Grande Punto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: 1.6dynamic
Waskko ja som v pohode, ale fakt si ma nepresvedčil. Ja by som to vyriešil odstavením auta, jednou zmrzlinou a išlo by sa ďalej. To ti to auto nevychladlo, kým prišla odťahovka ? Ale už nechcem viac do toho zapárať, nebol som tam .. držím palce, nech už auto šlape ako má. -
« 1.6dynamic
A co jsem mel delat? Pojistkama to nebylo, ty jsem zkontroloval. Jak chces jezdit po prazskych zacpach bez beziciho vetraku chladici kapaliny? myslis, ze ten motor snese, kdyz neni chlazen a jede v rezimu hop a skok od semaforu k semaforu? Ja si to tedy nemyslim. No, jeste jsem to auto mohl sam tlacit asi tak 10 km pres Prahu a z toho kus po magistrale. Na to se ale necitim dost silny :-)
Az si preslapnes, tak dej vedet ...
btw, tak pry je to vadna "sahara" (to by mel by ten vetrak), snad jim dnes dojde dil a vymeni mi to -
« Re: kabely
Takze to rano vyzvednu a jedu do prahy do prace a na kulataku se mi prehral motor, musel jsem zastavit a zavolat FIAT asistenci, prestal mi bezet vetrak u chladice motoru. takze uz je to zase v servisu.
A tam jsem si vzpomnel na ty konektory u kabelu, pry to neni problem a kdyz budu chtit, tak je objednaji a nastrkaji mi to tam.
Jinak odtahovka super, skvele jsme si pokecali o autech a navigacich
Tak páni nechcem vám tu do toho kecať, ja nemám GP, ale v živote som nepočul aby niekto volal odťahovku, kvoli tomu, že mu nejde vetrák na chladiči. Divné. -
"-- skrytý --" 12.07.06 07:42
« Re: Re:
Dr.Bubu: už zase?? :shock: >:-[] jezdi si se svou škůdkou do servisu a všude to taj a piš jak je skvělá, ale proboha tady už si jednou napsal a dodržet slovo neumíš, kdo lže ten i krade, to je takový rčení..... u tebe to platí dvojnásob, jen lžeš a kradeš nám čas na tomhle fóru... :( -
« Re:
Hm koukam, že se to tu pěkně rozjelo prvotní nadšení z GP už pomalu opadá a začíná se tady pořád víc a víc hovořit o problémech a koukám, že už jich je docela dost. Zajímalo jestli má taky takový problémy třeba Yaris nebo Clio o nich tady žádná diskuze vůbec neni to je taky docela zajímavý přitom Yarisů už jsem viděl mnohem víc než Punt. -
"-- skrytý --" 11.07.06 20:52
« Bez nadpisu
Octan : v mojom ponimani su prkotiny
- zda sa mi ze mi klesa nastavitelna vyska sedadla, pravidelne ju musim po case dvihat, podozrivo casto je dolu
- z praveho vyfuku vetrania sa mi ozyvaju zvuk ako suche lozisko motora ventilatora[sporadicky] vrzganie pocutelne aj cez radio
- nejde mi dobre zatvarat schranka pred spolujazdcom, je s nou treba tresknut
- stierac vodica pri doraze spodnej polohy tak trhne asi 2cm za zvukoveho efektu
toto su podla mna prkotiny, ale registrujem ich
Ano prelozil som si to aj ja tak ako citujes, ale ktory dealer by isiel proti sebe a siril paniku??
Osobne verim ze jazda je bezpecna ale zelam si mat to vyriesene -
Lubos.1 11.07.06 20:35
« Re:
Zdravim Octana >:D
Vsetko su to prkotiny az na problem, ktory spominal Waskko s tym vetrakom. Mohlo to viest az k zadretiu motora, co by bol riadny pruser. Som zvedavy, ci by to servis nehodil na majitela auta a nedal by ruky prec.
Mne sa pred rokom stalo nieco podobne, sice sa mi nezastavil vetrak, ale nejako sa mi pootvorilo veko (alebo ho niekto otvoril, pretoze mi rano alarm signalizoval narusenie priestoru) na chladici a chladiaca kvapalina mi postupne pri jazde vytiekla von. Nastastie som si vsimol, ze zacina stupat teplota chl.kvapaliny a dalsie stastie bolo, ze servis som mal 200 m od miesta, kde som sa prave nachadzal. Takze sa nastastie nic nestalo.
Vsetky problemy su mozno prkotiny, az kym sa auto nestane nepojazdne. U niektorych znaciek je toho viac, inde menej. Ak je nejake auto odstavene na krajnici, je to vacsinou auto francuzskej alebo nemeckej produkcie. Fiatov je pomenej (ale zas sa ich aj menej predalo a jedna sa v podstate iba o 2-3 znacky), ale najmenej je asi japoncov a teraz aj korejcov. -
"-- skrytý --" 11.07.06 18:45
« Bez nadpisu
Robo: ano přístup servisů je opravdu zarážející, nicméně to, že je to prkotina dokazují anglická fóra na toto téma, kde už jim dokonce dealeři tvrdili, že Fiat o problému ví, že bude nejspíš svolávací akce, ale že jízda je naprosto bezpečná. Takže proto si myslím, že je to prkotina -
"-- skrytý --" 11.07.06 18:13
« Bez nadpisu
Aj preto som neobjednal GP cez olympiadu v Turine >:D >:D >:D
Octan: nemyslim si ze toto je prkotina, pokial neuvidim servisny bulletin hovoriaci ze je to kozmeticky problem tak neuverim. Na temu riadenie ci bezpecnost je kazdy z nas citlivy, nie?
Skor by som uvital keby sa niekto zobudil a urobil v automobilke analyzu problemu ci bola vadna seria ci co.
A nasledne laskavo kontaktoval celu siet a nasledne majitelov a vyriesil problem. Nie aby majitelia uctivo chodili do servisu a doprosovali sa ze sa im zda ze im nieco klepe. [A v niektorych servisoch ich vysmiali ze tak to ma byt] Myslim ze dat vo fiate musia mat dost, staci precitat skusenosti anglickych majitelov. toto ma stve . A takto to bolo aj s dverami....A vobec ma neprekvapi ze je x dalsich majitelov ktori to zatial nezistili lebo necitaju web alebo cuzdie jazyky a jazdia malo. -
« Re: Re: Re: Re: kabely
no ono chytit auto ktore islo z linky v pondelok ked vecer predtym bola kompletna osadka vyrobnej linky na futbale a potom v krcme nie je nic moc :-) ale s tym clovek nic neurobi. mne sa bohovsky pacilo ked sme kupovali Bravu, tak sme dostali cislo podvozku a vsetky datumy kedy sa auto robilo ... a nastastie v pondelok to nebolo :) -
"-- skrytý --" 11.07.06 16:35
« Re: Re: Re: kabely
Soudim dle vlastni 18-ti lete zkusenosti s vice znackami aut. Auta, u jejichz zrodu staly romanske narody se mi proste sypala pod rukama. Sypal se mi Citroen, sypala se Laguna, se Stilem jsem v servisu kazdy mesic. Ano, casto to jsou prkotiny, ktere ovsem mnohdy konci na plosine odtahoveho vozu. Stoji to spoustu casu i penez a v dnesnim provozu je to hlavne nebezpecne. -
"-- skrytý --" 11.07.06 16:18
« Re: Re: kabely
rands: soudíš dle čeho?? sleduješ jiný automobilky?? sleduješ problémy jinejch novejch modelů?? řekl bych, že Fiat je naprosto v normě, jen někteří to holt nechápou a kladou na něj jaksi větší nároky než na jiný výrobce, je to jednoduchý takhle to zlehčit. Problémy jsou napříšč všema výrobcema a odelama, a leckdy závažnější věci než tyhle prkotiny..... -
« kabely
Ahoj,
tak jsem si dnes rano vyzved auto ze servisu, kde mi vymenili tu kozenou plachtu kolem radici paky, ktera se mi trochu rozparala.
k tomu bouchani - dela mi to taky, vubec s tim nedelali problemy a objednali nahradni dily, pry nejaky prevodnik rizeni ci co. Taky mi zacala hucet klima, tak to vypada na vymenu kompresoru.
Takze to rano vyzvednu a jedu do prahy do prace a na kulataku se mi prehral motor, musel jsem zastavit a zavolat FIAT asistenci, prestal mi bezet vetrak u chladice motoru. takze uz je to zase v servisu. :-(
A tam jsem si vzpomnel na ty konektory u kabelu, pry to neni problem a kdyz budu chtit, tak je objednaji a nastrkaji mi to tam.
Jinak odtahovka super, skvele jsme si pokecali o autech a navigacich :-) -
"-- skrytý --" 11.07.06 15:32
« Kabely
All: tak jsem udělal malej průzkum kabelů pod kapotama následujících modelů: Ford Focus C-MAX, VW Passat, Honda Civic, Dodge Caliber, Kia Carnival a podržte se, všude jsou ty trubičky drátů zpracovány téměř identicky, tzn. tak 1 cmpřed konektro a pak vidíte dráty, takže to asi bude prostě normální ;-) -
« Re: Re: Ukonceni kabelu
Ked Vas to potesi tak ani japonski sudruhovia v Honde nemaju kable omotane az ku konektorom. A to podla mna z jednoduchych dovodov: ohybnost a moznost "rozobrat" konektor. Uz sa mi to stalo aj na starom Tipe aj teraz na Civicovi ze som musel z konektora vytiahnut vodic aj s jazyckom co zabezpecoval spoj ( zly kontakt v konektore ). A mat to zaizolovane az na konektor, mal by som s tym o kus viac roboty. A tie kable su spojene len preto aby sa nemotali po priestore a aby boli zdruzene. Izolaciu ma kazdy kabel svoju. -
"-- skrytý --" 11.07.06 11:14
« Bez nadpisu
@ NiceOne
Nic ve zlém, ale Robo má sotva zajetý plnohodnotný motor a ty máš "ořezaný" motor a už zajetý.
Sám mám malou zkušenost (cca 1000km) s Fábkou 1.4 MPi, se spotřebou po Praze jsem se pod 8 nedostal a v celkovém průměru i s dálnicí jsem měl 7,8 a to jsem to nijak výrazně netočil (2500 - 3200RPM). Auto zajeté (přes 40000km), nenaložené a pouze řidič. -
"-- skrytý --" 11.07.06 08:18
« Bez nadpisu
To Abarth: To buchotanie sa prejavuje takymi tupymi zvukmi, ktore vznikaju pri prechode nerovnosti pri malych rychlostiach. Znie to ako ked sme kedysi mali vymlatene tycky stabilizatora po 70 000 km na Peugeote. Prejavuje sa to ale na pravom prednom kolese. Ked prejdem nerovnost len lavym kolesom, tak je to iny (standardny) zvuk. Servisak povedal ze objednava nove, zosilnene riadenie, blizsie to nespecifikoval. Povedal ze sa s tym jazdit da, len to proste bude buchotat.
To Robo1.2: No ved prave Robo. Mal som na prednych 3.2 a na zadnych 3.7. Este som ich nekontroloval, lebo som si myslel, ze pri predaji to kontroluju. Samozrejme na dverach mam ze vpredu ma byt 2.6 a vzadu 2.3. -
« Bez nadpisu
Steering rack znamená hřeben řízení tak jim řeknite v servise ať se vám na to podívaj a daj to rychle do pořádku je škode tady těch malých závad to může některý lidi odradit od koupě tak doufám, že to brzy vychytaj a už to takové dětinské problémy mít nebude. I když podle prodejních čísel GP to zřejmě moc lidí neodradilo >:D nevíte jak je to s prodejem je pořád ještě nejprodávanější v evropě? -
"-- skrytý --" 10.07.06 20:52
« Bez nadpisu
ahojte
to buchanie sa u mna prejavuje ako keby nadskakovalo nejake drevo alebo ta zadna plocha kufra trepala o rezervu. To bol moj prvy pocit. Tazko sa to opisuje ale je to neprijemny zvuk. Dlho som si myslel ze mi klepu tie zle nastavene dvere o karoseriu. Nejedna sa o nejake razy z velkej rychlosti, mozes aj krokom prechadzat cez kolajnice a mas pocit ze sa ti nieco natriasa a ten zvuk nie je prijemny. Mimochodom, mozem potvrdit ze ja to mam od prvych kilometrov, ale vyskytuje sa to raz viac raz menej.
Zrejme skusim aj ja servis, praveze ja som cital na fiatforum.com ze ako zavadu to servisy beru [aspon v anglicku] a treba vymenit steering rack, co teda presne neviem co je.
Tomko a nevies to nejak upresnit o vymenu coho sa jedna ?A s tymi tlakmi si nemyslel 2.3??
To grande : ja mam cez 7tkm s 1.2, myslim ze uz je lepsie, bezne sa rozbieham od 2t otacok, co mi predtym cukalo. Motor ma fantasticku spotrebu, ak napisem ze cez vikend som presiel 300km a 4.7 tak neuverite. Aj tam sa mi priaznivo prejavuje ze motor je zabehnuty. Zacinam ho teraz ucit otackam pri obiehani hlavne na 3ke
Aj ja som spokojny az na buchotanie :roll: -
« Bez nadpisu
Tak jestli si jel s klimou a on bez a ještě byl sám tak se nediv že tě natrhl. Těch pár Kg navíc a ty koně co ti sebere klima je sakra znát. Zajímalo by mě jak se projevujou ty rázy od podvozku já z vlastní zkušenosti s fiaty co jsem vlastnil UNO, BRAVO vím že ty auta maj trochu tvrdší podvozek a ty rázy jsou znatelný víc než třeba ve felicii nebo fábii takže nemyslíte že se to tak prostě normálně projevuje? Ale jak říkám neslyšel jsem to tak nemůžu posoudit. Třeba si to taky časem sedne a bude to Ok nebo naopak horší. Ale co jsem takhle četl i na jiných fórech tak servisy to jako závadu neberou a asi to nejde odstranit. -
"-- skrytý --" 10.07.06 19:54
« Bez nadpisu
Zdarek. Takze som sa vcera vratil z vyletu po strednom a vychodnom slovensku. Dnes som bol v servise. Budem teda trochu dlhsi:
Servis:
Isiel som reklamovat to buchotanie napravy a take zvlastne tuknutie pri otacani volantu. Bol tam predo mnou uz aj jeden vlastnik s tym istym, takze vedeli "oc kraci". Objednalo sa riadenie, vraj uz existuje nejake zosilnene.
Pytal som sa na tie kable. Pozrel si to technik, pootvarali sme aj vsetky GPcka v sourume, ktore to tiez mali. Chlapik si to nafotil a povedal ze to posiela importerovi. Vravel ale ze to ma pravdepodobne nie izolacnu funkciu ale podpornu proti zlomeniu kablov.
Ludia tam sa mi zdali celkom v pohode, dokonca som tam videl aj ine auta ako tie co predavaju. Inac celkom dost tam bolo Nissanov Almera, to ma trochu zarazilo. Zaroven mi spravili prehliadku kvapalin, trebalo doliat olej, zhruba 3/4 litra. Kontrolujte si olej. Pytal som sa aj na tu tycku co som davnejsie spominal ze som ohol a servisak povedal ze je to OK, ze to netreba menit. Aj ten mierne preliaceny vyfuk odsuhlasil, ze pokial cezen neunikaju vyfuk plyny, neni dovod to menit.
Vylet:
Absolvoval som vyse 1000km a mam uz nabehane 3,6 t. km. Boli sme traja + plny kufor. Pred cestou som kontroloval tlak a bol som dost nemylo prekvapeny. vpredu som mal 3,2 a vzadu az 3,7. A to urcite neboli este zohriate. Ked som to upravil spat naporiadok, tak sa mi hned zdala jazda po zlych cestach nejak pohodlnejsia.
Motor uz zacina byt celkom zivy. Cestou spat som mu dal celkom zabrat. Vytacal som aj do 6000ot a predbiehal som na jeden sup aj 4-5 aut. Dokonca som stihal aj takemu novemu pasatu ktory veselo predbiehal na cez plnu az 2 plne a ohrozoval kdekoho, ja som to ale zvladal na legalnych usekoch s dobrym vyhladom. Na dialnici potom som skusil aj 170 dole kopcom (7,1 momentalna spotreba, na GPS 159) ale bola tam slusna rezerva, trvalo som mal okolo 140 (=132 na GPS). No ale musim sa priznat, ze ma opalil Peugeot 207. Skusal som zrychlovat s nim po takom spomalovaci ked sme isli narovnako ale nestihal som mu. Neviem co mal za motor, urcite ale nemal klimu, lebo na semafore mal otvorene okna a bol tam len sam. A ked uz isiel viac ako 140 tak som sa na to vys.. Za cely vylet som mal priemer 7,0 co na sviznost jazdy a klimu je myslim celkom v poho. Motoricky sa mi teda zacina viac a viac pacit. Ńavyse je neskutocne tichy, a to aj pri tej 170tke. Musim povedat ze az na to buchotanie som naseny a dufam ze to tak aj ostane. -
"-- skrytý --" 10.07.06 18:53
« Ukonceni kabelu
Zdravim vsechny vlastniky Grande !
Rad bych se zeptal nekoho kdo mel Fiata starsi generace napr. Punto 2 zda i tam byly ukonceny kabely jako u Grande.
Mam na mysli izolace na kabelu. Proc dva cm pred koncem kabelu je bez izolace (myslim tim tu chranicku, ve ktere je kabel veden) . Fakt nevim, jestli je to z duvodu setreni, kaslani na kvalitu ,nebo to ma nejaky duvod proc izolaci na vodici nezakoncit tak, aby tam treba v v desti nenatekla voda.
Co to můze udelat v zime a kdyz prihlednu, ze ve standartu neni kryt motoru ani nedomyslim.
Jinak jsem se chtel zeptat co motory jak vam slapou co 1.2 popr. 1.4. co spotreba, maximalka (je bodovej system tak to nelze vyzkouset). >:-[] -
"-- skrytý --" 09.07.06 11:23
« Bez nadpisu
Už jsem při jedné reklamaci poukazoval na bouchání od podvozku(přesně jako uvádíte), ale nic mi nezjistili a proto ani neopravili. Podle servisu je vše v pořádku, mám jezdit až se závada projeví více a nebo něco neodhalí sám výrobce. Netrpělivě čekám, jak s touto závadou uspějou u prodejců ostatní majitelé GP. -
"-- skrytý --" 09.07.06 09:36
« Re:
Pani
ma niekto nejake konkretne poznatky s tym buchanim od podvozku? Skusal s tym niekto ist do servisu a ake su poznatky v servisoch o tomto probleme? Je to take klepanie az drncanie na velmi nekvalitnej vozovke. Myslim ze aj ja mam zvuk ktory tam nepatri.... -
"-- skrytý --" 06.07.06 20:06
« Bez nadpisu
to Punta06 : som sa prizrel na to licovanie palubky a naozaj to mas asi zle, ja mam tu strbinu rovnako velku. Z izolacie si nic nerob, bolo by zaujimave porovnat ako to ma yaris ci 207, clio?Vraj najlepsie tesnenie je diera... >:D
Ja som zasa spokojny ako mi to taha na 2ke a na 3ke si pomaly zvykam predbiehat auta ktore idu tak 60 a potrebujem vystrelit v ramci slabsieho motora. Uz som pretozil 7tkm, takze dufam ze to mam zabehnute..... ;-)