Ojazdene auto do 11000 Eur. Velke tazke a bezpecne.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Ojetá auta
-
« Re: auto pre barrichella
Hele, kecálku, ověř si fakta, pak běž vklaádat nesmyly. Ta vette je Z - to není základní model. Musíš o tom něco vědět víš, ta v USA milion Kč v přepočtu nestojí!!!!!
Stojí 65 700,- USD - k ceně v ČR přičti si tak 80 táců za dopravu, tak 50-80 za úpravy a zbytek bude provize -
« Re: Kesk
Di si lehnout bubne, kecáš z hladu.
Jasně že tam donedávna byly bubny, ted už sou jen málokde, jukni na nové buicky - www.buick.com a běž hledat bubny...
Co by nebyly,když se tam ejdí max. 120. to ty bubyn vzádu ubrděj. U nás byly taky u feldy, Fabie i oktávky vzádu bubny. A jezdí se tu rychlejc, napiš štížnost VW experte!!!!!
ABS, TCS, ASR apod. najdeš dneska všude.
Exportní Chryslery měly ABS standartně už před 11 lety - tady v Evropě!!! -
"-- skrytý --" 11.05.06 08:29
« Re: Re: Re: Re:
"Ked sme sa teda dospracovali k nazoru, ze starsi Offroad/SUV bezpecnost zasadne neriesi a nezlepsuje, co je podla vas teda spravna volba? "
Môj názor na správnu voľbu, keď nechceš malé auto typu clio a pod. . Hovoríš , že na auto by si mal aj milión, chceš dať 400000 . Jazdenka, keď ju kúpiš určite bude mať nejaké prvotné investície aj keď v dobrom stave, určite vymeníš olej , filtry atď , čo ak náhodou , potom pneu možno tlmiče, doštičky a už sa ti cena možno v prvom 1/2 roku trochu zvýši . No myslím , že je rozumnejšie kúpiť nové auto, veď ho kupuješ na na ďalších 5 rokov / 200.000 km/, nemáš problém s financovaním paliva, s poistkami , tak potom ? Už keď nič doložím napr. 100000 /príp. leasing/ a kúpim napr. FOCUS CHAMPION 1,4 59 kw /keď ti stačila motoricky Thalia, aj toto ti určite bude stačiť, prip. ešte dačo doplatíš a máš lepší motor/ - auto s 5*, 2 x airbag, bočné airbagy s 3D, ABS + EBD,EBA .... a mám dobré , bezpečné, spoľahlivé auto za 509000,- Sk. -
"-- skrytý --" 10.05.06 22:25
« Re: Re: Re:
ale ja som vobec nehovoril ze americke auta nie su bezpecne... prave naopak, hovoril som, ze napr. tahoe by som kupil manzelke, aby som sa nebal o deti...
ja som bol v USA v horach, a prave take velke hovado som chcel, kvoli jelenom, bizonom a tak >:D
aj tak som mal normalny sedan, a v noci som chodil ako pokakany ze co mi vbehne do cesty...
urcite by som si na slovensku nekupil nejaku obrovsku ameriku. -
-
"-- skrytý --" 10.05.06 20:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
jasne, najde sa aj zopar dobrych kuskov, ale chrysler V6 nahovaral na kupu tahoe a pod...
niektore americke SUV sa uz snazia podobat rav4ke, ale motoricky a designovo sa nechytaju... a tym padom su v europe nepredajne
mimochodom aj ravka a santa fe a podobne auta maju v USA zvyseny objem oproti europe -
« Re: Re: Re: Re: Re:
ja tiez jazdim v USA, a nemam nic proti US autam, len tvrdim ze kupit si americke SUV, od coho sa tato diskusia odvija, je v europe hlupost proste je to nelogicke...
S tim by se az na ridke vyjimky dalo vcelku souhlasit a koneckoncu jsem se tu i s "Chryslerem V6" o tom hadal, nicmene ruzne hlasky protistrany o Mustangovi vs. 1.4 apod. jsou zase nesmyslem druheho extremu. -
« Re: Re: Re:
Dusan_ a ty obhajuješ evropu nebo ameriku, přišlo mi, že evropu, teď zas, že ameriku. nemluvím o stylu ani ničem podobném - to je pouze čistej technickej fakt... jasný, že síla motoru se nedá se s 1,4 srovnávat, jde jen o to, že podobně silný evropský auta jezdí o 50km/h rychleji. jinak to byla reakce na příspěvek níž (fabia htp vs. 250ps amerika)
Ja neobhajuji nikoho, ja udrzuji svoji pozici, ale vy tady litate ode zdi ke zdi. Ziji v Evrope, jezdim mistnimi vozy, ale pomerne casto (nekolikrat do roka) jsem v USA a tam jezdim tamnimi auty. Takze narozdil od vetsiny z vas tady znam realie obou kontinentu. Tady jsou na jednu stranu nekriticti obdivovatele Amerik nabizejici jako alternativu k precizni petce E39 i na americke pomery velmi prumerny Sebring a na druhou stranu jsou tu lide, kteri srovnavaji Evropu otrocky s USA a nechapou, ze americka auta nejsou horsi nebo lepsi, ale proste jina, urcena k jinemu zpusobu jezdeni.
Resit maximalku u americkych aut nema vubec smysl. I luxusni protivaha evropske S-classe, americky Cadillac Seville STS s vynikajicim 4.6V8 Northstar ma maximalku omezenou na 210km/hod. V Americe je nejvyssi dovolena rychlost nekde kolem 85 mil/hod s tim, ze ne ze by se otrocky dodrzovala, ale pres sto miles se tam v podstate nejezdi. U americkych motoru se ceni spolehlivost, kultivovanost, zatah vsude a zvuk. Amici nikdy netrpeli evropskou manii dostat co nejvetsi vykon z nejmensiho vykonu za kazdou cenu, Amici radeji daji do auta vetsi motor pokud je potreba vetsi vykon.
Z vyse uvedeneho vyplyva, ze pokud se americka auta prodavaji v Evrope tak je povetsinou nutne je upravit, zejmena chlazeni a brzdy, protoze zahul na nemecke dalnici by zadna americka kara standardne nevydrzela, na neco takoveho proste nejsou stavene.
To ovsem neznamena, ze americka auta jsou nejake zastarale mizerne sunty. Motory jako je 5.7V8 Hemi jsou pravymi perlami, ktere nemaji v Evrope zadnou konkurenci, minimalne ve sve a blizkych cenovych hladinach. Stejne tak zejmena znacky Caddy + Lincoln zavedli jako prvni na svete mnoho vychytavek, ktere jsou dneska bezne a jejichz prvenstvi si nasledne PR oddeleni evropskych automobilek (zdravime Mercedes) klidne privlastnily.