Fusion
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 18.11.06 13:58
« spotreba
no caute,
este raz by som sa rad spytat na veci ohlaldom spotreby.
1.4 benzin,aku mate spotrebu? hlavne napiste pri kolko najazdenych kilometroch.
fabia 55kW 1.4 benzin, sluzobna, spravim bez vacsich problemov 5.5,ked sa my trochu chce tak aj 5.3
Co som tu cital tak 1.4 59kW okolo 6.5 az 7,ak nie viac, nezda sa vam to trochu vela???
co potom 1.25 55kW,ta spravi 5.5 spotrebu???
samozrejme hovorim o primeranom jazdeni, nie brzda plyn, proste jazdenie na spotrebu.
martin -
"-- skrytý --" 16.11.06 22:21
« Bez nadpisu
Montovat nosič na zadní dveře každý týden je asi blbost, potom bych volil variantu se střešním nosičem. A nebo poslední varinta, koupit si ještě jedno bike a nic pořád nepřevážet. Pak je problém aby Ti ho na chatě přes týden někdo nepřemístil jinam a taky jestli chceš mít 2x bike.
Dávat bike do auta mi pořád připadá nešikovné i kdybych jel sám a v autě by bylo i tak místa dost. Každopádně si někdy v budoucnu nosič pořídím i přesto že ho použiju 1x max 2x do roka. Neumím si představit celou rodinu a 4 bike ve Fusionu.
Můžu směle potvrdit že Fusion ve městě nemá konkurenci. Velký rejd, dobrý výhled a není moc dlouhý. Zaparkoval jsem zatím všude. S Escortem jsem občas musel hledat nové místo. Často jezdím i jinými auty ( Felicia, Fabia, Octavia, Pasat a Sharan )P. a S. jsou na parkování ve městě nejhorší, je to dlouhý jak týden před výplatou a na místo po Feliši to nedostaneš ani náhodou. Co se týká výhledu dozadu a do stran, tak zase nemá chybu Sharan, okna jak na baráku. -
Sranki 14.11.06 22:44
« Re: Držák na kolo
Nosic je mozno dobra vec, ale maximalne tak raz do roka. Ja potrebujem prevazat bike skoro kazdy vikend, preto radsej supnut dnu. Tak vela toho na vikend nenosim - jednu tasku a notas ;-)
Mozno bude preto najlepsi Focus kombi. Bike sa zmesti aj bez toho aby slo dole predne koleso. 8) -
"-- skrytý --" 14.11.06 22:32
« Držák na kolo
Sranki, vem bike a opři ho o Felišu, hned uvidíš o kolik přesahuje a Fusion je o cca 10 cm širší, takže hned budeš vědět o kolik Ti přesáhne Fusiona.
Držáky na popruhy by se měli otevírat i s dveřma, jenže asi každý auto umožní to otevírání jinak. Pořád si myslím že je lepší mít v autě víc místa a kola venku na držáku než mít šlapku za krkem. A u Fusiona se do kufru dostaneš zevnitř. Jenže Murphyho zákony fungujou nejlíp. Když budeš mít auto nejvíc naložené, tak budeš potřebovat zrovna rezervu. -
"-- skrytý --" 14.11.06 21:57
« Re:
Ja som s takym nosicom a troma bicyklami isiel do Chorvatska. Samozrejme, ze to trcalo a mal som to na Xsare. Akurat som mal trocha vacsiu spotrebu, ale to mozno aj zato, ze som bol FULL nalozeny. :roll:
Stalo to cca 1700 Sk a je to na popruhoch. Drzalo to dobre. -
"-- skrytý --" 13.11.06 21:30
« Bez nadpisu
Viděl jsem držák na kola který se upevní na zadek auta. To mě docela láká. Na střechu mi to připadá blbý a rvát to dovnitř, je akorát o tom, že si pěkně poničíš vnitřek auta. Napiš si do vyhledávače nosič kol na auto. Docela dost mi toho vypadlo, od univerzálních které se přichytí popruhy na zadní dveře po nosiče které se dávají na tažné a jsou i uzamykatelné. A samozřejmě s homologací a bez, je z čeho vybírat.
S tou nakládací hranou souhlasím, dost blbá a ještě ten zámek. Do Fusiona to zastrčíš kam to půjde. -
Sranki 13.11.06 17:35
« Re:
Prave s feldou mam co sa tyka biku blbe skusenosti. Vojde sa tam, ale je to sakra problem. Stale sa to o nieco zachytava - hlavne vosoka nakladaca hrana ma privadza vzdy do sialenstva. Nechapem, ze od toho dodnes Skodovka neupustila. To je aj jeden z dovodov preco nie Skodu. -
"-- skrytý --" 13.11.06 16:47
« Bez nadpisu
Sranki, 3 kola tam asi složíš, ale mám pocit že do Feliši bys to narval taky. Porovnám kufr s Felišou:
Fusion
+ výhoda je že má dobrý přístup vzadu do kufru a všechno vytáhneš rovně. Má vyšší strop.
- nejdou vyndat zadní sedačky a plocha po sklopení není rovná, je za zadníma sedadlama užší.
Felicia
+ o pár cm širší kufr, za zadníma sedadlama je širší, jdou vyndat zadní sedačky
- musíš věci víc zvedat a ještě to rozerveš o ten hák dole. Je nižší strop, sklon skla brání naložit větší věci až ke dveřím
Automatické rozsvícení jsem nedával, nechal jsem si zapojit pískání mezi zapalování a světla celkem za 160 Kč. Při zapnutí světel to zmlkne. 1200 je asi normální cena, nabízeli mi to taky tak. Dovírání oken už ale měli vyřešit rovnou ve výrobě. Teď je zima, tak to budu řešit až bude teplo.
Jaký máte rozdíl mezi skutečnou spotřebou a spotřebou kterou ukáže palubní počítač. -
"-- skrytý --" 13.11.06 09:35
« Okna
Mno měl by to být original Ford. Ono je to s doplňky a podobnými vychytávkami těžké. Když jsem přišel do servisu Forda v Olomouci (Janiš), tak mi tam prodavač řekl, že cokoli je v katalogu, tak jsou schopni namontovat. Ale třeba automatické svícení a dovírání oken v nabídce není. Automatické svícení mam. Stálo to 1200,- ve Fordu v Děčíně. Jinak o tom dovírání oken mluvili také v Děčíně. Konkretně u Ford Homolka. Po Vánocích si to necham namontovat. Prý to stojí 3500,-, takže chápete... -
"-- skrytý --" 12.11.06 22:21
« Re: KK preco zrovna fusion???
A ještě dvě hlášky:
Z auta máš vždycky 2x radost, když ho kupuješ a druhou když ho prodáš.
Každej kdo prodává auto, tak ví proč. Protože je zku....ý.
A platí to bohužel i u předváděcích. A dvou a tří letá auta jsou většinou podnikové a jsou přetočené, a o dovozech nemluvím. Samozřejmě jsou i dobrá auta k prodeji, ale musí se opravdu hledat. A taky jsem se bál aby to nebyla čorka nebo havárka. A taky Focus II je ale v tý samý výbavě o mnoho dražší. -
pilotpilot 12.11.06 21:42
« Re: KK preco zrovna fusion???
Martin1: Už jsem měl i vybranej konkrétní Focus Combi, ale nakonec máme Fusion. Jezdí s ním hlavně moje polovička každej den do práce - jen město, a nebo jsme jen dva. Takže souhlasím s KK a jeho kriterii výběru i s argumenty, a mám i spoustu dalších. Například když se podíváš na odkaz v mým starším příspěvku, uvidíš, že v pohodě naložím kola (rozuměj bicykly) na výšku, takže zbyde dost místa na další věci. (Mimochodem, to zadní levý kolo je skoro půl metru nad terénem :-) )Zvládl by to i Focus Combi? -
"-- skrytý --" 12.11.06 21:26
« Re: KK preco zrovna fusion???
Je to věc názoru
Chtěl jsem auto hlavně do města a něco trochu vyššího. Jedna varianta byl C-MAX ale ten je moc drahý. A pak výška, sice Fusion není nejvyšší ale je víc vidět jak z Escorta a hlavně se mnohem lépe nastupuje a vystupuje než z nízkých aut. -
pilotpilot 12.11.06 21:18
« Re:
Mzoure, ty okna mě zajímají: měl by to být original Ford, nebo kdes to našel?
K tý muzice: auto mám po německým důchodci, takže ač výbava Elegance, muzika bohužel jen radio s kazeťákem...
Ochr. rám a stupačky jsou tady:
[odkaz]
KK, děk za typ a těším se na fotky. -
"-- skrytý --" 12.11.06 21:18
« Bez nadpisu
Už jsem přemluvil mojí polovičku, aby mi vytvořila stránku. Pak dám odkaz do diskuze.
Na Escorta jsem použil nějakou barvu na komíny z hausu, už si nepamatuji výrobce, ale vím že byla i chemicky odolná a stála slušný peníze. Pak jsem to obnovoval klasickou stříbřenkou ( nic jinýho jsem nesehnal ) po 2 až 3 letech ( jak byla nálada ).
Na Fusiona jsem použil ZOS ( základ ) a HOS ( vrch ), je to od Novato, na netu najdeš kontakt, jsou z Prahy. Nemám to vyzkoušené, tak snad to bude fungovat. Akt. cenu neznám, koupil jsem to na Escorta před 3 roky a nakonec nepoužil. Upozorňuji že to smrdí velmi silně i venku i když trochu fouká. -
"-- skrytý --" 12.11.06 21:00
« KK preco zrovna fusion???
pre vsetkych co maju novy Fusion:
KK,kupil si si novy fusion 1.4 TDCI, asi Trend, co som pozeral ceny tak stoji 450.000,-Kc.
Neuvazoval si za tie prachy napr o focusII????
Na stranke napr. automodul.com som nasiel ci uz focus II alebo focus II combi od ceny 350.000.-Kc co su 1.6 TDCI, samozrejme maju nieco najazdene, ale pri vacsine modeloch je to okolo 20.000km co si myslim ze je zrovna zabehnute auto.
Otazka: preco nove za tolko penazi a preco fusion??? nie je focus II lepsia varianta,kde das menej penazi za lepsie a hlavne vacsie auto???
Dik za odpoved -
"-- skrytý --" 12.11.06 17:03
« Bez nadpisu
Zdravim,
taky by mě zajímalo, jak jsi zadělal ten spodek. Mě trošku vadí, že ten motor rychleji chladne. A ta barva taky supr vec.
Slyšel jsem, že dotahování okének je možné za cca 3500,- vč. DPH. Je to prý modul. Po zamknutí auta obě okénka se automaticky dotáhnou.
Ale co jinak říkáte na ten přední rám a chromované boční stupačky? Docela se mi to líbí, ale měl jsem možnost to vidět jen na fotce. Rád bych to viděl v reálu. když budou fotky, tak je sem dám.
Nevíte někdo, jak se dá z orig. rádia 6000CD udělat 6000MP3? Je to jen přeprogramování SW v rádiu, nebo se to musí vyměnit celé? Když to vymění, dá se "odprodat" to staré a namontují nové?
Mzoure, ten automat. dojezd oken myslim řeší i nějakej modul od firmy Jablotron, cenu neznám; 3,5 tKč není zas tak málo, ale když si vzpomenu, kolikrát jsem se musel vracet do auta zastrčit klíček a... Služební mám totiž Fóbii, kde okna vyjedou/sjedou při zamknutí/odemknutí auta.
Pokud jde o světla, nechal jsem to jak to bylo: nezhasnu-li a vypnu zapalování -> zvukový signál. Ne všude v Evropě se musí svítit pořád.
KK, počítač nemám, takže spotřebu se dozvím až po vydělení natankováno litrů/ujeto kilometrů.