Vadná spojka po 100 000 km
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën
-
Arnold Hackel 14.02.06 12:09
« Re: Vadná spojka po 100 000 km
Podle toho jak závadu popisuješ by mohlo jít nejspíše o zadírající vypínací mechanismus spojky. Spojka nepatrně sepne- ale ne úplně a když to osolíš tak se to protáčí .Právě u této závady se objevuje to, že někdy to funguje bez problému. Značka ani země původu nehraje žádnou roli( přesto by si to mnozí přáli...). Občas se to stane i v lepších rodinách (nebudu jmenovat, aby někdo nezkolaboval vzteky). -
« Re: Spoika
Mne sa to nezda...Mal som SAXO 1,1i, naj. 170.000km a spojka slapala ako oci.Uz toto auto malo samocinne vymedzovanie vole spojky, takze som sa toho ani nedotkol a bezalo to. A NA TIE FRANCUZSKE Slabe spojky: Moje prve auto bola otcova DACIA r.v.89. po 210.000km sa menila spojka, ale bol prasknuty vytlacny tanier, a lamela bola skoro ako nova... takze urcite to zalezi na sposobe a stylu jazdy (mesto alebo mimo ...atd.) poznam ludi, ktory si pocas celej cesty opieraju nohu na spojkovom pedale, tak ani nie je divu ze je spojka hned v *.... asi tak -
« Spoika
jo u francozu proste nevyrdží.. moje zkušenost.. saxo 1,5D nova ve 115 tis ted C3 Hdi nova v 87tis a to jezdím dost zlehka.. žadné blbosti a stani na spojce a nejake trapeni to neexistuje.. doma mame Fabku Tdi najeto 198tis a vsš povodni.. (spojka kotouče vyfuk atd... ) vse bez problemu. Bracha mel Passat V6 prodam ve 260 tis a spojka a kotouce taky ok.. moje zkušenost (ročne najedu 40tis ruznyma autama) skoda a VW (i toyota) proste vydrží asi mnohem vic nez francouzi.. ale mam francouske auta rad :-)) -
« A čemu se divíš?
Máš přece francouzský auto.Mám 2 kamarády,kterým u Francouze nevydržela spojka-méně než 100 tis. km. Můj starý Golf z roku 1985,najeto 270 000 km-spojka bez problémů-už šel na vrakoviště a OI 230 000 km taky-tam spojka vydrží dalších 230 tisíc -když nejezdíš jako prase-samozřejmě. -
« Vadná spojka po 100 000 km
Ahoj, mám Picasso 2.0HDi a nemilý problém. Při akceleraci především na 3-5 stupeň mi vyletí otáčky motoru nahoru, auto chvíli netáhne, asi po 2-4 sec jdou otáčky dolů a auto jde za plynem. Když stojím na ruční brzdě a jdu za plynem na žádný stupeň 1-5 se spojka ani nehne, spojka festově drží i při velké zátěži. Není to divné? Klíňák to není. Máte někdo podobnou zkušenost?