08
« Re: ss
saco: Predpokladam, ze auto pri rozumnej udrzbe a prevadzke do tych 300 tisic km vydrzi. plus minus. Na takuto dobu si aspon ja nejake auto obstaravam. Myslim, ze to nie je nerealne...
Ano, ak by som kupil auto takychto parametrov, ake som nastolil na zaciatku, tak bude starsie. Ale porovnavat to s Thaliou nie je namieste, su to uplne ine dimenzie.
Predpokladam, ze Thalia bude este raz tolko jazdit, ako doteraz. Takisto predpokladam, ze ojazdene auto uplne inych parametrov, ktore si kupim bude takisto este raz tolko jazdit. Iste, ze tu je riziko zlej kupy, ale toto riziko mienim podstupit.
Kolko ma teraz ta Thalia hodnotu? polovicu? cize za 180 tisic som si kupil dvojrocnu zaruku .... docela slusne ...:) -
« Re: Re: Kesk
To teda je, sem mluvil s majitelm ZILU loni v Lešanech. Je v tom beznínovej sedmilitr >:D Do trucku bomba věc, to žere těch 40
Mam dobrej pohled na SUV a vůbec na ameriky.
1,8 turbo - hmmm. Tak turbo bych nechtěl, dakujem pěkně.
O1 hlavně z prvních let plně konkuruje Chrysler Stratus, u toho tuhou zadní můžete hledat jak dlouho chcete, jaksi tam je vícprvkovej závěs, pravda V6 2,5 je od MITSU, ale furt je to Made in USA.
Coby ojetina je Stratus 2x lepší a za jiný ceny. To ovšem někdo nerad slyší, ameriky nejsou in.... -
« Bez nadpisu
Par poznamek k Amerikam. Protoze tu jsou dva extremy, jeden nekriticky nadseny a druhy nekriticky proti tak zaujmu trosku stredni proud.
Americke SUV za 400k kupovat je nesmysl a to zejmena pokud preferujes bezpecnost.
Bezpecnost SUV je v USA tematem poslednich par let. Bezpecnost vozu neni dana jen jeho velikosti, ale primarne konstrukci. Jak muze dopadnout clovek ve velkem aute se nejlepe ukazalo v crash testu Landwindu. Ameriky z devadesatych let na tom nejsou o nic lepe a dokonce ani nektere novejsi. Napriklad celni srazka jiste bytelne vypadajici H2jky nemusi dopadnou pro jeji posadku vubec dobre, protoze ten motor vpredu i po mensim narazu proste zmizi a posadka to nakoupi z prvni ruky. Pokud chces opravdu bezpecne SUV tak bud musis jit do evropske produkce (X5, XC90), nebo do poslednich americkych modelu zejmena premiovych znacek (Cadillac Escalade, Lincoln Navigator), nejaky sedm let stary Suburban ti pri srazce * opravdu nezachrani.
Krome toho nektere levnejsi Ameriky nemely zrovna idealni kvalitu a spolehlivost. Napriklad zminovany Cherokee je podle britskeho Reliability Indexu s velkym odstupem zdaleka nejmene spolehlive vozidlo vubec.
Navic pokud najezdis hodne kilometru po dalnici, tak SUV a specialne americke opravdu neni dobra volba, protoze jejich realna maximalni rychlost prilis neprevysuje 150km/hod, coz neni zrovna idealni hodnota na dalnicni jezdeni.
Amici delaji spoustu velice kvalitnich vozu, ale kupovat pet az sedm let stare full size SUV pro jezdeni po Evrope neni opravdu ten nejlepsi napad.