Proč jsou v USA tak levná auta?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« mno, trosku iny nazor.
Nahodou som sa dostal na toto forum, lebo som hladal moznost dovozu auta do USA zo slovenska. Dost ma zaskocili skreslene informacie, ktore tu boli uvedene.
Este ked som zil na SK mal som americke auta. Stacila mi vynimka o zhode, ktora sa vybavovala na ministerste dopravy. Nebo ti ziaden velky problem.
Co sa tyka cien aut, nieje pravda, ze dovozove su drahsie, ako americke. Ceny su absolutne zrovnane ak nie dokonca nizsie kvoli kupeschopnosti. Ja mam A6, ktora bola vyrobena "made in germany". Poniektore VW sa robia v nexiku. Rozdiel je v tom, ze sa tu nedaju kupit ekonomicke europske motory. Ja mam najnizzsi obsah u A6 - 2.8
Taktiez ML zacina ml320 a Touareg to iste. Napr. toyota TITAN sa nepredava ina ako V8, 5.6. Toto je hlavny rozdiel medzi EU a USA.
Ceny su tu nizsie samozrejme kvoli ekonomike. Amerika je najsilnejsi trh a preto sa tu biju o ceny.
Este k tym svetlam. Uz dokonca aj americke auta zacinaju robit s orandzovimi smerovkami. Neverte tomu, zeby sa delila vyroba v AUDI pre USA a EU.
Este k tej doprave. Kontajner (velky) stoji ssa 3000$, takze neviem ako ste sa dostali na 120 000 CK. K tomu je to kontajner na dve auta a k tomu sa da pribalite este nejake dve motorky :-) Cize mne to absolutne nevychadza, ze sa to "neoplati".
BTW: www.autotrader.com staci zadat smerovacie cislo (napr. 08701) a zadat ostatne udaje ohladne roku, ceny ci milage a mate presny prieskum cien. K tomu este pocitajte, ze pri kupe "cash" ide cena o 10-15% dole, co vam pokryje naklady na dopravu :) -
« Re: Re: A8
To sem říkal hned zprvu že moc nechápu proč to sem tahat. Shoda by vymámit šla, ale většinou už to z principu neradi dávaj. Jediná naděje je ta mez. homologace. Protože ta nabáze ve zkušebně je tak za 15 -20 táců, navíc auto musí být v dobrém stavu. A další drobné předělávky - to je tak u A8 za 30-40. A dovoz z USA - počítám tak 70-80. To už se moc nevyplatí. -
"-- skrytý --" 21.03.06 13:46
« Re: A8
Shodu přeci nemůže dostat, v USA jsou zcela jiné předpisy. A těch rozdílů bude podle mě tak 1000. To, že nejsou vidět je věc jiná. Nevím, jestli tam jsou alespoň stejné svíčky, ale kabely už mohou být jiné, čidla budou z 50 % jiná, ŘJ bude na 100 % jiná, zajímalo by mě jaký je tam třeba závit na regloskopu, jaký jsou tam váhy vzduchu, atd.
Osobně bych se na to vykašlal, za ty problémy by mi auto, kterých je v EU 12 do tuctu, rozhodně nestálo. Impreza Type-R nebo Skyline, to by byla samozřejmě jiná... -
« A8
Tak za 1)
pokud je to USA (ne Kanada) má to: červené blinkry, tacháč v maljlích + plus oproti evropské A8 mohou být i některé jiné díly - tj třeba tlumiče či brzdy nebudou souhlasit a možná i některé karosářské díly. Ty si pak budeš muset objednávat z USa neb evropské nepůjde použít.
Je nutný to přivézst, zaplatit dopravu, clo atd. udělat tomu prohlídku, kdy auto bud musí na zkušebnu a na test brzd atd. a nebo musíš vymámit z českého zastoupení dohodu o shodě nebo a to už by v případě roku 2004 mělo být by mohlo mít to Audi i evropskou či mezinárodní homologaci. Ale pokud chceš na poctivou STK, musíš předělat ty blinkry + pár dorobností. -
« Bez nadpisu
Aha...no urcite to neni pod rok 98.Rocnik 2004 :-) Prej tam je rozdil jen
v barve blinkru u te audiny..takze by problem nemel byt ?
BTW. vozy urcene pro americky trh, se tady prej strasne tezko prihlasujou, ale nechapu proc...kdyz tu po cestach vidim jezdit stare skodovky, co maj technickou udelanou za uplatek, protoze by jinak nikdy technickou nedostaly a jezdi...a vpodstate u novych americkych vozu,
je problem ? Nake normy ? Nechapu... -
"-- skrytý --" 10.03.06 19:39
« Bez nadpisu
Na Slovensku je sitacia s Amerikami asi 5x horsia ako v CR. Ja mam Camaro 79 a veci vacsinou kupujem priamo zo statov od summitracing alebo classicindustries. Impexta je podla mna asi 5-10 krat drahsia.(pytal som sa tam len raz asi pred 4 rokmi).Na Slovensku kupujem od Garage 66. -
« Re: Re: Re: ARCHI
On taky konkrétně Simix není vždycky nejlevněší ani mezi importéry ND na ameriky. Občas bývá levnější Cartime či Impexta a někdy překvapí i další firmy, které se sice prodejem dílů na ameriky neživí, ale mají neěkteré části ve svých katalozích atd.
Vyplatí se hledat, jako u všeho dalšího. Jak říkám já, tisícovka žádný rozdíl :o)) -
"-- skrytý --" 06.03.06 16:42
« Re: Re: ARCHI
S těmi díly naprostá pravda. I když by to prý zařídili. Ale nakonec rozdíl v ceně není tak výhodný proti právě zveřejněným cenám tady - což smazává výhodu - pro českou variantu hraje prim - servisní zázemí u H. Takže teď zůstává ve hře jen ten pick up. Ještě nikdo tu ale nenapsal svou případnou zkušenost s tímto druhem amerických "mazlíků" -
« Re: Re: Re:
to ozawa: Nakupu at uz noveho ci ojeteho bych se nebal. Smula jenom je, jak ta cena naskoci diky clu a DPH. A pokud zrovna v tvem pripade u Santa Fe nebude pasovat evropsky dil, tak se proste objedna z USA. A mozna tady bude i drive, nez kdyby objednavali evropsky dil z evropskeho skladu. Od Simixu mam vetsinou dily v rozmezi 7 az 10 dnu. A to mam jeste pocit, ze te ty dily ze Statu vyjdou levneji. Ja mam Expeditiona z roku 98 a kamarad evropskeho Escorta a stejny druh dilu je casto i levnejsi nez na toho Escorta. -
"-- skrytý --" 01.03.06 23:16
« Re: Re:
Továrny tam stavějí právě proto, co jsem psal = obrovské celní zatížení. Proto se tam staví montážní závody i některých evropských výrobců. Je to cesta, jak tu konkurenci alespoň trochu uměle vytvořit. I tak si ale Americký stát vymiňuje spostu omezení a ty "cizáky" neustále nějak znevýhodňuje (a ne jako my, že dáme Hyundai cokoliv za to, aby u nás zaměstnával Bulhary).
Přesto je ale cenový rozdíl auta stejné třídy tak obrovský, že v Evropě to nemá obdoby. Víš snad sám líp než já, kolik tam co stojí, ne?
V USA je prostě levný všechno, co je určeno ke spotřebě. Je to (spolu s petrodolarem a válečnou zahraniční politikou) princip jejich ekonomiky. -
« Re:
Jednak to byl SuperB (jak už za mne řekl sss), jednak sem neřekl že je něco lepší nebo ne, jen že já bych některé ty věci co má SuperB nevyužil. To bylo konstatování, ne že díky tomu že bych to nevyužil já je to lepší...
Octavie nemá motory V6, s tou by to šlo těžko porovnávat, že :o)
Jedině model 2,0 R4, v porovnání s ním by Octavie vyhrála, otázkou je že Octavie ne zcela na 100% patří do třídy kam Sebring...








80-100 tisic je cena, za kterou sou zde nabízeny přepravy kontejnerem z USA do přístavu v Hamburku.....Převoz kamionem sem do ČR.
No, tak jako v USA vám nikde nebude jezdit s motorky do sekaček nebo s evropskými ropnými zázraky, které by nikdy třeba nespnily kalifornské emise, sem předevčírem viděl poměrně zánovní MB C-klasse v ropě, frajer přidal plyn a takhle efektně hulí Tatra 815 >:D >:D >:D
To benzínový šestiválec (nebo osmi) takhle nečoudí ani po 10-letech provozu a to ani v zimě >:D
Takže asi takhle....