Proč jsou v USA tak levná auta?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: hmm
Ok, tak tě berem za slovo.
Proč sem vozit A8 když jich tu je jak nas*áno, s prominutim
Jo, ale jaký byly předpisy kdysi a jaký sou ted.....
Jinak Taurus třošku připomíná Scorpio mixované s Oplem Omegou, takže pro evropu typičtější jak Mustang.....
Zvláště se svými V6 motory, když V8 v Taurusu nebyly
>:D
To C-klasse sem zmínil při tvém údivu nad tím, že v USA nejsou v nabídce prdítkové motory jako pro Evropu....On by je tam nikdo nekupoval... -
« Re:
Jojo, 4x4 poprvé britové, to je mi novinka, teda.
Kdo jako? Rolls Royce vid :o)
Britové měli první stálý pohon 4x4 v osobním voze - již zde zmiňovaný Jensen. Ovšem němci tvrdí že je to Audi Quattro, stejně jako že MB měl první vypínání válců (z osmi lez vypnout třeba na 4), zatímco on to měl První Cadillac. A zabedněná Evropa jim to věří
Stejně jako airbag, třeba první katalyzátor použitý v sériovém sportovním voze měl zas De Lorean atd.....
První automatickou převodovku taktéž měli amíci, stahování oken měli amíci ve 40. letech hydraulicky.....
Cadillac a Oldsmobile byli v této oblasti (závádění novinek) velkými průkopníky té doby.....
Jo a sovětskou hymnu měli první sověti. Aneb Sojuz neřušimi, respublik svobodnych spasila na věky velikaja rus :D -
« hmm
1, Kontajner ti privezu pred barak a to v cene, ktoru som pisal.
2, Tema je o A8 co MB a nie o "netipickych"autach, i ked ja som mal v 1995 ford taurus na SK bez problemov, co je ovela menej tipicke auto pre EU ako mustang.
3., usla mi pointa o tom zadimenom Cklase. -
« Re: mno, trosku iny nazor.
Jo a doklad o shodě ti mohou vydat na evropská auta která sou zde prodává, možná ještě na Chrysler a nově i na Cadillac.
Ale zkus si vyžádat doklad o shodě na Ford Mustang na českým zastoupení Fordu, poletíš tak rychle ani nestihneš počítat schody.....
Takže pak následuje obvyklá procedura, která trvá sto let a ve výsledku stojí tak 30-60 tisíc....
Takže je lepší vůz rovnou od dovozce(Denker,Simix,Impexta atd.), pokud není tvoje hobby běhání po úřadech -
« Re: mno, trosku iny nazor.
Jistě, sou americká auta s oranžovejma blinkrama, to už bylo třeba 1988 Chevy Camaro....Ale je jich tak 20% :D
80-100 tisic je cena, za kterou sou zde nabízeny přepravy kontejnerem z USA do přístavu v Hamburku.....Převoz kamionem sem do ČR.
No, tak jako v USA vám nikde nebude jezdit s motorky do sekaček nebo s evropskými ropnými zázraky, které by nikdy třeba nespnily kalifornské emise, sem předevčírem viděl poměrně zánovní MB C-klasse v ropě, frajer přidal plyn a takhle efektně hulí Tatra 815 >:D >:D >:D
To benzínový šestiválec (nebo osmi) takhle nečoudí ani po 10-letech provozu a to ani v zimě >:D
Takže asi takhle.... -
« mno, trosku iny nazor.
Nahodou som sa dostal na toto forum, lebo som hladal moznost dovozu auta do USA zo slovenska. Dost ma zaskocili skreslene informacie, ktore tu boli uvedene.
Este ked som zil na SK mal som americke auta. Stacila mi vynimka o zhode, ktora sa vybavovala na ministerste dopravy. Nebo ti ziaden velky problem.
Co sa tyka cien aut, nieje pravda, ze dovozove su drahsie, ako americke. Ceny su absolutne zrovnane ak nie dokonca nizsie kvoli kupeschopnosti. Ja mam A6, ktora bola vyrobena "made in germany". Poniektore VW sa robia v nexiku. Rozdiel je v tom, ze sa tu nedaju kupit ekonomicke europske motory. Ja mam najnizzsi obsah u A6 - 2.8
Taktiez ML zacina ml320 a Touareg to iste. Napr. toyota TITAN sa nepredava ina ako V8, 5.6. Toto je hlavny rozdiel medzi EU a USA.
Ceny su tu nizsie samozrejme kvoli ekonomike. Amerika je najsilnejsi trh a preto sa tu biju o ceny.
Este k tym svetlam. Uz dokonca aj americke auta zacinaju robit s orandzovimi smerovkami. Neverte tomu, zeby sa delila vyroba v AUDI pre USA a EU.
Este k tej doprave. Kontajner (velky) stoji ssa 3000$, takze neviem ako ste sa dostali na 120 000 CK. K tomu je to kontajner na dve auta a k tomu sa da pribalite este nejake dve motorky :-) Cize mne to absolutne nevychadza, ze sa to "neoplati".
BTW: www.autotrader.com staci zadat smerovacie cislo (napr. 08701) a zadat ostatne udaje ohladne roku, ceny ci milage a mate presny prieskum cien. K tomu este pocitajte, ze pri kupe "cash" ide cena o 10-15% dole, co vam pokryje naklady na dopravu :) -
« Re: Re: A8
To sem říkal hned zprvu že moc nechápu proč to sem tahat. Shoda by vymámit šla, ale většinou už to z principu neradi dávaj. Jediná naděje je ta mez. homologace. Protože ta nabáze ve zkušebně je tak za 15 -20 táců, navíc auto musí být v dobrém stavu. A další drobné předělávky - to je tak u A8 za 30-40. A dovoz z USA - počítám tak 70-80. To už se moc nevyplatí. -
"-- skrytý --" 21.03.06 13:46
« Re: A8
Shodu přeci nemůže dostat, v USA jsou zcela jiné předpisy. A těch rozdílů bude podle mě tak 1000. To, že nejsou vidět je věc jiná. Nevím, jestli tam jsou alespoň stejné svíčky, ale kabely už mohou být jiné, čidla budou z 50 % jiná, ŘJ bude na 100 % jiná, zajímalo by mě jaký je tam třeba závit na regloskopu, jaký jsou tam váhy vzduchu, atd.
Osobně bych se na to vykašlal, za ty problémy by mi auto, kterých je v EU 12 do tuctu, rozhodně nestálo. Impreza Type-R nebo Skyline, to by byla samozřejmě jiná... -
« A8
Tak za 1)
pokud je to USA (ne Kanada) má to: červené blinkry, tacháč v maljlích + plus oproti evropské A8 mohou být i některé jiné díly - tj třeba tlumiče či brzdy nebudou souhlasit a možná i některé karosářské díly. Ty si pak budeš muset objednávat z USa neb evropské nepůjde použít.
Je nutný to přivézst, zaplatit dopravu, clo atd. udělat tomu prohlídku, kdy auto bud musí na zkušebnu a na test brzd atd. a nebo musíš vymámit z českého zastoupení dohodu o shodě nebo a to už by v případě roku 2004 mělo být by mohlo mít to Audi i evropskou či mezinárodní homologaci. Ale pokud chceš na poctivou STK, musíš předělat ty blinkry + pár dorobností. -
« Bez nadpisu
Aha...no urcite to neni pod rok 98.Rocnik 2004 :-) Prej tam je rozdil jen
v barve blinkru u te audiny..takze by problem nemel byt ?
BTW. vozy urcene pro americky trh, se tady prej strasne tezko prihlasujou, ale nechapu proc...kdyz tu po cestach vidim jezdit stare skodovky, co maj technickou udelanou za uplatek, protoze by jinak nikdy technickou nedostaly a jezdi...a vpodstate u novych americkych vozu,
je problem ? Nake normy ? Nechapu... -
"-- skrytý --" 10.03.06 19:39
« Bez nadpisu
Na Slovensku je sitacia s Amerikami asi 5x horsia ako v CR. Ja mam Camaro 79 a veci vacsinou kupujem priamo zo statov od summitracing alebo classicindustries. Impexta je podla mna asi 5-10 krat drahsia.(pytal som sa tam len raz asi pred 4 rokmi).Na Slovensku kupujem od Garage 66. -
« Re: Re: Re: ARCHI
On taky konkrétně Simix není vždycky nejlevněší ani mezi importéry ND na ameriky. Občas bývá levnější Cartime či Impexta a někdy překvapí i další firmy, které se sice prodejem dílů na ameriky neživí, ale mají neěkteré části ve svých katalozích atd.
Vyplatí se hledat, jako u všeho dalšího. Jak říkám já, tisícovka žádný rozdíl :o))
Ovšem to by ti něco musel říkat pojem OSHKOSH Corporation. Pro neználky dodám že sou to ty velká, většinou žlutá auta na amerických letištích coby hasičksé speciály anebo ty armádní s budkou jakou ted má u svého speciálu naše Tatra.....