TDI PD vs. common-rail

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.06  14:24

    « Re: TDI

    Hmm...ja som ani nepisal, ze 81kW je TDI-PD, staci sa naucit citat ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.04.06  13:03

    « TDI

    hmm, až na to že motor TDI 81kW není TDI PD ani CR, ale jejich společný předchdce
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.06  10:08

    « Re:

    Ano prejde aj VW na Common-rail...je to krok dopredu...ale klobuk dolu pred TDI a TDI-PD...taky ohromny tah v nizkych otackach Common-rail nema, zatial...A to, ze TDI je na trhu s tym istym principom a prakticky len s mensimi upravami od roku co ja viem 1992-1993...tak to je uzas...normalne skladam poklonu konstrukterom...
    A k tej Octavii...tento motor vrele doporucujem...myslim, ze je to najlepsia motorizacia pri Octavii I....obrovky tah, strasne ziva, nizucka spotreba....Ked Octavia I., tak TDI 81 kW!
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 19.04.06  09:29

    « Re:

    Pokiaľ sa vozíš vzadu tak si kúp SuperB. Priestor na nohy na zadných sedadlách je jeho jediná výhoda.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.04.06  16:10

    « Re: Re:

    Taky těm systémům nerozumím, ale můžu doporučit podívat se sem: [odkaz]
    [odkaz] a případně prohlédnoutz sekci News-technika [odkaz] , kde se o PD a CR také v některých článcích píše.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.04.06  14:17

    « Re:

    Hlucnost me celkem nezajima, jak to funguje...??:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.04.06  13:35

    « Bez nadpisu

    PD - dobry, hlucnejsi, a duni v urcitych otackach, vyroba je nakladnejsia...
    CR - kultivovanejsi, menej dynamicky pri rovnakom vykone, ale uspornejsi a lacnejsia vyroba hlavne u viacvalcovych agregatov...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.04.06  11:07

    « Re:

    Hele, chytry hlavy a co ten PD versus CR?
  • 00 Reagovat !

    foto Tommy100

    Tommy100 14.04.06  11:02

    « Bez nadpisu

    jinak je mi to jedno,benzín a ostatní náklady platí firma >:D
    Ale když ten motor nebyl zajetý,tak si pamatuju,že i na dálnici si řekl o téměř 11l! :shock:
  • 00 Reagovat !

    foto Tommy100

    Tommy100 14.04.06  10:59

    « Bez nadpisu

    no,to jsi mě překvapil! :shock:
    Na dálnici jezdím za rovných 10.Mimo město kolem 11.
    Ve městě,nebo když tomu dávám hodně zabrat,tak si řekne okolo 13l.
    Je to superb z roku 2004,výbava elegance,stál kolem 1200000kč,mám s ním najeto asi 45000km.No ale jak jsem říkal,živit bych to nechtěl,lepší je octavia,nebo superb s 1.8/110kw.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.04.06  10:47

    « Re:

    TommyEngelo: A kolik Ti ten Superb 2.8 V6 s manuálem bere? Zajímá mne porovnání s tiptronikovou verzí, která běžně vezme 16,5-17l/100km.
  • 00 Reagovat !

    foto Tommy100

    Tommy100 14.04.06  09:44

    « Bez nadpisu

    otázka kolik za to chcou?Já bych volil superba,je větší,rozhodně reprezentativnější a nepochybně si drží hodnotu lépe než mondeo,což je u takového auta dost podstatné. >:D Ale radši než ojetého superba bych volil novou nebo mírně jetou oktávku II,která je modernější,má lepší jízdní vlastnosti a dost ušetříš na servise.Jezdím se superbem 2.8 V6 Elegance(služební),ale živit bych to nechtěl! 8-s A v rychlosti do zatáček to také není žádný med.Víceprvková zadní náprava v octavii dělá své :shock:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.04.06  08:19

    « Re:

    A jakej je teda rozdil mezi PD a CR?
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.04.06  19:04

    « Bez nadpisu

    ahoj.poradi mi nekdo prosim? mam si koupit skodu superb 1.9 tdi 96 kw nebo ford mondeo 2.0 tdci 96 kw . obe auta rok 2004. diky borci
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.04.06  21:46

    « Bez nadpisu

    :lol:
  • 00 Reagovat !

    foto Petr-Kneifl

    Petr Kneifl 01.04.06  22:34

    « Bez nadpisu

    Nyni dělá VW 6V CR a nyní už bude vyjet i CR 4V.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.04.06  21:59

    « Bez nadpisu

    CR je kultivovanejsi a tichsi, PD je hlucnejsi, v buducnosti prejde aj koncern VW na CR, vid novy motor 3.0 TDI montovany do AUDI a VW TOAREG je prave CR
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.04.06  20:51

    « Re:

    Není to úplně přesné: "Stará" oktávka měla klasické rotační vstřikovací čerpadlo, PD je skutečně "Pumpe-Duese", tj. vstřikovač kombinovaný s vlastním čerpadlem. Naopak "Common-Rail" je úplně jiný systém!
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.04.06  18:13

    « Bez nadpisu

    U TDI PD má každá vstřikovací tryska svoje čerpadlo, kdežto u common-rail je jedno čerpadlo pro všechny trysky. Koneckonců to PD znamená pumpe-düse, neboli čerpadlo-tryska...jestli jsem to nějak popletl, tak mě kdyžtak někdo opravte, ale myslím, že je to tak nějak...a mezi starou a novou Octávkou není rozdíl...jenom mají jiné výkony, ale princip je stejný...
  • 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 01.04.06  16:46

    « TDI PD vs. common-rail

    Vie mi niekto vysvetliť aký je rozdiel medzi systémom TDI - stará Oktávia 81 kW, TDI PD - nová Oktávia a Common-rail?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…