Výše obchodní marže u Octavie

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.04.06  13:00

    « Re: Re: Re: Re: Výše obchodní marže u Octavie

    Ja som si kupoval OII v Belgicku.. ale ak by som vam aj povedal cenu, ta by bol askreslena, pretoze somkupoval auto bez DPH spolu s 13 perc rabatom dealera..
    Ale ked sme kupovali sluzobnu OII 4x4 Elegance, tak ta vysla na nejakych 12.000EURO (tak isto bez DPH..)
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 16.04.06  12:34

    « Re:


    V dobách, kdy sem mýval ho...o jako student, tak sem taky nechával velké tringelty. Teď už ani Ň, maximálně při velké spokojenosti...

    s tebou by som teda na obedy nechcel chodit, ty zadarak
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.04.06  12:14

    « Re: ...

    moc by me zajimalo, kolik casu travite hledanim "nejvyhodnejsich" nabidek? A hlavne kdy? V pracovni dobe? V dobe osobniho volna?
    Konkretne u me to bylo cca 45 minut. Po ceste domu z prace se stavim v autosalonu a 15 minut si pokecam (provedeno 2x). Pak jsem sednul ke compu a poslal totozny mail na sedm mistnich dodavatelu. Za tech celkovych 45 minut jsem se dostal na slevu cca 70 tis. Kc.
    Chapu, ze "neci cas je drahy", ale mi stoji za to stravit dokonce i celou HODINU sveho zivota tim, ze ziskam dalsich 20 tisic slevu oproti puvodnim 50 litrum. A proc? Protoze to kupuju sice na firmu, ale ta je moje. A taky proto, ze do me muj deda - podnikatel ze stare skoly - nalival od detstvi zasady dobreho hospodare. Ovsem jestli berete nekdo vic nez 20kkc/hod, tak by to pro vas opravdu byla ztrata casu. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.04.06  10:41

    « Re: V pohodě, aneb diskuze v hospodě :-(

    pochopils to správně, jedná se o nově pořizovaná auta zaměstnanců
    jestli je ta smlouva trojstranná to nevím, ale možné to asi je.
    Tak já to teda beru, náčelníku všech pohanů
    >:-[] >:-[] >:-[] >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.04.06  10:24

    « Re: ...

    Povalec:moc by me zajimalo, kolik casu travite hledanim "nejvyhodnejsich" nabidek? A hlavne kdy? V pracovni dobe? V dobe osobniho volna? Muj volnej cas je pro tak cennej, ze nehodlam travit hodiny hledanim nejlevnejsich brambor v nekolika hypermarketech a uz vubec ne se dohadovat s "handlirema" o par tisic z ceny auta za bezmala 3/4 mega.
    no vidis, nekdo travi svuj drahocenej cas - (sobota vecer) zverejnovanim svejch nazoru na diskuzich s virtualnima diskuterama a nekdo ho venuje setrenim prostredku, ktere ziskal svym vlastnim usilim - takze pro nej maji urcitou cenu >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.04.06  23:47

    « V pohodě, aneb diskuze v hospodě :-(

    Když by sis dal tu práci a přečetl můj předchzí příspěvěk, začlo by ti svítat. Vlastně už sis odpověděl sám ;-)
    Každá firma, která provozuje autopark zvíci několika set vozidel má v rámci své interní "car policy" smluvně ošetřené pořizovací a provozní podmínky nákupu vozů. V této kategorii už ve velké většině formou pronájmu přes operativní leasing.
    Jestliže jsem dobře pochopil (je večer, synapse pomalu odmítají spolupracovat), jde o vozy pro soukromou potřebu zaměstnanců firmy. Těžko si pak představím jinou, než tripartitní smlouvy typu (příklad :!: ) Zákazník/Zákaznické centrum MB/LeasePlan... U takového klienta jsou podmínky nastaveny individuálně a dle tebou uvedených čísel se jedná o víceméně průměrné cifry. Méně už to být nemůže, protože to už by v rámci fleetového prodeje takového rozsahu nebylo výhodné - možné.
    Zapomeň na to, že to financuje pouze dealer, ten na to nemá. Je mi upřímně putna, jestli to bereš, nebo ne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.04.06  22:42

    « Re: Re: Re: Výše obchodní marže u Octavie

    hele Perun tak mi laskavě vysvětli jak je možný, že může firma nabízet zaměstnancům při koupi nového vozu slevu 12% z ceníku pro Fabia, 14% OII a 16% Superb? Podotýkám, že se jedná o firmu,která nemá s automobilovým průmyslem nic do činění, kromě toho že provozuje poměrně rozsáhlý autopark (řádově stovky osobních aut).
    uznávám, že u OII se dealer do slev moc nepožene, protože se prodává velmi dobře....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.04.06  22:11

    « Re: Re: Výše obchodní marže u Octavie

    Perun to opravdu vidí trochu jinak, to je ale jeho profesní nutnost. Marže standardních mainstreamových značek se zásadně neliší. Co je mění (rozumějte snižuje, a to dosti zásadně) jsou nejrůznější akce, na kterých participují dealer spolu s dovozcem - v tomto případě výrobcem. No a pokud se žádná oficiální komunikovaná akce nekoná, je to na dealerovi.
    Názor docenta Wolffa mě pobavil, protože pokud by jeho kroky směřovaly do salonu Škody pro O2 a opravdu by vsadil boty na minimálně 10ti procentní slevu (vyjma fleetových prodejů, na kterých se prostě spolupodílí výrobce), jeho zpáteční cesta by byla bolestivá a studená >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.04.06  21:20

    « to bittner

    jdeš na to správně, držím palec, ono se to u nás moc nenosí, ale kdo si o slevu neřekne ten ji nedostane - a u aut jakožto identických výrobků (těžko ti někdo prodá falešnou škodovku) podle mě opravdu nic nehrozí při koupi kdokoliv v Evropě.
    Osobně mám zkušenost, jak mi v autosalonu kde jsem utratil před 10 lety utratil 3/4 mega tvrdili, že vlastně ty auta servisujou se ztártou jen aby mohli takový krásný auta prodávat...(byla to reakce, když jsem se začal moc ptát kolik co stojí).
    Takže povídačky o "lepším" servisu neuznávám. Nakonec jsem jezdil jinam, kde jsem sice nekoupil auto, ale chovali se slušně, vstřícně a solidně a to se cení.
    Nestyděl bych se ve favorizovanym salonu jim říct, že moje nejlepší nabídka je XY a jestli na to chtěj nějak zareagovat.
    mrkni se ještě sem - www.dansk-autoimport.dk
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.04.06  20:09

    « ...

    moc by me zajimalo, kolik casu travite hledanim "nejvyhodnejsich" nabidek? A hlavne kdy? V pracovni dobe? V dobe osobniho volna? Muj volnej cas je pro tak cennej, ze nehodlam travit hodiny hledanim nejlevnejsich brambor v nekolika hypermarketech a uz vubec ne se dohadovat s "handlirema" o par tisic z ceny auta za bezmala 3/4 mega. A co se servisu tyce? Fakt nechapu proc lidi s "koncernama" jezdi na Jarov, proc Oplisti jezdi k Srbovi atd. Je to o prioritach...
    Btw. s vyjimkou Japoncu dneska nejsou automobilky vyrazne ziskovy. A to ani presto, ze snad vsechny automobilky maji s dodavatelema a subdodavatelema fixni dohody, ze kazdej rok zlevni o 3-5%. Motate tady dohromady vyrobni naklady marze a ja nevim co jeste, zajimalo by me, kam se ty horentni zisky ztraci? Skodovka ma zisk zhruba 500Eur na auto (jednoduchla kalkulace "zisk firmy" / "pocet vyrobenejch aut"), dealeri bezne krachuji (masovej jev u dealeru BMW), a ze by automobilky neprodavaly se ztratou? Nenechte se vysmat, z low-endu uvedu Smart, high-endovejch modelu se vyrabi se ztratou mraky, je to ale marketingova zalezitost a nikomu to moc nevadi. Jestli bych nekdy dlouhodobe investoval do akcii, tak bych se vyhnul dlouhemu seznamu jmen: GM, Ford, DCX, Fiat, VW, Delphy, Visteon, Lear, Dana, Magna... leda, ze by ty akcie byly v akci, s 80% slevou, v deset vecer o Velikonocich... to by se urcite vyplatilo ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.06  19:57

    « Re: Výše obchodní marže u Octavie

    bittner71: Te marzi 7% na Octavii bych moc neveril - uz prvni prodejce mi dal vic nez 8% slevu - a ja o sleve ani nemluvil, proste jsem prisel s jasnou predstavou o modelu a vybave a on mi pak poslal nabidku. Jelikoz jsem cekal tak 5%, prihodil jsem si dalsi vybavu a sel k jinemu prodejci. Tam jsem taky nevykladal, ze jsem nekde dostal nejakou slevu. A vida-cena byla i pridanou vybavou NIZSI nez u prvniho dealera.
    Co se tyce te vernosti k servisu - nechodim tam, kde jsem koupil. Chodim tam, kde to mam nejbliz (a kde jsem spokojeny, samozrejme). Slevu mi nabidli i ve chvili, kdy jsem jim tohle narovinu rekl.
    Pro me je vysledek jasny - pokud nekdo nakraci do salonu a koupi za cenikovou cenu, pripadne dostane lekarnicku zdarma, je blb. I tak na tom vydelaji dost, nevidim duvod, jim dat vic. Nebo to Perun vidi jinak? ;)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.04.06  19:09

    « Bez nadpisu

    Argument slevy při končícím modelu je trošku mimo běžné relace a není to vhodný příklad.Jde o to získat zákazníka byť za cenu nulového zisku,protože bude servis,bude se bourat a také lze zákazníka získávat příště pro nový a např. větší a dražší model. I databáze lidí má svoji cenu.Je to o penězích a je úsměvné,jak si lidé myslí,že koupili levně.Zaplatí naprosto vše,protože není možné,aby výrobce prodával pod výrobními náklady,prodejce bez marží....Oni to naoko sníží a inkasují v servise,což je to prosklené hned vedle.... ;-) Cílem podnikání,kam výroba a prodej aut patří, je ZISK. :D
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 15.04.06  17:17

    « Bez nadpisu

    To je představa chudejch a blbejch, že bohatí rozhazují peníze... Je tomu právě naopak, jinak by k těm penězům nikdy nepřišli. Nevětší licitace o cenu a o slevu jsem vždy v životě zažil s "bohatými".
    A já se už taky poučil. Už z principu podporuji nákupem ty, kteří mi dají nejvýhodnější cenu, protože ví, jak to v životě šlape. V dobách, kdy sem mýval ho...o jako student, tak sem taky nechával velké tringelty. Teď už ani Ň, maximálně při velké spokojenosti...
    Co se týká marže... Jestli prodejce říká, že má marži do 10 % tak je s prominutím i...t. Ty marže jsou mnohem vyšší. Fakt je ten, že výrobní cena je ku maloobchodní někde na 50 % (bez daní) a v jakém poměru se o těch zbývajících 50% dělí prodejce dopravce a výrobce nevím. Tipoval bych to tak nějak na 18%, 5%, 27%. Kdybych šel já teď kupovat auto, tak bych chtěl minimálně 10% a nebo 20% (podíl i výrobce) v doplňcích... Vsadím boty že by to šlo. Viz prodejní cena při nástupu nového modelu an trh a pak výhodné ceny... Slevy... :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.04.06  16:48

    « Bez nadpisu

    Jen pro úplnost dodávám, že hlavní zdroj příjmů prodejců je cena za práci a náhr.díly.Takže je živí především servis,nikoliv prodej aut. Jak říká moje babička: žádná sleva není zadarmo.:D Ono se z těch prodaných aut platí státu také DPH,jen tak pro pořádek,seč je snaha z každého auta udělat dodávku N1 ;-)
    Těm co žijí v iluzi,že značkový servis je o kvalitě,těm tiše závidím jejich optimismus. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.04.06  15:54

    « Bez nadpisu

    Povalec, mal by si si uvedomit, ze je to kazdeho osobna vec za aku cenu si vyrobok kupi, ak Ty chces peniaze rozhadzovat, tak rozhadzuj, ale neodsudzuj ostatnych, ktori chcu usetrit, lebo ceny aut su nadsadene.....
    zlavy sa zjednavaju na celom svete vo svete obchodu,tak asi tolko...
  • 00 Reagovat !

    foto PP-

    PP. 15.04.06  13:51

    « Bez nadpisu

    Pro Vás a všechny ostatní, co nadávají na Škodovku, to skvěle napsal GTI -- viz můj blog.
    Nějak mi nedochází,jaké důvody vedou někoho aby psal oslavné,na nebesa vyvolávající ódy na soukromou-kapitalistickou společnost,navíc zahraniční,která nedělá nic jiného než tisíce jiných firem českých i cizích a tj., že něco ze zištných důvodů vyrábí a následně se to pak snaží prodat za co nejvyšší cenu,kterou je ochoten nuzák dát.Částečně by se to dalo pochopit,kdyby se uvedená společnost aspoň chovala jako patriot a vědoma si nižší kupní síly v Čechách,prodávala by zde své výrobky za normální ceny,ale jelikož se chová přesně opačně a není jí hanba prodávat zde nejdráž z celé Evropy,nezaslouží si za své prodejní úspěchy ani špetku uznání.Ten kdo něco takového napíše může být leda spolumajitel této společnosti nebo duševně chorý,nebo seniorský milovník bolševických pořádků,kdy bylo všechno nás všech.Uvedený článek by se dal leda pochopit,kdyby se týkal nějaké charitativní organizace.
    Jinak souhlasím s tím,že dávat dobrovolně desetitisíce navíc je blbost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.04.06  09:26

    « Nejvíce duní sud...

    když se z kopce valí prázdný...
    Takže neviditelná ruka trhu oděná v rukáv z bruselského hedvábí donutila importéry sdělovat technické know-how JAKÉMUKOLIV servisu? Zajímavé. Takové malinko, malilinko demagogické, že? Doporučuji nejprve prostudovat reálné podmínky související se zrušením blokové výjimky.
    P.S. Jablkohrušky jsou dnes v Lídlu v akci!
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.04.06  09:23

    « to Povaleč

    Polemika s Vámi přestává mít smysl, pokud argumentujete Lidlem a Tondou v garáži. Se svým autem jezdím do ZNAČKOVÉHO servisu na garanční prohlídky a na opravy. To však neznamená, že bych si měl další nové auto koupit z vděčnosti právě u tohoto prodejce, když jinde za NAPROSTO STEJNÝ produkt zaplatím o desítky tisíc méně.
    Vaši argumentaci s Toytou a neschopností dodavatelů koncernu VW taky nechápu. Vy jste byl v Japonsku, abyste se přesvědčil o kvalitě místních dodavatelů? Pro Vás a všechny ostatní, co nadávají na Škodovku, to skvěle napsal GTI -- viz můj blog.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.04.06  08:29

    « Bez nadpisu

    Prijde mi to jak argumentace nejakych zhrzenych obchodniku, kteri nemohou prekousnout co to ten zakaznik dela proc nejde k nim, co??? Po te, co trh donutil vyrobce aut dodavat informace od svych aut pro servisni ukony jakymkoli servisum (ne jen tem svym "vlajkovym") a zakazal prikazovat dealerum ze smeji prodavat jen jeho vozy a jine ne, tak se trochu rozcerily stojaty vody, co?? Blby je, ze na to lidi zatim moc neprisli a malo toho vyuzivaj...
    To prirovnani s Lidlem a Hypernovou jsem asi neslysel - nebo si to mam vysvetlit tak, ze totozna O-II za 3/4 mega vyrobena v Boleslavi bude v pripade koupe pres Jarov superluxusnikvalitni auto a pri objednani te same ceskym zakaznikem pres dealera z Jelenie Gory (priklad - nema souvislost s nicim) to bude naschval vyrobeny sunt, na cemz bude primo ten dealer zainteresovan aby to byl co mozna nejvetsi sunt a on tak byl timto lepe konkurenceschopnej??? Krista boha, vypada to jak bysme mluvili o Gothaji kterej dela 50 vyrobcu a lisi se v kvalite treba tim, kolik tam kdo da navic pilin, ale my snad stale mluvime o shodne produkci shodneho vyrobku z Boleslavi kterou si tedy ovsem ja za sve prachy laskave koupim (necham objednat) tu ci onde jak cini me svate rozhodnuti !!! Ze ji nasledne budu servisovat u Tondy sro. jde k me tizi, co je prodejci po tom - s tim musi prece pocitat...
    Sliby o naslednem servisu v lepsi a horsi urovni jsou nesmysl a po koupi auta uz by se o tom nemluvilo (mam osobni zkusenost - pro rypaly), maximalne nejaka karticka na zak. slevu asi tak 5% kterou lze obdrzet pri prodeji auta na servis ve stejnem dealerstvi a tim to konci...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.06  00:56

    « Re: to Povaleč

    Samosebou, Tonda v garazi za sidlistem ma super diagnostiku a autum rozumi vic, nez nejakej panak z autorizovanyho servisu,ale HLAVNE JE LEVNEJSI! :-) Vzdyt si to priznejte, vy zijete tim, aby vsechno, co si koupite, bylo nejvyhodnejsi, nejlevnejsi, v akci, se specialni slevou.
    Vy si opravdu myslite, ze vyberovy rizeni se delaji proto, aby se usetrilo? Svata prostoto...
    Pracuju pro jednu firmu, kde se neustale hlidaj naklady, vecne se neco optimalizuje, porad se hledaj uspory. Prosadil jsem jednu vec, pokud bylo vic dodavatelu obdobneho produktu/sluzby, tak jsem vybral toho nejspolehlivejsiho a dal mu maximalni duveru. Mozna byl o par procent drazsi, ale usetril jsem si hromadu casu resenim pruseru.
    Btw. jedte se nekdy podivat, jaka auta u Lidla parkuji, mozna se vam bude chtit brecet.
    Abych se vyhnul trapnym poznamkam o zavisti vuci stastnym majitelum O2, tak jsem spokojenym ridicem Toyoty Avensis bez potreby chiptuningu. Ke "koncernu" pocituji uprimny obdiv, protoze kdyz vidim, kdo, jak a kde vyrabi dily pro VW/Skoda/Audi, tak se divim, ze ty auta vubec nekdy jezdi...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…