Grande Punto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
Lubos.1 21.05.06 17:56
« Re:
> Octan >
V IS si bud nesedel, alebo si vymyslas. Interier sa s beznou Toyotou (napr. Avensis) neda absolutne porovnavat, naopak, vyzera honosne. Suhlasim s tym, ze je tam malo miesta, asi rovnako ako v BMW 3. Riadenie, trakcia podla mna vyborne, podla testov zaostava iba za BMW. Interier 159 sa mi nepaci, ale vyzera kvalitny. Vyzera ale vyslovene sportovy, co sa mi moc nepaci, naproti tomu IS kombinuje luxus a sportovu eleganciu. O motoroch napisat, ze su slabota...napr. diesel od Toyoty 2,2 130 kW, 400 Nm asi slaby nebude. Benzinovy 6-valec som neskusal, ale podla testov je nadpriemerne kultivovany.
V kazdom pripade mozem s urcitostou tvrdit, ze som v tichsom aute este nesedel.
159 neposudim, este som si ju nevyskusal, ale vsetky testy tvrdia, ze stratila sportovy prejav a zaradila sa skor niekde ku 166 (viac menej to je jej nastupca). Proste bezpecnost vyzaduje vyssiu hmotnost a ta sa niekde prejavila.
Chcem sa opytat, ty si uz tieto vozy osobne vyskusal, ked ich takymto sposobom porovnavas? -
« otrasne auta
odkial to vies?
Ja zas hovorim ze viem ze FIAT vyraba otrasne auta
S týmto výrokom, by sa v podstate dalo súhlasiť, ak by FIAT bol tou automobilkou ktorá vyrába Fábiu, Octáviu a Superba.
Okrem toho ak parafrázujem ďalšiu DRBOvu perlu ducha, tak len BLÁZON može neustále otravovať na fórume kde nemá k veci čo povedať, len BLÁZON može na tomto fóre neustále len nepodložene okydávať a mal by absolvovať nejaké liečenie. Aj keď osobne neverím, že BLBOSŤ sa dá liečiť. A tej blbosti má tento škodovácky BLÁZON na rozdávanie -
wolff 21.05.06 17:28
« Bez nadpisu
v tomto souhlasím s Octanem.
IS asi nebude špatné auto (neřídil sem ho a nemám potřebu), ale pokud je na tom jako třeba RX 300, která mě hodně zklamala, tak je to skvělé přibližovadlo, ale Alfa to fakt není. Kdybych ty možnosti měl, tak si fakt těch 100 000 já osobně rád připlatím. Mě to taky tak přijde, že ty auta jsou prostě takové nemastné neslané, i když se Toyota snaží dělat všechno proto, aby to tak nebylo. To už víc se mi zamlouvalo Infiniti Q 45, i když ani to nebyl žádnej zázrak, i když luxusu asi málo co nabídne víc (za ty prachy), teď spíš myslím skutečně jízdní vlastnosti a pocit z řízení.
Ad Croma. Chápu to,ale...
Co sem viděl Cromu v černé metle s nádhernýma kolama s 2,4 MJTD 200 koní, v plné výbavě za cenu solidně vybavené Jetty (na vlastní oči), tak sem na ni krutě změnil názor (i přes to, že na ni je hodně vidět právě vliv GM,ale pokud zvolíš naftu, nemusí tě to trápit).
S tím fordem a mazdou sme se shodli.
Dr. Bubu, chceš abych reagoval? Pokud opravdu chceš, tak mi napiš, kde si dáme sraz, rád bych tě poznal a přátelsky si s tebou popovídal. Opravdu mě moc zajímáš. Děkuji. Klidně dojedu až do Košic a nebo i dál... Myslím, že se ke mně pár lidí ještě přidá, taky by tě jistě rádi poznali. Skamarádíme se. :*) -
"-- skrytý --" 21.05.06 17:18
« Bez nadpisu
Lubos1: Promiň, ale tady se nemůžu neohradit, Lexus IS (ten současnej) je z tzv. prémiových sedanů střední třídy z přehledem nejhorší.
Interiér 100% Toyota, takovej cheap
Řízení, to tam není
Trakce, ta tam není
Místo uvnitř to tam není
Kufr má klasický úchyty zabírající místo uvnitř, žádnej kloubovej mechanizmus venku
podvozek ujde
motory a automaty slabota
oproti tou 159 uvnitř pravej hliník
podvozek ideální kombinace komfortu a tuhosti
trakce na předokolku až zarážející
místa víc jak v IS, BMW 3
Řízení ostrý jak břitva (holt alfa)
kvalita zpracování IS a Alfa srovnatelná BMW 3 horší
takže IS je jen rebadgovaná Toyota je to na tom hodně znát a rozhodně ne sportovní sedan -
Lubos.1 21.05.06 15:25
« Re:
Rozhodně bych ale na mazdě viděl raději jejich originální podvozek a motor než třeba podvozek od Fordu či motor od Fordu... Hele to bylo myšleno teď teoreticky nikoliv konkrétně na tvoje auto. A kdybych měl uvažovat o novém autě, já ybch určitě neuvažoval o nějakém Lexusu či něčem podobném,a le určitě bych se otočil ke 159, či Cromě. Cena lepší, technologie lepší, či srovnatelná a ještě podpořím Evropský trh a na japonce bych si ani nevzpoměl....
Suhlasim s tym, ze by som u Mazdy radsej tiez videl ich vlastne podvozky a motory, aj napr spolocna platforma u Mazdy 3, Focusa a Volva S40 sa podarila. Buduci podvozok Mazdy 6 bude uz postaveny na spolocnej platforme s Mondeom a pochybujem, ze to bude jediny spolocny prvok. Tym padom ma uz Mazda ako znacka prestane zaujimat.
Croma sa mi okrem ceny (po ponukanych zlavach) vobec nepaci a nicim ma nezaujala. O 159 sme sa tu uz niekde bavili. Po dovybaveni na napr. zakladnu vybavu Lexusu IS 220d som o vyse 100 000 vyssie a to aj napriek tomu, ze by mala Alfa slabsi motor. O technologiach pouzitych v Lexuse dufam nepochybujes :-O . Na druje strane tazko porovnavat IS a 159 uz len kvoli rozdielnemu nahonu (prakticky jediny konkurent je BMW 3). -
wolff 21.05.06 14:51
« Bez nadpisu
No tak nevím,ale kdybych třeba já psal test Fabie, tak by dopadl celkem dobře. Minimálně objektivně... Dokonce sem i tady napsal, co se mi an Puntu nelíbilo... Rozhodně to nejsou výmysly, alá Autotip, které mají jediný úkol, diskreditovat největšího konkurenta i pro novou Fabii (o současnou už nejde, ale jde o to, připravit dobrou půdu pro ejjího nástupce).
Podívej, obecně lidem vadí, když se něco přes příliš vyzdvyhuje a glorifikuje. Pokud vemu Volkswagen jako výrobce průměrných aut, které nikoho neurazí a nendchnou, tak s tím nemám problém. O Fiatu vím, že vyrábí skvělá auta, tak se ho občas zastanu, i když zjišťuji, že vzhledem k tomu, jak má Fiat našlápnuto, to bude možná brzy to zastání potřebovat někdo jiný >:-[]
Jo Lubos, bohužel, problém je v tom, že Ford do toho kecá víc než by měl (teda v současné době už pochopil, že yb kecat enměl,a le vzpomenuli si na druhou generaci 626 a první Mondeo...tak je mi smutno). Fiat nemá s Oplem a se Suzuki nic společné. S výjimkou pár použitých technologií... Rozhodně bych ale na mazdě viděl raději jejich originální podvozek a motor než třeba podvozek od Fordu či motor od Fordu... Hele to bylo myšleno teď teoreticky nikoliv konkrétně na tvoje auto. A kdybych měl uvažovat o novém autě, já ybch určitě neuvažoval o nějakém Lexusu či něčem podobném,a le určitě bych se otočil ke 159, či Cromě. Cena lepší, technologie lepší, či srovnatelná a ještě podpořím Evropský trh a na japonce bych si ani nevzpoměl....
Co se týká Opelu a Fiatu, tak to co přišlo od Opelu k Fiatu je pro Fiat levný low-end (viz cena 1,8 u Cromy je skoro vyšší než 2,2 od Oplu). Naopak to co přišlo od fiatu k Opelu je bráno u nich jako drahý High-end (tech) a nebavím se jen o motorech JTD, které jsou celosvětovou špičkou. Spolupráce se Suzuki mě nikterak nepobuřuje... A nepobuřuje mě ani spolpráce s Fordem a ani s PSA a ani s Tatou... >:-[] Dovolí prostě snížit náklady a umožní vývoj a zlevnění dalších super aut. :D -
Lubos.1 21.05.06 14:35
« Bez nadpisu
Hezký auto ej ta mazda, škoda jen, že už je to spíše horší Ford
Neviem, kde si taketo nieco vzal, moje auto s Fordom nema nic spolocne a je vyrobene v Japonsku. Nieco ine je Mazda 2 a 3.
Je normalne, ze automobilky su financne prepojene a navzajom spolupracuju. Podla tvojej logiky je potom Fiat taky horsi Opel alebo Suzuki ;-)
Ano vysvětlili, ale to nic nemění an tom, že tvá míra objektivity se musí trošku poupravit... A teprv až zchladneš, tak máš možná i pravdu...
O miere objektivity by sme mohli diskutovat. Rozdiel medzi nami je ten, ze ty vidis iba Fiat a az za nim su ostatne znacky, ale ja ziadnu znacku nevyzdvihujem. Ale ked kritizujem Fiat, tak s tym mas problem. -
« Re:
To Mezek:je jasné kdo nejvíc zadává reklamu má určité privilegia na tom není nic divného to je u všeho nejen aut.Jinak třeba poslední dobou ve SM dobře dopadají Fiaty.
A ono taky záleží kdo test napíše-nikdo není 100% objektivní,je rozdíl pokud testující jezdí např.ze škodovkou a testuje Fiata.A rozdíl by byl kdyby stejné auto testoval třeba Wolff-přitom oba dva by nemuseli lhát a výsledek by byl jiný-prostě příznivec kterékoliv značky nikdy nemůže být 100% objektivní.
To je jako ve sportu u fanoušků-100% objektivita prostě neexistuje. -
wolff 21.05.06 12:32
« Bez nadpisu
A nebo, že Němci v žádném případě nekupují Fiata a přitom, je tam Fiat nejpočetnější neněmeckou značkou... A v současné době se prodává víc akorát Peugeotů... >:-[] (To se říká jak dlouho ještě?)
Jo Fiat jede a myslím, že to nebude dlouho trvat a bude zase 2. v Evropě... Záleží na tom jak se povede Stilo II.
Ten test v tom Autotipu byl fakt směšný... Mluvili o nějaké poruše,a le nějak ji zapoměli specifikovat... Trapásci... je to fakt hodně špatné komerční médium... Sem si jen říkal, proč ta škodofka přichází s novým modelem, když je tenhle i po 6 letech nejlepší... :?: -
mezek 21.05.06 12:16
« Bez nadpisu
Jinak trochu mimo téma - dnes jsem vystoupil u liberecké Hypernovy z auta a v okruhu třiceti metrů jsem včetně mého auta napočítal dvě Punta, jedno Tipo, čtyři Bravo/Brava, dvě Dobla a jednu Pandu 4x4. Je tedy zajímavé, jak každý na Fiat nadává, ale kolik jich u nás jezdí.... -
mezek 21.05.06 12:12
« Bez nadpisu
Paulz:
"...To Octan:že jsou všechny auta poruchové není žádné tajemství.Ale zase nazývat media zmanipulovaními pokud uveřejní poruchu která se jim stala při testování mi připadá trochu blbé.Nebo si myslíš,že si takovou poruchu úpně vymysleli?..."
Pokud uvedou tuto poruchu větou - U testovaného auta se stalo .... - tak je vše v pořádku. Jenže třeba ve Světě motorů /a potažmo ve všech periodikách stejného vydavatelství/ jsem se hodněkrát setkal s tím, že poruchu u škodovky napíšou stylem "...stalo se to čistě náhodou a není to záležitost všech vozů..." a u jiných značek napíšou o poruše stylem "...mínusem těchto vozů je poruchovost komponentů...". A tady bych zmiňovaná média považoval za zmanipulované.
Proto nyní kupuju jenom takové časopisy, kde se otevřeně hlásí k testům jako vyloženě "subjektivním", nebo porovnávají "matematické" hodnoty a nebo netestují nic. -
wolff 21.05.06 09:47
« Bez nadpisu
To Lubos...
Už jsi se zklidnil?
No to je dobře...
Ano vysvětlili, ale to nic nemění an tom, že tvá míra objektivity se musí trošku poupravit... A teprv až zchladneš, tak máš možná i pravdu...
Hezký auto ej ta mazda, škoda jen, že už je to spíše horší Ford... měl sem mazdy rád. Dneska už je to ale horší... Zlatá moje bývalá 323 F...
P.S. Kup si třeba tank, je mi to celkem fuk. Já si koupím to co se líbí mě... A já kupuju auta tak, abych je nemusel po 2 letech měnit. V tom je možná ten rozdíl mezi nama...
A taky pravděpodobně v kvalitě bydlení... Já mám dům, ty byt... :D -
« Re: To Octan
Nerozčiluj se. Při setkání s polymorfem je nutné zachovat klid a chladnou hlavu. Je zbytečné se s ním hádat, neb na fakta neslyší a věren heslu Josefa G., že tisíckrát opakovaná lež se stává pravdou, dál hlásá své.
Takže se hlavně nenechat vyprovokovat, nebo z tebe vycucne všechny negativní emoce. -
"-- skrytý --" 20.05.06 20:10
« Bez nadpisu
paulz: trošku se v tomhle světě pohybuju a věř mi, že poruchy se občas vyskytnou u každýho auta, ale u škodovek se to prostě jaksi neuvádí, stejně jako u jinejch. Samozřejmě auta jsou poruchový, včetně Fiatů, ale ostatní značky naprosto srovnatelně, proto mě může trefit šlak z individuí typu Dr.Bubu, který trpěj chorobnou potřebou dokazovat všem, jak je Fiat *, není, je prostě naprosto srovnatelnej s ostatníma, v něčem horší v něčem lepší.... -
"-- skrytý --" 20.05.06 12:02
« Bez nadpisu
Jak Vám jdou u GP 5. dveřová verze otevírat dveře pro zadní cestující z venku? Zevnitř jdou všechny čtvery stejné.
Až nyní jsem zjistil, že v porovnání s předními jdou otevírat podstatně hůře.
Venkovní klika (madlo) se totiž musí uchopit pouze v pravé části, jinak se dveře nepodaří otevřít. Děti si občas při nastupování stěžují, že jim nejdou dveře otevřít.
Je to sice drobnost, ale zamrzí, když stejný systém vpředu jde perfektně. -
"-- skrytý --" 20.05.06 11:23
« Bez nadpisu
Žádné citace ze zmanipulovaných (zaplacený) médií, ale vlastní zkusšenost:
Škoda Octavia 1.4: prasklý ventil , totální porucha, GO motoru
Škoda Ocatvia 4x4 TDI: prokluzující a následně spálená spojka, odtah do MB
Škoda Fabia 1.4: podivné chování, po rozjezdu se rozsvítily všechny kontrolky, pak zase ne, při jízdě dvě díry ve výkonu nevyrovnaný běh motoru
Do toho média se to pak nedostalo, proč asi? Je to Škoda, škoda, že provokatérskejm hovadům s totální abbsencí praktických zkušeností s tlamou plnejch demagogickejch keců typu Dr.Bubu se tohle nikdy nedonese a pak je dělaj ostudu svýmu intelektu a otravujou na fórech, opravdu Dr.Bubu nechtěl by ses nechat léčit???? Tohle už je nemoc :shock: -
"-- skrytý --" 20.05.06 09:49
« Bez nadpisu
K problemu elektroniky, stava sa a za to nemoze Fiat, cela pristrojovka je tiez urobena v Magneti Marelli, takze aj s kopec dalsimi komponentami. Stava sa to, aj Ford v usa stahuje nove auta. ...
pre tych co viete trochu anglicky, je to v kapitole Magneti Marelli, inac podla mna celkom hodnotny clanok[hore si mozete poprepinat dalsie kapitoly]
[odkaz]
Porovnavat to stale s Fabiou je dost naivne.... -
« Autobild 10/2006
TEST FIAT GRANDE PUNTO 1.9 MJET SPORT vs. SKODA FABIA RS
CITATY: za chladna hucia obidve motory, Fabia taha plynulejsie uz od 1500 otacok GP az od 2000 ale ide az dalej ako Skoda, ktora zvadne pri 4200 GP ma sice tvarovo optimalne sedadla ale nepotesia prilis make vyplne vo Fabii sa sedi prijemnejsie motory si mozu podat ruky v akceleracii pruznosti aj v max. rychlosti, Fabia ma strohu pristrojovu dosku ale zasa co z toho ze GP ma peknu pristrojovku ked po nastartovani nefunguju pristroje svieti stale len kontrolka nedostatku benzinu nepomahaju ani restarty Brzdy su absolutne podobne, GP je nedotacava Fabia zas odskakuje na nerovnostiach volbou srdca a prveho dojmu je GP ale prva ostrejsia zakruta vas nahloda a poruchy podobne nasemu zazitku s elektronikou vas vzenu do narucia SKODY. -
"-- skrytý --" 20.05.06 08:39
« Re:
ale preco PP ukazuje tie 2 litre?
nie je v tychto rozsahoch 0-2 l/100km dost citlive merani?
To ti nepovim. Zrejme neprilis povedeny vyrobek. Zajimalo by me z ceho pak vypocitava tu prumernou, kdyz neumi poradne zobrazit aktualni. PP u Suzuki pry ukazuje jenom aktualni spotrebu,...a to uz je uplne k nicemu.
PP ve Fabii ukazuje jakoukoliv spotrebu a kdyz zastavis, tak se samozrejme neda urcit spotreba na 100km, takze se prepne na spotrebu v litrech za hodinu. -
Lubos.1 20.05.06 00:08
« Re: Re: Re:
Lubos1: pokud se manželce líbí, tak jí Swifta kup, ženský stejně neoceněj co my chlapi, hlavně když je to červený a líbí se jim to Wink, hlavně ale nekupuj nižší výbavy, otevírání kufru jen klíčkem, nenastavitelnej volant, žádnej otáčkoměr, žádnej centrál a ani okna ani zrcátka v elektrice..... take minimálně GL
Diky za porovnanie. Samozrejme, ak Swift, tak v plnej vybave GS (u vas tusim GLX). GP sa jej tiez velmi paci, az na interier (ukazoval som jej fotky tvojho auta). Ja by som sa kupe GP v podstate az tak nebranil, ale ak GP, tak nieco podobne ako mas ty (motor + vybava) a to som o 100 000 Sk vyssie ako Swift v plnej vybave s 1,3 motorom. A to sa mi zda zbytocne moc. Okrem toho to chcem v hotovosti a bude to len tak tak. A smozrejme sa jej paci cervena a oranzova >:D -
Lubos.1 19.05.06 23:59
« Re:
Kde by na to vzal?
Akorát chodí kverulovat... Vím to od té doby co sem ho nachytal s VAUX PAUX s tapecírungem Stila... Pak se trochu zklidnil... Jo hold vlhké sny jsou v jistém věku tvrdé
No ked uz tak FAUX PAUX :roll:
Neda mi nereagovat. Kedze mas obstaroznu Bravu, tak tazko chapes, kde by som na to vzal. Samozrejme sme na internete, tazko sa da nieco overit, ale je mi to v podstate volne. Nemam problem s autom pre manzelku, ale teraz riesim novy byt a jeho zariadenie, takze kupa druheho auta do rodiny prichadza do uvahy az v jeseni.
Ak chces vidiet fotky mojho sucasneho auta, tak sa pozri, nemam s tym ziadny problem:
[odkaz]
Predtym som mal Peugeot 307, kupeny ako novy, po 2 a pol roku isiel z domu (nenormalne problemy, kopec prispevkov na tomto serveri). Moje prve auto bola ojazdena Toyota Corolla '96, ktoru som mal rok a pol.
Na buduci rok budem auto menit a do uvahy prichadzaju nova RAV4, Honda Accord, Lexus IS.
A co sa tyka toho Stila nic som si nevymyslel, len som to prehnal s tym, ze mi ostal v ruke cely tapacirung dveri. Myslim, ze sme si tieto veci uz vysvetlili, ale to nemeni nic na tom, ze mi cast tapacirungu (madlo a vrchna cast) vazne v ruke ostala a ze som z toho pozicaneho Stila nemal dobry dojem.
Kazdopadne ak by som porovnal moje byvale auto (P307) a pozicane Stilo, tak som si isty, ze by som s Fiatom nemal zdaleka tolko problemov ako s Peugeotom. Prave preto som sa vratil k japoncom a u nich uz ostanem.
A reci o vlhkych snoch si nechaj pre niekoho ineho. Snaz sa pohnut rozumom a ak nijaky nemas, tak rukami a zarob si na nove auto a nemaj blbe dristy. -
« Re:
Robo1.2:Pokud dobře chápu,tak nejmenší hodnotu co Ti PP ukazuje je 2 l?
Třeba u mé Fabie PP ukazuje pří zavřeném přívodu paliva 0 na volnoběch 0.4.Jedině co je omezené je horní hranice okamžité spotřeby 99.9.Ono sice u PP různých značek jsou rozdíly-např.specialita Renaultu když se dostaneš pod dojezd 50 km tak se vynuluje dojezd!Rúzné jsou max.ukazatele okamžité spotřeby 25-50-60-atd.ale o spodní hranici jsem neslyšel.Chce se to zeptat v servisu popř.napsat na Fiat SK. -
"-- skrytý --" 19.05.06 20:54
« Bez nadpisu
Presne tak, se zarazenou rychlosti bez plynu je privod paliva uzavren
ale preco PP ukazuje tie 2 litre?
nie je v tychto rozsahoch 0-2 l/100km dost citlive merani?, je to mozno zbytocnost ale nechapem. teraz som sa viezol na superbe a ten meria spotrebu aj pri stojacom vozidle a ukazuje aj pod 2l. -
"-- skrytý --" 19.05.06 20:18
« Re:
Kedy je vlastne privod paliva do motora uplne zatvoreny, ked idem na zaradenu rychlost napriklad dole kopcom, noha dole z plynu[musia byt otacky trebars nad 1500?]
Presne tak, se zarazenou rychlosti bez plynu je privod paliva uzavren. Okamzik kdy opet zacne spotrebovavat bys mel poznat. Auto si samo prida plyn aby motor nezhasnul. -
"-- skrytý --" 19.05.06 19:53
« Bez nadpisu
Octan : no co sa da robit ked ten filter tam nie je. Radio mam bez MP3. Uz ma to nebavilo ze som nemal ziadny manual k radiu za cennikovych xxxtisic, tak som napisal na fiat.sk. Okrem predvolieb stanic som toho vela s radiom nevedel. Chystam sa tiez pozriet na to uchytenie toho odhlucnenia v motore. Ale predpokladam ze to tak mame vsetci, podobne ako ten konektor na zapalovani magneti marelli. Este aj v akejsi recenzii kde je ten motor odfoteny.
Mam uz nejakych 2600km, motor fajn, akurat sa mi zda ze dvojka mi tak tuhsie zaskakuje pri radeni. Este jedna vec, PP mi ukazuje najmensiu aktualnu spotrebu 2.0. Kedy je vlastne privod paliva do motora uplne zatvoreny, ked idem na zaradenu rychlost napriklad dole kopcom, noha dole z plynu[musia byt otacky trebars nad 1500?] -
"-- skrytý --" 19.05.06 18:19
« Bez nadpisu
S tym filtrom je to asi pravda, v manuale je to opisane ale teraz ma napadlo ze tam asi ziadny nie je[som bez klimy] lebo aj mne uz stadial lietal pel. Je to skoda a setrilo sa na nespravnom mieste. Kedze sa moj manual k radiu predajca akosi nenamahal zhanat, napisal som na fiat a bez akychkolvek problemov mi ho slubili zaslat. :D -
"-- skrytý --" 19.05.06 17:33
« Re:
Pokud vím, tak pilový filtr se dává standardně u Fabie pouze s klimou (teda standardně, on je jako že v ceně). Normálně se nedává. Tak ti ho tam asi dali omylem,
Ja mluvil o prachovem filtru! Taky si myslim (narozdil od paulz) ze Fabia nema standardne pylovy filtr. Pouze za priplatek nebo s klimou.
EDIT: tak sem kouknul do ceniku a paulz a bubu maji pravdu, Fabia (krome Junioru) ma pylovy filtr v zakladni vybave. -
wolff 19.05.06 14:10
« Bez nadpisu
Kde by na to vzal?
>:-[]
Akorát chodí kverulovat... Vím to od té doby co sem ho nachytal s VAUX PAUX s tapecírungem Stila... Pak se trochu zklidnil... Jo hold vlhké sny jsou v jistém věku tvrdé... :arrow:
To Pault... Máš samozřejmě pravdu... Ale víš u Fabie připlácícš i za madla, tak já bych to tak neřešil.... -
"-- skrytý --" 19.05.06 13:30
« Re: Re:
Lubos1: pokud se manželce líbí, tak jí Swifta kup, ženský stejně neoceněj co my chlapi, hlavně když je to červený a líbí se jim to ;-), hlavně ale nekupuj nižší výbavy, otevírání kufru jen klíčkem, nenastavitelnej volant, žádnej otáčkoměr, žádnej centrál a ani okna ani zrcátka v elektrice..... take minimálně GL -
"-- skrytý --" 19.05.06 13:28
« Re:
Lubos1:
Pokud chceš swifa, tak ruce pryč od verze GA, to nemá nic ve výbavě, ani madla nad sedadlama a stojí 250000. Minimálně GL.
U třídveřáka přístup dozadu u swiftu žalostnej nemá to paměť sklonu opěradel a řidičovo sedalo ani nejede dopředu, GP má paměti na všechno a odsun na obou sedadlech.
Kufr: u swiftu opravdu jen na menší nákup, je malinkej navíc jeho dveře se otevíraj asi do výšky půlky mýho obličeje (181 cm) a několikrát jsem se o to bacil, navíc to platíčko se nezdvihá s kufrem a vadí při nakládání. GP má normálně použitelnej kufr, má jen vyšší hranu.
Jízdní vlastnosti GP o třídu výš, tzn. opravdu srovnatelný s nižší střední, velmi dobrej komfort (ne Sport, ten je tužší, ale to já můžu) a stabilita v zatáčkách. Swift velmi rychle nedotáčivej, ale zase ničím zlým nepřekvapí je takovej lehce čitelnej.
Motor největší plus swiftu, navíc je lehkej, takže 1.3 s ním krásně cvičí. Řazení srovnatelný (a dobrý) v obou autech.
Swift je výhodnej až ve vyšších výbavách, pak vyjde o nějakejch 30 000 levnějc, ale chování má pořád jako typický malý auto.