Ojazdene auto do 11000 Eur. Velke tazke a bezpecne.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Ojetá auta
-
« Re: Re: Re: zadek
Znám lidi co maj dodnes v provozu třeba Chevrolet Caprice z 80. let a je plně funkční....
Samozřejmě ne každej s těmahle auta jezdí denně, ale když vezmem kolik maj ta auta najeto.....Samo tohle na denní jezdění nikomu nedporučuju.
Ale 96 je plně konkurenceschopné, vem si kolik je tu z 96 Felicií, Oktávek, a dalších a taky to jezdí a denně. I starší kusy jako fáčka, 120 apod...
V roku nevydím problém, navíc ten Explorer se dá za cca 350 sehnat i mladší....
A spolhlivost je relativní, záleží na kusu, i fungl nové auta maj problémy, viz zde zmiňované Oktavie, renaulty, Citoreny, VW, KIA a další a tou sou funglovky... -
"-- skrytý --" 06.06.06 11:03
« Re: Re: zadek
Zadek : Určite si si nekúpil 14 let staryho offroada na každodenné jazdenie 80 km do a 80 km z práce !!! / a okrem toho ty si zvláštny prípad, lebo si fanúšik, zberateľ a nekupuješ si praktické autá z rozumu na jazdenie do práce, ale je to tvoje hobby, takže z tvojho pohľadu radiť niekomu ako Zvejkal, ,ktorý potrebuje praktické auto pre seba , rodinu a do práce je prinajmenšom neobjektívne.
:!:
R.Barrichello: Mne samozrejme nevadí, keď si Zvejkal kúpi aj Tatru, ale táto diskuzia je o tom , že Zvejkal si chce kúpiť bezpečné auto na 5r. a 200000 km a tak ako ty mu tu prezentuješ svoje názory na svoje suprové americké tátoše, tak ja mu tu prezentujem podľa mňa správny názor , aké auto by si mal kúpiť s cieľom mu dobre poradiť a dúfam , že tvoj cieľ je asi min. podobný, takže aký máš s tým problém ty ? Keď dá Zvejkal na tvoj názor O.K. , ale keď si prečíta pár riadkov aj z "druhej" strany určite ho z toho nebude bolieť hlava, takže asi tak. :idea:
"A že 96 není až takový děduška, když tady dodnes jezdí auta o 20 a více let starší bez velkých problémů " tak to je tiež tvoj názor o ktorom sa radšej nebudem vyjadrovať. /z mojej skúsenosti najstaršie aut som mal 7 ročné a keď si predstavím, že by som ho potom akože kúpil a chcel by som s ním spraviť ešte 200000 km za 5r. tak je mi z toho zle a to sa o autá pomerne dobre starám, no ale čo už AMERIKA to nebola, bol to iba úbohý Fiat Tipo TD / -
« Re: Re: Ač
No tak já jako velký příznivec amerik musím znovu opakovat že V6 je obecně schopna najet klidně 300 a více tisíc.....
A že 96 není až takový děduška, když tady dodnes jezdí auta o 20 a více let starší bez velkých problémů a s nájezdy přes 500 tis KM....
K tomu nájezdu 40 tis ročně - ano sežere to palivo, je to velké, těžké auto, ale s tím asi zvejkal počítá. Kdyby ne, nechtěl by to. Kdyby mu šlo o nejlevnější přepavu, skočí po naftové Fabii či oktávce a bude jezdit za 6 litrů. Ale po tom asi netouží. Když na to má a přispěje mu zaměstnanvatel, proč ne....
Tobě na tom něco vadí?? Bud rád, odvede víc peněz do státního rozpočtu, nebo ti vadí že spotřebuje moc ropy? Neměli bysme všichni jezdit povinně v tříválci 1,2??? Co???
Nebo v čem je problém??? Ten explorer pokud je v dobrym stavu těch pět let vydrží, samo bude nutná nějaká údržba vyměnit pár věcí, jako u každého auta, ale díly na Ford USA nejsou nijak drahé.... -
"-- skrytý --" 06.06.06 10:12
« Re: Ač
R.Barrichello :To, že z bazaru "jsou nejlepší služebáky" môže byť pravda , ale aj ty ako veľký priaznivec "Amerik" musíš uznať, že kupovať auto na 40000 km ročne a 5 rokov a obzerať sa napr. po šunke "Ford Explorer 4.0 V6, Model 96 s SOHC" alebo po hocijakom inom deduškovi je totálna blbosť. -
« Ač
se budete divit, tak z bazaru jsou nejlepší služebáky, ale nesmí to být Filcka či Fobie senior apod. nádhery, s kerejma jezdilo xy lidí, ale něco "lepšího" s čím jezdil jen šéf, jeden člověk, mělo to pravidelný servis a i při vyšším nájezdu km je to většinou v mnohem lepší stavu, než méně jeté od soukromníka, který škudlil na údržbě a s*al na to.....
Jinak nejlepší auta jsou ze švajcu, ale musíte si připlatit na cle :D -
"-- skrytý --" 06.06.06 08:54
« Re: Re: Re:
A tu su nejaké myslím celkom rozumné názory z inej diskuzie :
Re: A NENÍ TO NÁHODOU TAK,
A koupil sis to svoje podruhé?.. nekoupil, viď... Jinak máš samozřejmě pravdu, že jen otevřeností a férovým jednáním můžeš dosáhnout úspěchů... doufejme. Ale. Víš, pro mne je prostě pochopitelné, že někdo vezme dva melouny a koupí si třeba Mercedes... ale je pro mne absolutně nepochopitelné, že někdo vezme obrovskej balík peněz, třeba 400 tisíc, které dlouho střádá... a za něj si koupí nějakou bazarovou věc... tohle prostě absolutně nechápu... Přiznám se, že bych to nikdy neudělal. Je uplně něco jiného, když podnikáš a koupíš za dvě mega káru na leasing, jehož splátky tě nijak nezatížej, než, když se sotva dokodrcáš ke 400 tisícům... a pořídíš si za to... vylítanej křáp... nechápu. Tohle prostě nechápu.
od: GTI 83.208.175.x datum: 05.06. 06 21:41
Co se tyce ojetiny za 400 klaciku, tak to podle me muze mit smysl u jahreswagnu z Nemecka, ktery bude mit na konte napr. 20-30000, cili temer nove auto a koupis ho napr. za 70% ceny. To se podle me vyplati vic, nez si jit koupit novou Fabii pripadne Logana. Takove auto nema za sebou temer nic, je za podobnou cenu a pritom je treba o tridu vys. Za 400 bych urcite nekoupil 4 lety auto, ktere ma pres 100000 za sebou uz se zacne s*at. 4 lete auto ano, ale max kolem 100-150 a v rozumnem stavu. Nejlepe prave takove, ktere znas. Treba si ho odkoupis od firmy. Jezdil si s nim, vis co je to zac. Z bazaru nikdy. Tam muzes vzdy predpokladat, ze ma najeto 2x tolik a melo min jednu poradnou havarku. Vse pochopitelne "sikovne" zamaskovane. Tak to je prave priklad vyhozenych penez. Prave proto se podivuju tvoji obrane bazaru. Ano, clovek nesmi byt blby a musi vedet, ze jde pro bazarove auto. Tim padem by mel cekat nejhorsi. Co mi vadi je to neseriozni jednani, ktere proste nemas cim omluvit. Jo, chteji prodat a vydelat si na chleba. Jenze vydelat timhle zpusobem? -
"-- skrytý --" 06.06.06 08:29
« Re: Re:
ZVEJKAL: Mať limit 400000 Sk na auto , denne zrobiť 160 km za prácou pri spotrebe napr. 15 l /ako píše archibald má priemer 17 - 20 l t.j. 1000 SK denne. /mesačne 20000, ročne 240000/ a aj keď ti niečo prispieva zamestnávateľ ??? Sám uznáš, že je to totálna blbosť, keď môžeš jazdiť s nejakým dieslovým kombíkom za nejakých 6l. t.j. 400Sk denne /mesačne 8000, ročne 96000/ = úspora 144000 Sk. No keď máš limit 400 l na auto asi nebudeš ťažký milionár a dať o 144 000 menej ročne iba za palivo /a to ceny ešte pôjdu hore/ a za 5 rokov na ktoré auto pribl. kupuješ je to 720000 !!! tak to za tých 5 r. môžeš uvažovať o úplne inom aute iba za to čo usporíš na palive !!!! Možno čísla nie sú presné /príspevok od zamestn./ a "amerikanci" tu budú hovoriť , že toľko nezožere a pod. ale v globále je to aspoň približne tak a nehovor, že zamestnávateľ ti bude prispievať na palivo podľa toho koľko ti bude žrať auto. takže :arrow: :idea: :idea: :idea: -
« Re:
Z vlastní zkušenosti doporučuju Expeditiona. Taky jsem kdysi chtěl jít spíše do Exploreru, ale když jsem je viděl vedle sebe - bylo rozhodnuto, zvlášt pokud to chceš trochu používat i jako "náklaďák". Mám sice jenom 4.6, ale dynamika na auto co váží 2,5t je velmi dobrá. Jinak u takhle velkých aut doporučuju 4x4. Dělaj se totiž i verze 2WD, je s nimi sice o něco méně problémů, ale pro naše klimatický podmínky to není dělaný - už několikrát se mi stalo při náhonu jenom na zadek, že jsem se na mokru nemoh rozjet do prudšího kopce, když jsem omylem trochu více přišlápl plyn (na a na sněhu by to bylo už o život). U novějších verzí Expeditiona 4x4 už to není třeba řešit, protože volba 2WD už není v nabídce a vždy je aktivováno A4WD. Spotřeba už taková velká sláva není. Pri poměru cca 70/30 (město/dálnice) mám průměr mezi 17 až 20 l,
a to ho vůbec nešetřím. Díly jsou zcela v pohodě , jak už psal Barichello, projdi si rockauto.com, ceny v dolarech vynasob tak cca 45 a dostaneš +- reálnou cenu, za jakou ti to prodá simix nebo impexta. Dodací lhuty jsou 1 až 2 tydny. Takže přeju šťastnou ruku (hlavu) při výběru. -
« Magic
No co s lehkou papírovou skládačkou plnou alobalu a plastovejch trsátek??? 6e sedí v zatáčkách a jede 250???
Těch 250 pojede i těžká kára kdo chce vymetat záčky - Když budu toužit po tomto zážitku, zajdu si na motokáry, to je mnohem lepší >:D >:D
Ono třeba v pátek kdy to v Praze fakt jelo se tohle hodně využije při prům. rychlosti 25 Km/h :D -
« Re:
Automatu se neboj, ale musíš si ho prověři. Explorer se v manuálu nedělal.
Pohlídej si stav kapaliny, projed se v tom - nesmí to v automatu při přeřazování cukat, vyzkoušej to v kopci, jestli při rozjezdu vůz necouve, nebo to trochu neprokluzuje (jinak je zle), kapalina musí být červená, nesmí být cítit spíáleninou, podívej se zespodu na víko skříně převodovky, jestli není promáčklé či jinak zdeformované, jak vypadá těsnění, jestli to moc neteče atd....(může to lehce rosit, to je v pohodě, to enní na závadu).
Rověnž to nesmí při rozjezdu ani na zpátečku zdechat a vem to na diagnostiku.
Víc nelze poradit.
Nové , keď už nič majú aspoň záruku, a keď kúpiš jazdené a ešte taký ten "nepodarený kus" tak potom čo ? vymeníš všetky diely na aute ešte 2x a aj keď nie su akože drahé "čo je samozrejme relatívne, lebo drahé sú" tak sa z toho pos.... .