Proč jsou v USA tak levná auta?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Re: sss
Octavia měla ještě donedávna v zákl. verzi akorát kličky na okna...
O klimatizaci sis mohl nechat zdát nebo si jí draze připlatit....
Vzádu byly tak bubny a socka verze Fabie Junior měla 13" kolečka, černé nárazníky a díru v palubce.
To samé dnešní Logan. Evropsky bezpečné konsrukčně zastaralé lidové vozítko, které je ale evropsky bezpečné....Kde má TCS, ESP?? Boční airbagy? Leda tak v pr****
Hlavně že to je a bylo evropsky bezpečné....A nemělo to v případě Loganu stále nemá výbavu jak nemenší Neon, co si kupovali v USa chudí studenti a byl tam tak na úrovni našeho Favorita.
To ale nikdo slyšet nechce, ona pravda se blbě poslouchá!!!!!!
Hlavně že máme na oknech a světlech homologační značku E, to je nejdůležitější. Bez ní to totiž nejede :o)))))) -
"-- skrytý --" 24.02.06 13:50
« Re: Re: sss
R.Barrichello: "A kromě toho všude klimu, tempomat a většina verzí má i kožené sedačky či navigační systém OnStar"
A tusite, kolko europskych aut to ma? A okrem toho este dobre brzdy, citatelny podvozok, palubny pocitac a spolahlivost testovanu v europskych podmienkach. -
« Re: Re: sss
Jistě že v USA sněží, ale tak v 10 státech ze všech :o)
A když tam kde moc nesněží napadne 1 cm, je z toho dopravní kolaps. Tomu ABS fakt nepomůže, tam je problém trochu jinde...
V dešti není ABS potřeba, daleko lepší jsou na déšt vhodné gumy....
Pod kolesa skáčou dvounozí i čtyřnozí milášci všude, jde o to, že když Vám skočí 2 metry před auto tak je Vám i x kanálové ABS opět k ničemu a pokud tam skočí kocour, tak ač to zní nelidsky je lepší ho přejet než se kvůli němu nabourat či nabourat někoho jiného... -
« Re: sss
To že je zbytečně a to že ho má nejen Buick, ale i ostatní jsou dvě různé věci.
Chtěl jsem ukázat, že američani nejsou sto let za opicema - že tyhle ty módní finesy maj taky.
A kromě toho všude klimu, tempomat a většina verzí má i kožené sedačky či navigační systém OnStar -
"-- skrytý --" 24.02.06 12:23
« Re: Mitsi a sss
Já ten Lincoln TC srovnávám s Hondou/Acurou Legend patřící do stejné kategorie a i v americké exekuci se na silnici chovající podstatně jinak! Pravda, přímé srovnání s RR, Bentleyem atd. nemám. Navíc si vůbec nemyslím, že patří do "stejné kategorie"... -
"-- skrytý --" 24.02.06 11:56
« Re: Re: sss
Měl jsem příležitost si v NY zařídit Lincoln Town Car. Jednak jsem se docela divil, jak může být tak velké auto zvenku tak malé uvnitř, jednak - a to hlavně - "jsem za to vzal", jak jsem byl zvyklý z Evropy, a už při prvním odbočování z hlavní mi bylo jasné, že takto k americké káře prostě přistupovat nemohu... -
« Bez nadpisu
rozdiel medzi autom pre US a EU je v tom, ze tu sa jazdi uplne inak: rychlo, same predbiehanie a zakruty.....to vsetko je v US neznamy pojem. Maju velmi mäkke podvozky ktore su urcene na jazdu po rovnej ceste. Mam osobne US toyotu a ma to taky divny plavajuci podvozok, ktory sa rozhojda na kazdej nerovnosti: je to pohodlne ale nevhodné pre rýchlu jazdu v nasich podmienkach. Cize pokym auta pre EU maju viacprvkove zadne napravy, napr. na takom novnom forde mustang najdete zadnu vlecnu napravu ako na dakom zigulaku :-)
A to ze su take lacne, tak nad tym mozeme len plakat :'-(
Paradox: VW Tuareg sa vyraba jedine u nas na Slovensku pokial viem. Cena v SR modelu s 4.2 benzinom je 2.360.000sk v USA 45.000$=1.400.000sk co je cennikova cena, urcite nato da dealer zlavu...
cely milion rozdiel a to musia to auto previest v Bratislavy do US cez atlantik.
To hovori za vsetko !!! -
« Re: sss
Pro americký způsob jízdy NE.
Pro evropský taky ne, ovšem museli by se dodržovat předepsané limity a nesměli by tu hoši jezdit po zasněžených dálnicích 120 když je bezpečné jet 50....
Ale to je na jinou debatu...
To převrhávání bylo způsobeno špatnými pneu a nesprávným způsobem jízdy. Asi zřejmě některým amíkům nedošlo, že s Chevroletem Suburban či Ford Expedition se jaksi jezdí jinak než s MB SLK :o) -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: To Mitsi
Tak jeden příklad - ten japonský V6 Mitsubishi 2,5 vyráběný pro USA (pro Chrysler) dával výkon 164 HP
Konstrukčně mladší motor - Daewoo 2,0 v modelu Leganza dával 133 HP
Mitsubishi Galant 2,0 - 136 HP
V6 2,5 163 HP
Vectra 2,0 - 136 HP
Octavie 2,0 - 115 HP
jediný Accord 2,0 - 147 HP
Údaje z roku 1999. Těch 140 HP - této hranice se jen tak lehce dotýkají.
Navíc nemusím říkat že V6 je o mnoho kultivovanější než R4, méně hlučný atd. A to ten mnou zmiňovaný je konstrukčně z roku 1994, jen později o něco vylepšen...
V maerice si 4válce kupují mexičani, chudí sutndenti atd.
Vše ostantní má min. V6 či R6 a to včetně evropských a japonských vozů.
A turbo domácí výrobci skoro nedělají, to se spíše používal mechanický kompresor (např. jím byl vybaveno kupé Buick Riviera) -
"-- skrytý --" 24.02.06 11:13
« Re: Re: Re: Re: Re: To Mitsi
R.Barrichello: "ABS též není potřeba."
Sorry, ale toto mi pride ako vtip. Tak preco EU nariadila, ze vsetky nove auto budu mat povinne ABS (len teraz neviem, kedy to ma zacat platit, snad od buduceho roka.)?
A airbagy, pasy, stabilizacny system? To je tiez zbytocne? Jasne poriadny chlap nic take nepotrebuje. Skoda, ze nie sme vsetci pretekari F1.
Tak si spominam, ze americania nedavno nejak riesili, ze sa ich poctive velke a vysoke auta nejak casto prevracaju. Mam pocit, ze pre vsetky nove SUV nariadili stabilizacny system alebo nieco take. -
« Re: Re: Re: Re: Re: pro sss
Jo, jenže takhle to nejde porovnávat. Takže to skončeme.
Jediný rozdíl v evropě je ten, že tady se jezdí o hodně rychleji než v USA a jsou tu užší a zatáčkovité silnice.
A že jsou tu v oblibě malolitrážní motokáry s tvrdým podvozkem jak koza, chybějící výbavou a pohodlím za přemrštěné ceny. Cokoliv se tohto "idolu" odlišuje je divné, špatné, nemoderní a nemá to na silnicích co dělat.
Nu když si v tom chce evropa jezdit, její boj
Neuveritelne. To su mi veci. Neviem teda, kde vy jazdite, ale garantujem vam, ze s ABS ma pri panickom brzdeni aj priemerny vodic sancu prekazke sa vyhnut. Bez ABS za tych istych podmienok nie. Dokonca to plati aj na suchom povrchu. So zablokovanymi prednymi kolesami sa velmi tazko vyhyba.
Ale nie je nad vlastnu skusenost, odporucam navstivit skolu smyku.
A pokial tvrdite, ze vy nikdy panicky brzdit nebude, tak vam mozem iba zazelat vela stastia za volantom.