Ojazdene auto do 11000 Eur. Velke tazke a bezpecne.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Ojetá auta
-
"-- skrytý --" 11.05.06 10:28
« Re: saco
no O.K. doložím 30000 a mam ten istý Focus s už akceptovateľnými 74 kW, alebo ešte ďalších 20000 a 85 kW myslím je už celkom O.K . Takže za 559000 nové, pomerne výkonné, dobre vybavené, bezpečné, spoľahlivé auto, zo zárukou, čo viac si priať, príp. kombi za 579000 a máš to aj pomerne veľké. -
"-- skrytý --" 11.05.06 10:13
« saco
Saco: Ci mi Thalia motoricky stacila ? :-) To som nikde nenapisal a ani nikde nenapisem >:D
To auto bola z nudze cnost.
Moja motivacia je jednoducha - nejako mam coraz mensiu doveru voci malym autam - pasivna bezpecnost, vahovy faktor (presiel som tu stranku crashtest.com a informacie na nej dost jednoznacne potvrdzovali moj laicky nazor...)
Neposlednym faktorom je aj skutocnost, ze v dnesnej "valce na silnicich" (ako tu niekde spominal Mezek) si v malom aute na teba kazdy dovoli ovela viac. Ci uz je to podcenovanie, lepenie sa za teba, riskantne predbiehanie, mysicky, natlacanie sa do protismerneho pruhu, kade prave ides a podobne... Mozno to niekomu tak nepride, ale podla mojich dennodennych skusenosti je to fakt. Jazdim tie najfrekventovanejsie useky na slovenskych cestach v spickach a je to podla mna tak.
Aktivnu bezpecnost, tam uz je to ine, ale ja som zastancom nazoru, ze najdolezitejsim prvkom je vodic. Ak niekto jazdi na hrane, tak potrebuje moderne prvky na to, aby sa neprizabil. Ja na hrane nejazdim, mam rezervu. V Ranulte nemam abs, nemam esp, podvozok je makky, vzadu bubny, jazdne vlastnosti velmi priemerne .... a zijem, pretoze nejazdim ako blazon.
Samozrejme, clovek musi ist s dobou a auto bez dobrych brzd, ABS a 2-4 vakov uz nekupim. -
« Re: auto pre barrichella
Hele, kecálku, ověř si fakta, pak běž vklaádat nesmyly. Ta vette je Z - to není základní model. Musíš o tom něco vědět víš, ta v USA milion Kč v přepočtu nestojí!!!!!
Stojí 65 700,- USD - k ceně v ČR přičti si tak 80 táců za dopravu, tak 50-80 za úpravy a zbytek bude provize -
« Re: Kesk
Di si lehnout bubne, kecáš z hladu.
Jasně že tam donedávna byly bubny, ted už sou jen málokde, jukni na nové buicky - www.buick.com a běž hledat bubny...
Co by nebyly,když se tam ejdí max. 120. to ty bubyn vzádu ubrděj. U nás byly taky u feldy, Fabie i oktávky vzádu bubny. A jezdí se tu rychlejc, napiš štížnost VW experte!!!!!
ABS, TCS, ASR apod. najdeš dneska všude.
Exportní Chryslery měly ABS standartně už před 11 lety - tady v Evropě!!! -
"-- skrytý --" 11.05.06 08:29
« Re: Re: Re: Re:
"Ked sme sa teda dospracovali k nazoru, ze starsi Offroad/SUV bezpecnost zasadne neriesi a nezlepsuje, co je podla vas teda spravna volba? "
Môj názor na správnu voľbu, keď nechceš malé auto typu clio a pod. . Hovoríš , že na auto by si mal aj milión, chceš dať 400000 . Jazdenka, keď ju kúpiš určite bude mať nejaké prvotné investície aj keď v dobrom stave, určite vymeníš olej , filtry atď , čo ak náhodou , potom pneu možno tlmiče, doštičky a už sa ti cena možno v prvom 1/2 roku trochu zvýši . No myslím , že je rozumnejšie kúpiť nové auto, veď ho kupuješ na na ďalších 5 rokov / 200.000 km/, nemáš problém s financovaním paliva, s poistkami , tak potom ? Už keď nič doložím napr. 100000 /príp. leasing/ a kúpim napr. FOCUS CHAMPION 1,4 59 kw /keď ti stačila motoricky Thalia, aj toto ti určite bude stačiť, prip. ešte dačo doplatíš a máš lepší motor/ - auto s 5*, 2 x airbag, bočné airbagy s 3D, ABS + EBD,EBA .... a mám dobré , bezpečné, spoľahlivé auto za 509000,- Sk. -
"-- skrytý --" 10.05.06 22:25
« Re: Re: Re:
ale ja som vobec nehovoril ze americke auta nie su bezpecne... prave naopak, hovoril som, ze napr. tahoe by som kupil manzelke, aby som sa nebal o deti...
ja som bol v USA v horach, a prave take velke hovado som chcel, kvoli jelenom, bizonom a tak >:D
aj tak som mal normalny sedan, a v noci som chodil ako pokakany ze co mi vbehne do cesty...
urcite by som si na slovensku nekupil nejaku obrovsku ameriku. -
A za druhé - vezmi si svou nejdelší trasu, a zkus ji zajet v offroadu. Jestli je to aspoň 500km, tak se pak vrať a napiš, jak by se ti líbilo to absolovat častěji. Mně osobně by z toho asi hráblo, raděj pojedu 500km v oktávce než v patrolu (a to nejezdím vůbec rychle) - ale někomu to třebas vyhovuje...
No a na závěr - pokud máš daný takovýhle cenový strop, tak nejlépe a v nejlepším poměru cena/užitná hodnota se do něj vejde ojetá střední či vyšší střední třída ve větším benzínu (které i mladé jsou relativně levné na pořízení, dostatečně dimenzované na velké nájezdy, pasivní bezpečnost mají také slušnou, a mimo město ani moc nežerou). Příklad? Něco jako je třeba Omega (ostatní téhle velikosti si najdi a porovnej sám, konkrétního nic doporučovat nebudu).