Grande Punto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 12.02.07 08:12
« Bez nadpisu
Kauli som zvedavy
Ale dneska rano vsetko v pohode, bolo +5C :shock:
Bez najmensieho zavahania
To som vazne zvedavy co su schopny spravit okrem diagnostiky
Zasa na druhu stranu je to mensia blbost ako "vianocny stromcek" co mali iny majitelia ked im po nastartovani svieti vsetko a na radiu je cancheck ci co. A servis na nic neprisiel
Tipujem ze ak to nedokazu zopakovat, ale drzim palce lebo to zaujima aj mna. Daj vediet diky -
"-- skrytý --" 11.02.07 21:19
« Bez nadpisu
To Robo 1.2
mne to punto urobilo tiez vtedy ked motor hned nabehol, tak ci to nemoze byt este suvis s tym ze sa elektricky okruh neprepne hned na alternator a este mozno 1s bezi motor na bateriu az potom to riadiaca jednotka prepne, ale to uz je len moja uvaha...netusim ako to presne prebieha, ale viem, ze potom mi to uz nespravilo. Bolo by tiez divne ak by taka nova bateria mala mat slaby prud, ale clovek nikdy nevie a mohla by byt chyba aj v nej aj ked je to menej pravdepodobne, ale nahodou nemas moznost to skusit s inou baterkou :-) BTW to bootovanie auta je vyborny a presny vyraz :-) . -
"-- skrytý --" 11.02.07 20:57
« Bez nadpisu
affinis
no bohuzial som to mal aj dnes rano, rucicka po chyteni motora prekmitla za roh, zasvietila Ledka, 2sec, a potom zhasla a padla na nulu
Baterka je v skvelej kondicii, ak nie tak vratim titul >:D >:D >:D
Je to blbost ale nieco to naznacuje....
Rano cakam [vlastne vzdy] kym pozhasinaju vsetky kontrolky pred startom, je to taky zvyk nechat vsetko nabootovat....a az potom startovat
Aby nova VARTA po 10mesiacoch davala slaby prud??
Finta je v tom ze starter toci dobre a rucicka prekmitne az ked auto chyti a vtedy to uz nema s bateriou nic spolocne lebo elektriku dodava alternator.
A robi to iba rano..... -
"-- skrytý --" 11.02.07 20:13
« Bez nadpisu
ahojte,
k tomu ukazovateli teploty pri studenych startoch, ja by som sa priklonil k Tomiho popisu, kedze mne sa stalo na starsom punte 1.3 MTJ to iste miulu zimu, ked v noci prituhlo rano pri starovani sa udialo presne to co je popisane vo vasich prispevkoch, v servise zistili, ze to slabym prudom akumulatora, takze poriadne ho nabili a bolo po probleme, mozno by to stalo za skusku ho nabit a skusit odsledovat ci sa to nezopakuje
K problemom startovania by ste mohli skusit nechat dlhsie kluc v polohe 1 nez zacnete startovat, neviem ci to pomoze, ale moze to suvisiet s chladnejsim pocasim a treba dat motoru a riadiacej jednotke mozno dlhsi cas na napr. natiahutie paliva a pod.. ja mam diesel a na starsom punte som s tym nikdy nemal problem, ze po zhasnuti kontrolky zhavenia hned chytil na GP by som tak ani raz nenastartoval bez trapenia startera...kolega dosiel na to, ze treba pockat po skonceni zhavenia asi 5sek a potom nema problem chytit bez problemu a je jedno ci je motor studeny alebo teply, vzdy necham polohu 1 dlhsie a ziadny problem so startom sa uz neobjavil...takze skuste a uvidite, mozno to pomoze. -
Giorgio 11.02.07 09:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: moje GP
Tak dodnes jsem byl přesvědčen, že registrované auto musí mít TP, čili běž se raději zeptat tam, kde auto budeš přihlašovat, ať Ti neradím nějaké hlouposti. Možná by stačilo tam (na DI/obec) jen zavolat, než začneš s papírováním.
Jinak na ty stránky nahoď i nějaké vlastní fotky... ;) -
Giorgio 10.02.07 11:52
« Re: Re: Re: Re: Re: moje GP
Na tom autě máš papír nebo plechové 4Tx xxxx? Možná fakt stačí jít jen na váš DI (možné to být může, protože to mohli odhlásit v době, kdy jsi byl v OVě), mrkni do toho techničáku (už tím, že ho máš, je asi pravděpodobné, že to za sebe vyřídili, pokud máš v tom prvním poli dole uvedeno Vozidlo odhlášeno - převedeno na svoje údaje, je to OK), takže zbývá jen ta evidenčka a dohlásit.
Pokud máš na autě T, tak ti ho asi nenechají, aspoň dříve to tak bylo. -
-
"-- skrytý --" 10.02.07 10:47
« Re: Re: moje GP
No já už tuhle zimu asi doklepu na letních. Nevypadá to moc dramaticky, tak snad to bude v pohodě. Na léto pak koupím nějaká pěkná litá kola a ty letní pneu hodím na ně. Na ty plecháče pak příští zimu nazuju kvalitní zimní pneu.
Ještě se chci zeptat na jednu věc. PŘEHLÁŠENÍ!
Nyní je vůz registrován na AFCentrum. Napište mi někdo prosím nějak stručně a polopaticky jak postupovat přesně u přehlášení vozidla, co to obnáší a tak. Díky. -
Giorgio 10.02.07 10:37
« Re: moje GP
No kdybys řekl, tak Ti ho přímo v AFC přezuli, jinak kousek od dealera (cca 2 km) je i K&K Pneu (ti, co sponzorují i Autosalon na Primě), kde jezdím i já, čili další možnost přehodit obutí. Ale pamatuju si, že když jsme tam na konci října 2002 přebírali tatíkovo punto II, taky stálo na letních gumách, akorát mě nenapadlo nad tím nikdy přemýšlet, protože ze salonu putovalo rovnou do garáže, odkud se celou zimu nehlo. :-) Ještěže teď je docela teplo. :)
Jinak jsem rád, že cesta přes půl republiky nebyla marná, vyplatila se a nejsi zklamán. Gratuluju k autu a průběžně referuj. ;)
Ad brzdy: Když jsem u nich vloni v létě jel s GP na předváděčce, taky jsem si nemohl na ně chvíli zvyknout, a to i přesto, že už na mém puntu I jsou docela jedovaté, což mi přijde vždycky v okamžiku, když si sedám z něčeho jiného zpět do svého auta a na první křižovatce mam obličej u skla. :) -
"-- skrytý --" 10.02.07 07:56
« moje GP
TAK UŽ MÁM GP DOMA!! >:D
Včera jsem si ho přivezl z AFCentra z Ostravy. Musím říci - prvotřídní jednání a dealer. Ráno nás uvedli do obrazu co se bude dít, pak vyřídili všechny náležitosti, nás GPčkem odvezli do nejbližšího nákupního centra, abychom se nenudili (stejně jsem se nudil, hypermarkety nesnáším >:D ) v prodejně. Jediná věc, která mě mrzí je, že GP prodávají v zimě na letních gumách! Docela mě to i zarazilo. Je to dost nelogické, zvlášť když mě čekalo 450km zpět domů...nebyl jsem zrovna nadšen.
Cesta proběhla v pořádku. První kilometry mi to pořád chcípalo :P nemohl jsem si zvyknout na dlouhou spojku, jedovaté brzdy, trochu jinak umístěné řazení a na posilovač řízení (předešlé auto R19, rv91). Ale po chvilce už jsem se skvěle zžil. Prvních 60km byl motor hodně syrový. Auto nejelo vůbec! Až jsem se lekl, vypadalo to, jako by mělo pod kapotou motor z fichtla. Mírný kopec a já musel podřazovat za 2. Ale jak říkám, po 60km citelný nárust výkonu. Maximálně jsem točil motor do 3500ot./min., prům.sp. 5,9km na vzdálenost 450km po okreskách. Za jízdy nebyl jediný problém. Vše funguje bezvadně. Jediné co se ozývá je pískání brzd při dobržďování, ale předpokládám, že si to sedne (asi kotouče).
V závěru: naprostá spokojenost! Velice čilé auto, radost ho řídit, pohodlnné, úsporné a líbivé. -
"-- skrytý --" 09.02.07 22:35
« Sraza-Praha
Napíšete mi kdyžtak kolik lidí s Vámi přijede na ten sraz, kvůli rezervaci tý restaurace nejspíš ( www.mochov.com ). Buď to mi to napište jako SZ, nebo na stránkový mail ať tady nezaplavujeme OT vzkazama. Díky. Jinak, co ten sraz v těch Košicích? ;-) -
"-- skrytý --" 09.02.07 22:34
« Re: Re:
Matus to je klasika vyroby [resp.roznej kvality dodavatelov]
co tu mame spolocne je motor 1.2 a april
Inac keby toto forum bolo nejak prehladnejsie, uz som to v minulosti pisal o tej rucicke teploty ze skace po starte auta za roh :shock: a rozsieti sa cervena LEDka. Ale fakt obcas a pri nizsej teplote
to je proste tak ako niektori pisu ze im to riadenie klepe a inym zasa nic neklepe a dalsi budu tvrdit ze klepanie prestal- sadlo si
[to sa mi ale nezda lebo ked to zacalo klepat mne tak to bolo az brutalne ze v servise nad tym krutili hlavou ked som sa ich pekne nasra.. pytal ako je to mozne na novom aute???]...
Ale uz je to za mnou a nemam problem zatial -
"-- skrytý --" 09.02.07 20:02
« Bez nadpisu
to Kauli
Na mojej 1.2 motore je to asi takto :
Ked vonkajsia teplota klesne na okolo +3 stupne po nastartovani rucicka teplomera ide za "roh" a svieti prehriatie motora. Toto trva asi 2-3 sekundy a potom rucicka padne na nulu. Vzdy mi to spravi iba rano a fakt to nemam vysledovane vsetky okolnosti kedy sa to udeje. Kedze nemam multifunkcny displej tak nemam tu hlasku. A som si isty ze to suvisi s vonkajsou teplotou, ked som bol v lete v Alpach, studene rano som to pozoroval. Potom som sa vratil domov a dalej sa to vratilo az s prichodom zimy.
Jedna sa bud o softwarovu chybu vo firmwari ktora na pohlad nic nesposobuje. Skor ma napadlo ze cidlo merania teploty ci neni pred odchodom do vecnych lovist. Myslim ze servis to neopravi, neodstrani neriesim a myslim ze som to uz cital kdesi aj od inych majitelov, takze ma to utvrdzuje ze je to "vlastnost".
Co sa tyka zleho startovania, najhorsie mi to chyta ked je okolo 0C? Mozes tocit motor dlho kym chyti. Trik je ale v tom ze :
Ked motor nechyti na prvy sup[1-2sec], vypnut klucik, pockat chvilocku a opakovat. Urcite uz chyti. Urcite motor netocit, ked ho budes tocit sice chyti mozno po 5sec ale nemam z toho dobry pocit
Auto nema problem chytit na prvy sup ked je -7C, taketo tazsie ranne chytanie pozorujem ked je okolo -1az +2C??Tiez mam auto od aprila startuje bez problemov ale v zime som toto vypozoroval. Startujem denne kazde rano.
PS>bateria je v poriadku, toci ako besna, bateria musi mat nabita 13.8V v stave bez zataze. Keby si nemal v poriadku bateriu tak by nevladala tocit starterom.
Neverim ze v servise na nieco pridu, lebo
1.prides tam s teplym motorom a situaciu nevyvolas
2.s firmwarom nic neurobia iba ho mozu prepalit za taky isty alebo novsi
Ale daj vediet, ja to neriesim ale tvoj popis sedi aj mojim pozorovaniam
Co ostatni 1.2kari?? -
"-- skrytý --" 09.02.07 14:09
« Re: Problémy při startu
Nevím, zda to může být baterie, je pravda, že se to děje pouze při startování, poté při jízdě je vše v pohodě a po zahřátí motoru též. Většinu jezdím krátké trasy, ale pravidelně. Jsem vozíčkář, tudíž auto využívám k jízdě denně. No uvidím v úterý dávám vůz do servisu,tak jsem sám zvědavý. -
"-- skrytý --" 09.02.07 13:58
« Bez nadpisu
To Kauli: Nemaš náhodou problém s vybitou (zlou) batériou? Na GPčku sa mi zatiaľ nič podobné neprihodilo , ale pamätam sa, že v Peugeote sme mali zlú batériu (k tomu auto 2 týždne stálo v mraze), ktorá sa tak vybila tak, že nevedela pretočiť motor, len budiky začali podivne stúpať. Nebude to poklesom napätia na batérií? (nejazdíš na veľmi krátke trasy a nepravidelne?) Teda nie som žiadny elektrotechnik, ale ak je to počas jazdy v poriadku (alternátor), myslím že by to mohlo súvisieť s batériou. -
"-- skrytý --" 09.02.07 13:03
« Problémy při startu
Zdravím chlapi, též jsem si zakoupil Fiata Grande Punto 1.2 Active minulý rok v dubnu. Zatím jsem byl bez sebemenších poruch.Až nyní v zimě mě začalo trápit startování při studeném motoru. Motor-startér se příliš dlouho točí, než se nastartuje, a ihned po nastartování mi na 2-3 sekundy vylétne rafika teploměru do maxima,rozsvítí se kontrolka teploty motoru a napíše to na displeji hlášku jako, že mám vysokou teplotu, ihned vyplnout motor a nepokračovat v jízdě. Ale jak řikám, po těch necelých 2,3 sekundách to hned zmizí a dále se již nic neděje. Včera jsem byl na diagnostice, a ta zatím žádnou závadu nezjistili, kapaliny, včetně oleje a mám vše v pořádku. Tak nevíte někdo, co by to mohlo být, už se s tím někdo setkal. Díky. -
"-- skrytý --" 09.02.07 11:21
« Bez nadpisu
@ Tommy11
Dalo by se říct, že mám s nima velmi dobré zkušenosti i se servisem, kromě lakování, to museli dělat 3x než trefili barvu a kvalitu (zajišťuje externí firma, auta tam vozí na odtahovce). Ceny přijatelné, ochotný a příjemný personál, poradí a hlavně udělají to, co je potřeba (nic navíc, aby vydělali) a co slíbí. Kromě toho laku jsem tam stilouna neměl nikdy déle než 10 hodin a vždy mi zavolali, že vůz je hotov. Umytí je samozřejmost (naposledy i uvnitř - zdarma).
Celková známka: 1- :D -
"-- skrytý --" 09.02.07 10:26
« Bez nadpisu
ad. Ráfky a pneu
Na www.pneunet.cz v sekci techniké info se dá najít také optimální kombinace rozměrů
ad. GP 1,3 MJET 16V a 1,4 16V v 3D i 5D
Někde tady šly stesky, že na CZ/SK trhu již nejsou nabízeny tyto motorizace.
V IMOFA Praha (jinde asi také) je sice nenajdete v konfigurátoru, ale benzíňák je nabízen pod názvem 1,4 STARJET 16V DYNAMIC a SPORT; 1,3 MJET 16V 75HP ACTIVE, DYNAMIC a 1,3 MJET 16V 90HP DYNAMIC, EMOTION a SPORT. Osobně jsem se na to ptal v showroomu a dostal jsem na to i propagační materály + ceníky. Bohužel prospekt na nové BRAVO jsem si mohl pouze prolistovat :-(
:!: LZE JE OBJEDNAT :!: -
"-- skrytý --" 08.02.07 20:30
« Re: Re:
Tak ja som sa niekde docital, ze aj na 6,5" sa daju dat 175/65 R15 pneu. Bol tu aj niekde link. Ta sirka diskov sa udava medzi vonkajsimi hranami disku? Lebo ak ano tak 6,5"x25,4=165,1mm a to je menej ako 175mm (co je sirka pneu). Takze teoreticky tam ostava este 10mm, t.j. po 5mm na kazdu stranu.... -
"-- skrytý --" 08.02.07 19:18
« Re:
Kdo máte pneu 175/65/R15 tak nejširší disk na který jdou pneu nazout je 5-6, jenže v těchto rozměrech je špatná nabídka :-( . Vznes jsem dotaz na jednoho prodejce.
Jinak už jsem si koupil střešní nosič, mam ho připravený na prodejně, tak uvidíme, pokud bude dobrý, hodím sem link. -
"-- skrytý --" 07.02.07 07:04
« Re: GP problémy
Naprosto s tebou s souhlasím, nejvíc o těch "učních" v servisu. Nechával jsem si namontovat Handsfree a skoro jsem nespal při představě, že se mě tam budou hrabat ti kluci ze servisu, jak jsem je viděl. Strčej dovnitř igelit, pustěj si rádio a ... jdou na to.....A až bude potřeba ,molitan si tam klidně dám taky....Nechtěl jsem se vším čekat až na garančku taky proto, že většinu dílů objednávají z Itálie a fakt to někdy trvá.... -
"-- skrytý --" 06.02.07 22:44
« Bez nadpisu
GP co sa tyka toho cvakania v tom pravom stlpiku, toto mi islo fakt na nervy.
Tak som jednoducho povytiahol tu tesniacu gumu a vrazil tam peknu vrstvu molitanu na urovni tej malej ciernej palubky[asi 4cm na vysku, neviem kolko na dlzku, som to natlacil]. Pomohlo to na 85%, resp na 100% ale ako sa ten molitan utlacil tak na 85% >:D >:D >:D . Airbag s tym nema nic, ten sa odpaluje zo strechy smerom dole, takze ak to spravne chapem okenny airbag sa nevypaluje ani nahodou spod toho bieleho kryty stlpika airbagu, no a ten biely stlpik tam robi neplechu, este je v nom zasadena ta mala palubovka. Ako som uz pisal tak prave ta mala cierna palubka sa mi rozpojila v jednom mieste spoja s tym bielim krytom stlpika, zatial neriesim, normalne sa na to nikto neprizera a keby mi to menili tak sa stavim ze poskriabu palubovku pred spolujazdcom co by asi nikto nechcel to mat pred ocami
takze tak radsej si to nevsimam, to auto nebude s vekom dokonale a volim cestu mensieho zla :-) .
Aj ked poletite na starom Boeingu tak zistite ze tam vsetko drnci a pod.
Originalne tam cosi ako kocka molitanu je tiez ale zrejme zmena teplot s tym robi svoje. Dalsie pazvuky na moje prekapenie ked poklopem prstom po mriezke s vyduchom vzduchu spolujazdca, su to proste plasty a nemienim sa nad tym nejako zvlast vzrusovat, vzdy to vrzga ked je interier hlavne studeny,
co ma tiez prekvapuje je ze mi obcas cosi plastovo puka ked tocim volantom, nemam potuchy co to je ani to s nicim nesuvisi, neriesim
Ostatni co si chcete v servise davat rozoberat = dobre si to rozmyslite ci Vam to stoji za to.Ako tu niekto poznamenal ze na aute na 400tskk chce mat vsetko tip top. Aby ste nedopadli ako TOM69 ze Vam do palubky narvu za igelitku molitanu.....aby odstranili pukanie. A tiez kto z Vas da auto za 400skk ucnom, tu na cafe si mozete precitat kopec pribehov...
Proste na Vasom voze sa budu ucit zborku a rozborku. Je rozdiel servis a servis. GP je na trhu kratko a v servisoch este menej aby mechanici vsetky fajnosti poznali. Pokial to priamo nesuvisi s funkcostou ci stazovanim existencie v aute tak kozmeticke zalezitosti moc neriesim, myslim ze kazde auto cakaju vaznejsie poruchy ako nejake lupnutie plastov, hoci ked sa mi to zacalo tak som bol rozcarovany. A zasa na druhej strane niektore veci ako prisli tak odisli [vrzganie spojkoveho pedala]
Ventilator ja mam uz vymeneny, na jednotke nedrnci, na dvojke je hlucnejsi zasa ako ten predtym, ale celkovo je to lepsie.
Som proste nedovercivy v tychto veciach, nemajte mi to za zle.
Preto ma napada v ktor om servise na SK mozete byt s autom pri 1.garancke???? -
"-- skrytý --" 06.02.07 13:14
« ceny sk a cz
Porovnal som si ceny u nas a v Cechcach. Dajme tomu pri
Grande Punto 5dv. 1,2 65 k Dynamic to vychadza na:
Na Slovensku po zlave: 379.900,00 Sk = 304.000 Kč
V Cechach po zlave: 254.900,00 Kč
Takze v Cechach je ta verzia lacnejsia o 49000 Kč!!! -
"-- skrytý --" 06.02.07 08:32
« poťahy
Márty, ja poťahy mám a je pravda, že som ich tiež nechcel, kvôli pekným sedačkám. Vzadu to mám ako nutnosť, lebo moje dve dcéry dokážu narobiť riadny brajgel. To že nevidno pekne sedačky mi už časom vôbec nevadí, takisto ako odstávajúci kastlík. Mimochodom, pazvuky ani vrzganie, ani ventilator sa u mňa neprejavili, ťuk, ťuk, ťuk.
Márty, pozri kvôli VIN číslu a závade na remenici pozri viac dozadu, je tam toho viac. -
« staci 1.2 8V na pohon aj klimu?
snazim sa prehovorit otca aby nekupoval grande punto 1.2 ale 1.4 ked do toho chce dat aj klimu ak mi vie niekto poradit ci ten maly objem staci slusne utiahnut aj klimu aj auto budem rad...pripadne ak ma niekto zaujimave argumenty budem vdacny dakujem -
"-- skrytý --" 05.02.07 22:02
« Re: Garančka a závady
Ahoj, tak já mám GP už skoro 7 měsíců. Ten kastlík (schránka) u spolujezdce mi měnili, protože levý roh odstával a .... odstává dál, měnili mi celé řízení a protože to pak stále ještě klepalo při zatáčení, tak měnili ještě nějakou tyč, teď už je to dobrý. Taky mi měnili reprák, destičku s ovladačem pravého okna, taky odstávala. Jinak žádné zvuky, vše v poho, nečekal jsem na garančku, protože to chci mít všechno hned hotový ;-) Celkově ...., jsou to drobnosti, spíš nepřesnosti v plastech, ale mě to celkem vadí u auta za skoro 400tis :'-( -
"-- skrytý --" 05.02.07 21:34
« Garančka a závady
Pomalu se mi blíží termín garanční prohlídky GP, takže bude potřeba připravit soupis závad, které budu požadovat v servisu odstranit.
Zatím jsem vcelku se svým GP spokojen, ovšem až na zvuk ventilátoru na 1. stupni ( pištění, jako když není namazané ložisko), neslícování schránky před spolujezdcem a občasné klepání na přední nápravě při přejezdu větších nerovností. Taky se mi zdá, že se zvuky od přední nápravy během času podstatně ztlumily. Máte už s odstraněním těchto závad nějaké praktické zkušenosti?
Jinak jsem majitelem vozidla s výrobním číslem, kde by se měla projevovat závada s řemenicí, ale zatím žádná svolávačka. Už jste byl někdo na kontrolu této závady vyzván? -
« Re: Cvakání předních dveří
Ahojky GP,
pokud se Ti ozývá kovový zvuk z oblasti zámku předních dveří, tak to většinou dělá špatně seřízený pevný smyk zamku, který je přišroubovaný dvěma šrouby na sloupku. Seřízení trvá pouhou chvilku. Kovový zvuk co popisuješ se většinou projevuje po přejetí nerovností nebo na špatných vozovkách.
GP 1.4 16V Sport Exotica Red -
ironlionzion 05.02.07 08:50
« Bez nadpisu
já pozoruji 3 pazvuky z interiéru, první 2 normálně nejsou slyšet vůbec ale při jízdě po tom uježděném sněhu jak píše MATUS je to slušet pořád.
1) pravý sloupek čelního okna od řidiče - slbé cvakání. Dalo by se říct, že je to v tom trojůhleníku anebo někde tam kde je airbag. Zkoušel jsem do toho bouchnout ale beze změny.
2) u dveří řidiče - silnější cvakání, vychází to jakoby ze zámku dveří ale mohlo by to být i táhlo otevíraní, je to kovový zvuk.
3) zvuk ventilátoru na 1. stupni. Je to spíš takový stálý "ultrazvuk" pištění jako když není namazané ložisko.
Další pazvuk je z podvozku, konkrétně zadní levé kolo (z místa řidiče) a projevuje se zvukem, který by se dal nejlép popsat jako vrznutí. Projevuje se to při nájezdu na vyvýšeninu, například nájezd do garáže, nebo obrubník a to pouze pokud se najíždí tímto levým kolem zadní nápravou. Ozve se vrznutí. Je možné, že ten zvuk nevychází z nápravy, protože při přejezdu nerovností se to neprojeví. Spíš je to jakoby kroucení karoserie, nebo něco takového.
Dá se s tím žít, není to hrůza, když člověk není zaměřený na zvuky a má puštěné rádio aůe stejně to VŠECHNO BUDU REKLAMOVAT ... -
"-- skrytý --" 05.02.07 08:35
« Re: Re: Re: Re: Přístrojová deska GP
Aj ja pocujem take vibrovanie niecoho pri dlhsej jazde po nerovnostiach, napr. ujazdena a rozbita snehova vrstva od retazi na ceste. Prisiel som na to, ze je to ten kusok plastu, ktory je pri tom malom bocnom skle (ten maly 3-uholnik) na vodicovej strane. Takze ked pojdem do servisu tak im asi poviem nech sa na to pozru. -
"-- skrytý --" 04.02.07 22:24
« Přístrojová deska GP
Ahoj všichni Grandepunťáci mám malý problém. Vlastním Grande už deset měsíců, mám 1.4 8V a mám najeto 10000km. Jezdím z 90% po okresních cestách s méně kvalitním asfaltem což se projevuje v interieru. Kdykoliv jezdím po hrubším asfaltě, začíná mi povrzávat interiér. Pazvuky vychází zepředu od skla, ze dveří, přijde mi i z rádia. Při přejízdění nerovností se také dost ozývají. Prosím jaké máte zkušenosti co týče pazvuků v interiéru?Dokážete mi někdo poradit jak tento problémek vyřešit?Děkuju za rady a odpovědi. -
« Re:
Tommy11, jasně rezervace by stála za to. Můžu tam třeba dva dny před srazem zavolat a zarezervovat místa. Do té doby uvidíme kolik se ještě přihlásí lidí. Třeba pžijde ještě někdo s jiným nápádadem, kam by jsme si šli sednout.
Prohlédněte si ty stránky, je to tam fakt pěkný prostředí a příjemný posezení!
GP 1.4 16V Sport Exotica Red







