Grande Punto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 04.07.06 10:39
« Bez nadpisu
K tomu testu, typický pan Čech, teda nevim jestli jeho testy znáte, ale ten pán je tak trošku mimo, moc subjektivních dojmů, malej přehled o konkurenci, typickej příklad brzdy a řízení, marně by hledal v dnešním segmentu B lepší. To samý kufr, předchozí punto sice mělo 297 l , ale kola tam dělaly takový boule, takže reálná využitelnost nebyla ani zdaleka taková jako u GP, kde má kufr naprosto kvádrovitej tvar atd atd, takže test na velmi slabý úrovni.... 8)
design podobný quattroporte, no comment, ten člověk neví jak quattro vypadá, GP vypadá jako Coupé nebo Spyder, sedadla, další p.čovina, pan Čech má evidenentě skoliózu s křivicí, jednadvojka se naopak velmi ochotně vytáčí atd atd, plno nepřesností, omylů až blbostí... -
"-- skrytý --" 02.07.06 22:59
« Bez nadpisu
To Octan: Inac kolko uz mas nabehane? Kontroloval si uz olej? Ja som dnes pozeral, a ma, pod polovicu tej rozsirenej casti kontroly. Myslim ze by to jeden l znieslo. Olej sa mi vidi ale celkom cisty, nieco na tej vymene az po 20 000km bude. Podarilo sa ti dopatrat aky olej sa do toho leje? -
"-- skrytý --" 02.07.06 22:51
« Re: Re: Re:
Robo: žárovky jsem tam dal Philips Blue Vision, váhal jsem ještě u Silver Vision, mají krásnej design a do těch našich velkejch parabol by se krásně hodily, jinak jsem vyměnil i přední blinkry, právě za Philips Silver Vision, ty mají stříbrnej povrch baňky, takže v tom světle nevytvářej oranžový reflexy a vypadá to za o kus líp, jinak blikaj samozřejmě oranžově ;-) -
"-- skrytý --" 02.07.06 22:38
« Bez nadpisu
Octan: Tak to bola bleskovka cece!
Cez vikend som jazdil na rodinnom Peugeote 306 1.6 a usudil som ze je to ako forma chodenia do posilovne. Volant, spojka, brzda ba dokonca aj ply chodia ovela tazsie. Neuveritelny rozdiel. Fakt je nebezpecne jazdit na 2 autach ktore maju taky rozdielny zaber brzdoveho pedalu. Zda sa mi akoby na Peugeote zaberala brzda az od polovice drahy (bude to uz asi aj oblozenim). Potom zasa spat do Fiata a prve metre som brzdil ako blondinka s megaopatkami a mesacnym vodicakom :*) Rozdiel je dokonca taky ako bol prechod z rodinnej Skoda 120 na Peugeot. Jedno ale musim Peugeotu uznat; podstatne entuziastickejsie reaguje na zmacknutie plynu (navyse motor reve ako rally auto, takze clovek subjektivne vnima lepsie pocit zo zrychlenia :-) ). Asi cosi z reakcie na plynovy pedal padlo za obet norme EURO4. Co uz ked treba robit co najviac pre nasu planetu. ;-) -
"-- skrytý --" 02.07.06 22:23
« Bez nadpisu
Zdravim. Tak dnes som an nemeckom fore cital o tom buchani od predneho praveho kolesa , lebo nejak furt pocujem zvuk, ktory tam urcite nepatri. Bol som to odtestovat a naozaj mi bucha to prave predne. Zajtra s tym idem do servisu.
Octan, ty uz to mas menene? -
"-- skrytý --" 02.07.06 22:10
« Re: Re: Re: Re:
Dik, tiez som cosi take cital, kto chce moze sa pocvicit v anglictine, neviem ci myslis toto
[odkaz]
, zatial to snad je ok, bol som aj na tej geometrii tu mam v poriadku [nic nerobili] co som rad, auto uz prestalo tahat dolava viac menej samo od seba asi po 4000km, predpokladam teda ze to je cosi s gumami ktore uz asi sadli a je to viac menej ok.
mimochodom minule som isiel s octavkou co mala cez 150tkm, az tam som zistil co je tahanie pre zmenu doprava.
Ja som si vsimol na kolajniciach take klepanie, tazko povedat co to je, vyskytuje sa to sporadicky a ako keby cosi nedskakovalo neupevnene, zatial neriesim
takze po 6.5tkm spokojnost maximalna s GP, citam aj ja obcas toto anglicke forum -
"-- skrytý --" 02.07.06 21:55
« Re: Re: Re:
Robo: větší díry se snažím míjet jinak když něco vymetu, tak je to větší rána. Jestli ti to nějak ťuká od pravýho předního kola, pak na anglickym fóru se tenhle problém řeší a údajně už se dopídili příčiny, je to nějakej vadnej teflonovej kus v převodce řízení a tenhle díl se mění, na bezpečnost jízdy to nemá vliv. -
"-- skrytý --" 02.07.06 21:35
« Bez nadpisu
NiceOne: z nouze ctnost??? probůh, tady přece nejde o z nouze ctnost, ale o filozofii přístupu k tomuhle problému, podle mě u Fiatu si myslej, že jediný, kdy potřebuješ otevřít okno na jeden dotyk (mýtný, výjezd z parkoviště, policie atd, atd) je u řidiče, zbytek se otevírá o tolik o kolik reálně chceš, kór u auta s klimatizací, kde okna neotevíráš téměř vůbec. Takže si to přeber jak chceš, ale z nouze ctnost to opravdu není, to opravdu necháme škodovkářům ;-), jinak ta rychlost těch oken jen potěší btw. mě taky vyhovuje víc one touch jen u řidiče, teď jsem jel s autem, kde mě ta automatika u spolujezdce neskutečně štvala, to okno jsem prostě nemoh otevřít jen tak málo, jak sem chtěl >:-[] 8) -
"-- skrytý --" 02.07.06 21:34
« Bez nadpisu
myslim ze toto je tak nejak tema o nicom, stahovanie okienok.
Z nudze cnost mozno ale ak niceone skus zastavit na automaticky zatvarane rychle okienko na strane spolujazdca v tebou zelanej vyske, bude ta to viac rozptylovat ako pridrzat prst. Ale je to vec nazoru,toto mi nevadi
Skor zazlievam ze ak clovek zabudne to okno zavriet v lete napr.na strane spolujazdca a naprsi mu dovnutra. Preto by som zatuzil po zavierani okien dialkovym ovladacom centralu
Na kluc som to este neskusal, ale myslim ze to nepojde
Mimochodom dnes mi dosiel fabricky plneny ostrekovac okien tak som tam supol ten Sheron z tesca.
Pani ako davate dole musky? Inac ktosi tu chvalil ako umyva GP v umyvarke, ja s nim tak skoro nepojdem, az teraz som si vsimol na rodinnej HTP ze je z tych kief lak na slnku badatelne poskodeny takymi mikroskopickymi trhlinami, a to ma auto dva roky a je garazovane
takze ja na umyvarku nechcem ist -
"-- skrytý --" 01.07.06 13:04
« Re:
Ale na GP mi to pripada v poriadku, ze jedno okno chodi samo dolu po kratkom podrzani tlacitka a druhe sa musi pridrzat. Ak chcem napr. vetrat na mieste spolujazdca zda sa mi to vyhodne
Me se to vyhodne nezda. Pokud chces stahnout okno az dolu musis to drzet nekolik vterin.
...ja stisknu malo, jede to kam chci ja. Stisknu nadoraz jede to az dolu. -
« Re:
To Robo 1.2:u GP nejdou okna zavřít/nebo otevřít/ podržením klíčku v zámku dveří v jedné z krajních pozic?
Co se týče u škodovek tam ovládání oken v obojích dveřích je stejné.Pokud ne tak se nechájí okna sjet úplně dole,pak nahoru a funkce se obnoví.Je to v návodu.Jednou jsem to už u Fabie musel udělat. -
"-- skrytý --" 30.06.06 16:53
« Bez nadpisu
NiceOne : Nie som. Isiel som predvcerom s starsou octavkou a okna fungovali presne ako na mojom gp, vodicovo ak som podrzal asi viac ako 0.5sec ide same dolu a spolujazdcove som kolko drzal prst tolko slo. ci je to tak napevno funkcia alebo sa to da na oktavke menit neviem.
Ale na GP mi to pripada v poriadku, ze jedno okno chodi samo dolu po kratkom podrzani tlacitka a druhe sa musi pridrzat. Ak chcem napr. vetrat na mieste spolujazdca zda sa mi to vyhodne
Ked uz sa bavime o tych oknach
Skor sa zasa divim ze ked mam okno dolu a vyberiem klucik a otvorim dvere{A ak dvere este neotvorim okno sa da este zavriet}, okno je bez elektriky a neda sa zasunut, takze hop zasa klucik do zapalovania este aj pootocit do MAR. A toto je vo verzii dynamic. O zavreti okien centralom sa mi moze iba zdat, a pritom je toto celkom iste iba otazkou firmwaru. -
"-- skrytý --" 30.06.06 15:21
« Re:
S tym pravym oknom to nepovazujem za problem, proste podrzim prst na tlacitku kolko treba, presne takto to fungovalo aj na O2
Jsi si tim jist? Na Fabii je vlevo spinac dvoupolohovy, takze i spolujezdcovo okno si muzu stahnout zaroven. Divil bych se kdyby to u Octavie odstranili. -
ironlionzion 29.06.06 12:01
« Bez nadpisu
Ahoj
Igor22: trochu opožděně ti odpovídám na tvůj dotaz ohledně sedaček. Jsou spíš měkčí než v německých autech nebo ve škode. Osobně mi přijdou pohodlné a nejvíc se na tom podepisuje to, že opěradlo je vyšší a podepírá záda v celé výšce (mám 186 cm).
Beaver, RadimG: škoda, nevyšlo mi to na Bumball ale viděl jsem fotky, musela to být fajn akce (y) doufám že příště se zůčastním.
Hxigor: ta písková podle mě GPčku moc nesluší. Odstín jako takový se mi líbí na škodovkách (Sahara) ale ten na Fiatech mi přijde až moc do žluta, takový žloutenkový.
Punta06: vítej a gratuluji, přeji hodně šťastných km -
"-- skrytý --" 29.06.06 10:18
« Re:
takze sa GP-fans rozrasta...pekne...len tak dalej >:D
nikto zatial nedaval ten kryt pod motor?
prelistoval som manual a nasiel som tam funkciu (u vybranych modeloch) ze sa daju dialkovym ovladacom otvarat a zatvarat okna, staci dvakrat po sebe stlacit odomykanie, alebo zamykanie... ma niekto tuto funkciu? lebo v dynamiku nieje teda ak su len predne okna elektricke... este mi chyba funkcia pri otvarani spolujazcovho okna, ze nezide dole same ako vodicovo...musi sa spinac drzat az kym okno nezide dole...neriesil to uz niekto? dost casto mam prave spolujazcove okno otvorene ked jazdim sam....viac mi to vyhovuje a menej to huci a fuka ako vodicove..
To hxigor
pozeram ze mas auto na N1 ak budes vyberat pre manzelku tak uvazuj o GPcku aj v tom zmysle, ze je to jedine male auto na ktore sa DPH odpisat... :) -
"-- skrytý --" 28.06.06 21:30
« Tomko
Tomko, tak som dnes okolo 16:30 videl tvojho červeného tátoša zaparkovaného pri FEIke. Tá červená tomu autu sedí!
Dotaz na ostatných - je tu niekto, kto má farbu "piesková belly dance"? Pomaly sa schyľuje k výberu ďaľšieho vozu do rodiny (cca. august-september) a GP je tiež v užšom výbere. Keďže to bude "ženské" auto, tak podmienky klasicky ženské - béžová alebo červená farba, klíma a parkasistent :P Ostatné vyberám ja >:-[]
Nevíte na co jsou ty díry v krytech pod blatníky, s tím uzávěrem(viz foto)? Dále chybí izolace skoro na všech kabelech ke krabičce vedle baterky před řidičem nad kolem(viz foto,nevím co tam je :*) ).
Pod volantem jsem našel 1 nepřesnost ve slícování dílů (viz foto,myslím ale že je to jen chybně nasazené). Ještě mám nějaký "mrtvý" stěrač u řidiče, místo aby stíral tak rozetírá >:-[] a je tam nějaká spešl gumička s náběhovou hranou, takže ji asi jinde nekoupím.
Jinak jízda na 1*, klimatizace super (s těmi černými plasty si to bez ní nedovedu představit), brzdy super, plyn reaguje se spožděním (asi půjde o zvyk) a chvíli trvá vytočení 2000-3500 (motor si asi potřebuje sednout),na 1.stupěn to akceleruje, ale 2.už nechce tak táhnout,
v zatáčkách se to ani nehne (zkoušel jsem lehce provokovat ESP,ale nic >:-[] )