Ojazdene auto do 11000 Eur. Velke tazke a bezpecne.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Ojetá auta
-
"-- skrytý --" 10.05.06 18:00
« Re: Re: Re: Mitsi:
zvejkal: VelSatis, pokud se nemýlím, nahradil Safrane, tedy se jedná o tzv. vlajkovou loď Renaultu.
A co se týče bezpečnosti, osobně upřednostňuji především tu aktivní a alespoň zatím se mi to vždy vyplatilo: je přece lepší mít auto, a nímž se dokážeš překážce vyhnout, než spoléhat na to, že Tě pasivní bezpečnost ochrání!
Principiálně sice nemám nic proti americkým autům, ale do Evropy se individuálně dovezené vozy rozhodně nehodí, a to zejména pro naprosto bídnou aktivní bezpečnost. A právě proto jsou americká auta prodávaná v Evropě povětšinou dost jiná, než ta v USA, což platí nejen pro čisté Ameriky, ale např. i pro Japonce (při srovnání konkrétního provedení pro trh USA a pro Evropu). -
"-- skrytý --" 10.05.06 17:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
neviem naco sa s tebou bavim barrichello, v USA si evidentne nikdy nebol a jazdil si dokopy na troch US autach.
v USA prudko klesa predaj americkych aut, a stupa predaj japoncov, pretoze su technicky 100 rokov pred amikmi
ale ty si jazdi na svojom chrysleri a pekne tankuj, ja ti to doprajem >:D -
IJK 10.05.06 17:56
« Bez nadpisu
250 konovy amik s automatom ide ako fabka 1.2 htp...
A na takovýhle moudra chodíš kam? Máš tu Fabku a chceš si zlepšovat sebevědomí, nebo co?
Amíka s automatem jsme nějakou dobu měli, nějaký Chevrolet pick-up objem něco kolem 5 litrů, tuším ani 250 koníků neměl - bylo to auto po hudebníkovi Ivanu Mládkovi (vyměnil ho za nějaký osmilitr) a používali jsme ho na stavbu. Na korbu naložili ještěrkou paletu cementu a když jsi to trochu víc polechtal, tak šla zadem zase dolů :-) Na dálnici klidně 160, s tou 1.2htp bys to fakt těžko honil. Pravda, při těch 160 si zobnul asi 27l/100 ale normálně se s tím dalo jezdit za nějakých 12 a to bylo nějakých 15 let starý auto s víc jak 100tis mil na hřbetě...
Vyčítat by se tomu dalo leccos, ale bylo to robusní, naprosto spolehlivý a bezúdržbový.
Vizi původního zakladatele threadu celkem chápu a myslím si, že je realizovatelná, akorát pro to auto asi bude muset vyjet ven, nejlépe Belgie, Holandsko nebo Švýcary, a samozřejmě vynechat tureckýbazarníky. 3-6 let starý auto dobrý značky může být podstatně lepší investice než nový ve srovnatelný ceně, který za první 2 roky ztratí nejen tu záruku, ale taky 40% na ceně U Oktávek apod. k tomu ještě nutno připočíst mnohem větší riziko krádeže. -
« Re: Re: Re: Re: Dusan
No jenže v bávu je R6, má najet o 40 táců víc (když budem věřit uváděným údajům)....Kdyby tam byl stejnej motor a ty KM, tak stojí báwo stejně
Vzdej to, na cenach te vzdycky umlatim, fakt to mam nastudovany. :-! Ja jsem totiz prave nad Seville uvazoval, ze bych si ji koupil, takze jsem shanel ruzne info. A petka byla druhou variantou, takze tu znam take. Petka E39 ve srovnatelnem motoru by nebyla o mnoho drazsi, protoze 540tka (286 koni, 4.4l) stoji o par desitek tisic vice. Stale bude hluboko pod trema sty tisici.
Jinak ta konkretni Seville ma jeste ten drobny problem, ze je to dovlecenina z USA, takze nema brzdy upravene na vyrazne narocnejsi evropske podminky. :x Takze pokud Seville STS tak evropskou verzi.
skus so seville prest zakrutou v 140ke. tak sa nahne ze si osuchas spatne zrkadla a potom sa rozsype, a na tu 140ku sa ten americky automat rozbehne tak za pol hodiny
Placas nesmysly. Seville STS jede i v americke verzi 210km/hod a ma jizdni vlastnosti na spicce sve tridy. Nicmene neni to sportovni sedan jako petka, takze je spise komfortnejsi. Nicmene ma oproti petce aktivni tlumice, takze zatacek se neni treba bat. -
"-- skrytý --" 10.05.06 17:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ????
to chces porovnanat tan odporny seville pre americke 90 rocne zidovske babky s 5kou ?????
skus so seville prest zakrutou v 140ke. tak sa nahne ze si osuchas spatne zrkadla a potom sa rozsype, a na tu 140ku sa ten americky automat rozbehne tak za pol hodiny
5ka sa v zakrute ani nehne a ta 2.8 ktoru nam ukazujes je vydareny motor... -
« Re: Re: Dusan
Ano, moc jich tu není. Je k mání 98
[odkaz]
a 98 BMW 5
[odkaz]
Strašnej cenovej rozdíl což, navíc má BMW slabší motor
No ja nevim, ale ta Seville stoji 299.000Kc, zatimco BMW 170.000Kc tedy ani ne sedesat procent ceny Cadillacu! Tak nevim jestli tohle neni velkej cenovej rozdil, tak uz pak nevim co. :roll: -
"-- skrytý --" 10.05.06 17:45
« Re: Re: Mitsi:
Mitsi: Pytal som sa, ci o tom nie su dostopne nejake materialy, ak take direkt nemas (bez namahy), tak je to samozrejme v poho, neziadam ta o nic.
P.S. Zabit sa nemienim, prave naopak, chcel by som urobit nieco preto, aby som tuto moznost znizil. Zatial som podla prevazujuceho nazoru zistil, ze nevyriesim vobec nic, ak si kupim velke ojazdene SUV resp. Offroad. Sice sa to prieci mojmu nazoru, ale budem to brat do uvahy a skusim aj iny smer.... ale aky?
Pozeral som napr. forum o Velsatise. Ojazdene sa predava za slusne ceny, je to velke auto, stredna trieda(? alebo nizsia?), je lepsi tento smer z hladiska bezpecnosti? -
"-- skrytý --" 10.05.06 17:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kesk
dobre to som prehnal, ale 150 konova amerika (napr.PT cruiser 2.4) so 4 st. automatom je uplne to iste ako ta fabka. akurat fabka ma lepsi podvozok a tretinovu spotrebu a v europe stvrtinovu cenu...
a jasne ze americke SUV zle zataca, ved sa to na ceste chova ako karosa (ktora ma tiez lepsiu spotrebu a krajsi interier >:D )
s americkym pick-upom 160 po dialnici je naozaj maximalka, a dojazd od jednej pumpe k druhej