Fabia 1.4 TDi 59kW

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.04.06  10:09

    « Re:

    jaguar: jenomže stylem co dosáhneš u 1.4 55kw spotřebu pod 5 litrů, tak u toho TDI se dostaneš pod 4 litříky. A když bude auto hodně naložený, tak rozdíl bude ještě větší a při nájezdu 30 tkm se ten diesel vyplatí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.04.06  09:07

    « Bez nadpisu

    Rohodl bych se podle toho kolik najedeš za rok. a navic: Znam lidi, kteri jezdi s fabii 1,4 55kW pod 5 litru... vyhoda "nafty" se tak ztraci a navic ty motory maji podstatně vic než 55kW (64 kW) a jsou tiche !!! S naftou i 4valec 1.9 TDI jsem jezdil. Je to super pokud to je nove, pak uz tolik ne. Ja bych volil benzin 55kW.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.04.06  08:38

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    Hluk mi vadil, ale jak se říká: "člověk si zvykne na všechno" :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.06  22:27

    « Re: Re: Re: Re:

    one-z: souhlasim ve vsech aspektech. Pri 30kkm uz se celkem slusne vyplati diesel. S tim hlukem je to trosku horsi, ale da se s tim i dlouodobe zit, navic ve vysokych otackach to ma subjektivne i celkem zajimavy zvuk, na to ze je to 3valec diesel PD :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.04.06  18:49

    « Re: Re: Re:

    dellx: jestli najedeš 30 tkm, tak určitě 1.4 TDI. Při těhle km se už slušně vyplácí. Projeď si to a uvidíš jak ti ten zvuk vadí, mě osobně dost vadil, hlavně ve městě bych s tim nechtěl jezdit, ale při vyšších rychlostech už zaniká v jiným hluku :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.06  08:10

    « Re: Re:

    U motoru TDI se obecne stava, ze namereny vykon je vyssi nez udavany - tipuju, ze 59 kw motor v tom srovn. testu byl trochu nepovedeny, nezajety nebo neco podobneho. Rozdil mezi 55 a 59 kw bude asi velmi maly a pri vysokych otackach (3.500-4.000) - tam by se teoreticky mohl projevit mirny narust vykonu, kroutak maji podle udaju vyrobce obe verze stejny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.04.06  08:00

    « Re:

    zaujimave by bolo zistit realny rozdiel medzi 51kw a 59kw. Ci tych 11 kobyliek je citelne poznat. Za ten rozdiel 23 000SK by to mozno stalo( verzia SPORTLINE).
    V SM, byl srovnavaci test, kdy merili vykony 51, 55, 59 motoru na brzde. Vysledek byl ten ze mezi 55 a 59 neni takrka zadny rozdil. 55 mela vetsi vykon nez udava vyrobce, 59 skoro stejnej.
    51 mela taky vetsi vykon, ale malej kroutak, takze je z tech tri nejhorsi, coz se dalo cekat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.06  07:54

    « Re:

    Spis nez rozdil ve vykonu bude dulezity rozdil v tocivem momentu - 51 kw ma kroutak 155 Nm a 59 kw ma 195 Nm => silnejsi verze bude mit lepsi zatah. Rozdil ve zrychleni 0-100 je cca 2 sekundy, v maximalni rychlosti 10 km/h. U 59 kw je udavana dokonce nizsi spotreba, ja bych nevahal...
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.04.06  00:02

    « Bez nadpisu

    zaujimave by bolo zistit realny rozdiel medzi 51kw a 59kw. Ci tych 11 kobyliek je citelne poznat. Za ten rozdiel 23 000SK by to mozno stalo( verzia SPORTLINE).
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.04.06  22:11

    « Bez nadpisu

    Zdravim,
    jsem tady novy, zalozil jsem si ucet, abych se mohl podelit o zkusenosti s motorem 1.4 TDI 55kw. Vlastnim vw polo 2004 vybavene timto motorem. Do dnesniho dne jsem najel cca 53 kkm a moje zkusenosti jsou nasledujici:
    Pruzne zrychleni je na objem 1.4 vyborne, dane vysokym kroutakem a pomerne kratkym zprevodovanim (pri 130 toci 3000 ot., zajimalo by me kolik toci fabia se stejnym motorem), motor je ale pouzitelny jen od 2000 do cca 4250 ot/min, spotreba je vyborna - ve meste kazdopadne jezdim do 6, mimo mesto pri cca 110 km/h je to za 4,5; po dalnici pri 130 za 5,5. Nejnizsi spotrebu jsem mel 3,7 pri jizde mimo mesto podle predpisu (80-90), nejvyssi spotrebu jsem mel 7,8 pri ceste Praha-Opava v nedeli v noci (rychlostni prumer dle PP byl 143 km/h). Dlouhodoby prumer 5,2. Hluk a vibrace - nejhorsi je to opravdu za studena a v nizkych rychlostech - trakturek (taky mu rikam malotraktor - znate to, polem nepolem, jedu za tebou, malotraktorem - MIG21 >:D ), taky to vyrazne duni v pasmu 1500-1750 ot/min, coz odpovida rychlosti 50-60 km/h na 4.rs. Nad 100 km/h na 5.rs je motor spolehlive prehlusen aerodynamickym a valivym hlukem.
    Celkove jsem velmi spokojeny - solidni dynamika za malo litru, a s tim hlukem se docela da zit, zvlast se solidnim radiem ;-) .
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.04.06  22:01

    « Bez nadpisu

    heh, az na to, ze Trabi bol dvojvalec. Trojvalec bol jeho luxusnejsi brat Wartburg :-)
    Mne osobne na najnovsej strategii Skody a VW vadi to, ze si beru priklad z tej stupidnej reklamy na 3bit (to je ta cokolada): vsade vidim trojku. No a tak mame trojvalce. Priiiiserne vibrujuce, aj ked som s tym isiel len par kilometrov a benzinom pohanane, nehcel som uverit, ze hlukom prekonaval HTP moje Berlingo HDi a vibracie boli na urovni studeneho startu HDi pri -25 stupnoch C. Asi som mal stastie na motor, kde zavarili tu slavnu vsetkoriesiacu vyvazovaciu hriadel :-)
    To 1.4 TDI si radsej ani nejdem predstavit, aj ked vyskusat by som chcel. Bohuzial, u nas v KE taketo na sklade bezne nedrzia (OK, vtedy davnejsie ked som sa o to zaujimal sa nedrziavali), robili sa iba na objednavku a ja uz nie som taky fanusik Skody, aby som sa chodil prosikat o laskavost.
    Ak by som velmi chcel Fabiu a diesel, radsej by som sa pozrel po SDI alebo pravom orechovom stvorvalcovom TDI.
    PS: uznavam, ze tie trojvalce mozu mat aj dobry tah aj nizku spotrebu, predsalen je tam mensia trecia plocha a vacsi objem jednotliveho valca. Mne sa len nepacia ich sprievodne prejavy.
  • 00 Reagovat !

    foto Tommy100

    Tommy100 11.04.06  21:28

    « Bez nadpisu

    Nemyslím že to been bral vážně,ale mohl se více držet tématu a nepřirovnávat motor trabantu s TDI. :shock:
    Ale vážné, u tohoto motoru není moc nad čím uvažovat,je to dobrý motor a pokud najedeš 30000km tak je to jasná volba.
    Ve SM psali,že tento motor se oproti 1.4 16V vyplatí už po ujetí necelých 13000km za rok :shock: .Takže já bych do toho šel. :roll:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.04.06  21:04

    « Re:

    ved som ich iba prirovnal k spolahlivym nemeckym trojvalcom, na ktorych precestovali celu europu, nie je to tak??????...., ja som nikde nenapisal, ze je na nich nieco zle, prave naopak, asi si nepochopil spravne moju myslienku ....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.04.06  21:03

    « Re: Re:

    Nechci se nikoho dotknout (Beene) a puvodne jsem ani nechtel na nektere "prispevky" reagovat, ale ted vidim, ze se ten muj dotaz zacina jaksi rozklizovat v nic nerikajici prestrelku....
    Beene, pokud mas neco opravdu prinosneho, prosim, podel se, ale pokud ne, chci te pozadat, opust toto vlakno a jdi radit nekomu jinemu.
    Beene, diky za pochopeni.
    TommyEngelo, diky za tvuj minuly prispevek.
  • 00 Reagovat !

    foto Tommy100

    Tommy100 11.04.06  21:00

    « Bez nadpisu

    neurážím.Promiň.Jen mi řekni co je na těchto motorech špatného?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.04.06  20:54

    « Re:

    co su podla teba keci? preco urazas?
  • 00 Reagovat !

    foto Tommy100

    Tommy100 11.04.06  20:49

    « Bez nadpisu

    Tak proč tady roznášíš takové kecy.Tady chtěl budoucí majitel zvolit vhodný motor.My jsme měli psát zkušenosti s těmito motory.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.04.06  20:40

    « Re: Re:

    ...motor ako kazdy iny, ak sa vydari, tak super, nie? Ci myslis, ze dnes bude niektory vyrobca vyrabat zle motory??
  • « 00 Reagovat !

    foto Tommy100

    Tommy100 11.04.06  20:37

    « Re:

    Pověz přesně co máš proti motorům TDI :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.04.06  20:34

    « Bez nadpisu

    ...treba brat, aj ked je to trojvalec, pametas este na trabanty v juhoslavii s oznacenim DDR, vysoko spolahlive automobily, take sa uz bohuzial nevyrabaju ....
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…