Proč jsou v USA tak levná auta?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 28.02.06 15:58
« Re: Re: Pro: SSS
R.Barrichello: "A za 915 tis (ted akční cena, na webu je ještě 940) mám i u zlodějského dovozce jako je DCH Bohemia Sebring 2,7 V6 203 HP."
Len tak zo srandy som to skusil. Ani jedno z tych aut nemam chut kupovat, ale keby ma niekto nutil si medzi nimi vybrat a keby som sa mal rozhodovat len podla pomeru vybavy a ceny, Superb 2.8 30V 142 kW 904 900,- by vyhral.
Porovnanie nie je jednoduche, pretoze popis Sebringu je omnoho strucnejsi (niektore veci mozno nie su v popise Sebringu uvedene), ale zaujalo ma:
- 5-stupnova prevodovka oproti 4-stupnovej
- 30 ventilov (142kW/6000,280Nm/3200) oproti 24 (149kW/5900,262Nm/4950)
- ABS + EDS + ASR + MSR + ESP oproti ABS+EBD+ASR
- Superb ma vypinatelny airbag spolujazdca
- Superb naviac hlavove airbagy
- Superb bi-xenony
- Superb elektrochromaticke spatne zrkadlo
- Superb niekolko klimatizovanych schranok
- Superb vyhrievane predne aj zadne sedacky, sebring iba predne
- Superb parkovaci asistent
- Superb viac vnutorneho miesta -
"-- skrytý --" 28.02.06 15:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: SSS
Ojezdil jsem už pěkných pár japonských aut a regulátor napětí jsem nemusel nikdy řešit! Krom toho, na běžné japonské auto novou ŘJ nepořídíš pod 60 tis. Kč!
Prostě jsou věci, o nichž u japonského vozu (tedy pokud není vyroben v Evropě a nepoužívá díly zn. Bosch, jako Nissan u Primery alternátor - během 120 tis. km se podělal 2x) ani nevíš, že tam jsou... >:D -
« Re: Re: Re: Re: Re: SSS
On bývá v rámci fuel pumpy, která je v nádrži.
Ovšem nevím jak to má Toyota, že.
Jestli náhodou nemá nějaké skvělé řešení jako mívají některá japonská auta - třeba EVR - Electronic Voltage Regulator umístěný v ŘJ, takže když se posere, místo abyste vyměnili regulátor altíku za 500 jako tomu je u řady jiných aut, půjdete pro ŘJ za 11 litrů :o)) -
"-- skrytý --" 28.02.06 14:51
« Re: Re: Re: Re: SSS
Díky za tipy ohledně té dignostiky na RAV4. Předám majitelce vozu a časem (ona je teď opět v USA, ale vůz tady...) se to pokusíme nějak řešit.
Pro R.Barrichella: Žádný "Fuel Sensor" v nádrži není a prostříkávat kontakty je úplně zbytečné - sice jsem se o to pokoušel, ale použité štekry jsou opravdu dokonale vlhkotěsné, tj. uvnitř naprosto suché a čisté, jako když to právě ve fabrice zkompletovali. Inu, "made in Japan"... -
« Re: Pro: SSS
A za 915 tis (ted akční cena, na webu je ještě 940) mám i u zlodějského dovozce jako je DCH Bohemia Sebring 2,7 V6 203 HP.
Provnávat výbavu SuperBu a Sebringu ted nebudu, nemám na to čas. To si můžete udělat sám, pokud Vás to zajímá. A to Sebring už je výběhový model.
Nic dalšího k provnání není, max. 300C s něčím od Audi či BMW. S MB to provnávat nejde, neb je to jeden koncern a je to vždy zařízené tak, aby měl MB navrch.
Nic dalšího se sem kromě Cadillacu nevozí. Oficiálně. Tedy ano - Corvette. Tu zas není s čím provnávat u evropských vozů - Ferrari či Lambo jsou trochu někde jinde.....A Audi TT taky :o) -
"-- skrytý --" 28.02.06 14:37
« Pro: SSS
Uz som vam to napisal. Chcu sa toho zbavit. Je to nepredajne, blokuje im to peniaze a priestory a tvori kopu dalsich problemov. Preto to predavaju za vyrobnu cenu alebo mozno pod nu. Neporovnavajte jablka a hrusky. Fabia je "in" dobre sa predava a fabia 1 sa bude dobre predavat aj ked bude fabia 2.
Preco Neona nikto nechce?
Neon sa uz nevyraba. Je to velky pruser, obrovske zasoby a nikto to neche. Co s tym maju robit? Dat do zberu? Potrebuju aspon niejake naklady vratit. Preto ta akcna cena. Realna hodnota, je 830000Kc, kym sa auto este vyrabalo. Za tu cenu mate Superb Confort 2.8 30V 142 kW alebo Elegance 1.8T 110 kW. Fabia v takej cene neexistuje. Najdite podobne auto, ktore sa este predava a uz nevyraba. Ale bude to tazke, druhe tak zle predajne auto sa hlada tazko. -
« Pro: SSS
Nejvýhodnější nabídka je holt Fabie Combi 1,9 TDI (74 Kw) ve výbavě elegance 468 tis Kč, navíc s chrochtajícím turbotraktorem, ke které si ale můžete připlatit za 24 litrů ESP a xenony, takže už jste na 492 tis.
Marná sláva, nic lepšího na trhu není. Samozřejmě kromě Subaru Forester - nejlepšího autě na světe, jak se nám snažili vnutit pánové z českého zastoupení ve své skromnosti a pokoře.
Jo pardon, vlastně někde mezi je naprosto skvělý, vyjímečný a zcela geniální VW Passat, a pak nepřekonatelná Octavie II a když má motor 2,0 FSI a DSG "automat", kterej ale vychází z fofr klacku, tak to je prostě třída.
Nebo Fabia RS, to je přeci dělo.
Perlička - Známý se mě s tím jednou chlubil kolik mu to jede. Na otázku kolik to jede mě jsem odpovědel papírovou hodnotou. Když se zeptal "A kolik to jede ve skutečnosti?", zůstal po mojí odpovědi "To fakt nevím, nezkoušel jsem to a ani se k tomu nechystám" civět s pusou otevřenou přesně dle pořekadla "tele na nový vrata"
Protože on přeci ku**a musí vyzkoušet, kolik to jede když vo*e koupil tak nabušenou káru
Tím se dostáváme zas k jinému tématu kdo v těhle autech jezdí :o))))))))))) -
« Re: Re: Re: Re: Re: SSS
No tak sorry, omluvám se, ale to Dodge muselo zbýt hodně kusů, že ho má ještě skoro půl roku po skončení prodeje stále v ofiko nabídce....
Ten tvůj odkaz na cenu v roce 2005 nějak nefunguje...Je tam aktuální 450 u Neonu :o) Sebring tam nák nikde není...
Jo aha, už to vidím, nahoře je PC. Tak tomu věř, jako když napíšou v supermarketu slevovou tabulku, kde je, že v sušenky v akci co ted stojej 8,50 stály 18. A když sis je tam byl den před akcí koupit, tak si je vesele koupil za 13. Tomu fakt věř - to se dělá aby ty slevy opticky vypadaly jako velké :o)
No však má ace pravdu, byl vivinut jako levné auto. Je v USA tím, čím u nás Felda či Fabie. Jen ty to nechceš pochopit.
ABS jaksi akční model za 450 má, stejně tak metalízu, jestli sis nevšiml, jestli to neměl před 3 lety je už ted trochu mimo mísu.
Bubny má, ano, OI a Felda či zákl. verze Fabie měly taky bubny.... -
"-- skrytý --" 28.02.06 12:54
« Re: Re: Re: Re: SSS
R.Barrichello: "Neon se samozřejmě vyrábí"
A zase dalsie klamstvo.
"This section has information on both Chrysler Neon (Plymouth / Dodge Neon) generations.
The Neon ceased production on September 23, 2005, after a two-generation, nearly-thirteen-year run. It leaves behind awards, trophies, and the sad feeling of squandered opportunities."
[odkaz]
Neon je lezak, vypredavaju zasoby. (Dieter Zetsche said the Neon was a failure.)
R.Barrichello: "A těžko mohl stát loni 832 tis když 800 tis. stojí (aloni též stál) větší Sebring 2,0 a 915 tis. Sebring 2,7 V6."
[odkaz]
Rok 2005 - 832 000Kc
[odkaz]
"Zaslal: 27. 2. 2003 01:34
Předmět: Re: Žel bohu i MB ? Odpovědet Orig. přísp.
ace> Neon byl vyvinutý jako levné studenské auto, také tomu odpovídá cena
no to iste. akurat pozeram oficialny cennik na www.chrysler.cz (bohuzial iba platny k 1.1.2002) dvojliter za 845.000czk, s 5st manualom v najvyssej vybave (automat nieje v ponuke), s manualnou klimatizaciou a kozou. inac nic special, snad len ze tempomat je za priplatok 10.000czk (predvcerom si nieco pisal, ze naklady na to su 2kcs...) a plnohodnotna rezerva tiez za priplatok...
este perlicka - stredny model za 745.000czk ma zadne bubnove bubnove brzdy a nema ABS - ale hlavne ze to ma kozu a kompas -klasika americky sposob myslenia) a za metlu musis priplacat u vsetkych modelov rovnako ako u mercedesa.... co dodat?" -
"-- skrytý --" 28.02.06 11:52
« Re: Re: Re: Re: SSS
Mitsi: SUNa mají minimálně na SP3S v Rychnově n. Kněžnou (Hradecký kraj).
A není to jen RAVka, moje auto, když ve značkovém servise Alfa Romeo píchneš na Bosch S 550, vypíše "Fiat Coupé", naprosto nesmyslný úhel natočení škrticí klapky, vypíše "závada řídící jednotky - vadná ECU" a v paměti závad ještě "čidlo klepání - občasná". Když se jich člověk jen tak pro poškádlení zeptá co jako s tím, fakticky by byli schopní objednat celou ŘJ za 28.000 a čidlo klepání za dalších 4.800,- Kč a ani očkem nemrknou! Že je na autě napsáo Alfa Romeo je nijak neznepokojí! A co hůř! Když si to čidlo klepání opravdu naprosto najivně objednáš, příjde čidlo polohy řemenice (snímá HÚ 1. válce) a prodejce ND v Imofě tě bude i hodinu přesvědčovat, že to JE čidlo klepání. A že jiný neexistuje a že pro tebe v případě, že toto nechceš nemohou nic jinýho udělat.
při představě, že bych byl odkázán na síť značkových servisů Alfa Romeo v této zemi mě polejvá studenej pot... -
« Re: Re: Re: SSS
Jo, zato s Vámi milý pane se dá vést vskutku geniální debata. Neon se samozřejmě vyrábí, ale už se nevozí do evropy. V USA je stále v nabídce pod zančkou Dodge, jak se všichni můžete přesvědčit na [odkaz]
Ta cenová akce 450 tis. platí už od podzimu loňského roku. A těžko mohl stát loni 832 tis když 800 tis. stojí (aloni též stál) větší Sebring 2,0 a 915 tis. Sebring 2,7 V6. To by si toho Neona koupil asi jen finanční masochista nebo jedinec s schisofrenními příznaky. -
« Re: Re: Re: Re: SSS
Aha. Von tu nikdo nemá americkou diagnostiku. A moderní americké vozy se asi diagnostikujou pomocí stařeny s magickou koulí a kocourem na hrbu :o)
Na vůz z USA musíš mít USA diagnostiku :o)
Zavolej si do Denekru či Impexty nebo do ATST jestli maj v mašině i americkou Toyotu a pokud jo, máš po problému.
Pokud ne, máš smůlu - vyměn si fuel sensor na hladinu benálu v nádrži, prohlídni kabely po celý dýlce trasy a prostříkej kontakty. Pokud jsi to už nedělal, za pokus to stojí. -
« Re: magic
Lidi vy ty moje zprávy nečtete nebo jen do půlky.
Píšu že je v akci u DaimlerChrysler Bohemia za těch 450 000,- Kč. Jukni na [odkaz]
V USA se vyrábí už jen pod značkou Dodge a začíná někde na 20 tis. USD.
Ano, Neon už ve své první generaci z roku 1994 byl projektován pro evropu, ale i pro USA kde měl být konkurencí menších japonských vozů imporotovaných či vyráběných v USA.
Druhá verze z roku 2000 má oproti první spousty vylepšení navíc.
Motor 1,8 se tuším už nedělá. -
"-- skrytý --" 28.02.06 07:32
« Re: Re: Re: SSS
Ještě k té diagnostice RAV4: A kam jinam by asi tak měl majitel s touto záležitostí jít, než právě do značkového servisu? Kód chyby sice víme (s testerem to normálně komunikuje), jenže v Evropě žádný takový není popsán a jeho označení se evidentně nekryje ani s americkým přehledem. Takže jedinou cestou k úspěchu by bylo připojit k tomu americký tester (resp. tester s americkým softem), jenže ten tu nikdo nemá. Sice to umím resetem ŘJ vymazat, při příští cestě na chalupu se to ovšem objeví znovu. Ano, je tu jedno řešení: už nikdy netankovat plnou... -
"-- skrytý --" 27.02.06 19:07
« Re: Re: SSS
to magic: S R.Barrichello nema absolutne zmysel sa bavit. Miesa hrusky s jablkami. Neon sa uz nevyraba, jedna sa o dopredaj zasob. Ta cena takto klesla po ukonceni vyroby, snazia sa toho zbavit. Pretoze som sa v tomto aute vozil, pamatam si o tom spravu na auto.cz asi z pred roka. Povodna cena bola okolo 832000Kc.
[odkaz] -
"-- skrytý --" 27.02.06 18:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: to Mitsi
Dík za link-hezký přehled - trošku plavu v jejich hodnocení čtyř hvězd s důrazem na "obavu o bezpečnost" - je zvláštní, že nedají třeba jenom tři hvězdy. Dobré je to posuzování nebezpečí převrácení vozidla.... Také je zajímavé, jak tam dopadají některé evropské hvězdy... zvláštní... Ještě jednou díky.
K tomu žes to neřešil - tak to bud rád.