Proč jsou v USA tak levná auta?

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.02.06  14:49

    « Re: Pro: SSS

    A za 915 tis (ted akční cena, na webu je ještě 940) mám i u zlodějského dovozce jako je DCH Bohemia Sebring 2,7 V6 203 HP.
    Provnávat výbavu SuperBu a Sebringu ted nebudu, nemám na to čas. To si můžete udělat sám, pokud Vás to zajímá. A to Sebring už je výběhový model.
    Nic dalšího k provnání není, max. 300C s něčím od Audi či BMW. S MB to provnávat nejde, neb je to jeden koncern a je to vždy zařízené tak, aby měl MB navrch.
    Nic dalšího se sem kromě Cadillacu nevozí. Oficiálně. Tedy ano - Corvette. Tu zas není s čím provnávat u evropských vozů - Ferrari či Lambo jsou trochu někde jinde.....A Audi TT taky :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  14:41

    « Re: Pro: SSS

    R.Barrichello: "Nejvýhodnější nabídka je holt Fabie Combi 1,9 TDI (74 Kw) ve výbavě elegance 468 tis Kč,"
    Mimochodom dalsia vasa mystifikacia:
    [odkaz]
    1,9 TDI PD /74 kW 452 900,-
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  14:37

    « Pro: SSS

    Uz som vam to napisal. Chcu sa toho zbavit. Je to nepredajne, blokuje im to peniaze a priestory a tvori kopu dalsich problemov. Preto to predavaju za vyrobnu cenu alebo mozno pod nu. Neporovnavajte jablka a hrusky. Fabia je "in" dobre sa predava a fabia 1 sa bude dobre predavat aj ked bude fabia 2.
    Preco Neona nikto nechce?
    Neon sa uz nevyraba. Je to velky pruser, obrovske zasoby a nikto to neche. Co s tym maju robit? Dat do zberu? Potrebuju aspon niejake naklady vratit. Preto ta akcna cena. Realna hodnota, je 830000Kc, kym sa auto este vyrabalo. Za tu cenu mate Superb Confort 2.8 30V 142 kW alebo Elegance 1.8T 110 kW. Fabia v takej cene neexistuje. Najdite podobne auto, ktore sa este predava a uz nevyraba. Ale bude to tazke, druhe tak zle predajne auto sa hlada tazko.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.02.06  14:09

    « Pro: SSS

    Nejvýhodnější nabídka je holt Fabie Combi 1,9 TDI (74 Kw) ve výbavě elegance 468 tis Kč, navíc s chrochtajícím turbotraktorem, ke které si ale můžete připlatit za 24 litrů ESP a xenony, takže už jste na 492 tis.
    Marná sláva, nic lepšího na trhu není. Samozřejmě kromě Subaru Forester - nejlepšího autě na světe, jak se nám snažili vnutit pánové z českého zastoupení ve své skromnosti a pokoře.
    Jo pardon, vlastně někde mezi je naprosto skvělý, vyjímečný a zcela geniální VW Passat, a pak nepřekonatelná Octavie II a když má motor 2,0 FSI a DSG "automat", kterej ale vychází z fofr klacku, tak to je prostě třída.
    Nebo Fabia RS, to je přeci dělo.
    Perlička - Známý se mě s tím jednou chlubil kolik mu to jede. Na otázku kolik to jede mě jsem odpovědel papírovou hodnotou. Když se zeptal "A kolik to jede ve skutečnosti?", zůstal po mojí odpovědi "To fakt nevím, nezkoušel jsem to a ani se k tomu nechystám" civět s pusou otevřenou přesně dle pořekadla "tele na nový vrata"
    Protože on přeci ku**a musí vyzkoušet, kolik to jede když vo*e koupil tak nabušenou káru
    Tím se dostáváme zas k jinému tématu kdo v těhle autech jezdí :o)))))))))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.02.06  13:45

    « Re: Re: Re: Re: Re: SSS

    No tak sorry, omluvám se, ale to Dodge muselo zbýt hodně kusů, že ho má ještě skoro půl roku po skončení prodeje stále v ofiko nabídce....
    Ten tvůj odkaz na cenu v roce 2005 nějak nefunguje...Je tam aktuální 450 u Neonu :o) Sebring tam nák nikde není...
    Jo aha, už to vidím, nahoře je PC. Tak tomu věř, jako když napíšou v supermarketu slevovou tabulku, kde je, že v sušenky v akci co ted stojej 8,50 stály 18. A když sis je tam byl den před akcí koupit, tak si je vesele koupil za 13. Tomu fakt věř - to se dělá aby ty slevy opticky vypadaly jako velké :o)
    No však má ace pravdu, byl vivinut jako levné auto. Je v USA tím, čím u nás Felda či Fabie. Jen ty to nechceš pochopit.
    ABS jaksi akční model za 450 má, stejně tak metalízu, jestli sis nevšiml, jestli to neměl před 3 lety je už ted trochu mimo mísu.
    Bubny má, ano, OI a Felda či zákl. verze Fabie měly taky bubny....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  12:54

    « Re: Re: Re: Re: SSS

    R.Barrichello: "Neon se samozřejmě vyrábí"
    A zase dalsie klamstvo.
    "This section has information on both Chrysler Neon (Plymouth / Dodge Neon) generations.
    The Neon ceased production on September 23, 2005, after a two-generation, nearly-thirteen-year run. It leaves behind awards, trophies, and the sad feeling of squandered opportunities."
    [odkaz]
    Neon je lezak, vypredavaju zasoby. (Dieter Zetsche said the Neon was a failure.)
    R.Barrichello: "A těžko mohl stát loni 832 tis když 800 tis. stojí (aloni též stál) větší Sebring 2,0 a 915 tis. Sebring 2,7 V6."
    [odkaz]
    Rok 2005 - 832 000Kc
    [odkaz]
    "Zaslal: 27. 2. 2003 01:34
    Předmět: Re: Žel bohu i MB ? Odpovědet Orig. přísp.
    ace> Neon byl vyvinutý jako levné studenské auto, také tomu odpovídá cena
    no to iste. akurat pozeram oficialny cennik na www.chrysler.cz (bohuzial iba platny k 1.1.2002) dvojliter za 845.000czk, s 5st manualom v najvyssej vybave (automat nieje v ponuke), s manualnou klimatizaciou a kozou. inac nic special, snad len ze tempomat je za priplatok 10.000czk (predvcerom si nieco pisal, ze naklady na to su 2kcs...) a plnohodnotna rezerva tiez za priplatok...
    este perlicka - stredny model za 745.000czk ma zadne bubnove bubnove brzdy a nema ABS - ale hlavne ze to ma kozu a kompas -klasika americky sposob myslenia) a za metlu musis priplacat u vsetkych modelov rovnako ako u mercedesa.... co dodat?"
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  11:52

    « Re: Re: Re: Re: SSS

    Mitsi: SUNa mají minimálně na SP3S v Rychnově n. Kněžnou (Hradecký kraj).
    A není to jen RAVka, moje auto, když ve značkovém servise Alfa Romeo píchneš na Bosch S 550, vypíše "Fiat Coupé", naprosto nesmyslný úhel natočení škrticí klapky, vypíše "závada řídící jednotky - vadná ECU" a v paměti závad ještě "čidlo klepání - občasná". Když se jich člověk jen tak pro poškádlení zeptá co jako s tím, fakticky by byli schopní objednat celou ŘJ za 28.000 a čidlo klepání za dalších 4.800,- Kč a ani očkem nemrknou! Že je na autě napsáo Alfa Romeo je nijak neznepokojí! A co hůř! Když si to čidlo klepání opravdu naprosto najivně objednáš, příjde čidlo polohy řemenice (snímá HÚ 1. válce) a prodejce ND v Imofě tě bude i hodinu přesvědčovat, že to JE čidlo klepání. A že jiný neexistuje a že pro tebe v případě, že toto nechceš nemohou nic jinýho udělat.
    při představě, že bych byl odkázán na síť značkových servisů Alfa Romeo v této zemi mě polejvá studenej pot...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.02.06  09:57

    « Re: Re: Re: SSS

    Jo, zato s Vámi milý pane se dá vést vskutku geniální debata. Neon se samozřejmě vyrábí, ale už se nevozí do evropy. V USA je stále v nabídce pod zančkou Dodge, jak se všichni můžete přesvědčit na [odkaz]
    Ta cenová akce 450 tis. platí už od podzimu loňského roku. A těžko mohl stát loni 832 tis když 800 tis. stojí (aloni též stál) větší Sebring 2,0 a 915 tis. Sebring 2,7 V6. To by si toho Neona koupil asi jen finanční masochista nebo jedinec s schisofrenními příznaky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.02.06  09:52

    « Re: Re: Re: Re: SSS

    Aha. Von tu nikdo nemá americkou diagnostiku. A moderní americké vozy se asi diagnostikujou pomocí stařeny s magickou koulí a kocourem na hrbu :o)
    Na vůz z USA musíš mít USA diagnostiku :o)
    Zavolej si do Denekru či Impexty nebo do ATST jestli maj v mašině i americkou Toyotu a pokud jo, máš po problému.
    Pokud ne, máš smůlu - vyměn si fuel sensor na hladinu benálu v nádrži, prohlídni kabely po celý dýlce trasy a prostříkej kontakty. Pokud jsi to už nedělal, za pokus to stojí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.02.06  09:43

    « Re: magic

    Lidi vy ty moje zprávy nečtete nebo jen do půlky.
    Píšu že je v akci u DaimlerChrysler Bohemia za těch 450 000,- Kč. Jukni na [odkaz]
    V USA se vyrábí už jen pod značkou Dodge a začíná někde na 20 tis. USD.
    Ano, Neon už ve své první generaci z roku 1994 byl projektován pro evropu, ale i pro USA kde měl být konkurencí menších japonských vozů imporotovaných či vyráběných v USA.
    Druhá verze z roku 2000 má oproti první spousty vylepšení navíc.
    Motor 1,8 se tuším už nedělá.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  07:32

    « Re: Re: Re: SSS

    Ještě k té diagnostice RAV4: A kam jinam by asi tak měl majitel s touto záležitostí jít, než právě do značkového servisu? Kód chyby sice víme (s testerem to normálně komunikuje), jenže v Evropě žádný takový není popsán a jeho označení se evidentně nekryje ani s americkým přehledem. Takže jedinou cestou k úspěchu by bylo připojit k tomu americký tester (resp. tester s americkým softem), jenže ten tu nikdo nemá. Sice to umím resetem ŘJ vymazat, při příští cestě na chalupu se to ovšem objeví znovu. Ano, je tu jedno řešení: už nikdy netankovat plnou...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  19:07

    « Re: Re: SSS

    to magic: S R.Barrichello nema absolutne zmysel sa bavit. Miesa hrusky s jablkami. Neon sa uz nevyraba, jedna sa o dopredaj zasob. Ta cena takto klesla po ukonceni vyroby, snazia sa toho zbavit. Pretoze som sa v tomto aute vozil, pamatam si o tom spravu na auto.cz asi z pred roka. Povodna cena bola okolo 832000Kc.
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  18:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: to Mitsi

    Dík za link-hezký přehled - trošku plavu v jejich hodnocení čtyř hvězd s důrazem na "obavu o bezpečnost" - je zvláštní, že nedají třeba jenom tři hvězdy. Dobré je to posuzování nebezpečí převrácení vozidla.... Také je zajímavé, jak tam dopadají některé evropské hvězdy... zvláštní... Ještě jednou díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  18:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: to Mitsi

    to Pucmeloud - možná jsem to blbě naformuloval, ale jsem si 100% jisty jinou metodikou crash testu dle EuroNCAP a NHSTA. Důsledek je, že auto, které vyhoví v americkym crash testu, získá v evropském menší bodové ohodnocení. Ono to má trochu logiku, protože US nepočítá s tím, že pojedeš více než 75mph.....
    to ozawa [odkaz]
    tady najdeš crash testy US aut i všechny další info
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  17:54

    « Tak jak?

    Po přečtení mnoha příspěvků jsem schopen pochopit rozdíly mezi auty tady a tam a pochopím i rozdíl v ceně díky daňovému zatížení. Zřejmě se trh v USA s auty vyvíjí diametrálně odlišně od toho našeho.
    Přesto ale zůstává otázka, tak je pořízení auta z USA příliš velkým rizikem pro Evropana či ne?
    Existují nějaké linky na testy bezpečnosti v USA - určitě mají nějakou obdobu evropských testů. Totéž jistě existuje o spolehlivosti.
    Zná je někdo z Vás?
    Jezdil někdo delší dobu originál vůz ze států a má s ním nějaké zásadní negativní zkušenosti? Stejně tak existují negativní zkušenosti s rádoby oficiálními dovozci ala Impexta či Denker, příp. Simix?
    Taky díky Magicovi za to upozornění na žárovky apod. Já si naivně myslel, že v tomhle unifikace ve světě je dál, i když co chci po národu, který má na šňůře do zásuvky tři samce, že.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  17:07

    « Re: Re: SSS

    Barichello: a kolik stojí Neon na nasšem legálním trhu? Tzn. se zárukou a všema těma pitomostma? Pokud jsi to psal, tak sorry, asi jsem to přehlídnul, ale některé komenty mi přišlo zbytečné číst...
    Pokud je to za těch 450.000, tak je to supr cena, protože Neon je jedno z mála US aut, která jsou projektována "by Europe". Ale existuje i 1.8 a ta by mohla být ještě levnější, ne?
    To auto má na US trh velice moderně konstruovanou karoserii s malými převisy a solidní tuhostí, poměrně bezpečnou a z celkem slušné oceli. Navíc má evropsky průměrné řízení a velmi solidní podvozek (konstrukce Delta79). Což jsou v U.S.A. velmi nezvykle pokrokové prvky.
    Ale pokud ta cena byla v U.S.A., pak je to irelevantní.
    Byť srovnání s Loganem je irelevantní a kulhá na všechny 4, chápu co jsi tím chtěl říci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.02.06  15:37

    « Re: SSS

    Ještě k tomu jak jsi se vysmíval mému srovnání nový Logan a Neon v akci za 450 tis. Ano, ten Neon je drahý, to jsem říkal sám, ale oproti Loganu zas ne o moc.
    Počítej se mnou:
    Vezmu Logan 1,6 MPI Laureate, napráskám tam 15" ALU kola, ABS, druhý airbag, metalízu, klimu a koberce jsem na ceně 338 tis.
    Neon má oproti tomu navíc ETC, tempomat, kož. sedadla, boční airbagy + pár drobností, navíc místo motoru 1,6 90 HP - 128 N.M/3000 dostanu motor 2,0 130 HP - 180 N.m./4750.
    Ted největší legrace spotřeba. Zatímco Logan 1,6 má spotřebu (město mimo/kombinovaná) 10/5,7/7,2 (emise 173); dvoulitrový Neon 10,7/6,2/7,9 (emise 187).
    Neon papá skroto to samé co "modernější Logan". To jsou divy co - se 40 HP navíc a s objeme o 0,4 větším :o))
    Takže já bych to na evrp. podmínky ten Neon vlastně ani drahým nepovažoval....
    Kdybysme Neon očesali na úroveň Loganu za 199 tak taky stojí nějakých 260 a měl by větší motor:o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.02.06  14:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aveo

    Základní diagnostika na zákl. věci a problémy jde koupit i na ebay a vč.přislušných konektorů nestojí žádné šílené sumy.
    Samozřejmě velký servis potřebuj něco dokonalejšího, takže takový Snap-On atd. Ovšem to už stojí kapku jiné peníze.
    NO a další věcí jak to, jak s tím ta obsluha umí. A taky fakt, že diagnotika není všemocná.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  14:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Aveo

    ozawa:
    Jednak to tu už psal Mitsi a za druhý, moje osobní zkušenost s autem pro USA trh je víc než 10 let stará, ale:
    Všechny závity Withwort, takže doslova nepasoval ani šroubek. Jiná světla, jiné žárovky (zní vtipně, ale...), jiný tlumiče a jejich uložení, jiné schema zapojení elektriky (při shodné výbavě), jiný volant, jiná jednotky klimatizace i ABS, jiné blatníky, nárazníky...
    Co se týká diagnostiky, já osobně jsem vyštudoval na americké firmě Sun a dodnes ji považuji za špičku. Samozřejmě, že dělají adaptéry snad pro všechny evropské i americké a japonské vozy a ceny jsou solidní. Osobně jsem nenarazil na auto, na něž by byl "nepíchnutelný". Naopak třeba u firmy Bosch je u malých testerů řady 500 a starších problém přečíst i evropská OBD(2) kompatibilní auta. Někdy lezou doslova nesmysly, ale týká se to spíš malých sérií (je 5100 kusů malá série?). Takže obava, že americké auto bude nediagnostikovatelné není až tak moc akutní, i když nevím, kolik servisů v ČR Sun používá. Většinou je to ale jen o šikovnosti a ochotě člověka a ne o technice (postačí notebook s příslušným softem a redukcí). Kdo se řídí heslem: "mně se na nic neptejte, já tu jen pracuju" může mít i tu nejdokonalejší techniku a nebude mu nic platná...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.02.06  13:32

    « Re: Re: Re: Re: Aveo

    Nic neotáčím. Fakt Vám na tohle neumím odpovědět, proč rozhodlo vedení GM nalepit na Daewoo znáček CHEVY!
    Asi globální politika.
    Americká je jen ta značka, v tom bude právě asi ten problém...
    Jinak na to nic amerického není, ani ten znáček. Tedy jeslti myslíte to Aveo prodávané v EU. Ony jsou totiž dvě různá Avea.
    Vezme to z jinho soudku - nákl. auta? jak moc česká je nová AVIA? Budku dělali korejci ve vývojovém centru v anglii, nápravy španělský, motor Cummins, převodovka ZF, vnitřek kabiny dělá taky někdo jinej. Zbyl rám.
    Jak moc britský je Rover 25 alias překabátěná Honda Civic? Jak moc britský je RR s motorem s BMW....
    Tvrdím že mě nezajímá Chevrolet Korea, což neznamená že mě nezajímá Chevrolet USA (ba naopak). Pro mě dvě naprosto odlišné organizace které nemají nic společného kromě znáčku!!!
    Čtěte to pořádně , ne do půlky a zbytek si nedomýšlejte!
    Já jsem spokojený, s evropskou verzí koupenou zde původním majitelem u autoriz. dealera, která má oproti USA jak se již opakuji jiný tachometr (v km), jiné zadní světla (oranž. blinkry), jiný zadní nárazník (kůli číslu) a jiná přední světla (usa verze dvouvláknové žárovky blikačů, kdy jedno vlákno neustále svítí) a samo nepoužívají H4 + jiná přední maska. O tom jestli má ta která verze o 3 dráty méně či více se tu nebudem bavit. Tot veškerý rozdíl (nevím jak nastavení ŘJ, do toho nevidím). Já mám totiž servisní manuál na americké verze a zatím se mi nestalo, že by bylo něco jinak než je tam (krom zmiňovaného). Díly kupuji z USA a ty jsou rovněž dělány na US verzi. Pasují dokonale.
    Přeji příjemný den!!!!!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…