Grande Punto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
Giorgio 10.02.07 11:52
« Re: Re: Re: Re: Re: moje GP
Na tom autě máš papír nebo plechové 4Tx xxxx? Možná fakt stačí jít jen na váš DI (možné to být může, protože to mohli odhlásit v době, kdy jsi byl v OVě), mrkni do toho techničáku (už tím, že ho máš, je asi pravděpodobné, že to za sebe vyřídili, pokud máš v tom prvním poli dole uvedeno Vozidlo odhlášeno - převedeno na svoje údaje, je to OK), takže zbývá jen ta evidenčka a dohlásit.
Pokud máš na autě T, tak ti ho asi nenechají, aspoň dříve to tak bylo. -
-
"-- skrytý --" 10.02.07 10:47
« Re: Re: moje GP
No já už tuhle zimu asi doklepu na letních. Nevypadá to moc dramaticky, tak snad to bude v pohodě. Na léto pak koupím nějaká pěkná litá kola a ty letní pneu hodím na ně. Na ty plecháče pak příští zimu nazuju kvalitní zimní pneu.
Ještě se chci zeptat na jednu věc. PŘEHLÁŠENÍ!
Nyní je vůz registrován na AFCentrum. Napište mi někdo prosím nějak stručně a polopaticky jak postupovat přesně u přehlášení vozidla, co to obnáší a tak. Díky. -
Giorgio 10.02.07 10:37
« Re: moje GP
No kdybys řekl, tak Ti ho přímo v AFC přezuli, jinak kousek od dealera (cca 2 km) je i K&K Pneu (ti, co sponzorují i Autosalon na Primě), kde jezdím i já, čili další možnost přehodit obutí. Ale pamatuju si, že když jsme tam na konci října 2002 přebírali tatíkovo punto II, taky stálo na letních gumách, akorát mě nenapadlo nad tím nikdy přemýšlet, protože ze salonu putovalo rovnou do garáže, odkud se celou zimu nehlo. :-) Ještěže teď je docela teplo. :)
Jinak jsem rád, že cesta přes půl republiky nebyla marná, vyplatila se a nejsi zklamán. Gratuluju k autu a průběžně referuj. ;)
Ad brzdy: Když jsem u nich vloni v létě jel s GP na předváděčce, taky jsem si nemohl na ně chvíli zvyknout, a to i přesto, že už na mém puntu I jsou docela jedovaté, což mi přijde vždycky v okamžiku, když si sedám z něčeho jiného zpět do svého auta a na první křižovatce mam obličej u skla. :) -
"-- skrytý --" 10.02.07 07:56
« moje GP
TAK UŽ MÁM GP DOMA!! >:D
Včera jsem si ho přivezl z AFCentra z Ostravy. Musím říci - prvotřídní jednání a dealer. Ráno nás uvedli do obrazu co se bude dít, pak vyřídili všechny náležitosti, nás GPčkem odvezli do nejbližšího nákupního centra, abychom se nenudili (stejně jsem se nudil, hypermarkety nesnáším >:D ) v prodejně. Jediná věc, která mě mrzí je, že GP prodávají v zimě na letních gumách! Docela mě to i zarazilo. Je to dost nelogické, zvlášť když mě čekalo 450km zpět domů...nebyl jsem zrovna nadšen.
Cesta proběhla v pořádku. První kilometry mi to pořád chcípalo :P nemohl jsem si zvyknout na dlouhou spojku, jedovaté brzdy, trochu jinak umístěné řazení a na posilovač řízení (předešlé auto R19, rv91). Ale po chvilce už jsem se skvěle zžil. Prvních 60km byl motor hodně syrový. Auto nejelo vůbec! Až jsem se lekl, vypadalo to, jako by mělo pod kapotou motor z fichtla. Mírný kopec a já musel podřazovat za 2. Ale jak říkám, po 60km citelný nárust výkonu. Maximálně jsem točil motor do 3500ot./min., prům.sp. 5,9km na vzdálenost 450km po okreskách. Za jízdy nebyl jediný problém. Vše funguje bezvadně. Jediné co se ozývá je pískání brzd při dobržďování, ale předpokládám, že si to sedne (asi kotouče).
V závěru: naprostá spokojenost! Velice čilé auto, radost ho řídit, pohodlnné, úsporné a líbivé. -
"-- skrytý --" 09.02.07 22:35
« Sraza-Praha
Napíšete mi kdyžtak kolik lidí s Vámi přijede na ten sraz, kvůli rezervaci tý restaurace nejspíš ( www.mochov.com ). Buď to mi to napište jako SZ, nebo na stránkový mail ať tady nezaplavujeme OT vzkazama. Díky. Jinak, co ten sraz v těch Košicích? ;-) -
"-- skrytý --" 09.02.07 22:34
« Re: Re:
Matus to je klasika vyroby [resp.roznej kvality dodavatelov]
co tu mame spolocne je motor 1.2 a april
Inac keby toto forum bolo nejak prehladnejsie, uz som to v minulosti pisal o tej rucicke teploty ze skace po starte auta za roh :shock: a rozsieti sa cervena LEDka. Ale fakt obcas a pri nizsej teplote
to je proste tak ako niektori pisu ze im to riadenie klepe a inym zasa nic neklepe a dalsi budu tvrdit ze klepanie prestal- sadlo si
[to sa mi ale nezda lebo ked to zacalo klepat mne tak to bolo az brutalne ze v servise nad tym krutili hlavou ked som sa ich pekne nasra.. pytal ako je to mozne na novom aute???]...
Ale uz je to za mnou a nemam problem zatial -
"-- skrytý --" 09.02.07 20:02
« Bez nadpisu
to Kauli
Na mojej 1.2 motore je to asi takto :
Ked vonkajsia teplota klesne na okolo +3 stupne po nastartovani rucicka teplomera ide za "roh" a svieti prehriatie motora. Toto trva asi 2-3 sekundy a potom rucicka padne na nulu. Vzdy mi to spravi iba rano a fakt to nemam vysledovane vsetky okolnosti kedy sa to udeje. Kedze nemam multifunkcny displej tak nemam tu hlasku. A som si isty ze to suvisi s vonkajsou teplotou, ked som bol v lete v Alpach, studene rano som to pozoroval. Potom som sa vratil domov a dalej sa to vratilo az s prichodom zimy.
Jedna sa bud o softwarovu chybu vo firmwari ktora na pohlad nic nesposobuje. Skor ma napadlo ze cidlo merania teploty ci neni pred odchodom do vecnych lovist. Myslim ze servis to neopravi, neodstrani neriesim a myslim ze som to uz cital kdesi aj od inych majitelov, takze ma to utvrdzuje ze je to "vlastnost".
Co sa tyka zleho startovania, najhorsie mi to chyta ked je okolo 0C? Mozes tocit motor dlho kym chyti. Trik je ale v tom ze :
Ked motor nechyti na prvy sup[1-2sec], vypnut klucik, pockat chvilocku a opakovat. Urcite uz chyti. Urcite motor netocit, ked ho budes tocit sice chyti mozno po 5sec ale nemam z toho dobry pocit
Auto nema problem chytit na prvy sup ked je -7C, taketo tazsie ranne chytanie pozorujem ked je okolo -1az +2C??Tiez mam auto od aprila startuje bez problemov ale v zime som toto vypozoroval. Startujem denne kazde rano.
PS>bateria je v poriadku, toci ako besna, bateria musi mat nabita 13.8V v stave bez zataze. Keby si nemal v poriadku bateriu tak by nevladala tocit starterom.
Neverim ze v servise na nieco pridu, lebo
1.prides tam s teplym motorom a situaciu nevyvolas
2.s firmwarom nic neurobia iba ho mozu prepalit za taky isty alebo novsi
Ale daj vediet, ja to neriesim ale tvoj popis sedi aj mojim pozorovaniam
Co ostatni 1.2kari?? -
"-- skrytý --" 09.02.07 14:09
« Re: Problémy při startu
Nevím, zda to může být baterie, je pravda, že se to děje pouze při startování, poté při jízdě je vše v pohodě a po zahřátí motoru též. Většinu jezdím krátké trasy, ale pravidelně. Jsem vozíčkář, tudíž auto využívám k jízdě denně. No uvidím v úterý dávám vůz do servisu,tak jsem sám zvědavý. -
"-- skrytý --" 09.02.07 13:58
« Bez nadpisu
To Kauli: Nemaš náhodou problém s vybitou (zlou) batériou? Na GPčku sa mi zatiaľ nič podobné neprihodilo , ale pamätam sa, že v Peugeote sme mali zlú batériu (k tomu auto 2 týždne stálo v mraze), ktorá sa tak vybila tak, že nevedela pretočiť motor, len budiky začali podivne stúpať. Nebude to poklesom napätia na batérií? (nejazdíš na veľmi krátke trasy a nepravidelne?) Teda nie som žiadny elektrotechnik, ale ak je to počas jazdy v poriadku (alternátor), myslím že by to mohlo súvisieť s batériou. -
"-- skrytý --" 09.02.07 13:03
« Problémy při startu
Zdravím chlapi, též jsem si zakoupil Fiata Grande Punto 1.2 Active minulý rok v dubnu. Zatím jsem byl bez sebemenších poruch.Až nyní v zimě mě začalo trápit startování při studeném motoru. Motor-startér se příliš dlouho točí, než se nastartuje, a ihned po nastartování mi na 2-3 sekundy vylétne rafika teploměru do maxima,rozsvítí se kontrolka teploty motoru a napíše to na displeji hlášku jako, že mám vysokou teplotu, ihned vyplnout motor a nepokračovat v jízdě. Ale jak řikám, po těch necelých 2,3 sekundách to hned zmizí a dále se již nic neděje. Včera jsem byl na diagnostice, a ta zatím žádnou závadu nezjistili, kapaliny, včetně oleje a mám vše v pořádku. Tak nevíte někdo, co by to mohlo být, už se s tím někdo setkal. Díky.