Grande Punto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 23.08.06 17:04
« GPkofola
Uz som sa bal, ze dnes to bude skôr na čaj, ale tak sa rozjasnilo, ze uz o tu hodinu to ma sancu na uskutocnenie. Radim mi uz volal pred 3. hodinami, akurat bol v Brezne, myslim a dufam, ze to este stihne. Chybal by nam do "plnofarebnosti" - modra, biela, cervena, cierna a 3dno neviem aku ma farbu.
Chlapi, tak uz idem do umyvarky ;-) .
GP, suhlas - presne to iste ma napadlo, ze combi by mohlo docela fajn vyzerat. -
ironlionzion 23.08.06 12:53
« Bez nadpisu
... malý sedan z hatchbacku, na tom si můžou designově vylámat zuby ale budiž, asijcům to může sedět tam tento styl letí. Rozhodně záleží taky jestli kvůli nákladům na vývoj nechají nebo změní zadní dveře to bude rozhodující. Každopádně při tom pohledu na prodloužený zadní nárazník jsem si uvědomil že by mohl pěkně vypadat kombík. -
"-- skrytý --" 22.08.06 20:44
« dnes v DS, Dunauto
caute
po navrate z DS. Tak som "na foliach", zboku 3-ky a vzadu 2-ka(spolu 3.500,-), predne zasterky(1.090,-), praca(0,2 hod = 107,20 Sk). Kedze boli mokre cesty z Dunajskej Stredy az po Bratislavu, tak sa zasterky hned osvedcili - doporucujem. Len skoda, ze tam nieje logo "punto". To je len na zadnych.
Vymenu riadenia mi este nedoporucili, cakaju na lepsie riesenie. Pelovy filter sa da montovat len ked mate klimu - mi bolo povedane. -
"-- skrytý --" 22.08.06 12:32
« stretko
ahojte,
stiham len narychlo mrknut toto forum, vzdy sa zasmejem na novych odkazoch nasho doktora a este viac na reakciach...
takze moje dalsie skusenosti...pytal som sa v servise na pelovy filter kedze nemame klimu a tento vikend som 2 krat vysaval auto a ked som ho znova nechal pod strom a po zapnuti vetraku som bol prijmne zasnezeny >:D >:D horsie, ze sa mi stalo ked pocas jazdy som zapol vetrak a vyletela mensia haluzka a trafila ma pod oko...nastastie nemierila presne (moze bubak pisat ako mame nebezpecne auto)...v pondelok sa na to maju pozriet v servise, technik mi vravel, zeby tam mal byt filter, ale vraj to rozoberu a pozru to...budem referovat ale neskor kedze nebudem potom v BA asi 12 dni.
Pytal som sa znova aj na kryt motora a v systeme mi nasli len moznosti 1,2 8V 1,4 8V 1,4 16V a ropu 1,9 cize na 1,3 MTJ sa neda kryt objednat...ked som spelkuloval s krytom na 1,9 tak mi ho nedoporucil, ze asi bude existovat nejaky dovod na to preco ten kryt tam nejde (mozno chladenie zo spodu a pod...to mi tvrdil technik), ze ak si to tam dam a nieco sa stane s motorom, nemusia mi uznat zaruku...takze ja som od krytu nateraz opustil...
Dalsia vec, ktoru riesim su nejake pekne eletrony na auto, mal som par vybratych, ale je problem s homologizaciou kolies na toto auto (je moc nove a na vela uz dlhsie vyrabanych diskov sa pravdepodobne homologizacia robit nebude :'-( )...takze stale hladam, co sa mi bude pacit a co bude hlavne homologizovane...vraj sa tiez neoplati spekulovat koly pripadnej nehode, poistovne mozu robit problemy a tiez aj koly zaruke...
to stretko zajtra o 18,00 v mlynskej je super napad uz mam pripomienku, dufam, ze to stihnem :-) ci stihnem aj umyt auto uz netusim, ale zase fotky sa daju dodatocne od spiny upravit ;-) -
« To: mmarecekk
určitě je to dáno tím, že 3dv. jsou určeny vlastně jen pro dva, kdežto 5dv. jsou určeny pro pohodlné (delší) trasy. Příjemější a snadnějí nasedání a vysedání a hlavně převoz 4 max 5 lidí. Místa na nohy může být teoreticky stejné, ale hodně tam asi dělají ty sprotovní sedačky. -
"-- skrytý --" 21.08.06 15:01
« Bez nadpisu
ok, snad sa mi tiez podari dobehnut, dufam ze tam bude aj ten multijet. To tomko a martas 11: sedel som v Sporte a 5dveraku (tusim dynamic) a subjektivne sa mi v tom zdal trochu rozdiel, podla mna je v sporte menej miesta vzadu a trochu viac miesta pre vodica. nezdalo sa mi ze by to bolo polohou sedadla alebo volantu, myslite ze to moze byt tak nastavene, ako sport = auto pre vodica? :shock: -
"-- skrytý --" 21.08.06 12:35
« GP v BA
fajn, ze ste sa ozvali, takze upresnujem stretnutie v BA.
Cas cca 18:00, intraky v Mlynskej doline, resp. parkovisko nalavo pri cintorine - tam sa urcite zbadame a Radim nas povedie na lepsie miesto. Cca o 18:45 odjazd na Devin. Ak by to nevyhovovalo, tak dajte vediet.
Radim, kontakt mam, ozvem sa. -
"-- skrytý --" 21.08.06 11:51
« Bez nadpisu
To Martas11:
Toho miesta vzadu v 3d (sporte) je da sa povedat ze uplne rovnako ako v 5d. Aspon tak pisu v specifikaciach, realne som nemal moznost porovnat.
To all ale hlavne GP BA-###XX:
A. So stredou uplny suhlas.
B. Miesto, je mi v podstate jedno, Devin je myslim dobra volba a presun moze byt podla dohody.
C. Super by bolo keby mohol aj Affinis, on ma totiz to 1.3 MTJ 90k. Som na to zvedavy.. :-!
D. No a nech dojdu vsetci ktori chcu. ;-)
To 3dno:
Mrkneme na to na kofolonealkopivozraze. -
"-- skrytý --" 21.08.06 11:09
« Bez nadpisu
Zdravim,
zajtra rano odchadzam z BA, povodny zamer bol vratit sa v stredu vecer, ale kedze to vyzera na "dolezite povinnosti", vratim sa skor, tak, aby som Vas stihol. Kedze budem mimo a bez pristupu na net, bobi, ty by si mal mat na mna kontakt, chcel by som ta poprosit, ci by si mi nemohol dat potom sms-kou vediet na ktorom mieste ste sa dohodli. Vyber miesta necham na Vas, urcite sa tu este objavi par tipov, ja pridam intraky v Mlynskej doline - dovody som uz pisal :) -
"-- skrytý --" 21.08.06 10:51
« Bez nadpisu
zdravim chlapi
dnes idem do servisu na doladenie zadnych dveri a necham si ofoliovat zadne skla, predovsetkym kvoli detom. Objednal som si aj predne zasterky. Pytal som sa opät na to riadenie, ale udajne to este stale nieje vyriesene do dokonalosti.
Blavaci, kedze sa akosi nevieme zhodnut na kofole, navrhujem pevne tuto stredu 23.8. o 18:00. Sorry, ze to vyznieva trochu direktivne, ale inac by sme hladali termin donekonecna. A v stredu vraj nema prsat, takze by to sadlo. Odhadujem podla popisov(zatial tomko a Radim), ze sa pohybujete niekde smerom od Patronky na Lamac, tak sa prisposobim. Ako prvy navrhujem tieto miesta - Devin(bude pekne foto), Kamzik, Pinbal pri Kuchajde. Samozrejme, mozeme spravit aj "presun".
mmarecekk a ostatni z BA, pokial takisto stojite o stretnutie, rad vezmem sebou niekoho(som z Ruzinova). V tom pripade mi napiste na SZ, kvoli kontaktu. Affinis, uz si sa dlho neozval, azda by si sa tiez mohol uvolnit. A mozno aj 3dno.
Takze pls dajte vediet. -
"-- skrytý --" 21.08.06 10:22
« Bez nadpisu
Cauko,
Ma niekto problem u 5dverovej verzie s trepanim piatych dvery pri prejdeni nerovnosti? Mam pocit ze je to hluk ktory sposobuje to umelohmotne oblozenie na dverach ktore bucha o samotne dvere. Je to len tak dost divne uchytene. Ziadne skrutky iba tak zacvaknute. Minule ked som zatvaral piate dvere a chytil ich za tu vnutornu klucku tak som to skoro cele vyrval ... dost divne riesenie. Co vy na to? -
"-- skrytý --" 21.08.06 09:17
« Bez nadpisu
Tomko: dik za info, dost si mi pomohol, tiez sa mi to zrychlenie nezdalo. Teraz mozem s kludnym svedomim ist do MTJ, kedze vykony su porovnatelne >:D
Ten NFS paket som si uz rozmyslel, skor by som tam z priplatkovej vybavy dal prahove listy a spojler, plus asi tie 16" kola (zrejme tie 18-lucove, predajca povedal ze tie 5-lucove co maju ako prislusenstvo sa z vyroby nedaju dat...).
Co sa tyka ceny, nemam rovnaku cenovu ponuku na benzin a diesel, ale mam slusnu na diesel a ked spocitam naklady na prevadzku na 5-6 rokov, este usetrim ;-)
To all: tiez som z BA, takze ak sa dohodnete na nejakej kofole, rad sa stavim... -
"-- skrytý --" 20.08.06 21:16
« Bez nadpisu
2 mmarecekk:
Ta hodnota 9,8s pre 1,4 16V zo 0 na 100 je nonsense. Je to chyba v materialoch. Ono tento prospekt vydali este ked sa tento motor ani nevyrabal, tak tam asi dali nejake bulharske konstanty. Daleko realnejsie su tieto udaje:
[odkaz]
Ani skutocna hmotnost nesedi, v technicaku mam 1135, teda tak isto ako je tomu v tych nemeckych materialoch. VYssia hmotnost je udavana aj pre MTJ.
Pre 1.4 16V je zrychlenie urcite blizsie k 11,4s. V kazdom pripade ale pre dynamicke zrychlenie treba poriadne vytacat. 4000+. To sa ale samozrejme podpise pod vyssiu spotrebu. Priebezne meriam spotrebu (nie pp ale prepocet po tankovani). V cykle ked som 2x testoval maximalku a jazdil som vela po meste a to dost svizne, boli aj prestoje s beziacim motorom a zapchy, mal som spotrebu 9,2l (pp vravel ze 8,1). Posledne som mal spotrebu 7,6l (7,0 podla pp), mal som vacsi podiel mimomestskych dvojprudoviek + mesto asi 30% vzdialenosti. Mimo mesta jazdim okolo 110-130 stabilne, caste predbiehania, maximalne akceleracie, proste ziadna ekonomicka jazda. Momentalne sa snazim o ekonomicku prevadzku... Uvidime. Ale podla toho co chalani (Martas, bobi) vo verzii Dynamic pisu (a fotia), tak oni maju vyrazne nizsiu spotrebu. Myslim ze to ma na svedomi nielen moja dynamicka jazda, ale aj sirka pneumatik(ale stale mam lepsiu spotrebu ako maju majitelia Fabie 1.2 HTP >:D ).
Ak by som si ja mal teraz vybrat, a mam velmi podobnu cenovu ponuku na MTJ aj 1,4 Sport, asi by som isiel do MJT, avsak ostal by som pri 185 pneumatikach. Ten krutiak od nizkych otacok ti da asi lepsiu kazdodennu vyuzitelnost, lepsiu pruznost od nizkych otacok, lepsiu spotrebu. Na druhu stranu, vybava sport ma svoje podla mna velke vyhody - opticky paket, velmi dobre sportove sedacky (mimoriadne vhodne aj na dlhu cestu), automaticku klimu ako standard, ESP, ASR a par dalsich veci drobneho charakteru. Navyse niekomu moze prave moznost pekne motor vytocit ako to prave orechove. Motor je inac mimoriadne tichy a to v celom spektre otacok (netusim ako to je s MTJ). Na 3ke napr. obmedzovac zasahuje pri 130km/h (toto asi MTJ nezvlada).
Podla italiaspeed.com aj 1,3 MTJ sa bude coskoro dodavat ako verzia Sport a to dokonca s nejakym pozmenenym optickym paketom, ktory zodpoveda NeedForSpeed paketu. Vzhladom na stav ciest v Bratislave sa ale obavam, ze te novy znizeny predny naraznik (moj Sport ma normalny predny naraznik) bude mat kratku zivotnost.
Mimochodom znova by som aktualizoval vyzvu na kofolovu session tu v Blave, kde by sme sa nielen my majitelia stretli, ale aj nejaky ten zaujemca (ako mmarecekk) o GP by mohol absolvovat zvezenie... Co takto buduci tyzden? -
"-- skrytý --" 20.08.06 20:59
« Re:
iba ze na tie razy sa stazuju aj napriklad na tomto teste
[odkaz]
Ale toto sme tu uz prebrali, radsej by ma fakt zaujimalo nieco nove, ja som bohuzial mal koliziu v noci so zajacom, neprijemny zazitok, mam vyskoceny ten pravy celny plastovy podbeh na jednej skrutke a inak asi nic. Myslim ze je to naschval tak urobene, vyzera ze to len vyskocilo zpod tej skrutky, nemam teraz na to cas to urobit. Ale jedna vec, ja som ho fakt na normalnych svetlach nevidel, a ten blazon tam skocil. Aj tento neprijemny nocny zazitok mi dal podnet rozmyslat dat tam tie Osramy ci Phlipsy ako to urobil Octan. Dialkove su ok, stretavacky su podla mna slabe!
A tiez som schytal kamen na sklo asi v 80tke, rana ale sklo vyzera v poriadku. -
wolff 20.08.06 20:28
« Bez nadpisu
No já neříkám, že nemlátí, možná mlátí, nepopíráým to. Ale já s autem, které mlátilo s nápravou nejel...
Teda s výjimkou zmíněné Octávky II. S těma dveřama je to možné... že to ybla nějaká série a výstupní kontrola to prostě nechytla (což je divné, ale náhoda je blbec).
Budiž... -
"-- skrytý --" 20.08.06 20:18
« Re:
Wolff : Zaujimalo by ma ako si prisiel na to ze na 3 autach tu klepala naprava. Cez vikend tiez kopec prispevkov tiez hovori o klepani napravy, mne ale do nepravy nikto nesahal. Menilo sa riadenie, neviem co tato formulka ale obnasa v praxi, co sa vlastne menilo, pravdupovediac nic by mi to nepomohlo keby som to vedel.
A tiez nazor ze zalezi na tom jak moc ta to obtazuje[to buchanie] , ver mi ze to obtazuje neskutocne a casom sa to zhorsovalo. A ze to nebude len tak jednoduche a chyba par aut, svedcia o tom rozsiahle web debaty ci uz na fiatfore ci inde.
A dovolil by som si tvrdit po precitani viac debat ze problem so zadnymi dverami bol problem seriovy, zrejme v urcitom casovom rozmedzi, hoci rad by som niekedy skusil ako sa otvaraju tie zadne klucky na teraz novych autach. Takze kto ma nove GP, referujte ako vam chodia klucky ak sa Vam chce. Nehovorim ze toto bol brutal problem, ale aby si chodil do zadu cez predne dvere :shock: :shock: . Ja som bol asi treti u relativne maleho predajcu s dverami. Inac zbytocne aby sme tu forum stale zaplnali debatami o dverach, nie?
A tiez by ma zaujimalo kto tu ma uz okolo 20tkm a ake poznatky. -
wolff 20.08.06 19:09
« Bez nadpisu
Nevím jak mlátí náprava na Puntu (nezažil sem to), ale vím jak mlátí náprava na Octávii II. Taky bych řekl, že an nové auto to není normální. A to je přesně ono. Ty si to napsal ve stylu - na všech Puntech mlátí náprava, na všech Puntech nejdou zavřít zadní dveře... A to není pravda. V tom je Paulzi tvůj problém... Kdežto u Fabií, všechny měly špatnou převodovku, U Octávií an všech praskaly přední skla a tak dále... V tom je ten rozdíl... Punto je kvalitně udělané auto... To, že se objeví problém se může stát. Záleží an kolikati kusech a záleží jak se k tomu servis postaví a jak moc to obtěžuje. já se s tím prostě nesetkal, tak nevím... Asi tak... Všimni si, že sem se k tomuto tém,atu nevyjadřoval, neb o tom nic nevím. Zjišťoval sem si co a jak, ale prostě sem neviděl Punto, které by tento problém mělo. Objevil se tady asi an 3 kusech auta. Pokud se jioch tady prodalo tisíc, je to an 0,3%... To je dobrý výsledek...nemyslíš? -
« Bez nadpisu
Paulz : Tak este nieco na zaver k tejto teme.Dost casto citam tvoje prispevky aj na AR a maju svoju logiku aj ked nieco kritizujes a poznam ta ako priaznivca znacky Skoda.Iste si dost inteligentny,aby si vedel nieco z psychologie.Iste si uz pocul,ze kto mlci ten svedci...takze sa necuduj,ze mnohi na prispevky od DR reaguju,aby vyjadrili svoj nazor a postoj.Doktor sa tu snazi svojou kritikou o nieco podobne ako ten rissky minister propagandy ? :-)
Nieco,ze mnohokrat opakovana loz sa stava pravdou ? Kritika niecoho v diskusii je namieste,ale podstatny je sposob podania a argumentacia,a to je problem doktora,wollf aj ini to uz viackrat napisali.
Este k tej neucte k zakaznikom Fiatu : Nemam uplne toto forum precitane,aby som vedel,ci na kazdom GP je problem s napravou.Pokial to vsak kritizujes,treba pripomenut,ze Fabia mala tiez mnoho detskych chorob a nie vsetky sa odstranili v prvom roku vyroby a predaja.To bol teda aky postoj ,ked aj s tymi problemami sa Fabia dalej predavala ?
Treba sa tu pozriet do brvna vo vlastnom oku a az potom druhemu vytahovat slamku... ;-) -
"-- skrytý --" 20.08.06 17:30
« Bez nadpisu
Ludia kaslite uz konecne na Bubu(a).
Kedze ako som spominal nizsie, rozmyslam medzi Sport 1.4 16V a Dynamic 1.3 MTJ 90k, zaujali ma tieto fakty :
Vykon: 1,4 16V- 95k/6000 ot.
MTJ - 90k/4000 ot.
Krutak: 1.4 16V- 127 Nm/4500 ot.
MTJ - 200 Nm/1750 ot.
Hmotnost 3dv.: 1.4 16V - 1060 kg
MTJ - 1130 kg
Max. rychlost: 1.4 16V - 180 km/h
MTJ - 175 km/h
Brzdy, kapacita akumulatora (obe verzie s klimou), pneumatiky, atd. uplne rovnake (oba motory sa robia vo verzii dynamic - neporovnavam pneu pri sport verzii...)
Tak nechapem ako moze byt taky velky rozdiel v zrychleni na 100 km/h:
1.4 16V - 9,8 s
MTJ - 11,9 s,
hlavne ked zrychlenie na 1000 m je skoro rovnake (benzin 32,5 s, MTJ 33 s).
Co si o tom myslite, neni to chyba, jazdili ste s oboma, viete porovnat ci to je fakt taky rozdiel pri zrychleni? Dik... -
« Re:
michal3:pokud na jeden příspěvek dr.BUBU je hned 10odpovědí které k danému tématu GP neříkají vůbec nic tak mi to připadá trochu divné.Pak když si Ti kdo těch deset příspěvků napsali /nesmyslných/stěžují že dr.BUBU zabírá místo v diskuzi mi připadá notně divné.Asi podle některých na provokační příspěvek je nutné odpovědět aspoň 100x.....
Samozřejmě Fabie měla taky tzv.dětské nemoci jako koneckonců všechna nová auta.
Sice u GP mi připadá divné,že zákazníci přebírají vůz který jdou následně reklamovat pro mlácení nápravy,což zrovna neukazuje v nejlepším světle výstupní kontrolu.A když nic tak se to ukazuje jako hrubá neúcta k zákazníkům.Taková věc se ale kritiky od např.Wollfa nedočká-hold kritizovat Fiat se nesmí-kdo kritizuje je určitě podpacený konkurenčními automobilkami.
Osobně koupit nové auto a po pár km někdě na hrbech zjistit,že mi mlátí přední náprava a ještě si pak přečíst,že je to vlastně normální a jistě to brzy opraví bych si připadal jako blbec který nacpal své peníze pěkným kur... -
wolff 20.08.06 16:07
« Bez nadpisu
No Paulz, já sem do fóra o škodovce nepřispěl asi tak dva roky a pokud, tak jen s tím ajké mám já zkušenosti. S Octávií sem toho najel dost a vzhledem k tomu, že mám dost info o škodovkách z první ruky tak občas napíšu co vím. nikdy to nejsou pomluvy (i když je to sdtře napsaný). A v tom je ten rozdíl. HTP prostě chválit nebudu, to po mě nechtěj. Stejně tak nebudu chválit TDI když mě to tady na ulici 10 let budilo. Prostě nebudu se tvářit nějak jen aby někdo měl radost. Na druhou stranu sem taky xkrát přiznal, když se škodovce něco povedlo, takže nevím co si tím an mě jako myslel... Myslím, že v tom je zásadní rozdíl...
Chápej, když řeknu, že Octávky první generace měly tolik konstrukčních vad (že třeba vyrobili výrobní linku a ta sem ji tam pak o půl centimetru nevešla a Octávka se pak musel vyrábět užší!!!! než bylo původně v plánu, tak je to prostě fakt. Stane se... Jenže hold někdo to nerad slyší... To enní Bubuův styl, kterej dá odkaz an něco, že si nějakej strejda na něco stěžuje (Bůh ví, kdo to je a jestli vůbec GP má!!) Takže v tom je ten rozdíl... -
« Bez nadpisu
Sorry fiataci,toto bude OT prispevok.
paulz : Toto forum citaju ludia,co maju alebo si chcu kupit,pripadne ich zaujima nove GP.Je tu uz dost prispevkov,ale zasluhou doktora musia stracat cas a citat hluposti, OT.On aj tak sa len snazi to auto ociernit,jeho prispevky nie su konstruktivne,ale zbytocne a uplne vytrhnute zo suvislosti.Nemusis sa obavat objektivnosti,lebo majitelia GP si dokazu otvorene pisat o problemoch aj bez doktora a tiez sposob,ako to riesia.Hodnotis GP ako auto s detinskymi chybami.Chces povedat,ze Fabia ich nemala ? A to priamo aj konstrukcne nedostatky ? Zalistuj si na forach aj v historii.Okrem toho v prvom roku vyroby sa vzdy da ocakavat,ze sa nejake zavady vyskytnu.Ti,kto si taketo cerstve auto kupia s tym rataju,lenze pocitaju s tym,ze im auto v zaruke opravia a nie su to neopravitelne skody,ktore by davali dovod si mysliet,ze auto je sunt.Ale doktor nehladi na objektivitu a realitu a zasiera tu formu len destruktivnou a obmedzenou kritikou a neraz aj zvelicuje.Dava si s tym taku namahu,aby nieco objavil proti GP,ze to neda,aby si ini mysleli,ze to robi s urcitym zamerom.
Co sa tyka wolffa,tak jeho kritika je viacmenej zalozena na urcitych argumentoch a pokial nieco prezenie,neraz si to aj uzna,co som u doktora este nikdy nezbadal.
Ja fanatik vobec nie som,nakolko nejazdim momentalne ani na fiate,ale je mozne,ze si GP kupim,lebo ho mam vo vybere.
Na zaver par dobrych odkazov,aby si si precital aj nazory majitelov na Fabie :
[odkaz]%8Akoda-FABIA… /> [odkaz]%8Akoda-FABIA -
« Bez nadpisu
Souhlas s Paulsem. Dramatizováním některých dětských nemocí se skutečně
Fiatu velká reklama nedělá a je možná více zneklidňující pro event.
další potencionální majitele, než příspěvky povšechně nenáviděného Dr ,jež s tímto autem žádné osobní zkušenosti nemá. -
« Bez nadpisu
wolff : Ukludni sa Smile .taki experti ako ten doktor sa vzdy najdu.Bud ho len bavi provokovat,alebo skor je za to plateny.K tej druhej moznosti sa priklanam skor,lebo snaha najst rozne hluposti odtrhnute so suvislosti,ako to robi on,vyzaduju dost casu.
UCool
A neprožíváte to nějak moc?Takové konspirace?Přitom třeba Wollf napsal na všech možných fórech tolik negativního o škodovkách a přitom ho nikdo nepodezírá,že je placený Fiatem!
Proč se rozčilujete,za to nikdo nemůže kromě Fiatu,že jsou u aut už rok vyráběných dětinské chyby-mlácení nápravy,dveře které nejdou za chvíli otvírat a pod.Jinak jsem na žádném fóru o škodovkách nezažil aby na kritizující příspěvky bylo někomu vyhrožováno že si ho někdo najde.Probuďte se a nebuďte fanatici!!
-
"-- skrytý --" 20.08.06 10:07
« Bez nadpisu
Mam zkusenosti s GP i Fabii a muj nazor je ze tato dve auta se srovnavat nedaji :!: .... GP je ve valne vetsine pro me dulezitych parametru mnohem lepsi ... Roomster se mi hnusi jiz od pohledu a proto se o neho ani nezajimam ...
A co se tyce DR. BUBU ... myslim ze neni nic jednoduzsiho nez takoveto inteligenty ignorovat :-! tot vse...
Have a nice day :)
[odkaz] :shock: undefined