FIAT Cinquecento Sporting
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Ojetá auta
-
« Bez nadpisu
no amíci budiž auta maj sice dobry ale kdo by to živil , ale jel sem i Dodgem co žral jen 5,2 ale na 25 km. a co se týče japonců tak z těch jde strach ty nás ve všem jednou převálcujou a Britové těm to teď kazej němci protože teˇuž nenajdeš pořádnej motor do forda kdyby ses na hlavu stavěl a němci no dřív to byly káry ale teď už to sou pro mě nezajímavý kopky (co se týče tech novejch) -
« Uměj je všichni
rozdíl je v obdobích. Frantíci uměli starejch dobách, Citroen Trakce nebo DS patří k velmi zajímavým vozům, to samý 2CV atd. Z nových snad jen Venturi.
španělé - to je původně Fiat a to no comment.
Němci - starý piána, 180 a 190 (ne MB 190 z 90. let), W123 atd. to byla velmi dobrá auta, nebo i BMW 630 apod. Co mi nesedí je koncern VW.
Italové - to už sem psal.
Kdo další umí auta? Bezesporu britové, američani a taky japonci ( i když tam jde spíš o posledních 10-15 let)... -
« Bez nadpisu
buď rád žýe nejseš na blízku jinak bych ti asi jednu mlask (ne pusu ale přes pusu ) a mimochodem ktery lidi podle tebe auta uměj
Frantíci - * co uměj tak najebat starou babu
Němci- další * a ještě nafrněný a auta neuměj
španělé - kdyby nebyo Italů tak neexistuje Seat
tak mi pověz ktery lidi auta uměj ju -
« No
jestli to montily soudruzi Proše pána, já pána šukala a pán tan nebyl tak bude ta kvalita ještě lepší jak od špagetožroutů. Prože jejich výrobky, to je něco. Hlavně ty z Fabryky Samochod Osobowych :o)))
Lepší už jsou jen paprikáší z Madarska.
Ne jako italský auto z týhle doby fakt danke schon. Starý Alfy a Lancie z 80. let, to je hotovoj etalon spolehlivosti. Nic lepšího už fakt nejni. A starý fiaty zas krásně hnily, naprostá bomba. Oni taliáni uměj design, a sporotvní auta, to všechna čest, ani písmenko proti.
Ale kvalita zpracování a životnost dřív velmi výrazně pokulhávala a u těhle pidžvíků tuplem....
U novějších aut je to zas o něčem jiným, o tom žádná, ale 70-80. léta fakt nejsou tím, čím by se mohli chlubit. -
« Re: Re:
Hihi, no krásný popis jen co je pravda. Lepší jak u Felicie. A řemen nám vydrží panečku sto táců, to je porce >:D >:D >:D >:D
A jezdí to za šest litrů po městě hm..1,1 jo...hmmm.
No jo no, to je super spotřeba, sice 2,5 V6 jezdí za 13,5 ale na to že tohle někde v Turíně během kompletace postrácelo několik válců a půlku a víc jak půlku objemu, tak je to vsktuku zázračná spotřeba >:D >:D >:D
No a když to kompletovali hoši makaronksý, tak to bude Qualitat zum besten Preis >:D :D -
"-- skrytý --" 08.04.06 19:05
« Re:
Jednoduchá konstrukce je dobrým výchozím předpokladem pro spolehlivost automobilu, ale když se zkombinuje s nekvalitními materiály a ledabylým zpracováním, dopadne to tak jako v případě Cinquecenta. První majitelé si automobil užívají, ale ti další by měli počítat s tím, že nízké pořizovací náklady a přiměřená spotřeba kolem 6 litrů benzínu v městském provozu, jsou vykoupeny poměrně nízkou životností řady dílů. Nadprůměrné opotřebení postihuje korodující výfukové potrubí, třecí obložení spojky, tlumiče, ložiska v kolech, brzdovou soustavu včetně službu u vypovídajícího posilovače brzd. Převodovky trpí nepřesným řazením, které jde těžko a mnohdy za nelibých zvuků, nejednomu majiteli dokonce zůstala řadící páka v ruce. Netěsnosti chladící soustavy nebo hnacího agregátu jsou proti tomu jen bezvýznamným nedostatkem. Téměř pravidlem je i porucha motorku zadního stěrače.
Příjemným faktem je nutnost měnit rozvodový řemen silnějšího motoru 1,1 (40 kW) až po 100 tisících kilometrech, na druhou stranu vás ještě před tímto stavem počítadla ujetých kilometrů může potkat závada na hydraulických zdvihátkách ventilů. Přehřátí motoru bývá výsledkem vypovězení služby vodního čerpadla v chladící soustavě.
Budoucí majitel by měl také vědět, že struktura karosérie velmi lehkého vozu není příliš tuhá, takže při nehodě hrozí vážné narušení prostoru pro posádku, a pak vám nemusí pomoci ani airbag řidiče, který byl v nabídce od modelového roku 1996. I při lehkých kolizích dochází k zásadnímu poškození nosného skeletu, takže se již havarované Cinquecento nevyplatí opravovat.
www.auto.cz -
lorenzlubos 08.04.06 16:22
« Bez nadpisu
Povodne som chcel zlty, no ked som tak vyhodne nasiel cerveny, akosi zacinam byt rad, aj ked som nikdy nechcel cervene auto. Skoda len, ze to ma jednobodove vstrekovanie a tym okrem ineho vyssiu spotrebu. Da sa to prerobit na viacbodove z neskorsieho Seicenta MY2001? Ak ano, co to moze stat? -
lorenzlubos 07.04.06 15:15
« Re: Re: FIAT Cinquecento Sporting
Kde si nasiel crash-test Cinquecenta?
Mimochodom, cital si, ze novy Matiz (Spark) dopadol v crash-teste horsie ako jeho 1. generacia?
Vies zohnat Swift so zrychlenim 13,8s na 100km/h, spotrebou 6,2, nabehanymi 55 000km,airbagom,r. 1996 za 999Euro?