Grande Punto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« DRBO
Východnarsky zavilý škodovkár nemá ani tú trošíčku potrebného intelektu, aby pochopil, že v diskusii s tromi príspevkami asi bude niekto ťažko vážne myslieť to slovo rid. Ale ono to je tak, babe sa chcelo, babe sa zdalo .. a tie ďalšie provokácie, čo sem hodil, skrátka bezcharakterný primitívny polymorf.
DRBO mať tak tvoj rozum v mojej hlave .. uff hrozná predstava. -
JTF 14.07.06 10:15
« Bez nadpisu
Už jsem to tady nedávno psal, v itaském Quattroruote testují Punto 1.3 JTD na 100t.km. Zatím je Punto v polovině. A nevede si vůbec špatně. Z zatím zjištěných drobností: u prvních modelů se může rozsvěcet kontrolka Airbagu(řeší nový software), dále hlučné řízení - to je asi ten problém co se tady zmiňuje. Píšou že se nemůže nic stát, ale že to ruší. Fiat prý u nových modelů problém vyřešil. Za celou dobu zatím žádná závada z kterou by museli do servisu. Uvidíme co zbylých 50t.km. -
« Bez nadpisu
Ty trumbero >:D už ses díval na ten odkaz co ti tady napsal Robo 1.2 o tom co se kazí na Fábii? Pořádně si to přečti je tam toho dost a nejsou to zrovna prkotiny. Nechápu proč takovej zapřísáhlej odpůrce Fiatu jako jsi ty tráví nejvíc svýho času na Fiat fóru . ;-) Ale díky tobě má tady ta diskuze obrátky a pořád tady někdo píše tak je aspoň co číst -
« Re: To Robo 1.2
S Polymorfem je veškerá snaha zbytečná. Ale komunikaci s ním beru to jako trénink asertivity, je dobré trénovat na tématu, kde nejde o život.
O jeho diagnózu se nesnažím, není to můj obor, jen si myslím, že v životě asi moc šťastný nebude - bohužel, pomoci mu neumím, nejsem lékař s příslušnou aprobací -
"-- skrytý --" 13.07.06 23:14
« Re:
cim viac prispevkov od Dr. Bubu citam tym mam viac gp-cko rad :-) .... k tomu buchaniu napravy...ako o tom stale citam viac si to vsimam, ale zatial sa nic neprejavuje, neviem ci to moze byt tym, ze jazdim na multijete a ten by mal byt tazsi ako benzinovy motor a tak je naprava vyrobena zo silnejsich materialov...ale to je len moj odhad...nepytal som sa na to v servise...
inak mam nabehanych asi 3500 km a mam pocit, ze mtj ide stale rovnako cize velmi dobre ak sa ten motor stale len zabehava tak sa tesim co bude po takych 10.000km priemerna spotreba je zatial na hodnote 5,4L ale to len koly tomu ze po prekroceni 1000km je riadne prehanany aj po meste aj mimo...maximalku ma zatial 185km/h...aj ked predajca tvrdil, ze na predvadzacke co mala nabehanych cca 6000km isiel 200km/h tachometrovych... to sa mne ani z daleka nepodarilo na 100km useku dialnice. Zatial mozem tento motor len doporucit, mam s nim skusenosti aj zo starsieho punta a aj ked je o dost drahsi ako benzin, ale ta moznost odpoctu DPH robi z neho velmi prijatelnu alternativu. -
"-- skrytý --" 13.07.06 23:12
« Bez nadpisu
bubu svoj vlastny nazor skus prezentovat tu
[odkaz]
inac niekedy by si nam mohol napisat svoj zivotny pribeh ako si stratil polku zivota s fiatom.
ps: coho si vlastne doktor?psychologie?
snazil som sa Ta obcas podrzat, kazdy ma narok na nazor, ale tie tvoje provokacie su s cistym zamerom.
neboj sa dalej budeme tie chyby na GP starostlivo hladat -
« Re: pro Polymorfa
a ako ste vsetci tvrdili ze GP uz bude bezchybne auto lebo od neho zavisi buducnost FIATU a este je to super zaplatit okolo 500 tis. a byt testovaci jazdec super fantazia BRAVO FIAT
Polymorfe, děkuji za další důkaz, že vám nejde o nic jiného, než zde prudit a plevelit tuto diskuzi. Jakýkoliv pokus z vás dostat cokoliv konstruktivního necháváte ležet ladem - naposledy dnešní výzvu.
Ale vydržte nám tady, tento trénink asertivity se mi v životě hodí a lepšího sparing partnera jsem ještě v životě nepotkal. -
"-- skrytý --" 13.07.06 22:39
« Bez nadpisu
Dr.Bubu: jediná omluva pro tebe je, že opravdu neumíš anglicky jinak bych musel prohlásit, že jsi prolhaný provokatérský hovado, opět, po kolikáté už? BTW: švagr se chce zbavit Fabie, není spokojenej, pořád servis, takže chce-li někdo Fabii 1.4 16V Combi, bílá, tak se může obrátit.... -
"-- skrytý --" 13.07.06 21:46
« Bez nadpisu
bubu strasne som sa rozrehotal ked som cital tvoj prispevok, nenut ma aby som to cele prekladal....
hovori iba to co som pisal vcera ze vymena steering racku nepomohla a teraz ze mu objednavaju nove suspension a ze je sklamany
dnes som pretocil 8tkm a spotreba 4.7 na okreskach po 600km -
« Re: Kvalita aut
IMHO je jedno, jestli se jedná o auta nebo třeba mobily.
Ono to testování totiž docela dost stojí a trvá dost dlouho (pokud se to má udělat pořádně). A dnes už je možná levnější nechat výrobky otestovat první zákazníci. Obecně platí, že u každého auta je nutné počkat rok, naž se tyto mouchy vychytají.
Další důvod je taky ten, že si celý výrobní proces musí sednout (testovací auta nebývají vyráběny na finální lince.
Automobilky testují jak divé, ale tolik kilometrů na tolika různých površích, kolik s auty najedou první majitelé za půl roku, prostě najet nemohou. Zatím se o GP neobjevila žádná konstrukční vada, která by měla vliv na bezpečnost nebo spolehlivost auta, v minulosti automobilky vychytávaly podstatně větší problémy než klepání, lak na zadních dveřích a další, co se zatím objevilo GP. A buďte si jistí, že všechny rozumné automobilky bez rpzdílu se všechny poznatky ze záručních oprav snaží co nejrychleji promítnout do výroby. Před časem jsem měl možnost sledovat, jak se jeden model auta měnil od prvních aut dodaných do ČR během prvních 6 měsíců. Byly to drobnosti, ale to auto mělo po půl roce snad 50 změn.
Ale zpět k GP - nedávná historie zná několik aut, u kterých se během prvního roku objevilo daleko více závad (a nebezpečnějších) než co je zatím u GP. A neznám auto, u kterého by se takovéto věci neřešily (myslím u sériově vyráběných aut, ruční výrobu jako Rolls Royce nebo Ferrari nepočítám). -
"-- skrytý --" 13.07.06 16:58
« Kvalita aut
Zdravím všechny !
Já se také přikláním k tomu, že jsou to maličkosti až na ten zastavenej větrák a to klepání v nápravě.
Ten větrák no mohl to být vadný kus to se občas stane, že se něco nepodaří, ale škoda je toho klepání ve přední nápravě.
Není to sice také nic hrozného, ale kazí to celkový dojem jinak ze slušného auta.
Podle všeho to vypadá na problém, který se vyskytne všem Grande jen je otázkou, kdy to začne.Ono např. Fábia natom nebyla o moc lépe přední nápráva začala klepat také velice brzo a v tichosti škodovka zesílila kosti (tyčky stabilizátora a zlepšila uložení předního stabilizátoru problém s plastovýma pouzdrama).
Jen mě trošku zaráží jedna věc co dělají automobilky, když ty auta testují ??? Ať už je to Škoda nebo Fiat. Na tyto závady kašlou a heslo je hlavně ,že to jede ? Fakt nevím jak je možné vypustit auto do seriové vyroby s tím, že na něm začne po pár tisících klepat něco na předku ... To jim při testovacích jízdách nedělalo, nebo jezdili jen po dálnici ?
A je jedno jestli je to Škoda Fiat nebo Peugeot. -
ironlionzion 13.07.06 09:04
« Bez nadpisu
Ahoj, Robo dobře jsi to popsal ty prkotiny, mám to přesně taky tak: sedadlo se vrací ale včera jsem to podle Radima zkoušel zvednout víc a je to lepší, ten větráček mi "cvrliká" na jedničce taky, docela to štve když se jede se zavřenými okny a bez rádia, to je pak slyšet a ruší to. Jo a ty zvuky z přední nápravy nebo z řízení mám taky. Na dobrých silnicích to není slyšet vůbec ale včera jsem jel chvíli po zatravněné louce a bylo to slyšet řekl bych hodně drsně, jakoby tam lítala půlka podvozku. No uvidíme jak se to bude vyvíjet, jestli se to bude zkoršovat nebo ne ale dřív nebo později s tím zajdu do servisu. -
« Re: Re: Re: nahradni dily
ako som uz pisal pred mnohymi mesiacmi kto chce stravit polovicu zivota v servisoch nech kupuje FIAT a to sa aj na 100 percent naplna
Nelze než v této souvislosti připomenout dřívější vyjádření Polymorfa - třeba to, že již nebude plevelit toto fórum, nebo to, kdy nebyl schopen pořádně spočítat ceny aut. Jako správný demagog odmítá diskusi, zcela ignoruje důkazy o svých lžích a pouze se snaží zde vyvolávat negativní emoce.
Je zcela zbytečné poukazovat na to, že:
- Fiat není nijak problematičtější než konkurence,
- jiní majitelé stejného vozu, jaký údajně vlastní Polymorf, musí řešit problémy, o kterých se zde nikomu ani nezdá údajný Polymorfův vůz (má-li tedy Polymorf nějaký vůz, tvoru opakovaně přistiženému při prokázané lži prostě nelze věřit ani pozdravení).
- Polymorf ignoruje odkazy na několik nicků, které mají se svými vozy problémy. Chce-li opravdu pomáhat (jak zde několikrát uvedl), nechápu, proč své zkušenosti se "svým" vozem neprezentuje v jiných fórech.
Polymorf totiž na žádná fakta a zkušenosti jiných neslyší, má svoji "pravdu" a tu tady hájí. Polymorf prostě má ve své přirozenosti musí vyvolávat negativní emoce, bez toho nemůže žít.
Pokud Polymorf neovládá hledání v Googlu a chtěl by také pomáhat, pošlu mu odkaz na ono tematické fórum via SZ (netýká se Fiatu, ale jiné značky a proto zde nemá takový odkaz co dělat). Obávám se ale, že Polymorf pomoci nikomu nechce. -
« vetrak
No zjistil jsem to az podle teploty chladici kapaliny, ktera skocila nahoru. Pak jsem to vizualne kontroloval a netocil se. Ale neslysel jsem ho, protoze kdyz jedu, tak posloucham muziku a nevim, nakolik je hlucny, takze to nedokazu rict.
nahradni auto - uz to mam zarizene pres znameho, nevim, jestli by mi ho dali i jen tak, tusim, ze v podminkach fiat assistance je, ze ti daji nahradni auto jen kdyz je ta porucha urcity pocet km od trvaleho bydliste. Ale ted jen hadam, nemam tu knizku u sebe, abych si to mohl precist. -
"-- skrytý --" 12.07.06 22:25
« Bez nadpisu
Radim : diky za ten postreh, ja si to sedadlo vzdy posunem iba o dva zdvihy, skusim viac.
Myslim ze si to pekne napisal, zatial je tu asi uplny smoliar iba Waskko. Chapem jeho frustraciu a asi by ma to tiez rozzhavilo byt 7 tyzdnov bez vozu. To jeho motor bol tusim aj zadrety?Potom by som podozrieval uz aj servis z toho vetraku ci ho dobre zapojili, mimochodom ako zistil ze nejde vetrak, iba podla teploty na palubke?, ja som ho doteraz nepocul hucat???
Zeby bol taky bezhlucny?? >:D
V podstate je to aj tak trocha sranda lebo zoznam veci ktore som si vsimol dobre opisal tento anglican
= Clunking noise from front wheels- riesi vela z nas
=1st and 2nd gear hard to engage- ze sa mi tazske zaraduje z 1tky 2tka, hlavne ak 1tku trocha potiahnem do otacok, ako keby sa tam prilepila
= Funny squealing noise when air cons on, to je ten vetrakovy motorcek, mne robi to ale iba na 1najnizsom stupni a obcas pisal som vcera.
Zla sprava pre mna je ze podla jedneho anglicana ktory ma vymeneny steering wheel klepanie pokracuje...na fiatforum
Dr. Bubu neviem cim sa zivis ale keby si robil vo vyrobnom zavode, chapal by si viac ze vela zalezi na subdodavateloch a spec.limitoch ktore su nastavene. Preto aj taky motor sa z casu na cas nevydari hoci je na nom chybny komponent alebo technologicky krok. Seriozna firma si potom robi analuzu a konaju sa rozne napravne opatrenia 8D a pod.
Raz darmo, si asi najznamejsi na fore
dalsia vec, ked si uz s autom zzity, pozorujes jeho chovanie a zvuky[hlavne ak si technicky typ] a porovnavas ako sa chovalo doteraz. Je to prirodzene a toto sa napriklad v niektorych fabrikach vyzaduje aj od ludi, aby si vsimali viac vyrobne zariadenia zmyslami. Prediktivny servis -
« Re: Re: Re: nahradni dily
prosim ta netres.nestras.co tu rozpravas su bludy..na buduci rok bude uz 10 rokov co vlastnim auta zancky fiat a vzdy som bol len a len na garanckach...z mojho pohladu je fiat bezproblemove auto...a pozri sa ako sa na fore pise o tej tvojej bezchybnej fabke.nie je to o nic lepsie auto ako GP...bodka.. -
« Re: nahradni dily
No, náhradní auto by ti zatím nedali?
Mě půjčili jinou Ideu, když tu moji vezli 5 týdnů z Turína do Prahy (místo obvyklých 7 až 14 dnů). Ano, samotné je to nenapadlo, ale dali si říct i bez nějakého většího tlaku. Auto máš v záruce, kryté Fiat Assistance, tak ať se snaží. -
« nahradni dily
No, tak jsem se dnes dozvedel, za nahradni dil, ten blbej vetrak, majij ocekavany termin dodani 1.8.2006. Ted nevim, jestli si ze me delaji *. Jestli jim tohle vyjde, tak z tech 3 mesicu, co ho k tomu terminu budu mit, stravi asi 7 tydnu po servisech. To uz mi vazne zacina kapku vadit. -
« Re: Re:
paci sa mi ze stale sa tu pise o zlych kusoch a podobne ak ide o zavady FIATU. Je to strasne FIAT sa nikdy nezmeni a ti co ste si ho kupili ste dobre neurobili budete chodit po servisoch tak ako kedysi ja ale co uz taky je FIAT
zase trepes...je to len zalezitost kusov a ked to servis opravi tak v tom nevidim az taky problem.A pre tvoje info mne sa Stilo este nepokazilo.....choj prudit niekam inam... -
"-- skrytý --" 12.07.06 11:12
« Bez nadpisu
Zdravim vsetkych. Pridam sa do debaty aj ja...
Waskko, 1.6dynamic: Myslim si ze to co spravil Waskko je spravny postup. Bez fungujuceho vetraka by sa mu motor stale prehrieval, s takym autom sa predsa neda (nesmie) jazdit. S tymi prestavkami na zmrzlinu aby motor vychladol, by som riesil max. cestu do servisu, ale nie beznu jazdu.
Robo1.2: Ten problem s klesajucou vyskou sedadla mam aj ja. Ked som ho nastavil na 3-ku, po case kleslo dole. Ale ak ho dam vyssie, tak polohu drzi.
No a k tomu, ci problem s buchanim od predneho kolesa, s otvaranim zadnych dveri alebo klesajuce sedadlo su prkotiny alebo nie asi tolko. Su. Ale clovek si ich uvedomuje a mierne kazia to nadsenie zo skveleho auta a nahravaju prave neprajnikom, ktori ich potom pouzivaju ako argument aky je ten Fiat smejd.
Az na to buchanie. Predsa len, ked sa mi z napravy ozyva nieco co nema...
Ked sme si auta objednavali, vedeli sme ze ideme do niecoho noveho a ze s tym prave taketo "detske" problemy mozu byt spojene. Ja len dufam ze sme uz nasli vsetko. No a samozrejme ze nam to v servise vsetko s usmevom daju do poriadku :D -
« dynamic
Samozrejme vychladilo, ale to bych pres tu Prahu jel 6 hodin, kazdy kilometr bych musel stat. po rano je Praha sama zacpa, jen vzduchem pri jizde to neuchladis, pokud nejdelsi souvisla jizda je asi tak 30 metru a pak zase musis stat. Ja s tim dojel z Kladna az k tomu kulataku, protoze byl provoz v pohode a chladilo to naporem vzduchu, ale to jenom proto, ze to nebylo nikde ucpany. Dal uz to proste neslo.
Stavím sa, že v "renomovanom" nemeckom časopise "Audi, Vw und Spott " ;-) dopadne test GP úplne ináč, možno ho pri losom teste aj na strechu prevrátia >:D >:D >:D