Grande Punto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 18.06.06 09:43
« Zadní dveře
@ menec & ALL
o problému zadních dveří u GP mám informace pouze z diskuzních fór, zatím nikde prodejci ani importéři natož výrobce nepodal žádnou zprávu (ale nejsem vševědoucí a všudypřítomný >:D ). Můj vlastní názor je: pokud dochází k odírání laku na futru dveří a/nebo dveří samotných, nebude závada (ta prioritní) v mechanismu, ale v uchycení dveří nebo slícování dílů, možná ve výlisku dveří či v kombinaci všech možností. Chyba v mechanismu otvírání by se projevila jen v těžkosti otvírání. Je ovšem možné, že je to záležitost toho i toho současně. Je to mrzutost a bohužel to nahrává zase všem reptalům a plivníkům na Fiata. Fiat by toto měl vyřešit velice rychle. Podobné problémy jsou ale u všech značek v první prodejní vlně, vždycky něco uteče. Nevěšte hlavu a držím vám palce. -
"-- skrytý --" 16.06.06 22:08
« Zadni dvere
No ja bych byl byt tebou tvrdsi. Ma to pet dveri a jeich ucel je snad jasny. Kdybych nepotreboval zdani dvere tak si koupim 3 dverak a budu to mit jeste levnejsi.
Uprimne se priznam, ze si nemyslim, ze by to byla konstrukcni vada.To snad by nemohli vypustit z fabriky.
Spise bych rekl, ze problem je u autosalonu, kteri odflaknou zkontrolovat tyto veci.
Fakt se mi to nezda, ze by auto dali do prodeje s takovou vadou.Nehlede na to, ze jsem nikde v testech, kde testovali Grande 5D necetl o tomto problemu.
Myslim, ze je to jen otazka serizeni, ktere by mel provest prodejce. Ten nejspis spoleha, ze je vse z fabriky Ok a tohle necha ladem.
Jak rikam byl bych tvrdsi a nenechal bych se ukecat, ze je to normal.
Dovedes si predstavit co by to bylo reklamaci, kdyby to byl normal ?
A mimochodem ty ceny co uz Punto vyhralo by s takovou fatalni zavadou nejspis nedostalo.
Jen tak pro zajimavost resi se tento problem treba i na Italskem webu ? -
« Bez nadpisu
To s tím těžším zavírávím zadních dveří to může být vlastnost,ale že by skoro nemohli jít otevřít je blbost.Ono to spíše souvisí s tím co měl servis udělat než auto předal.Vím,že u někteých automobilek před prodejem se nastavují závěsy dveří a zámky na správné hodnoty.Z výroby je vždy otázka jak se to přesně nastaví.A taky by měli u dveří pořádně po nastavení dotáhnout závěsy-na to se zřejmě vys.a pak není divu,že závěsy trochu ujeli a dveře poškodily lak. -
"-- skrytý --" 16.06.06 20:50
« Bez nadpisu
Už jste někdo zkoušel reklamovat systém otevírání zadních dveří u GP. Já ano, ale neuspěl jsem. Bylo mi řečeno, že s tím nejde nic dělat.
Zkoušel jsem v autosalonu zadní kliky jiných GP a mohu říci, že je to na všech stejné, někde i horší. Musí to být nějaká konstrukční vada již z výroby.
Je to vada, na kterou každý, koho jsem vzadu vezl, upozorňoval.
Jak toto budeme řešit ?????? -
"-- skrytý --" 16.06.06 16:14
« Bez nadpisu
ahoj kosta
1,2 uz nenacipujes, ta je uz cipnuta od vyroby. Ten isty motor bol totiz v Punte II a mal 44 kW. Kedze vsak vzrastla hmotnost GP, tak to oni sami upravilina 48 kW. Jeden chlapik z Brna to uz zistoval a ani jeho Pandu 1,2 na viac ako 48 nenacipuju.
O 1,4 8V nemam ponatia. -
"-- skrytý --" 16.06.06 16:06
« Dr BUBU
No priznam se, ze moc tomu neverim, ze by Fabia po 130 000 byla bez zavad.
Mame v rodine dve. Jedna je rok 2000 a druha je rok 2004.
Na te prvni odesly tycky a stabilizator. To je fakt a je to vyrobni vada, proto novejsi modely maji tycky zesilene a stabilizator je take vylepsen.
Takze pokud mas jednu z prvnich tak ti to museli menit, protoze nase fabka v rodine jezdila 80 % po dalnici a 20% po meste a po 20 000 zacal klepat predek.Vymena jedne tycky pak druhe a byl chvilku klid. Pak zase neco klepalo a byl to pro zmenu stabilizator prasklo to ulezeni je z plastu.
Ty stejene problemy byly i na prvnich firemnich Fabiich plus jine.
Na te Fabce z roku 2004 je po desti mokra vypln zadnich levych dveri.
No to je jedno tohle forum neni o problemech skodovky, ale o zkusenosti s novinkou Grande Punto.
Prosim tedy o debate ohledne teto novinky. Pokud mas spolehlivou fabku tak ti to jen preji a bud rad ...ver, ze ve vetsine pripadu tomu tak neni. -
« Re: Re: H7
To Viktor:u těch H7 záleží na značce.Mě u Fabie při 23000 km odešli během 500km obě dvě.První jsem vyměnil v servisu/nějaká originální pro škodu stála 170kč/jsem si říkal k.... zlodějské..Když mě odešla druhá tak jsem si řekl,že ušetřím a koupil jsem v Penny marketu v akci 4 po 45kč.No a ta co mě vyměnily v servisu pořád svítí/už má 21000km a ty s PM už jsou v pr.... všechny.Tak se šetří...
Jinak svítím pořád.
Myslí,že u GP budou taky pro tlumené H7. -
« Bez nadpisu
Co se týče žárovek-každé H7 na každém autě mají houby výdrž.Svítí sice dobře ale jelikož jsou dost malé a namáhavé tak prostě odcházejí.Zeptejte se kolegů např. u Still nebo čehokoliv jiného.
To Wolff:srovnávat H4 nebo co bylo u Bravy s H7 je úplně mimo mísu.H4 měli obrovskou výdrz na kazdém autě/co jsem měl Favorita jsem během 160 000km měnil snad jednou. -
"-- skrytý --" 16.06.06 13:03
« Ciao
Zdravím všechny,
Už jste se někdo zamýšlel nad chiptuningem GP? Rád bych si pořídil GP 1.2 a uvažoval jsem, že do budoucna bych možná zkusil načipovat, ikdyž musím říct, že s tou 1.2 jsem nejel ( zkoušel jsem jen 1.4 8V) a nejsem zrovna fanda nějakýho extra tuningu. -
« ziarovky
Mam boschky H3 v alfe 156 - modre s 30 % vyssou svietivostou.
Asi by som ich uz nekupil, boli drahe - nejakych 1 100,- Sk a myslim, ze zlepsenie svietivosti nie je adekvatne cene. Davno som mal Punto (4-5 rokov naspat), tam som dal osramky H4, cire s 30% vyššou svietivostou za nejakych 400,- Sk. Zlepsenie svietivosti bolo ovela zretelnejsie. A svietia doteraz - to punto ma teraz svokor. Takze ak je dobra skusenost s philipsami o tych boschach by som vobec neuvazoval. Myslim, ze aj osramky su prijatelnejsie - H3 su takmer o polovicu lacnejsie ako boschky. Neviem ake ziarovky ma nove Punto, ci H3 alebo H4. -
wolff 16.06.06 11:10
« Bez nadpisu
No vidíš a já na Bravě měnil žárovky teď po deseti letech, aby už líp svítily. Ty staré už mohly být zašlé (i když na technické nic podobného nepozorovali.
P.S. Však tady jsou lidi s Puntama taky spokojení...
>:D
Škoda, že neumíš držet slovo, ale fakt je ten, že poprví si reagoval trošku rozumně až na to, že ty dveře jsou normálně úplně v pohodě, takže se o žádnou vadu, či kontrukční chybu nejedná... POklesnout panty mohou u všeho... -
« Re:
opakujem nie su to ziadne rozpravky, poznam vela ludi ktori s Fabiou nemaju ziadne problemy preto som si ju kupil aj ja a som naozaj na 100 percent spokojny a k tym ziarovkam Ziarovky som za 4 roky menil 2 krat teraz som nenil asi pred 6 mesiacmi dal som tam OSRAM SILVERSTAR svieti to skoro ako xenony kolega napr. kupoval Fabiu ked mala najazdenych 90 000 km a to auto bolo ako nove takze naozaj neviem o ziadnych problemoch -
"-- skrytý --" 16.06.06 10:49
« Bez nadpisu
Dr.Bubu: za prvé výtka, je vidět, že držet slovo moc neumíš
za druhé pochvala, tohle byl snad tvůj nejrozumnější příspěvek, teda až na tu pohádku o tý Fabii, tam je problémů až hanba, ale může bejt, žes měl prostě kliku. Jak píše grande, Fabia má spoustu chyb, které se opakují u většiny aut (já ještě přidám přepětí na předních světlěch, výsledkem je oslňování okolí páč to víc svítí a častý praskání žárovek), smutný je, že ty závady se u Fabie opakují během celýho životního cyklu a nebyli schopný je vychytat. To se třeba u Punta I ani II nestalo , ty už byly ke konci kariéry naprosto bezproblémový. -
« Bez nadpisu
Nechcel som tu uz pisat ale tie dvere ma zaujali bol som pozriet tu v Kosiciach vo Fiate a ono to tam naozaj je tie zadne dvere sa tam pomaly nedaju otvorit a urcite sa to neda riesit nejakym nastavenim lebo potom to tam nebude sediet
A k tym problemom ja mam na Fabii uz 130 000 km bez akejkolvej zavady v servise som okrem prehliadok nikdy nebol a poznam este asi 20 ludi ktori su na tom tak isto. Jasne ze je to o kuse ale tie dvere vyzeraju skor na nejaku konstrukcnu zavadu -
"-- skrytý --" 16.06.06 08:18
« To Marek
No podivej se ono je v dnesni dobe v podstate na kazdem aute neco !
Zrovna ted jsem si procital forum Focus 2 a tam jeden chlapek resi, ze po umiti auta má mokro v kufru, druhemu nejspis zateka do svetla apod.
Z vlastni zkusenosti bych ti mohl popsat nekolik problemu s Fabii, ktera je prece kvalitni.. ( zavady napr. tycky, stabilizator,loziska,nahodne sviti servo, mokre zadni dvere zevnitr pri desti) tohle je docela casty. Jinak jsem prosel jak Renaulty tak Oply a na jednom odešlo lozisko predniho kola po 30 000, obcas se rozla elektronika, na Astre co mame tak tam casto sviti kontrolka, ktera znaci ze auto je v nouzovem rezimu a musi se jet vymazat chyba, pri 130 profukuje dvermi apod.
Dale jsme resili problem na novem Hyundai Getz problem se skripani brzd,opet loziska tady odesla obe dve behem mesice.
To nejsou smysleny veci, nebo nekde nacteny to jsou auta bud firemni, nebo z meho okoli.
Jo a jeste jeden etalon Octavia meho znameho. Tak tomu deti ztahli zadni okynko ( je v elektrice ) a svete div se uz neslo vyjet nahoru. Musel zajet do servisu a tam mu to pekne rozdelali a dali do poradku.Dale mu odesla lambda sonda zjistil to tak, ze neprosel na emise opet vymena.Obcas zablbne klima jde z ni teplej vzduch ....
Mrkni se na Peugeot 307 tam se resi problemy...Ty vsechny auta nejsou spatny, ale v dnesni dobe je opravdu problem najit auto bez kazu. -
"-- skrytý --" 15.06.06 22:06
« Bez nadpisu
Marek Marek: hele klídek, projdi si fóra jinejch značek a zjistíš co? Všude je něco, všude se něco řeší. pokud chceš prudit, tak jdi někam jinam, btw. co máš za auto, abych ti našel nějaký pěkný stížnosti jinejch majitelů? Tvoje reakce je klasika, prostě ušmudlanej šmudla :-) -
"-- skrytý --" 15.06.06 20:34
« Grande
No to je smutný, ze u noveho auta se vyskytuji takove problemy jako, ze se odira lak pri dovirani dveri.
Co je, ale smutne je to ,ze kdyz to neseridi ve fabrice tak by to mel dat do poradku autosalon.
Nevim proc to nezkontroluji jen si tak nastvou zakazniky pritom to urcite nebude takovy problem ty dvere seridit.
S tim zakonceni tech kabelu v motoru a pod motorem taky nevim. Kdyz maji drat v izolaci a ta skonci 2 cm pred konektorem ???? No mozna to na funkci vliv nema, ale dovedu si predstavit co udela voda, ktera natece jednim koncem druhym nema kam vytect a trosku primrzne.
Docela by me zajimalo jak vypada podvozek napr. WW.
Je sice pravda, ze napr Fabia ma svazek dratu v izolaci v motoru, ale jeden svazek s izolaci se musi rozmotat, protoze ty draty zacnou postupem casu hnit a oprava je hooodne draha. Tam zase ta voda natece a nema kudy vytect (hlavne tomu dava zabrat voda z ostrikovacu. Uz se to resilo i na foru Skody. Mely to ty prvni rocniky, takze ono i ta nemecka dokonalost ma sve mouchy. -
"-- skrytý --" 15.06.06 19:55
« Bez nadpisu
Teraz som bol rucne umyt auto, nie je to tak zle ako ked som to videl spinave ale chytene su dvere na oboch stranach, povedal by som ze kde sa pouzivaju viac [resp ktorymi sa trieska] tak je to oskrete viac. Uvidim buduci tyzden sa snad na to zastavim v servise ak vide cas. A co ostatni 5dverovi majitelia?
Ked som sa teraz vrtal v motore, zistil som ze tie obycajne elektrikarske pasky na drotoch sa niekde trocha odmotavaju, nic to to zvladnem opravit.Olej zatial nemizne, iba tam kde zasuvam tu tycku v tom bloku to priserne hrdzavie. Investicia do krytu asi bude pred zimou nutna.... -
"-- skrytý --" 15.06.06 17:46
« Bez nadpisu
Pani skoro ma kleplo, aj ja uz mam odretu farbu az na kov na zadnych lavych dverach v dlze asi 10cm nad ohybom kolesa, z toho ze ich som otvoril asi 10-15 krat vobec. Nikoho vzadu nevozim. Uz to ktosi pisal....
Asi maju cosi spatne nastavene vo fabrike
Uz ich ani neotvorim zvonku,
Slak ma ide trafit ako by povedal Satinsky
za to ze sa pokaslu dvere neznamena ze si nekupim auto....je to mala zavada ktora sa da vyriesit...
a bubu fiat ma vzdy super motory....oproti tomu is tvoja skodovka nikdy nesktrtla....ani nahodou