Grande Punto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 22.05.06 15:27
« Re:
Četl jsem nějakej test na Cromu a tam bylo, že jim vadí kontrolka dálkových světel, která bije moc do očí. Něco takovýho by u Škody nebo VW vživotě nenapsali.
Tak presne tohle mi vadi u Fabie. Je to fakt hrozne, oslnuje to vic nez protijedouci auta :( -
« Bez nadpisu
Nevim co lidi v ČR tak strašně nesnášej na italskejch autech, protože když už alfička vyhrála i v Německym testu to je co říct, ale u nás když testujou nějakou Alfu nebo fiat tak se na tom autě vždycky snažej najít nějaký mouchy taky vám to tak připadá? Četl jsem nějakej test na Cromu a tam bylo, že jim vadí kontrolka dálkových světel, která bije moc do očí. Něco takovýho by u Škody nebo VW vživotě nenapsali. -
"-- skrytý --" 22.05.06 14:52
« Re: Re: GP 1.4, 16V - elektricky vyhrievanie spatne zrkadla
No super, lebo som si to uz objednal - predajca mi nevedel o tom povedat viac info, konal som len na zaklade vyjadrenia v tomto forume... myslim ze v konecnom dosledku to stoji za to :-) Akurat musim pockat 2 mesiace na GP... uz sa tesim ako male decko :-)) -
ironlionzion 22.05.06 14:25
« Re: GP 1.4, 16V - elektricky vyhrievanie spatne zrkadla
Savior ... jo je to rozšířená verze PP, oproti normálu navíc má TRIP B, o jeden řádek víc takže můžeš mít zobrazenoé víc info najednou a také zobrazuje naladěnou stanici nebo hudbu co hraje, co je ale asi nejdůležitější navíc obsahuje informaci o teplotě. -
Lubos.1 22.05.06 14:13
« Re: GP 1.4, 16V - elektricky vyhrievanie spatne zrkadla
> Octan >
toto som nasiel v katalogu Lexusu IS:
"Drevo a koža integrovaná v kabíne pomáha vytvoriť hojnosť, akú nenájdete
v žiadnom inom vozidle tohto typu. Na doplnenie interiéru sme použili
ručne opracované drevo s jeho svojou fascinujúcou štruktúrou a farbami."
Pochybujem, ze by to nebola pravda, v kazdom pripade moze byt to drevo niecom podlepene, takze to nevidno. -
"-- skrytý --" 22.05.06 13:21
« GP 1.4, 16V - elektricky vyhrievanie spatne zrkadla
caffte,
neviete nahodou ze pri kupe el. vyhr. spatnych zrkadlach - co sa dodava este navyse? pocul som o neakom multifunkcnom display ale nezistil som ze to vlastne je alebo co stym navyse ziskam.. dik za odpoved..
inac GP 1.4, 16V rulez!!! -
wolff 22.05.06 13:04
« Bez nadpisu
No to ostatní je už pro čtenáře a sledovače prakticky nezjistitelné... To víš, německý test. Ale inteligentní čech, či Slovák, si to už přebere po svém...ne? Vykládat o karoserii AR 159, že je nekvalitní ...no sorry... ALe myslím, že v Mnichově by chrochtali blahy, kdyby se jim to podařilo udělat stejně dobře...
Mezi nama, 8. příčka z jedenácti nebo z kolika ti, to je úspěch ne? :D -
Lubos.1 22.05.06 12:31
« Bez nadpisu
Fakt je ten, že když budu chtít udělat test v kterým bude AR 159 poslední a Accord první, tak ho taky udělám.
To si vystihol, o tom su tie testy. Co sa tyka toho Accorda, este som necital test, kde by mali pripomienky k jeho jazdnym vlastnostiam, dokonca ho davali na spicku strednej triedy s prednym nahonom.
V kazdom pripade je to pre 159 vyborny vysledok a ak v nemeckom teste uprednostnia nieco pred BMW3, tak to stoji za to :D
Aby som iba nechvalil, celkovo 159 skoncila na 8. mieste, tu je cesky preklad:
[odkaz] -
wolff 22.05.06 12:07
« Bez nadpisu
No, když sem se na to video díval, tak sem si ke konci říkal, ale kurnik, ta 3 se taky dobře drží, soudruzi z NDR hodně pokročili... A pane, ona byla druhá... Hmm, jedno blahopřání do Mnichova...Halooo slyšíte...? No dobře...
Luboši,ale to jen ty tady vychvaluješ jponská auta, já sám sem, žádný test, kde by Japonci, krom teda spolehlivosti byli nějací extra dobří moc neviděl...Aspoň si našel těch 100 000 SK rozídlu... >:D Nic ve zlém... Fakt je ten, že když budu chtít udělat test v kterým bude AR 159 poslední a Accord první, tak ho taky udělám... Nicméně to nijak nesráží 159, o které všichni víme, že je výtečná... Nicméně je asi and slunce jasné, že v této třídě jsou dva hlavní rivalové, co se kvality týká a to BMW 3 a AR 159. Každá ať vybere podle svého vkusu a peněženky...
To Paulz... No jo no, tak sorry... Mě se s tím teda i blbě jede, sem zvyklý s autem když nejsem honěný jet třeba i na 1500 otáček, ale to s tím Haťapkem nejde (aspoň mě ne)... U Punta žádný problém, tam si zvykat nemusíš... Ale nezatahuj sem pořád Haťapku... -
« Re:
To Wolff:pokud byla zvyklá na 1.8 8v tak není divu,že měla problém s rozjížděním.Jinak ,že to u tohoto motoru kdo do něj přesedne občas chcípá při rozjezdu je hlavně tým,že člověk zvyklý na čtyřválce neumí odhadnou otáčky-zvuk je skutečně atypický.Jinak je všechno o zvyku-průměrný člověk se to za párkrát naučí.Člověk může umět jezdit super lépe-to ještě neznamená,že umí slyšet a odhadnout otáčky.
Jinak jsem reagoval na to cituji:když jedeš s tím Puntem na 2000 otáček-co se týkalo rozjíždění tam nebylo vůbec nic. -
wolff 22.05.06 11:28
« Bez nadpisu
No jen mezi nama... Moje zkušenosti s HTP tady nebudu rozpyplávat,ale napíšu jen jednu věc a ať si to každý přebere jak chce a snad pochopí jak sem to myslel...
Podívej, když moje skoro maminka >:D používala asi tak 5 let Golfa III s 1,8 66 kW. Golf už zestárl, taky se ho podařilo nabourat do kufru a oprava by v Rakousku stála moc peněz, tak se koupilo auto nové. Opět VW (má servis ve Vídni přímo pod oknama baráku), tentokráte, že stačí Polo tak se koupilo Polo. V plné výbavě s 1,2 47 kW. Ta ženská umí jezdit, nebál bych se to říct líp než ty nebo já... Najezdí ročně asi víc km, než mi oba dohromady (no teď už se usadila, tak už tolik nejezdí),ale to je jedno (prtoto taky, že to Polo bude stačit)...
A můžu ti říct, že jak byla zvyklá na tu 8v 1,8 z toho Golfu, tak s tím polem měla půl roku problémy aby ji to při rozjezdu na křižovatkách pokaždé nechcíplo (byla z toho opravdu nešťastná). Samozřejmě, já si to musel taky vyzkoušet a pokud sem plácáš takové věci jako pružnost a podbné, já se s tebou o tabulkách nehodlám bavit. Jen ti říkám, že pokud ten motor není vytočený na 3000 otáček, tak se nerozjedeš. Prostě to zakucká a chcípne. Ano je to o cviku,ale určitě se o tom motoru nedá říct, že by se choval standardně. Když už se pak rozjedeš, tak to enní žádná tragédie, ale... Myslím, že jsem objektivní jako málokdo tady... Pokud tomu nerozumíš, tvůj problém... Mimochodem s GP to vůbec nesouvisí... -
"-- skrytý --" 22.05.06 11:07
« Bez nadpisu
"zavidiet FIAT? to snad nemyslis vazne a lepsie auta ako Skoda su ale urcite to nie je FIAT"
amen, řekl pán co zná reálně Fabii a zbytek z prospektů, Dr.Bubu klídek tvůj názor všichni tady znaj, zřejmě nikoho nezajímá, takže je to príma, že všechno víš tak pěkně a už to nemusíš opakovat, jenom tím dokazuješ, že jsi jen vlezlej provokatér. -
« Bez nadpisu
No já si myslím,že na autorevue byla zajímavá diskuze-nesmysly typu,že GP je škaredé/v tom se většina lidí ať jsou fanoušky Fiatu nebo ne shodnou,že GP je velice hezké/a pod.
S druhé strany jsem si přečetl nesmyslné hodnocení Wolffa cituji:Fiat by nikdy HTP nevyrobil, protože má rozum a nikdy by nevyrobil motor, který má sice parametry slušné, ale tam kde jedeš s tím Puntem na 2000 otáčkách na lehkou brnkačku pedálu plynu, tak tam s Haťapkou musíš točit 3000, aby ti nekuckala (trochu přitažené za vlasy,ale daleko od pravdy to není).
To je podobný nesmysl jako že je GP škaredé nebo *.Ve všech režimech tzv.pružného zrychlení/a to už začíná něco přes 2000 ot./je lepší 1.2 47 HTP.A to celkem výrazně.Navíc jsou obě auta GP1.2+Fabie 1.2 47 dost podobně zpřevodovány.A s HTP se stejně jako s GP 1.2 dá jet i dost pod 2000 otáček bez cukání-ovšem bez nároku na nějaké slušné zrychlení.Co je nevýhodou HTP je nestandarní zvuk,takže prosím Wolfa o trochu objektivity. -
« Re: Re: Re: Re:
trosku ubohe reakcie skodovkarov.....niekoho mi to pripomenulo....no nic zavidia ze su lesie a novsie auta ako fabia...:twisted: .Bravo Grande Punto len tak dalej a fiat bude zase velky hrac!!!!!!!!! a ak sa podari aj stilo.....waw to fakt budem kupovat len fiaty ale aj 407 sa mi paci.. -
"-- skrytý --" 21.05.06 22:27
« Bez nadpisu
Dr.Bubu:Samozřejmě, že lžeš ty, 1. viděl jsem jak to dělají, 2. seděl jsem v tom a šahal na to, odkdy je dřevo z druhý stany černý???? Je to plast a ani tvoje rešeršní posedlost a vytrhávání citací mě nepřesvědčí o opaku. Jestli chtěli aby to vypadalo jako jeden kus dřeva, tak to taky lakujou vcelku aby to tak vypadalo, ten plast ty hlavo skopová. -
« Re: Re:
citat zo stranky lexus.cz: Príkladom je drevená
stredová konzola, ktorá je k dispozícii
v luxusnej výbave IS. Táto konzola,
ukrývajúca ovládaăe vyhrievania
sedadiel a poskytujúc odkladací
priestor, poskytujúca z troch
samostatných častí, z ktorých každá
je samostatne presne opracovaná.
My sme ale trvali na tom, že táto
konzola by mala byť vyrobená
z jedného kusa dreva. Týmto spôsobom
zostane neporušená čistota farby,
vzoru a v nemalej miere aj pocitu. -
"-- skrytý --" 21.05.06 20:19
« Bez nadpisu
Dr.Bubu: jsi totální ignorant a tupec nebo opravdu jen nemocnej??? Mluvil jsem o středovym panelu, tam je to takovej našedlej plast, zbytek, to co má vypadat jako dřevo je prachsprostej lakovanej plast, viděl jsem i video jak to dělaj, Takže sklidni hormon, a ne.er mě opravdu, tupci jako jsi ty mě dokážou zdvihnout mandle. IS 100 % žádný dřevo nemá.
V životě jsi neviděl auto ty tupoune. Dobrej nápad měl wolff, pojď se potkat, opravdu bych stvoření jako ty chtěl vidět. Vypravím se kamkoliv a vezmu schválně nějaký auto, který bude k dispozici o kterym tvrdíš že sem v něm nejel. Ty ani nevíš jak Lexus vypadá, možná z prospektů, ale to se ti asi plete dohromady, oni dělají víc modelových řad víš? -
"-- skrytý --" 21.05.06 19:43
« Bez nadpisu
Nechceme tu debatovat k veci? Napriklad padol server autorevue ked vysla recenzia na GP 1.2. >:D Ako Vam ukazuje min spotrebu PP? Dneska som konecne cital manual k radiu a dobre som sa zasmial na pouzivani hand free sady. To je vtip pouzivat ju s talianskymi pokynmi pri ovladani hlasom? mate to niekto?Ako to pouzivate? Napr:
Ak je v telefonnom zozname ulozene pre jedno meno niekolko telefonnych cisel, system sa Vas dotaze ktore chcete volat :
Chiama Mario lavoro o casa? Volat Mariovi do zamestnania alebo domov? :shock:
alebo Ak chcete volat posledne volanej osobe vyslovte :
Ultima chiamata ricevuta? [posledny prijaty hovor] -
mezek 21.05.06 18:49
« Bez nadpisu
No, vím o jednom z mého okolí, co starší verzi Lexusu měl a dost rychle se ji zbavil, jen nevím proč.
DR.BUBU: Ano, FIAT je technologický ocas v evropě a na světě vůbec. Proto jeho technologii odkupují jiné, vyspělejší automobilky. Asi aby mohly výrábět nejlevnější "šunky a popelnice", které by nekoupil ani ten poslední zoufalec....
Přidám další postřeh - před chvílí jsem na šesti kilometrech po městě minul /jenom minul, nepočítal jsem ty v okolí/ 16 Fiatů.... -
"-- skrytý --" 21.05.06 18:45
« Re: Re:
Lubos: jistě, nejsem tady proto abych si vymejšlel
IS jsem jel všechny (obě >:D ) motorizace
ano interiér má pár míst, který jsou opravdu designově povedený, ale celej středovej panel je jakousi kombinací priusu a avensisu, takový to hnusně lakovaný plastový tvrdo, řízení je mrtvý, nestrmý a přeposilovaný, navíc IS nad 160 začíná plavat. Ten diesel pro mě byl katastrofálním zklamáním, hlavně kvůli převodům, ve městě se nedá jet víc než na trojku, šestku dáš na dálnici kolem 130, to v avensisu je to daleko lepší, navíc ty toyotí diesely hodně žerou. Ale interiér IS je takovej ten typicky japonskej nevkus, splácat pátý přes devátý, detaily luxus, další detaily aušus. benzin je kultivovaný, ale lexus je těžkej a motor je na něj málo. Auto je tichý, ale jen do 130, pak to sviští od vzduchu až běda.
159 jsem jel s 1.9 JTS, 1.9 JTDm a 2.2 JTS, všechny testy netvrdí že ztrácí sportovní projev, naopak, to auto ho i přes vyšší hmotnost (ne vyšší než IS nebo BMW 3) zachovává, je nečekaně obratný a hlavně na to jak super vede stopu a má trakci na výjezdu ze zatáček, je jen málo nedotáčivý a je hodně komfortní. Řízení má nejlepší (IS, BMW 3, MBC, A4)
A kecy ohledně větší hmotnosti 159 mě už fakt dojímají, copak se nikdo nepozastavuje nad 1,5 tunami BMW 3, IS, MB C???? Coto je za porovnávání???
Takže na otázku jestli jsem je zkoušel, ano zkoušel a najel v nich několik set km.
_________________
Někdo shazuje Fiaty,další HTP,další něco jiného...Přitom většina nových aut/nezávisle na značce/ jsou naprosto pohodové a většinou spolehlivé.Občas se něco stane každému autu.Není nad odborníky co nedají dopustit na svoji značku.A co koupí něco jiného jsou u nich negramoti a blbouni!