Ojazdene auto do 11000 Eur. Velke tazke a bezpecne.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Ojetá auta
-
"-- skrytý --" 10.05.06 18:00
« Re: Re: Re: Mitsi:
zvejkal: VelSatis, pokud se nemýlím, nahradil Safrane, tedy se jedná o tzv. vlajkovou loď Renaultu.
A co se týče bezpečnosti, osobně upřednostňuji především tu aktivní a alespoň zatím se mi to vždy vyplatilo: je přece lepší mít auto, a nímž se dokážeš překážce vyhnout, než spoléhat na to, že Tě pasivní bezpečnost ochrání!
Principiálně sice nemám nic proti americkým autům, ale do Evropy se individuálně dovezené vozy rozhodně nehodí, a to zejména pro naprosto bídnou aktivní bezpečnost. A právě proto jsou americká auta prodávaná v Evropě povětšinou dost jiná, než ta v USA, což platí nejen pro čisté Ameriky, ale např. i pro Japonce (při srovnání konkrétního provedení pro trh USA a pro Evropu). -
"-- skrytý --" 10.05.06 17:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
neviem naco sa s tebou bavim barrichello, v USA si evidentne nikdy nebol a jazdil si dokopy na troch US autach.
v USA prudko klesa predaj americkych aut, a stupa predaj japoncov, pretoze su technicky 100 rokov pred amikmi
ale ty si jazdi na svojom chrysleri a pekne tankuj, ja ti to doprajem >:D -
IJK 10.05.06 17:56
« Bez nadpisu
250 konovy amik s automatom ide ako fabka 1.2 htp...
A na takovýhle moudra chodíš kam? Máš tu Fabku a chceš si zlepšovat sebevědomí, nebo co?
Amíka s automatem jsme nějakou dobu měli, nějaký Chevrolet pick-up objem něco kolem 5 litrů, tuším ani 250 koníků neměl - bylo to auto po hudebníkovi Ivanu Mládkovi (vyměnil ho za nějaký osmilitr) a používali jsme ho na stavbu. Na korbu naložili ještěrkou paletu cementu a když jsi to trochu víc polechtal, tak šla zadem zase dolů :-) Na dálnici klidně 160, s tou 1.2htp bys to fakt těžko honil. Pravda, při těch 160 si zobnul asi 27l/100 ale normálně se s tím dalo jezdit za nějakých 12 a to bylo nějakých 15 let starý auto s víc jak 100tis mil na hřbetě...
Vyčítat by se tomu dalo leccos, ale bylo to robusní, naprosto spolehlivý a bezúdržbový.
Vizi původního zakladatele threadu celkem chápu a myslím si, že je realizovatelná, akorát pro to auto asi bude muset vyjet ven, nejlépe Belgie, Holandsko nebo Švýcary, a samozřejmě vynechat tureckýbazarníky. 3-6 let starý auto dobrý značky může být podstatně lepší investice než nový ve srovnatelný ceně, který za první 2 roky ztratí nejen tu záruku, ale taky 40% na ceně U Oktávek apod. k tomu ještě nutno připočíst mnohem větší riziko krádeže. -
« Re: Re: Re: Re: Dusan
No jenže v bávu je R6, má najet o 40 táců víc (když budem věřit uváděným údajům)....Kdyby tam byl stejnej motor a ty KM, tak stojí báwo stejně
Vzdej to, na cenach te vzdycky umlatim, fakt to mam nastudovany. :-! Ja jsem totiz prave nad Seville uvazoval, ze bych si ji koupil, takze jsem shanel ruzne info. A petka byla druhou variantou, takze tu znam take. Petka E39 ve srovnatelnem motoru by nebyla o mnoho drazsi, protoze 540tka (286 koni, 4.4l) stoji o par desitek tisic vice. Stale bude hluboko pod trema sty tisici.
Jinak ta konkretni Seville ma jeste ten drobny problem, ze je to dovlecenina z USA, takze nema brzdy upravene na vyrazne narocnejsi evropske podminky. :x Takze pokud Seville STS tak evropskou verzi.
skus so seville prest zakrutou v 140ke. tak sa nahne ze si osuchas spatne zrkadla a potom sa rozsype, a na tu 140ku sa ten americky automat rozbehne tak za pol hodiny
Placas nesmysly. Seville STS jede i v americke verzi 210km/hod a ma jizdni vlastnosti na spicce sve tridy. Nicmene neni to sportovni sedan jako petka, takze je spise komfortnejsi. Nicmene ma oproti petce aktivni tlumice, takze zatacek se neni treba bat. -
"-- skrytý --" 10.05.06 17:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ????
to chces porovnanat tan odporny seville pre americke 90 rocne zidovske babky s 5kou ?????
skus so seville prest zakrutou v 140ke. tak sa nahne ze si osuchas spatne zrkadla a potom sa rozsype, a na tu 140ku sa ten americky automat rozbehne tak za pol hodiny
5ka sa v zakrute ani nehne a ta 2.8 ktoru nam ukazujes je vydareny motor...
Ve vozech znacky Cadillac nebo Lincoln najdes v podstate cokoliv pet az deset let pred tim nez v evropskych vozech. Samozrejme nejaky laciny Chevy je neco jineho.