Grande Punto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 11.03.07 08:56
« Bez nadpisu
Zdar všetkým. Tak som včera prezul znova na 17tky. Ľudia, musím povedať, že to je celkom badateľný rozdiel. Citelne sa zlepšilo sedenie na ceste, cítim aj vyššiu precíznosť riadenia. Auto bez omeškania reaguje aj na jemne otočenie volantu. Auto sa skludnilo pri vyšších rýchlostiach - 140 je úplná brnkačka. Na druhú stranu sa mi ale zvýšila spotreba :( -
"-- skrytý --" 08.03.07 23:11
« Antena
Dnes som pozeral po autach ake maju anteny, kedze moja sa niekomu velmi pacila >:-[] . Tak ma napadlo, ci by sa nedala dat namontovat antena aku ma napriklad Ford S-max, alebo niektore Volva alebo BMW. Viete tie take male "zralocie plutvy" ako anteny. Taku by si uz nemal nikto "pozicat". Mozno by to celkom dobre vyzeralo...... -
"-- skrytý --" 08.03.07 21:53
« Diesel
Abych se ti priznal tak nevim jak italove ale ja ma v Soucasnosti Octavii II 2.0 TDi :-) 140 Hp a vypada to takhle docela dobre je vedet kdy ti zabira turbo podle toho se rid a pak kdy ti vypina ja ma treba skusenosti ze u me orestava tahat az pri 5000 coz je uzz doceela dost na hrane jinak prevazne plati ze optimum je tak okolo 2500 az 3500 ale kdyz vlitnes do tech 4500 tak se taky nic nestane jen tam nedooporucuju bejt dlouho :-) pac by se ti mohlo stat ze pak vodejde turbo :-) noo a za studena pomalu nedupat na to jako blazen jinak to taky odskace turbo nema rado kdyz se na nej dupe za chladna jinak na ohlrati tak plus minus kolem 3000 a pak zalezi jak se ti dobre zahrejva :-) ale v zasade hlavni rozdil nemuzes to hnedka od zacatku mastit jako s banzinakem jinak oddelas turbo. JOOO a pak jeste jedna takova dulezita vec hlavne u starsich aut. POkud se nepletu treba stary octavky na to trpely tak po opravu zbesile jizde nevypinej hnedka motor nech moznost Turbu vychladnout jinak by se ti mohlo stat ze ti shori :-) jako se stalo mimu kolegovy. A to vubec nepotesi prece jen platit 50 tis za novy ;-) -
"-- skrytý --" 08.03.07 21:44
« Re:
co sem četl na fórech o čipování (jednalo se hl. o TDI oktáfky), tak nic moc, většinou všem odešla brzy spojka apod. Prostě jde o to, že spojka, brzdy a jiné věci s tím související jsou koncipovány na určitý výkon...Ten když se překročí tak jde vše do kelu. Takže nejdříve upravit spojku brzdy...a pak teprve motor, jinak by jste mohli splakat nad výdělkem. -
"-- skrytý --" 08.03.07 19:08
« Bez nadpisu
na temu cipovania, just for fun
Zdar fsem zpriznencum italskych vozu. Po nejake dobe jezdeni na vsem moznem / berlingo, golf, bora / hlavne benzinovem jsem kopil PUTNO 188. 5 dverak. Nechal jsem to nacipovet, nevim jestli jsem neudelal chybu, protoze mesin na to me odesla spojka:( no ale co uz, stalo. Byl jsem na brzde a drobek ukazal neco malo pod 100 Kw. Na tak male auta az prilis. No ale co bych potreboval zjistit. Jak vubec s dieslem jezdit??Jsem z toho trosicku zmaten. Nekdo me rika abych to tocil max do 2500 nekdo 3500, jo abych nezapomenel koupil jsem to starsi a ma to tedko asi 117000 km. Potrebuji taky poradit jak s tim jezdit kdyz je disel studenej. Judu tak do 2000 otacek, staci to??Nez se to zahreje. Kdyz jedu po meste tak do tech trech to staci, ale kdyz jsem na ceste tak kdyz nekdy predjizdim dejme tomu ve stovce tam dam ctyrku a vytocim do do 3500, no kdyz se s nekym honim tak i pres 4000. Nevim co delat, otackomer nema nikde cervene pole a nejlepsi na tom je ze i v tech 4000 to taha dal. No a kdyz valim pres 200 tak se radsi na otackomer nedivam. Tak prosim nekdo zkusenejsi co se tyce dieselu prosim o radu. Predem dekuji moc -
Giorgio 08.03.07 12:18
« Re:
Vloni jsem se podílel na nové verzi webu [odkaz], a tak jsem si procházel ty informace a hledal si i nějaké další, musím říct, že osobně bych do toho nešel. Pořád si, možná naivně, myslím, že výrobce nastavuje auto "optimálně" a zásahy tohoto typu vozu nesvědčí. No ale možná se pletu. :)