Grande Punto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 08.01.07 15:50
« Bez nadpisu
ale to tu fici, len tak cumim >:D
český Honza: asi sa uz len pridam k ostatnym, vyhriavane zrkadielka a teplomer ber urcite, ja by som si dal zadne okna v elektrike, kedze nespominas klimu a ta vo vybave Dynamic nie je (teda, aspon nebola) a tempomat asi tiez nie je zla volba..
ja som dokupil aj ochranne listy na dvere, pre istotu..
bobi: ja som kupil "vanicku" v M&G za 999 korun, nejaky cesky vyrobca, je specialne pre GPcka, takze pekne pasuje a ma protismikovu upravu, som velmi spokojny.. -
"-- skrytý --" 08.01.07 15:49
« Bez nadpisu
no som rad GP ze si sa priznal ze to bolo z kopca tych 190
uz som myslel ze mas tu 1.2ku vykonnejsiu >:D >:D >:D ako ja
A s tym multifunkcnym displejom ma to stve dodnes, moze za to predajca ktory mi to nevysvetlil >:-[]
Urcite by som si to bol kupil tie vyhrievane zrkadla -
ironlionzion 08.01.07 15:39
« Re:
bobi, ten tempomat je fakt supr, já ho měl předtím ve fábii, to je luxus na který se těžko odvyká, a těch 190 bylo z kopečka, 170 je reálných a 150 ka je snadno dlouhodobě udžitelná, ale ta spotřeba dlouhodobě když to jede 5500 otáček, ach jo, chce to tu 6tku :-(
Jinak mohu srovnat chování fábky a GP při vyšších rychlostech. GP si těch 150 vychutnává a jízda je jistá a komfortní, žádný otřesy, vibrace nebo uhýbání podvozku ... fábka v tomto měla slabinu, na 130 už to nebylo o komfortu ...
Co se týká vlivu jaká má na auto boční vítr tak myslím, že laik ani velký rozdíl mezi podobnými vozy nezaznamená, ... někde jsem četl, že GP má dobrou aerodynamiku a že se to právě odráží na měnším působení bočního větru na jídu a snížení vnitřního hluku při vyšších rychlostech ... -
ironlionzion 08.01.07 15:17
« Bez nadpisu
jj tempomat a vyhřívaný zrcadla s velkým dislejem PP to schvaluji (to je jediné co jsem si měl objednat a lituji, že jsem si nepřiplatil) a také kožený paket na volant, ten je supr ... jinak co se tady bavíte o maximálce nechápu, že jste z toho nevytáhli víc, když já se proháněl s jednadvojkou téměř 190 kou ;-) viz foto: [odkaz] -
"-- skrytý --" 08.01.07 15:10
« vybava čH
český Honza
Okrem opierok mam presne to iste, co ty a myslim, ze si dobre vybral. Na volant a paku v kozi ma nahovorili v predajni a dobre ze ma nahovorili, som velmi spokojny. Vyhrievane zrkadla som chcel, lebo som ich mal aj na Punte2 a ten PP, je naozaj vydareny. Mas na nom aj TripB, t.j. mozes si pri ceste nastavit dve trasy. V prvych diskusiach o GP sme velmi polemizovali o vynulovani TripA a TripB, ale potvrdilo sa mi, ze sa daju nulovat nezavisle na sebe. Este som neskor v akcii dokupil origos koberceky s logom GP, ale som nespokojny s tymi zadnymi - nemaju odspodu suchy zips a staci ked zveziem deti a uz su pod sedadlami. K bezpecnosti som si nechal namontovat Construct a origos alarm Meta 7199, ale s tym tiez niesom spokojny, lebo sa bezdovodne sam zapina. V tomto som mal dat na rady tunajsich kolegov. Chcel by som casom este niekde zohnat, ak sa da lacnejsie, tu "vaničku" do kufra.
Co mi je luto, ze som nedoobjednal: parkovacie senzory, zadne okna v el., el. zasuvku do kufra, zadny stresny spojler. -
"-- skrytý --" 08.01.07 14:30
« Re:
to bobi:
nechci se opakovat, již před pár dny jsem vše popsal a mnozí midobře poradili a navedli mě, řekl bych na správnou cestu ( m4lcolm, Tommy11, Octan a další), ročně lehce natočím 30 tisíc a často jezdím i do zahraničí, Chorvatsko, Německo, Holandsko atd -
"-- skrytý --" 08.01.07 14:21
« Bez nadpisu
český Honza
pokial cestujes castejsie mimo mesta, tak sa ti ESP urcite vyplati i ked ako citam, tomko a tusim ani Octan ho este nevyuzili naplno. Ono GP ma naozaj vybornu stabilitu v zakrutach. A pokial si vyberies tie 16-ky, tak to budes mat este lepsie a v tom pripade, ci treba ESP, veru neviem.
Ale v tom pripade(teda ak cestujes) ti urcite doporucujem tempomat. Sice nieje najlacnejsi, ale ked ho budes mat, budes sa cudovat, ako si doteraz bez toho mohol jazdit :-) . -
"-- skrytý --" 08.01.07 13:41
« Bez nadpisu
český Honza
POkial ja viem, tak k 1,4 16v Dynamicu sa dodavaju standartne 15". Predpokladam, ze ti vizualne viac pasuju 16-ky, inak by si asi nemal tento dotaz. Moj nazor je, ze pokial mas tu moznost a dostatok koruniek(do buducna) a si prevazne mestskym jazdcom, tak 16" = OK. Ak to tak nieje, tak chlapi nizsie uz napisali, ake maju prednosti 15-ky.
Mimochodom, co ine doobjednavas ku GP? -
"-- skrytý --" 08.01.07 13:19
« Bez nadpisu
Prosím ještě o jednu radu či spíše doporučení ...
Odpoledne jdu do autosalonu Fiat objednat vysněné Grande Punto.
Bude to 1.4 16 V v modré barvě.
Jen mi pořád není jasno, co dát na kola, jestli stačí15" a 185/65 R 15 nebo radši zvolit 16" a pneu 195/55 R 16. -
"-- skrytý --" 08.01.07 13:00
« Fiat CS
Bugaboo
Suhlas. Zastupeniu pre CR/SR by mal niekto klepnut po prstoch. Ich zainteresovanost na predaji fiatov je minimalna, ba az ziadna. Tzv. podpora predaja im nehovori prachnic, vidno, aky ludia pracuju na marketingu - ak tam take oddelenie vobec maju. Fakt som velmi zvedavy, akym stylom uvedu nove Bravo, lebo si myslim, ze pár prerazenych skiel hovoriacivh o "zlomeni" nedôverihodnosti(reklama na GP) k autam Fiat, nepostaci. -
"-- skrytý --" 07.01.07 18:09
« Bez nadpisu
S 1.2kou cez 170[na peknej rovine v nemecku,mozno by to este trocha dalo, ale mal mal som strach, ked servisy sahali do toho riadenia [klepanie]pred touto cestou :shock: ]
Na 5tke to az taka nuda nie je lebo motor ma takych 5500otacok.
Samozrejme na 175tkachgumach, uz sa na ne zasa tesim. Bude to pocit ako o par konikov naviac.
Podla mna si si ten vykon 1.4 16V motora kazite tymi sirokymi 17tkami >:D >:D >:D . Keby ste si dali tenke 15tky, to by bola dynamika
Stabilita auta je pekna, mam jeden zlozvyk, soferujem obcas 2prstami.
Potom si vzdy spomeniem na zajaca a stiskam volant .
Ten bocny vietor pri dialnicnom tempe samozrejme citit je. Ked je protivietor tak na spotrebe, ked bocny auto uteka jemne zo smeru ked nedrzim volant -
"-- skrytý --" 07.01.07 15:32
« Bez nadpisu
To č.H.: Môžem povedať že pri vysokých rýchlostiach je GP veľmi stabilné. Veľmi kľudné. Skušal som maximálku a ešte aj nad 170 to bolo tak relaxujúce, že som sa prichytil, že držím volant jednou rukou. Proste brnkačka. Okolo 150 je to nuda na zaspatie (a to doslova, neodporúčam púšťat si uspávaciu hudbu :-! )... (platí pre verziu Sport, ale výrazne hošie to asi nebude ani na iných verziách, Sport ma len tvrdšie pružiny)
Čo sa týka bočného vetra, tak dnes celkom pofukovalo a registroval som že jo bočný vietor, ale auto smer nemenilo, len som citil že sa do boku opiera vietor. Skusil som pustiť volant (samozrejme ruky som mal hneď pri volante) ale nič sa nedialo, išiel som rovno. Rychlosť bola 90.
Môžem to porovnať s P306, ktorý je citelne náchylnejší na bočný vietor (a to ma zásadne mešiu bočnu plochu, je nižší a má tažšie riadenie) a tiež je nervóznejší pri vysokých rýchlostiach. Podobne tak Fábia, u tej však cítit nervozitu pri rýchlostiach podstatne viac.
Jazda na snehu: no moc sme si jej túto sezónu neužili, troška som zažil na Silvestra v lyžiarskom stredisku v Oščadnici. Testoval som brzdenie - jednou stranou na snehu a druhou na asfalte. Dupol som na to naplno a auto paradne držalo smer. Žiadna korekcia, nič. Len bolo počuť ako maká ABS. Skúšal som aj rozbeh na zasneženom parkovisku. Vytočil som to a pustil spojku. Naslodovalo pribrzdenie motora a plynuly rozbeh, a tiež blykotanie na palubke (bol to ARS.. :-) ). Takže zase nuda. Rovnako rozbeh po zastaveni v kopci.
Skúsil som na zasneženom parkovisku zatačanie ručnou brzdou. Sranda. Veľmi pekne to zatáča auto, dobre sa to dávkuje. Blbé je lne to, že auto pri zatiahnutí ručnej brzdy začne pípať. Keď bude sneh, tak idem na nejake parkovisko "testovať" >:-[] . -
"-- skrytý --" 06.01.07 20:39
« Re:
No přesně jsem to neměřil, ale minule byla něco přes 7l jel jsem sám. A přiznávám, jel jsem dosti razantně i na okreskách a ve městě. Ale ne ako prase, aby si někdo nemyslel. Spíš sem si vychutnával zrychlení. Nad 3000otjede jak raketa a žene se porád vpřed, jako by nechtěl přestat.
Jinak GP se pořád líbí, dnes ho viděl jeden kolega a ůplně se rozplýval, když pak viděl že do něj sedám tak se začal vyptávat. A to tam byla tma a viděl ho jen z dálky asi na 15m. Musím se přiznat, docela to zahřálo na srdci.. -
"-- skrytý --" 06.01.07 18:45
« Bez nadpisu
Ahoj, přesně tak, první jízdu jsme absolvoval také s 1,2 ve verzi active v 5D. Příjemný a tichý svezení, možná o něco tižší, než ta má 1,4, ale zase to mělo najeto jen asi 600km. Na 1,2 bylo auto mile živý... Pokud v autě chceš vozit rodinu posléze nějáký náklad, bral bych asi radši tu 1,4/16V nebo 8V. Akorát bych u svý motorizace vytknul vyšší spotřebu při jízdě po dálnici a plně naloženém autě (4dospělý+plný kufr až po výko :-) ). Ale to je asi normální, poněvadž sem docela pospíchal... >:D -
"-- skrytý --" 06.01.07 14:48
« Bez nadpisu
Zdravím kované fiaťaky.
Dal jsem na všechny Vaše rady a včera jsem v reále v autosalonu vyzkoušel Grande Punto. Bylo to příjemné a překvapující svezení.
Svezl jsem se čtyřdvéřovou 1.2 ve výbavě active. Už tak vypadala moc dobře. A vlastní jízda mě překvapila nejvíc. Nemohl jsem s tím autem dělat žádné divy, ale chování auto bylo jisté, zdálo se mi trochu tvrdé. ale poslouchalo volant. Vevnitř bylo ticho, žádné pazvuky a ani mu nevadily nerovnosti na našich cestách.
Pohodlí v autě super. Sedělo se mi za volantem moc dobře. Nejsem žádný obr ( ale 182 výška a 110 váha ) a pohodlně jsen si našl pozoci.
I vzadu je dost místa.
Prostě zatím samá příjemná překvapení. -
"-- skrytý --" 05.01.07 21:09
« Nanotechnologie
Este jedna vec, co si myslite o nanotechnologiach :shock: :shock:
[odkaz]
aj v Conrad katalogu je nieco take
nemyslim tie tekute stierace od Sheronu na ktore niektori strasne nadavali a ja som to radsej neskusal
Rano zamrznite skla skriabete alebo striekate rozmrazovaci spray?Mne ten spray nejako poskodil ciernu farbu na ramienkach stieracov, mozno somarina ale neposkodzuje to aj karoseriu? -
"-- skrytý --" 05.01.07 21:04
« Re: Re: Re: Re:
lenze v technickom preukaze mam iba 175/65/R15 alebo 185/65/R15
takze ja si nemozem kupit 16 tky ak to chapem [napriklad z moznych dovodov nehody a a vykrucania sa poistovne z dovodu nepovolenych kolies?]
vy co mate silnejsie motory si mozte oficialne dat aj 17, ale na 1.2 motorovu verzie ani nahodou, myslim sa?
dik -
"-- skrytý --" 05.01.07 20:49
« Re: Re:
Octan diky, medzitym som sa pozrel v manuale, presne tak na ako pises
malo by to byt 6J*15 k tym 175tkam.
Ako sa tak prehrabavam v tych diskoch, vsetky co sa mi pacia su 6.5J*15[teda k 185tkam :*) ]
To je na porazenie, to by som musel kupit aj letne 185tky?
Preco sa nerobia tie pekne spider disky 6J*15?[k mojim 175tkam]
[odkaz]%C5%A5%21&zor… -
"-- skrytý --" 05.01.07 20:32
« Re:
Robo: problém je v šířce ráfku, na ráfek o šířce 6,5 je doporučená minimální šířka gumy 185, to mám já na zimních a kraj ráfku není skoro vůbec chráněný před poškozením, musím tedy opatrně k obrubníku. Takže pokud bys chtěl disky na 175, chtělo by to 6x15, na ty pak samozřejmě dostaneš i ty 185 a 195....
tady jsou odfiltrovaný všechny 6x15 ;-)
[odkaz]%20Punto&veli… -
"-- skrytý --" 05.01.07 20:18
« Bez nadpisu
lenze ked tie "spider" disky vyzeraju tak dobre prave na GP
napriklad
[odkaz]
v com je ten problem ich cistit?, normalne so spongiou to nejde?
myslim ze punto vyzera dobre prave vdaka tym lucom
ale z tych znaceni som trocha jelen, konkretne na tomto pisu ze doporucene gumy su 185,195tky
Ale moje letne origo su 175tky, tie tam teda NEPASUJU? -
"-- skrytý --" 05.01.07 17:38
« Bez nadpisu
To afiinis a ostatným čo plánujú kúpu diskov: Jednu vec Vám chcem odporučiť. Nekupujte si disky sk komplikovaným dizajnom. Žiadne mnohopočetné lúče, rozkonárenia, otvory, drážky. Disky sú pekné, keď sú čisté a čistiť takéto disky je hotovým utrpením ( :'-( , Ako to vidíš ty, Octan?). Dá sa to riešiť čistiacim sprejom na disky, ale moja skúsenosť je že som vymíňal 2/3 nádoby pri jednom umytí a to ide dosť do peňazí (sotva sa dá zohnať takýto sprej pod 200 Sk). Ani disky ktoré pretŕčajú cez boky pneumatík nie su dobrým nápadom, to viete, obrubníky.. Pri kúpe by som ešte zvážil priplatiť si za odľahčené disky, keďže to može mať prínos (menšia neodpružená hmotnost - príspevok ku komfortu a jazdným vlastnostiam). Videl som aj nejaké disky s nanočasticovým povrchom, ktoré sa vraj málo špinia a ľahko čistia (len neviem či to funguje.. >:D ).
Ak už niekto plánuje investovať aj do novej sady pneu, odporúčam ako dobrý kompromis ten 16tkový rozmer.
rozmer pneu je: 195/55 R16 87H
Disk je: 6J x 16 - 45
Tu už ani cena nie je taká pekelna a predsalen budú vyzerať lešie ako tie 15tky s hrubými gumami. -
"-- skrytý --" 05.01.07 16:34
« Bez nadpisu
ahojte,
tak aj ja sa pripajam k novorocnym blahozelaniam, vela stastnych km bez poruch na GPckach... >:D a vela odvahy k nakupu tohto skveleho vozitka novym zaujemcom :-)
pred sviatkami tu debata trochu viazla, asi mal kazdy dost svojich starosti a teraz ked som sem mrkol 4 strany novych prispevkov....parada len tak dalej...
nam konecne skoncili potahovacky s predajcom a uz mame od nich vsetky kompenzacie aj na papieri aj na aute takze uz je GP riadne vytunovane :-) originalny zadny spojler, originalne sportove pedale a listove prahy...niekomu sa punto velmi paci, pretoze stale pribudaju nove skrkance klucom na dverach...ale uz sa cloveku ani neoplati rozculovat...skoda aj ciernej farby v tomto krasnom pocasi nevydrzi punto ciste ani hodinu a niekolkokrat za den chodit do umyvacky si tiez dovolit nemozeme...
prebehlo tu viac tem tak skusim pridat aj moje skusenosti, s krytom motora sme na 1,3ku nepochodili a ked som pozeral motor nespini sa tak ako som si predstavoval takze je to v pohode....
co sa tyka ostrekovacov a zmesi do neho pouzivam tusim nejaku lacnu z hypermarketov a nikdy nebol problem s rozmazavanim a lizancami na skle...samozrejme je horsie ostrekovanie a cistenie skla pocas jazdy preto vzdy cistim okna ked stojim alebo sa auto len mierne pohybuje, myslim ze aj ostrekovace na autach su nastavovane priamo na taketo cistenie, mame to aj na druhom aute ze cim vyssia rychlost tym je ostrekovanie okna komlikovanejsie a uzitocna hodnota nizsia...jedine co na punte este vadi a to sme mali aj na punte II ze sa rychlo minie napln v ostrekovaci..cez zimu doplnam aj 4 krat...na VW caddy jazdime rovnako a tam ma nadrz asi 4L a staci naplnit raz za zimu...asi je lepsie rozptylenie kvapaliny cez trysky na okno a tak staci menej striekat :-)
motor zatial bezi vyborne, stale mu davame viac a viac zabrat a spotreba sa pohybuje cca 5,5L - 6L a to su rychlosti na dialniciach a rychlych komunikaciach 160 az 180km/h v 160Km/h toci motor na 6tku asi 3000ot. tak preto taka super spotreba...aj ked palubny pocitac vzdy ukazuje nieco podla seba skutocnost je ina :-) kazdy kto potrebuje jazdit na dlhe trate je to idealna motorizacia samozrejme sa da jazdit este uspornejsie, ale aj pri tychto rychlostiach mate pocit, ze to auto zvladne viac...samozrejme len na suchych cestach a to v noci alebo skoro rano, alebo ked su prazdne cesty:D
olej som kontroloval ked malo punto asi 14000km a bolo nieco pod polovicou teraz ma skoro 19000 a musim ho ist mrknut...
zvuky co opisoval tusim Tomko pri zchadzani z chodnika, alebo obrubnika mame aj my, ale pocujem ten zvuk aj ked idem cez nerovnosti, mam pocit ze u nas to na pricine uchytenie zadnych dveri za vodicom, musim to nahlasit v servise nech sa na to pozru
stresny nosic som chvilu uvazoval o magnetickom na lyze, ale nakoniec sme lyze predsa len napratali do vnutra a bolo po probleme v tedy je GP len trojmiestne,ale zatial nam to stacilo...
som rad, ze zatial ostava idea o elektronoch na letne pneu a ja ich budem riesit tiez aj z ekonomickej stranky ked aj nam zostali zanovne letne pneu 15" viac by sa mi pacili 17tky ale ak spocitam cenu tak cena 17 pneu plus disky som na cene okolo 40tisic a ked pripocitam vyssiu spotrebu a mozno o nieco nizsi komfort jazdy po nerovnostiach a vacsia nachylnost na poskodenie, ale na druhej strane lakaju lepsie jazdne vlastnosti a celkovy look vozidla :-)
BTW ten medzinarodny GP zraz znie vyborne, takze uz len najst nejakeho organizatora co da pevny termin na net a ide sa
:)
nejako som sa rozpisal...tak uz koncim -
"-- skrytý --" 05.01.07 09:26
« Bez nadpisu
český Honza
Ja by som zdoraznil este raz tomkove slova a totiz o sedadlach v Sporte a ich bocnom vedeni. Bol som z tychto sedadiel uneseny a pokial viac cestujes tak ti okrem sedadiel pride vhod aj tempomat, mam ho a jazda s nim je neuveritelne pohodlna - dokonca sa, kvoli nemu, zo mna stal kludnejsi a disciplinovanejsi vodic. A neprekaza mi s nim ani 50-ka v Rakusku a v CZ. V kazdom pripade by som na tvojom mieste odskusal obidve varianty 1,4 16V a takisto 8V. A ako pises, pokial rad jazdis, tak ťa jazda s GP plne uspokoji. Urobil som s GP za 28 dni 7.000 km po Slovensku a bol som nadmieru spokojny. 3D, 5D asi zvolis podla potreby rodinky, ak ju mas.
Mikain & all
Mikain, v Blave sme sa uz dokazali stretnut v lete az 4 + 1 GP.
No pokial by sa mali pripojit aj slovenske GP's, tak sa pridam velmi rad aj ja. Chodievam na zrazy Fiatforum.eu a sice so Stilakmi, ale vzdy to boli pekne stretnutia. Pozrite - Mikian a GP su skoro susedia, Robo je na skok, Blavaci na dva skoky matus to vezme cestou do D a Visočina je blizko aj pre pražakov. A horuci grog v tejto ukrutnej 8-s zime velmi dobre padne kazdemu :D. A Telč či Třebíč by mali byt istotne pekne miesta. -
"-- skrytý --" 04.01.07 22:03
« Bez nadpisu
V podstate len potvrdzujem co píše Octan. 1,4 16V je mimoriadne tichý. Na diaľnici keď mám hodenú 6tku, motor vôbec nie je počuť. Motor naozaj počuť len v tom pásme nad 4000ot, s tým ze aj to je veľmi prijateľné, takže na tej 6tke to neprekoná aerodynamický hluk a neni ho teda počuť - to už je tam rýchlosť okolo 150 (ak sa nemýlim).
Sedačky sú skvelé - veľmi dobré bočné vedenie a klenutie operadla (a ešte sa ma všetci pýtajú, na čo sú tie štuplíky na sedačkách..). Keď som išiel na dlhú cestu s rodinným Peugeot-om, vždy som vystúpil úplne použitý a zrelý do postele. S Fiatom sa mi to ešte nestalo. Takže na dlhé cesty úplne fajn. Podvozok Sport nie je extrémne tvrdý (jedinou zmenou sú o niečo tvrdšie pružiny), žiadnu ujmu na vnímaní pohodlia jazdy som nepocítil. Mať ešte tempomat..
Na druhej strane ma človek možnosť s autom sa vcelku vyšantiť. Auto skvelo sedí. Naozaj sa dá do zákrut vchádzať divoko (najmä na 17tkach a s ESP). Tomu sekundujú jedovaté a veľmi silné brzdy.
Takže je to auto dobré aj na relaxujúcu dlhu jazdu, aj na občasné vychutnávanie priečnych a pozdĺžnych zrýchlení. Spolucestujúci si to už ale až tak nevychutnaju >:-[] Občas kričia >:-[] >:-[] -
"-- skrytý --" 04.01.07 21:35
« Bez nadpisu
To nebyl jen kravál, i odezva na sebemenší nerovnosti vozovky mi přišla neadekvátně silná. Je to částečně autem (třeba je GP lepší) a částečně gumama. I když se mi nezdá, že by na opravdu drahou sadu elektronů dávali nějaký aušus gumy... Třeba bude chyba ve mě, resp. v mojí pohodlnosti 8) -
"-- skrytý --" 04.01.07 21:28
« Bez nadpisu
Například rozdíl mezi 15 a 17 palcovými je obrovský. My jsme kvůli zkušební jízdě ve Stilu se 17palcovými koly Abarth málem nekoupili Stilo, protože na zadních sedačkách nebylo kvůli kraválu od kol slyšet, co si říkám s prodejcem vpředu. Ale nachali jsme se umluvit na jízdu autem s patnáctkami a byl to sakra rozdíl. -
"-- skrytý --" 04.01.07 21:19
« Re:
m4lcolm: tam je rozdíl buď 185 nebo 195, tam se hlučnost asi opravdu nepozná ;-),jinak jsou tu i další faktory, například 15 jsou znatelně levnější, 16 hezčí, 15 o malinko komfortnější, 16 mají lepší jízdní vlastnosti, ale v nuancích 15 185 nebo 16 195 jsou rozdíly opravdu minimální, dal bych na vzhled ;-) -
"-- skrytý --" 04.01.07 21:16
« Re: Re: Re: Re: Re:
Na léto bych ti doporučil minimálně 16", jednak je auto s nimi hezčí, ale další důvod je, že se tam dávají širší pneumatiky (pokud se tedy držíš schválených) a s nižším profilovým číslem, z čehož vyplývá, že mají tvrdší boky a v zatáčkách tak auto líp drží... -
"-- skrytý --" 04.01.07 21:12
« Re: Re: Re: Re:
Všem Vám moc děkuji za podnětné aktuální a především pravdivé informace od těch, co GP mají. Informace v prodejně jsou vždy něco jiného.
Pomohli jste mi výrazně v rozhodování. Půjdu pro fiata, protože si osobně myslím, že v dané třídě B - malých aut není jiné hezčí, bezpečnější, prostě více "auto". Italský design je poznat. Je skvělý.
Přiznám se, že jsem chtěl počkat do března na novou fabii, ale ta mě zklamal. -
"-- skrytý --" 04.01.07 20:58
« Re: Re: Re:
no já jel o prázdninách na slovensko celkem asi 650km cesta tam. Jeli jsme to na jeden zátah, respektive sme se střídali dva řidiči. A unavenej sem vůbec nebyl. Ani z řízení, ani ze sezezní jako spolujezdec. V autě jsme byli čtyři + plně naložený. K těm kolům, v eshopech seženeš kola levněji, než originály a čtyr děr bych se vůbec nebál...Mrkni například sem [odkaz]%20Punto&veli… -
-
"-- skrytý --" 04.01.07 20:49
« Re: Re:
Pohodlí co se týče komfortu sezení a únavy, pro mně je jen málo aut tak pohodlných jako GP, opěradla podpírají celá záda, výhled doazu usnadňují krásná a velká zrcátka, kde máš vše jak na dlani. V létě jsme jeli k Rimini, jeden zátah, pár zastávek v noci o půlnoci bez problémů procházka k moři.
Co se týče komfortu odpružení, Sport verze je tužší, někomu by to mohlo vadit, pro mně je komfort péroání i u Sportu vyhovující, nicméně standardní verze požírají díry obdivuhodně při zachování vynikajících jízdních vlastností....
Volant v kůži jde dokoupit i do 5dv dynamicu, drží se perfektně, navíc volant má extrémní rozsah nastavení, v GP mně ani netlačí do nohy středová konzole jako např. ve Fabii, kde můžu bezbolestně ujet pár desítek km....
Kola seženeš bez problémů přes e-shopy, nicméně fiatí jsou taky moc pěkný (jen vyjdou dráž)
Strach ze 4 otvorů máš proč, jako že ti upadne kolo?? ;-) Smart jezdí na třech, pět je zbytečných, není to náklaďák :-)








vo fiatackej ponuke su popisane dva druhy "vaniciek" - mäkká(1.190,-) a polotuhá(1.390,-). Ty to mas z gumy, mäkké PVc, alebo alebo z akehosi polystirenu?