Ojazdene auto do 11000 Eur. Velke tazke a bezpecne.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Ojetá auta
-
"-- skrytý --" 10.05.06 20:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
jasne, najde sa aj zopar dobrych kuskov, ale chrysler V6 nahovaral na kupu tahoe a pod...
niektore americke SUV sa uz snazia podobat rav4ke, ale motoricky a designovo sa nechytaju... a tym padom su v europe nepredajne
mimochodom aj ravka a santa fe a podobne auta maju v USA zvyseny objem oproti europe -
« Re: Re: Re: Re: Re:
ja tiez jazdim v USA, a nemam nic proti US autam, len tvrdim ze kupit si americke SUV, od coho sa tato diskusia odvija, je v europe hlupost proste je to nelogicke...
S tim by se az na ridke vyjimky dalo vcelku souhlasit a koneckoncu jsem se tu i s "Chryslerem V6" o tom hadal, nicmene ruzne hlasky protistrany o Mustangovi vs. 1.4 apod. jsou zase nesmyslem druheho extremu. -
« Re: Re: Re:
Dusan_ a ty obhajuješ evropu nebo ameriku, přišlo mi, že evropu, teď zas, že ameriku. nemluvím o stylu ani ničem podobném - to je pouze čistej technickej fakt... jasný, že síla motoru se nedá se s 1,4 srovnávat, jde jen o to, že podobně silný evropský auta jezdí o 50km/h rychleji. jinak to byla reakce na příspěvek níž (fabia htp vs. 250ps amerika)
Ja neobhajuji nikoho, ja udrzuji svoji pozici, ale vy tady litate ode zdi ke zdi. Ziji v Evrope, jezdim mistnimi vozy, ale pomerne casto (nekolikrat do roka) jsem v USA a tam jezdim tamnimi auty. Takze narozdil od vetsiny z vas tady znam realie obou kontinentu. Tady jsou na jednu stranu nekriticti obdivovatele Amerik nabizejici jako alternativu k precizni petce E39 i na americke pomery velmi prumerny Sebring a na druhou stranu jsou tu lide, kteri srovnavaji Evropu otrocky s USA a nechapou, ze americka auta nejsou horsi nebo lepsi, ale proste jina, urcena k jinemu zpusobu jezdeni.
Resit maximalku u americkych aut nema vubec smysl. I luxusni protivaha evropske S-classe, americky Cadillac Seville STS s vynikajicim 4.6V8 Northstar ma maximalku omezenou na 210km/hod. V Americe je nejvyssi dovolena rychlost nekde kolem 85 mil/hod s tim, ze ne ze by se otrocky dodrzovala, ale pres sto miles se tam v podstate nejezdi. U americkych motoru se ceni spolehlivost, kultivovanost, zatah vsude a zvuk. Amici nikdy netrpeli evropskou manii dostat co nejvetsi vykon z nejmensiho vykonu za kazdou cenu, Amici radeji daji do auta vetsi motor pokud je potreba vetsi vykon.
Z vyse uvedeneho vyplyva, ze pokud se americka auta prodavaji v Evrope tak je povetsinou nutne je upravit, zejmena chlazeni a brzdy, protoze zahul na nemecke dalnici by zadna americka kara standardne nevydrzela, na neco takoveho proste nejsou stavene.
To ovsem neznamena, ze americka auta jsou nejake zastarale mizerne sunty. Motory jako je 5.7V8 Hemi jsou pravymi perlami, ktere nemaji v Evrope zadnou konkurenci, minimalne ve sve a blizkych cenovych hladinach. Stejne tak zejmena znacky Caddy + Lincoln zavedli jako prvni na svete mnoho vychytavek, ktere jsou dneska bezne a jejichz prvenstvi si nasledne PR oddeleni evropskych automobilek (zdravime Mercedes) klidne privlastnily. -
« Re: Re:
Dusan_ a ty obhajuješ evropu nebo ameriku, přišlo mi, že evropu, teď zas, že ameriku. nemluvím o stylu ani ničem podobném - to je pouze čistej technickej fakt... jasný, že síla motoru se nedá se s 1,4 srovnávat, jde jen o to, že podobně silný evropský auta jezdí o 50km/h rychleji. jinak to byla reakce na příspěvek níž (fabia htp vs. 250ps amerika) -
"-- skrytý --" 10.05.06 18:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mitsi:
kesk: Mna vybava nezaujima, som zastanca mensieho zastupenia elektronickych blbosti - pracujem totiz s automatickymi systemami a viem, ze co sa moze pokazit, to sa pokazi ...
Ak vybava, tak jedine bezpecnostne systemy, ktore spominal mitsi -
"-- skrytý --" 10.05.06 18:27
« Bezpecnost
Ked sme sa teda dospracovali k nazoru, ze starsi Offroad/SUV bezpecnost zasadne neriesi a nezlepsuje, co je podla vas teda spravna volba?
Ale prosim nie riesenia ako oktavia II, grande punto, alebo nove clio ... Nove auto je bud predrazene (oktavia), alebo je male (punto, clio....) a male auto uz jednoducho nechcem.
V com si pomozem, ak pojdem po vacsich starsich autach str. triedy, ale to sa dostaneme niekam k 10 rocnym autam s 200 tis. km.... alebo nie? -
"-- skrytý --" 10.05.06 18:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mitsi:
zvejkal: I v amerických autech samozřejmě najdeš plno "třípísmenkových prvků", a to v míře přinejmenším srovnatelné s Evropou, jenže žádná z nich (těch zkratek) Ti nevykompenzuje např. poddimenzované brzdy a zcela jinak nastavený podvozek (s přihlédnutím k evropským požadavkům). A to už raději vůbec nemluvím o tom, že řada na první pohled v Evropě i v USA "stejných vozů" se obvykle dost odlišuje konstrukční stránkou pod oním "stejným kabátem". Jinými slovy: např. prostou výměnou tlumičů ty odlišnosti určitě nevymažeš! -
"-- skrytý --" 10.05.06 18:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mitsi:
Na Thaliu nemozem povedat krive slovo ... akurat si myslim, ze podlieha predsudkom, kvoli ktorym sa na nu mnohi "odbornici" pozeraju s usmevom a cez prsty, ale to tu riesit nemienim.
kazdy nech si kupi auto, na ktore ma a ktore mu pripada ako dobra volba. -
IJK 10.05.06 18:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Mitsi:
VelSatis bolo fuckt pekne auto...
Souhlasil bych s tou bezpečností a vlajkovou lodí, ale jinak mi to přišlo jako jedno z nejhnusnějších, co jsem kdy viděl. O trochu líp vypadala (celkem vzácná) dvoudveřová verze, zejména ve dvoubarevnym provedení, to už bylo natolik ujetý, že se to někomu mohlo i líbit - jako třeba první verze Multiply :-)
Ty přištípnutý zadky aut jako VelSatis, Signum, krátký Mégane, nový Toledo mi hodně nesedí. Ale vkus je subjektivní věc. A je pravda, že když někde jel VelSatis, tak se za ním každý druhý otočil, to se nestává ani mnohem prestižnějším značkám, o různě votuzenejch sériovkách ani nemluvě. Mnohému majiteli to může dělat dobře.
utekaj si kupit >:D
v USA stoji nove asi polovicu...
[odkaz]