Ojazdene auto do 11000 Eur. Velke tazke a bezpecne.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Ojetá auta
-
"-- skrytý --" 10.05.06 17:45
« Re: Re: Mitsi:
Mitsi: Pytal som sa, ci o tom nie su dostopne nejake materialy, ak take direkt nemas (bez namahy), tak je to samozrejme v poho, neziadam ta o nic.
P.S. Zabit sa nemienim, prave naopak, chcel by som urobit nieco preto, aby som tuto moznost znizil. Zatial som podla prevazujuceho nazoru zistil, ze nevyriesim vobec nic, ak si kupim velke ojazdene SUV resp. Offroad. Sice sa to prieci mojmu nazoru, ale budem to brat do uvahy a skusim aj iny smer.... ale aky?
Pozeral som napr. forum o Velsatise. Ojazdene sa predava za slusne ceny, je to velke auto, stredna trieda(? alebo nizsia?), je lepsi tento smer z hladiska bezpecnosti? -
"-- skrytý --" 10.05.06 17:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kesk
dobre to som prehnal, ale 150 konova amerika (napr.PT cruiser 2.4) so 4 st. automatom je uplne to iste ako ta fabka. akurat fabka ma lepsi podvozok a tretinovu spotrebu a v europe stvrtinovu cenu...
a jasne ze americke SUV zle zataca, ved sa to na ceste chova ako karosa (ktora ma tiez lepsiu spotrebu a krajsi interier >:D ) -
"-- skrytý --" 10.05.06 17:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ????
R.Bar.: A Ty se opravdu domníváš, že by si značkový servis Chrysler/Jeep ve Vídni dovolil vysoce postavenému člověku prodat jako nový vůz poslepovanou totálku? Jesli jsi to myslel vážně, tak opravdu postrádá jakýkoli smysl s Tebou diskutovat!!! -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kesk
Zato evropa měla v 99 všude 9 stupňový automaty.
Tady všichni dodnes kvedlaj šaltpákou nebo opěvují DSG a pod. hybridy.....
250 koňová amerika jede 220, to jaksi HTP nejede.
Co vytáhneš ted? Nízkej litrovej výkon a že to neumí zatáčet? To už známe, nějaká lepší pohádka by tam nebyla? >:D Tu vo červený karkulce bych prosil -
« Re: Re: Re: Re:
BMW 5 je sedan, to už sem tu nabízel sedany. Třeba Sebring nebo LHS nebo Seville STS. Za trošku jiný prachy než olítaná pětka od rádobybyznysmenů anebo kára z němec s 250 tácama km na kontě
Sorry, ale tohle uz je demagogie. BMW 5 E39 je naprosto nekde jinde nez nejaky Sebring nebo LHSko. To je jako srovnavat Mondeo s E-classe. A kdyby jsi neco vedel o cenach Seville STS v EU, tak by jsi vedel, ze vyjde draze nez stejne stara petka, tudiz to neni zrovna lacinejsi alternativa. :-D Ono to neni az tak prekvapiva, protoze ta Seville je protivahou sedmicky a nikoliv petky. Jinak Seville neni spatna volba, ale jejich na trhu minimum (v Nemecku, u nas skoro zadna) a ceny jsou opravdu vysoke. Za udanou cenu by musel jit do kousku z doby pred rokem 2000. Za stejne penize sezene petku s horsi vybavou z roku 2001+ nebo s lepsi vybavou respektive motorem z roku 2000/2001. -
"-- skrytý --" 10.05.06 17:34
« Re: Mitsi:
zvejkal: A proč Ti to mám zjišťovat já, když se v brouzdání po internetu nevyžívám (na to je tady dost jiných...). Buď mi prostě věř, nebo si to ověř!
PS: Je mi totiž úplně jedno, co si koupíš či v čem se nakonec zabiješ, ale není mi jedno, že vycházíš z naprosto mylných předpokladů. -
"-- skrytý --" 10.05.06 17:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kesk
v Zile som nesedel, ale na rozdiel od teba som sedel v blazeri
bol to hnus :roll:
amici sa snazia spravit pekne auto a su z toho iba same gyce
nehovoriac o tom, ze motoricky su to veterany, o uzasnych 4stupnovych automatoch sa ani nevyjadrujem... 250 konovy amik s automatom ide ako fabka 1.2 htp... -
"-- skrytý --" 10.05.06 17:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ????
Jo, byly to turbokamna, ale italského původu (s Mercedesem to nemělo nic společného) a NEBYLO to made in Austria, byť kupované a servisované ve Vídni. Ten původ jsme schválně ověřovali, jelikož negativní zkušenosti s Chryslerem Voyagerem made in Austria jsou (resp. i tehdy dávno byly) všeobecně známé. Jenže ten Jeep byl z hlediska dílenského zpracování naprostou katastrofou: šáfa nejvíc štvala silně nepasující kapota motoru, což bylo nejzřetelněji vidět právě z místa řidiče. A "jen" tohle se servisu nikdy nepodařilo vyřešit, nemluvě o dalších věcech...
PS: Pikantní byl rovněž křivý výřez 3. brzdového světla na 5. dveřích, ostatně rovněž nepasujících a neustále vrzajících. -
« Re: Re: Re: Re: Kesk
Se záložkou v technčáku jde přihlásit všechno >:D
I červený blinkry >:D
Co je teda logický? Koupit japosnkou oježděnou ludru s větší porcí Km a ropnym zázrakem a nebo korjeskej zázrak, kterje pochází stejně původem od japonců??
Nebo hotovej etalon mezi SUV, evropský zázrak , všemi opěvovaný Opel Frontera? Toho strčí Blazer/Jimny 3x do kapsy....
Nejelpší asi bude si koupit Defender, to je poctivá konstrukce. Ovšem na Vás taky zastaralá. Tak nevim, jedině snad OI 4x4, to bude asi nejlepší >:D >:D >:D >:D >:D >:D :D -
"-- skrytý --" 10.05.06 17:20
« Mitsi:
Mitsi: Tak to co si spominal o tej bezpecnosti ma zaujalo. Nejake take info potrebujem na dokreslenie obrazu.
Otazka: Laicky by som predpokladal, ze pri velkej svetlosti podvozku a vysky kokpitu nad vozovkou, by sa pri celnom naraze do nizkeho protiiduceho auta deformovala spodna cast a nizsie auto by malo tendenciu "podsunut sa" pod vyssie ...
Nie su o tom nejake dostupne materialy?
Ma clovek verit tomu, ze ked napr. zoberem Megan a celne ho v 50ke zrazim napr. s Patrolom, alebo Cherokee, tak posadka meganu na tom bude lepsie? -
« Re: Re:
to R.Barrichello: Prave proto, ze opravdu bezpecne SUV stoji moc penez, tak bych pokud bych chtel bezpecne prekonavat velke vzdalenosti koupil BMW 5 E39 v rozumne motoraci jejiz kombinace pasivni a aktivni bezpecnosti je oproti jakemukoliv SUV za 400k uplne nekde jinde.
Jinak ja obcas take potkam dvacet let stary Citroen BX, ackoliv to zdaleka nebyla super spolehliva auta. Navic stare klasicke ameriky, poctiva ocel, minimum elektroniky a ruznych vychytavek maji trosku jinou spolehlivost nez zminovany Cherokee.
SUV maji vysokou bezpecnost kdyz to do nich nekdo napere, ovsem mizernou kdyz to nekam naperou oni. Kdyz to napasujes ve stejne rychlosti s Tahoe do stromu tak na tom budes hure nez v te Fabii. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ????
Hm, jestli to servisovovala DimlerChryslerBohemia, tak bych utíkal a to hodně rychle pryč. Tam sou přímo hotový odborníci...Navíc bomba hodinoá szaba - 900,- Kč
Navíc tyhle číra jsou made in Austria a šéfik měl jistě ropnej Mercedes. To si běž stěžovat jinám na úniky >:D
Jeep není prémiová značka, taky ho nijaka zvlášt neobahujuju. Byly tam i problémy, jestli tlumítka nevdržej tuhle porci, tak je to hodně vodfláknutý. -
"-- skrytý --" 10.05.06 17:13
« Re: Re: Re: Kesk
ale ved ja nemam nic proti amerikam, keby som bol amik tak si SUV kupim, ale tu je to hlupost
ked zvejkal nabeha 40.000 km rocne tak je nelogicke kupovat americku ojazdenu sunku
a mimochodom na sk je to uz dost problem prihlasit po poslednej uprave
ked nemas napr. bocne blinkre si v *, neprihlasis to...
No ja nevim, ale ta Seville stoji 299.000Kc, zatimco BMW 170.000Kc tedy ani ne sedesat procent ceny Cadillacu! Tak nevim jestli tohle neni velkej cenovej rozdil, tak uz pak nevim co. :roll: