Proč jsou v USA tak levná auta?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 06.03.06 16:42
« Re: Re: ARCHI
S těmi díly naprostá pravda. I když by to prý zařídili. Ale nakonec rozdíl v ceně není tak výhodný proti právě zveřejněným cenám tady - což smazává výhodu - pro českou variantu hraje prim - servisní zázemí u H. Takže teď zůstává ve hře jen ten pick up. Ještě nikdo tu ale nenapsal svou případnou zkušenost s tímto druhem amerických "mazlíků" -
« Re: Re: Re:
to ozawa: Nakupu at uz noveho ci ojeteho bych se nebal. Smula jenom je, jak ta cena naskoci diky clu a DPH. A pokud zrovna v tvem pripade u Santa Fe nebude pasovat evropsky dil, tak se proste objedna z USA. A mozna tady bude i drive, nez kdyby objednavali evropsky dil z evropskeho skladu. Od Simixu mam vetsinou dily v rozmezi 7 az 10 dnu. A to mam jeste pocit, ze te ty dily ze Statu vyjdou levneji. Ja mam Expeditiona z roku 98 a kamarad evropskeho Escorta a stejny druh dilu je casto i levnejsi nez na toho Escorta. -
"-- skrytý --" 01.03.06 23:16
« Re: Re:
Továrny tam stavějí právě proto, co jsem psal = obrovské celní zatížení. Proto se tam staví montážní závody i některých evropských výrobců. Je to cesta, jak tu konkurenci alespoň trochu uměle vytvořit. I tak si ale Americký stát vymiňuje spostu omezení a ty "cizáky" neustále nějak znevýhodňuje (a ne jako my, že dáme Hyundai cokoliv za to, aby u nás zaměstnával Bulhary).
Přesto je ale cenový rozdíl auta stejné třídy tak obrovský, že v Evropě to nemá obdoby. Víš snad sám líp než já, kolik tam co stojí, ne?
V USA je prostě levný všechno, co je určeno ke spotřebě. Je to (spolu s petrodolarem a válečnou zahraniční politikou) princip jejich ekonomiky. -
« Re:
Jednak to byl SuperB (jak už za mne řekl sss), jednak sem neřekl že je něco lepší nebo ne, jen že já bych některé ty věci co má SuperB nevyužil. To bylo konstatování, ne že díky tomu že bych to nevyužil já je to lepší...
Octavie nemá motory V6, s tou by to šlo těžko porovnávat, že :o)
Jedině model 2,0 R4, v porovnání s ním by Octavie vyhrála, otázkou je že Octavie ne zcela na 100% patří do třídy kam Sebring... -
« Re: Sebring
Harous - ony ty fotky jsou jaksi použity z USA. Což už poznáš podle výřezu na SPZ (zadní nárazník).
Sebring je tu homologován pro provoz, takže sotva bude mít nějakou vyjimku a nebude mít opěrky, navíc když je v evropské verzi měl už jeho předchůdce Stratus, pravda nešly sklápět :o) -
"-- skrytý --" 01.03.06 13:27
« Bez nadpisu
No a já právě nesouhlasím s tou konkurencí, neboť se domnívám, že v Evropě je podstatně vyšší. Americká ekonomika je silně chráněna proti importu automobilů. Zahraniční vozy jsou v USA několikanásobně dražší než domácí a než ta samá auta na domácím trhu. Individuální dovoz auta je tam téměř nemožný.
Podle mého názoru je za tou cenou celková stavba americké ekonomiky s ohledem na nízké daňové zatížení a jednoduchost amerických vozů, která snižuje výrobní náklady. Vývojové náklady jsou téměř nulové. -
"-- skrytý --" 01.03.06 12:43
« Jeste k tem cenam
Osobne mi to prijde stejny jako s mekacem. Co je ve statech posledni bufac, to je u nas temer snobarna... :*)
Ve statech obyc auto je u nas prezentovany jako neco vic, jako auto pro image. Mozna kdyby dovozci tolik nerejzovali a prezentovali to auto jako obyc, prodalo by se jich vic za mensi cenu = pro prodejce vic penez... -
"-- skrytý --" 01.03.06 11:54
« Bez nadpisu
Isteze, ale ty si pisal, preco by si si nekupil Octaviu (napr. nevyuzijes vyhrievanie zadnych sedadiel - napr. bracho so 4 detmi to vyuzije kazdy den) a ze preto je lepsi Sebring. Chcel som tym poukazat na to, ze ak porovnavame rovnako drahe auta treba porovnavat bud vybavu alebo jazdne vlastnsti (alebo oboje), a nemozeme tam tahat osobne preferencie. Z toho vyplyva, ze za rovnake prachy za ktore by si kupil Sebring kupis daleko lepsie vybavenu Oktaviu. -
« Re: Re:
To už jsme tu úspěšně 3x omleli dokolečka. Obrovská konkurence, kdy se halvně domácí zančky snaží prosadit jak jen to jde (na úkor ceny), to že by si ameičan nikdy nekoupil vůz bez výbaby s motorem 1,4 atd. ; nižší daně, větší platy (tedy lepší ekonm. situace), levný benzín (proti EU).
To je téma na 10 příspěvků. A offtopic se brzy vytvoří v každém tématu, to mi věř, mám s tím za 6 let bohaté zkušenosti. Nejen odsud :o)) -
"-- skrytý --" 28.02.06 23:36
« Bez nadpisu
Co se mě týče tak z toho tvého výčtu co má Superb navíc
- vyhřívané zad. sedčky by se využili tak 1x ročně
- park. sensory mě fakt neberou, neorig se dá koupit za 6 litrů, kdybych po něm toužil
- víc vnitřního místa - to je relativní, chtělo by to osobně vyzkoušet an delší dobu
tak podla tejo filozofie je Logan najlepsie auto >:D
- airbag spolujazdca - naco, ved jazdim sam
- pozink karoseria - aj tak ho predam za 4 roky takze mozem hrdzu okaslat
- 3 hviezdicky - jazdim po meste tak do 60km/h, takze ten rozdiel medzi 3* a 5* ma minimalny vplyv
Takze Logan je podla tejto filozofie najlepsie auto >:D -
« Re: Pro: SSS
Ok, to je otázka vkusu každého z nás.
Nikomu to nevnucuji.
Co se mě týče tak z toho tvého výčtu co má Superb navíc
- vyhřívané zad. sedčky by se využili tak 1x ročně
- park. sensory mě fakt neberou, neorig se dá koupit za 6 litrů, kdybych po něm toužil
- víc vnitřního místa - to je relativní, chtělo by to osobně vyzkoušet an delší dobu
Dobré jsou ty klim. schránky, zrcátko a vyp. airbag, to uznám (otázkou je jestli ho Sebring nemá taky, to opravdu nevím).