Grande Punto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 12.02.07 08:12
« Bez nadpisu
Kauli som zvedavy
Ale dneska rano vsetko v pohode, bolo +5C :shock:
Bez najmensieho zavahania
To som vazne zvedavy co su schopny spravit okrem diagnostiky
Zasa na druhu stranu je to mensia blbost ako "vianocny stromcek" co mali iny majitelia ked im po nastartovani svieti vsetko a na radiu je cancheck ci co. A servis na nic neprisiel
Tipujem ze ak to nedokazu zopakovat, ale drzim palce lebo to zaujima aj mna. Daj vediet diky -
"-- skrytý --" 11.02.07 21:19
« Bez nadpisu
To Robo 1.2
mne to punto urobilo tiez vtedy ked motor hned nabehol, tak ci to nemoze byt este suvis s tym ze sa elektricky okruh neprepne hned na alternator a este mozno 1s bezi motor na bateriu az potom to riadiaca jednotka prepne, ale to uz je len moja uvaha...netusim ako to presne prebieha, ale viem, ze potom mi to uz nespravilo. Bolo by tiez divne ak by taka nova bateria mala mat slaby prud, ale clovek nikdy nevie a mohla by byt chyba aj v nej aj ked je to menej pravdepodobne, ale nahodou nemas moznost to skusit s inou baterkou :-) BTW to bootovanie auta je vyborny a presny vyraz :-) . -
"-- skrytý --" 11.02.07 20:57
« Bez nadpisu
affinis
no bohuzial som to mal aj dnes rano, rucicka po chyteni motora prekmitla za roh, zasvietila Ledka, 2sec, a potom zhasla a padla na nulu
Baterka je v skvelej kondicii, ak nie tak vratim titul >:D >:D >:D
Je to blbost ale nieco to naznacuje....
Rano cakam [vlastne vzdy] kym pozhasinaju vsetky kontrolky pred startom, je to taky zvyk nechat vsetko nabootovat....a az potom startovat
Aby nova VARTA po 10mesiacoch davala slaby prud??
Finta je v tom ze starter toci dobre a rucicka prekmitne az ked auto chyti a vtedy to uz nema s bateriou nic spolocne lebo elektriku dodava alternator.
A robi to iba rano..... -
"-- skrytý --" 11.02.07 20:13
« Bez nadpisu
ahojte,
k tomu ukazovateli teploty pri studenych startoch, ja by som sa priklonil k Tomiho popisu, kedze mne sa stalo na starsom punte 1.3 MTJ to iste miulu zimu, ked v noci prituhlo rano pri starovani sa udialo presne to co je popisane vo vasich prispevkoch, v servise zistili, ze to slabym prudom akumulatora, takze poriadne ho nabili a bolo po probleme, mozno by to stalo za skusku ho nabit a skusit odsledovat ci sa to nezopakuje
K problemom startovania by ste mohli skusit nechat dlhsie kluc v polohe 1 nez zacnete startovat, neviem ci to pomoze, ale moze to suvisiet s chladnejsim pocasim a treba dat motoru a riadiacej jednotke mozno dlhsi cas na napr. natiahutie paliva a pod.. ja mam diesel a na starsom punte som s tym nikdy nemal problem, ze po zhasnuti kontrolky zhavenia hned chytil na GP by som tak ani raz nenastartoval bez trapenia startera...kolega dosiel na to, ze treba pockat po skonceni zhavenia asi 5sek a potom nema problem chytit bez problemu a je jedno ci je motor studeny alebo teply, vzdy necham polohu 1 dlhsie a ziadny problem so startom sa uz neobjavil...takze skuste a uvidite, mozno to pomoze. -
Giorgio 11.02.07 09:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: moje GP
Tak dodnes jsem byl přesvědčen, že registrované auto musí mít TP, čili běž se raději zeptat tam, kde auto budeš přihlašovat, ať Ti neradím nějaké hlouposti. Možná by stačilo tam (na DI/obec) jen zavolat, než začneš s papírováním.
Jinak na ty stránky nahoď i nějaké vlastní fotky... ;)