Proč jsou v USA tak levná auta?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 23.02.06 14:07
« Re: Re: Re: Re: Airbag a automat
R.Barrichello: "Jediné úpravy co se dělají je tacháč v km, oranžové blinkry, většinou na všech kolech kotouče, lepší brzdy = jiné kotouče a destičky. Jinak je to to samý, to mi věř. "
Neverim.
[odkaz]
"Po dvou letech úspěšných prodejů v Americe a 1600 změnách přichází na starý kontinent model"
[odkaz]
"At the moment, it appears the car-based Murano crossover is the clear favorite. Nissan went back to the drawing board with the European version, coming to market with a vehicle that is different in at least 1600 different ways. Almost all are entirely invisible to consumers, including an oil cooler meant to keep up with the challenges of Europe’s higher average speeds." -
« Re: Re: Re: Airbag a automat
Amerika montovala sériově do aut automaty v 50. letech. Evropa měla tehdá tak max. 3 rychlostní almaru a fofrklacek....
První systém nočního vidění - Cadillac 90. léta,
první tehdá ještě hydraulické otvírání oken již v 50. letech...
První navigační systém v USA - Oldsmobile
První katalyzátro ve sport. voze - DeLorean.
Ono se o tom moc neví. Stejně jako že první ABS na světě měl britský Jensen FF, stejně jako pohon 4x4 (Audi Quattro přišlo až o pár let později.. -
« Re: Re: Re: Airbag a automat
Jediné úpravy co se dělají je tacháč v km, oranžové blinkry, většinou na všech kolech kotouče, lepší brzdy = jiné kotouče a destičky. Jinak je to to samý, to mi věř.
Mám manuál na americké Chryslery a sám mám evropu, takže můžu porovnávat. Jiné je možná ještě nastavení ŘJ. A Ečka na oknech a světlech... -
« Re: ozawa
To si piš že jo. Jukni se na www.chrysler.com kolik stojí Sebring 2,7 V6 sedan tam a pak na www.daimlerchrysler.cz kolik tady. Jen přepravou, clem a daněmi to rozhodně není...
Je veřejným tajemstvím že si řada lidí nechávála vozit třeba Chrysler 300M z USA individuálními dovozci jako Simix, Denker, Impexta, neb to vyšlo o dost levněji... -
"-- skrytý --" 23.02.06 13:45
« Re: Re: Airbag a automat
ozawa: "anachronický 4AT a nemůžu si stěžovat"
Silny motor to utiahne, ale s horsou dynamikou a spotrebou. Ale v Amerika sa jazdi inac (kludnejsie) ako v Europe. Mozno to suvisi s pravomocami ich policie. Pre Europu musia vyrobcovia svoje modely dost upravovat (ucinnejsie brzdy, tvrdsi podvozok...) -
"-- skrytý --" 23.02.06 13:40
« Re: Airbag a automat
Tak já mám ve svém autě ten anachronický 4AT a nemůžu si stěžovat. Ono s V6 je to docela dobře spojené - nejsem sice odborník, takže bych byl v technice na tenkém ledě, ale kolega má mercedes s tím 7G nebo jak tomu říkají a při apetitu jeho motoru bych výrazný rozdíl ve spotřebě neviděl - možná lepší využití převodových stupňů - jak říkám nejsem technik.. -
"-- skrytý --" 23.02.06 13:36
« Airbag a automat
R.Barrichello: "první airbag - USA"
Tak o tom som nedavno nahodou cital. Bol nepouzitelny az nebezpecny.
S prvym skutocne pouzitelnym prisiel az mercedes.
Co sa tyka automatu, tak neviem kto mal prvy, ale 4AT je v Amerike "in", kym v Europe anachronizmus. -
"-- skrytý --" 23.02.06 13:29
« Pochopil bych
to s tou daňovou politikou USA vs EU, ale trh by se přeci rozhýbal, kdyby pořádná auta s plnou výbavou stála okolo 350 000,- a skutečně pořádná okolo 600 - 700 tisíc. To by tu pak nebyl vozový park jak a Tbilisi - přeháním, ale když vidím sebevrahy ve Š 120 jak to říznou do mladý maminy s děckem v ojetým UNU tak bych ocenil bytelnější auta za rozumné ceny. Neznám konkrétní celní sazby - ale úžasný příklad byl nový Nissan Pathfinder - v USA v dobré výbavě za 32 000,- USD - 4.0l benzín - než se začal prodávat tenhle vůz v naftě tady tak ho Impexta nabízela s daní za nějakých 950 tisíc. Jakmile dovozce zveřejnil ceny tady, tak už je cena hádejte kde...... A to se vsadím, že i tak na tom slušně vydělali - vč. dopravy a ind. homologace atp. Proč by se jinak třeba Dodge chtěl tlačit do Evropy, kdyby tady neviděl super trh a zatím slibují i nízké ceny... -
« Ostatně
na toto se ptali v roce 1997 redaktoři Automobil Revue Tima Adamse, muže tehdá ještě samostatného Chrysler Corp. pro Evropu:
Otázka: "Nezdá se vám že jsou vaše vozy v Evropě příliš drahé?"
Odpověd: "Naše ceny jsou dobré, ale na cenách se samozřejmě odráží, doprava, clo, daně a neúměrně vysoké marže evropských dealerů". -
« Re: Re: Re: Proč jsou v USA tak levná auta?
Ztráta konkurence? Si děláš srandu, tam je největší konkurence na světě!
Zastaralé konsktrukce:
První automat - USA, první airbag - USA, první klima - USa, první motor s vypínámím válců - USA....mám pokračovat?
Nebud tak zaslenej tou itálií.... -
"-- skrytý --" 23.02.06 12:58
« Re: Re: Proč jsou v USA tak levná auta?
Ale kulový, v U.S.A. je prostě laciný všechno: jídlo, spotřebka, prostě je to levný kontinent. Je to proto, že jejich daňová politika je zcela jiná - každý vydělává na sebe a ne na nenažraný stát, jako evropani, kteří v průměru přes polovinu toho, co vydělají, dávají těm, co nedělají.
Samozřejmě ta americká pravicová politika má i svá úskalí - např. je tam šíleně drahá zdravotní péče, neexistují téměř státní sociální programy, atd. - ale zase tam existuje obrovská spousta různých nadací, charitních organizací a dalších "záchranných sítí", které jsou financovány jaksi "oklikou".
Automobilový průmysl U.S.A. je naopak ukázkou toho, co se stane, když je trh příliš chráněný: totální ztráta konkurence, zastaralé konstrukce, atd. Ale je pravda, že americká ekonomika stojí na jiných pilířích. -
« Re: Proč jsou v USA tak levná auta?
Protože by si tam žádnej s prominutím vůl za 280 táců Kč nekoupil tříválec HTP bez klimy, el. ovl všech oken , rádia s CD a 6 repro, atd...kterýmu chybí 100 HP a má zvuk jak nechci říct co.
Když to tady někdo kupuje, tak jak říká matus - proč by ostntí ty auta si tak zlevňovali, když na ně maj i tak odbyt. -
"-- skrytý --" 23.02.06 11:38
« Proč jsou v USA tak levná auta?
Ahoj všichni. Dokážete mi někdo osvětlit, proč jsou v USA tak levná auta? Modely, které se tady prodávají za 1 200 000, tam jsou prodávány za 750 000 v přepočtu. Přece doprava přes oceán nestojí takovou sumu a automobilky dokážou evropské homologace řešit lacino - nejedná se mi o čistě americké značky, ale třeba o japonské vozy. Když se podívám na ceny u tamních dealerů, jen žasnu. Vím, že tamní trh je rozlehlejší a pojme toho víc, ale proč takový odskok?
Tady jezdí spousta Infiniti a Muran dotažených z USA přes indiv. dovozce, tak si je běž prohlídnout. Některé nemají ani ty oranž. blinkry....