Grande Punto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: Corsa a Punto, to mmsmms
s Oplem Corsou, která jak říkáš se vyrábí společně s Puntem
Myslel jsem si, že to je tady obecně známá informace, ale ukazuje se, že nikoliv, takže se omlouvám a upřesňuji:
Nové Grande Punto a nová připravovaná generace Corsy jsou postaveny na společné platformě. Nejsou tedy vyráběny společně (ani už nejspíš nebudou) a už vůbec se nejedná o stávající Corsu a Punto II.
Na fotku rezavého Punta, které nebylo bourané, jsem také zvědav. -
« Re: mmsmms
Jestli budeš chtít, nějaké to rezavé Punto ti můžu vyfotit, pokud se jich majitelé na vedlejším sídlišti ještě nezbavili, takže své silné řeči o lhaní a trestání si nechej pro sebe.
Grande Punto je hezké auto, ale jestli pokvete za pět let, jak to dělá předchozí generace
tak ja by som poprosil o nejaku tu fotecku ;-) vies ja som mal Punto 1. generacie a ked islo ako 7 rocne prec, okrem vyfuku nebolo na nom nic hrdzave, ale kedze ty hovoris o Puntach druhej generacie, tak "je mozne" ze tie aj napriek lepsej ochrane hrdzaveju viac >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Len dufam, ze vies rozoznat (mozno svoju hrdzavu) Feliciu od nehrdzaveho Punta. Ak nie, to by vsetko vysvetlovalo .. -
mmsmms 28.02.06 12:06
« Bez nadpisu
To wolff: Nevím, kdo má podivnější nick. Už jen reakcema na tvé demagogické vychloubání Fiatem, jak je lepší než všechna ostatní auta mě nutí reagovat a třeba budu mít za chvíli stejně příspěvků jako ty. Jestli budeš chtít, nějaké to rezavé Punto ti můžu vyfotit, pokud se jich majitelé na vedlejším sídlišti ještě nezbavili, takže své silné řeči o lhaní a trestání si nechej pro sebe. V čem ještě lžu ?
Když jsme v těch odkazech, tak jsem tam taky zavítal a nevidím nic moc chváleného na tom autě, viz: [odkaz]
kde si nevymýšlím já : - nižší kvalita a spolehlivost !!!
Nechválím žádné konkrétní auto a sám nejsem spokojený s Oplem Corsou, která jak říkáš se vyrábí společně s Puntem >:D Renault taky špatná zkušenost a o ostatmích značkách teprve zvažuji plusy a mínusy, než do něčeho půjdu. Už půl roku hltám všechny nové informace o menších modelech a může mě naštvat člověk, který začne slepě tvrdit, jak je nejlepší právě jen ta jedna značka a jak je cenově výhodná. Není to pravda, ve střední vybavě je konkurence více. Jak už jsem psal, záleží na konkrétním kusu a v důsledku globalizace už tak docela neplatí ani image značky, viz "naše" TPC. Fiat Grande Punto je zajímavý, mně se líbí a mé přítelkyni vůbec, je to věc gusta, takže strefovat se do někoho za to, co se mu líbí je ubohé. Popisoval jsem mé zkušenosti i s majiteli Fiatů v mém okolí (střední Čechy) a jinde mají třeba lepší, to nikomu neberu. Včera jsem se svezl s jetým Fiatem Mareou kombi a žádná velká sláva, prostě letité auto, kde se všechno třese a hrká (srovnám-li s Corsou B). Motor táhne to ano, ale jen kvůli image bych do něj nešel :-) Berte to s nadhledem a omlouvám se všem, co chtěli číst něco zajímavého za mé reakce na wolffa, prostě mi to nedalo ;-) -
wolff 28.02.06 10:38
« Bez nadpisu
Ducato a Boxer a Jumper je úplně jiná forma spolupráce... Je tam společná továrna Sevel. Croma si od Signum půjčila pouze podvozek a jeden motor.
Punto a Corsa byly vyráběny společně.
SX4 a Sedici. Sedici je vlastně Suzina. Jen 30 000 ks bude Fiatu a do toho se ještě musí vlézt Lancia (prozatím). Fiat dodal jen část know-how, naftové motory a podílel se na nákladech.
Všechny tyto věci ělají i ostatní automobilky pro snížení nákladů... -
« Re: pro mmsmms, z historie VW, jinak OT
Nevím, že by takovou pověst mělo VW jako Fiat doteď.
Doporučuji nastudovat výroční zprávy VW z první poloviny 70. let. Typ 4 ([odkaz] rozhodně nelze nazvat povedeným, "Brouk" již měl svá nejlepší léta dávno za sebou a pouze díky benevolenci EHS a masivní podpoře spolkové i dolnosaské vlády se povedlo zachránit pracovní místa. A následně vytvořit Golfa.
Fiat dnes žádné takové možnosti již využít nemůže, takže poměrně "elegantně" si vývoj nového Punta nechal zaplatit od General Motors (GM se vyplatili ze svého závazku převzít další část Fiatu). Je tedy zřejmé, že Adam Opel s Fiatem obchodně nic nespojuje, technicky Punto+Corsa a Croma+Signum používají stejné platformy a i jiné modely používají stejné motory.
Spolupráce se Suzuki na SX4/Sedici je na obdobné úrovni, jako Fiat spolupracuje s PSA na Ducatu nebo Ullysee (nebo VW doposud s Fordem na Sharanu) -
wolff 28.02.06 10:09
« Bez nadpisu
Jarous, to vůbec nemá smysl reagovat, ten kluk je úplně mimo. Rezavý Punto. Kdyby mu vytkl sem tam stávkující elektriku nebo občas zlobící zadní náprava, neřeknu ani popel, ale říct, že Punto rezne může napsat akorád Flamař... Nic víc nic míň... Je zajímavý, že se tady vždycky objeví sem tam někdo s podivným nickem s 5 příspěvky a do placu hodí podobnou hlášku. Je to neskutečné... Viz Kladivo na čarodejnice...
Je mi to fakt už jedno... Akorád se furt divím, že mi ta Brava po 10 letech neuhnila pod zadkem,ale, že 323 F už byla po deseti letech přeci jen někde rezavá (ale i tak to bylo výborný auto).
Tady je nejhorší, že si lidi platou jabka s hruškama... Asi tak jako spolupráce Suzuki s Fiatem---Jako by snad Suzuki nějakým způsobem zachrňovalo Fiat z technologické krize, nebo co...(mimochodem, z toho důvodu se budou asi jen tak z legrace vyrábět italský motory v Japonsku, že?)Kooperace s Opelem...doufám, co Fiat od Opelu převzal půjde co nejdřív do kytek... Fúze už neplatí skoro 3 roky... Kvalitativně se Opel s Fiatem vůbec nedá srovnat, i když některé Opely se mi líbí a poslední moodely jsou na tom kvalitativně velmi dobře. ALe to je furt do kolečka...
ad rez a japonské vozy - www.motozurnal.cz - rezavějící nový Accord...
Popravdě, už nemám sílu tady s někým diskutovat o nesmyslech... V těchto momentech chápu ty lidi, když někomu rozbijou hubu, protože jim někdo do očí lhal. Proti lži totiž není obrany... -
JTF 28.02.06 08:58
« mmsmms
Původně jsem na Tebe nechtěl vůbec reagovat, ale Tvá poznámka o rezavých Puntech je opravdu ubohá. Je vidět, že pouze plácáš. O tom že japonci jsou věsměs kvalitní není zřejmě pochyb, ale problémy s korozí bohužel mají i jejich nejnovější modely - namátkou poslední Accord. -
"-- skrytý --" 28.02.06 08:52
« ale no tak
nějakým způsobem mám šanci vidět poškozená auta (nehody, poruchy), ať evropská tak japonská. Co se evropských aut týče málokdy jsem viděl rezavé. Zato japonská auta jsou velice zajímavá po odstrojení plechů z mits pajera z roku 2002 byly kompletně rezavé všechny sváry na rámu. Honda civic 2002 rezavé plechy zevnitř, to samé i patrol rok už nevím. ty auta budou do 3 let na našich cestách prach. Je to proto že japonci bohužel na některých dílech neprovádějí pozinkování. Tak nevím kde je ta technologie která je popředu před evropou? Nejlepší auta se kterými se setkávám jsou BMW a Alfa Romeo bohužel na Alf je málo proto opravy vyjdou o něco dráž. Tolik čistého vína. Já bych do japonce šel pouze v případě že si za 3 roky koupím nového. -
mmsmms 28.02.06 08:20
« Bez nadpisu
To wolff: Chytré hlavinky mi řekli pouze to, že japonské auta už jsou kvalitou o kousek dále než ty evropské a už dávno neplatí "japonec až nakonec". Nebyla zde extra kritika Fiatu. Ostatně se podívej, které servisy pomalu krachují, protože kromě garanček a bouraček nemají skoro co dělat. Na ty evropské auta to určitě není. Naopak si tyto servisy přibírají jiné značky, aby měly práci, například zmiňovanou Audi.
Jsem vlastník Opla a taky jsem napsal, že už dalšího nechci. Prostě mě nebaví, jak se na tom kazí elektrika. Kastle a podvozek mám vpoho a věřím, že je spousta lidí nadšených i z této značky, což já nikoliv. Zrovna Fiat je teď ve společném komplotu z Oplem, což o jeho větší kvalitě nevypovídá.
Jetli považuješ za vlastní info napsáno "Brno", tak to toho moc není a nic to neříká ani o věku ani o zkušenostech a natož kolik máš třeba odježděno km a jestli si vůbec najel víc než pár km v jiném autě než Fiatu.
Když jsem dnes jel do práce, koukal jsem, kolik těch úžasných a nesmrtelných Fiatů jsem viděl někde zaparkovaných, na silnicích nebo kolik mě jich předběhlo, ale nějak jsem si žádného nevšiml. Netvrdím, že Fiat je nejhorší auto pod sluncem, spíše zlatý průměr a taky se to nesnažím hned vnucovat nebo opačně. Ty rezaté auta co vídám jsou Punta, což jak uznáš, nejsou 20 let stará auta, ale přesně ta samá kategorie jako Grande Punto.
Píšeš o prodejnosti Punta versus Civic, ale zajdi si nějakého koupit a zjistíš, že ho dostaneš nejdříve v září. Jestli je Civic udělaný pro černochy nebo hispánce, tak Punto pak bude asi taky pro tmavší malé mafiánky z jihu >:D
Na rozdíl od tebe, coby celkem jistě vlastníka Fiatu, nepropaguju určitou značku a teprve se rozhoduju v čem budu jezdit dále. Znám několik lidí, co na Fiata nedají dopustit a o několik více, co už žádného po vlastních zkušenostech nechcou, tak jako já Opla. Prostě záleží i na kousku, jak se povede a v době globalizace nevěř, že Fiat je vyrobený jen v Itálii, naopak jej můžeš mít z Polska či odjinud. Fabriky se podobají téměř jako vejce vejci a normy jsou v Evropě všude stejné ;-) -
wolff 28.02.06 07:28
« Bez nadpisu
A co ti ty chytrý hlavinky z UAMK řekli? Že je prostě fiat šrot a má problém dojet z bodu a do bodu b? Fajn výborně. A jak jsou na tom jiné značky? A jak stará jsou ta auta co odtahují? Kolik mají anjeto?
Sorry, nezlob se,a le ještě sem neviděl nepojízdný Fiat stát někde u silnice. Ale dost často tam vídávám Audiny a podobné "skvosty".
Přesně tak, krapet prudíš. nemáš jediné vlastní info a říkáš tady své soudy. Přitom tvé věty tipu... Všichni lidi co kolem mě měli Fiata už ho enmají. Nebo - lidi z UAMK říkali... SOrry,a le tohle jsou všechno důvěryhodné informace.... >:D
To Lubos.... A co se ti nelíbí an tom co sem napasal o Civicu a Puntu. O kolik je Punto menší v podélném směru? O kolik je nižší? O kolik je kratší? Má snad horší výbavu za částku nižší než je výbava u Civica? A za další prodávají se benzinové Hondy nyní dráž nž stejně straé Fity v naftě? No já bych řekl, že ne, nedívl sem se,a le ymslím, že globálně vzato ne. Sem přesvědčený, že tam kde by sloužil Ciic, by Punto obstálo taky. Civic tím, že má vysokou * má dost objemný kufr, i když na hloubku už to taky žádný zázrak není. Tím nepopírám, že je Civic nižší střední a Punto "malé" auto, ale malé auto, které dokáže pořádně zatopit i velkým.
A znovu opakuji, že se mi Civic nelíbí. To auto ej tipicky udělané pro černošské a hispánské teenagery v USA. To jsou tipičtí uživatelé tohoto auto. těm se ty diody a cingrládka budou líbit. mě bohužel ne, nejsem kolotočář. Auto se sportovním naturelem má vypadat jinak...
Tím ale nezatracuji ty, kterým se líbí, mě prostě,a le nenadchl... -
mmsmms 28.02.06 05:58
« Bez nadpisu
Bohužel, korejce nemám, pouze Německého Opla a už dalšího nechci. Párkrát jsem tady naznačil něco o zabedněných hlavách, i když jsem to kamufloval Fabia klubem. Jsou to lidi, kteří nevidí nic jiného, než svou značku >:D Mi se Grande Punto líbí designově, ale kdo měl v mém okolí Fiaty, už je nemají, což asi o něčem svědčí a nebyl to jeden jediný. Na různé testy spolehlivosti se můžeš dívat jak chceš, nevěřit jim nebo částečně, ale já si to vyslech od několika lidí z ÚAMK servisu a ti už nějaké ty nepojízdné auta přeci jen objedou >:D Nebudu se s tebou hádat a jen kvůli tvým názorum to tady nepřestanu navštěvovat, ptrotože se tady občas objeví i rozumní lidé, né demagogové jak mi připadáš zase ty. Mimochodem, počet příspěvků nesvědčí o odbornosti autora, pouze kolikrát někomu odpovídal či občas prudil ( jak to dělám teď asi i já, ale občas mi to nedá ;-) ) Měj se príma ;-) -
Lubos.1 28.02.06 00:49
« Re:
Porovnej si opravdu Civica (který má opravdu dumpingovou cenu) za 550 000 Kč - 1,8 motor benzin a třeba Punto 1,9 JTD. ZA jednak to Punto je líp vybavené, ve vnitř stejně prostorné,a le s menším kufrem, uživatelsky příjemnější... Ale sorry... To Punto se v té naftě bude prodávat rozhodně líp!!!
a kto je tu demagog :D
nic proti GPuntu, vazne sa vydarilo (interier uz menej), ale Civic je o triedu vyssie a je v nom pozdlzne viac miesta ako v Accorde.
V kazdom pripade si GP viem celkom predstavit ako auto pre zenu do mesta. -
wolff 28.02.06 00:25
« Bez nadpisu
Tímto tvým demagogickým příspěvkem s tebou přestávám diskutovat...a nereaguji na tvé příspěvky.... Myslím, že si něco vyslechneš. Přesto jen pár vět... Pak už nic...
Ty si viděl nějaké rezavé Punto, které jako první auto vůbec (už v první generaci v roce 1993 mělo záruku na prorezivění karoserie 8 let a mělo oboustraně pozinkované všechny plechy? Já ne a myslím, že nikdo další. Asi budeš jediný. Punto dokonce nerezlo ani po havárijích. Více - viz třeba článek na tipcars.cz
Za další. O jaké statistice spolehlivosti prosím mluvíš? Já žádnou neznám, krom těch, které si dělají soukromě pojišťovny pojišťující auta, na jaké které auto mají tolik a tolik výplat pojistek za poruchy. Jedinou kterou znám, je britská MCW, kde společnost uděluje záruku na ojetá auta a dělá si statistiku spolehlivosti (jsou v tom jejich peníze - pokud nevěříš, lze to najít na netu,ale mě se to teď hledat nechce). Světe div se, Fiat je 2., hned za mazdou a pak dlouho dlouho nic a Korejci už vůbec ne). Ano Japonci mají technologii výroby skvěle zvládnoutou, ale to nic nevypovídá o technologii a konstrukci samotného výrobku. Když udělám hovínko s kolečkama, věř mi, že bude jezdit celkem spolehlivě... Abych ti ulehčil práci, tak TUV nebo JD power, nejsou statistiky spolehlivosti (TUV je statistika automobilistů, jak jsou schopni připravit a nebo nepřipravit své auto na technickou, tzn. jejich pečlivost - v Německu, a JD Power je spokojenost se značkou, kde se mimo spolehlivosti podílí na hodnocení také úroveň servisu, povědomost o značce, tudíž velice subjektivní věci - mimochodem, já bych tam taky servis Fiatu asi pěkně spral :D, takže podle mě by Fiat v JD power dopadl taky blbě, ale jak říkám, ne kvůli kvalitě auta, ta je výborná ).
P.S.
O CO TI VLASTNĚ DE? Chceš si vytahat svoje auto (triko) a dozvědět se, jak je tvé Korejské auto skvělé a jaký je FIAT šmejd, a že vlastně nové Punto rezne už na projekčním plátně (ehm monitoru?) Bohužel to není pravda, tak ti tu radost tady neuděláme. A pokud jsi sem přišel s podobným cílem, tak už sem nemusíš zavítat. Právě sem se dodíval na Kladivo na čarodejnice a značně mi připomínáš Bubliga. Absolutně nesmyslné argumenty vydáváš za dogmaticky správně a stojíš si za nimi. My ti je vyvracet nebudeme, ale nemusíš nám s nimi tady otravovat vzduch. Stejně se dobereš předem vytyčeného myšlenkového cíle. Děkuji.
Pro tvoji informaci - poslední Fiaty co rezli (a ne že by rezli nějak výrazněji víc, než konkurenti té doby), byli Ritma a Regaty, které ještě používaly ruské plechy za vzájemnou spolupráci na stavbě továrny v togliati. Toto také myslel Fiat tou pošramocenou pověstí (pokud něco podobného vůbec zaznělo). Další modely už byly špičkou své doby. -
mmsmms 28.02.06 00:09
« Bez nadpisu
Taky jednu poznámku ;-) Podívej se do statistik spolehlivosti, kde že je ten Fiat. Na prvních místech nejsou, světe div se ani BMW a ani jiné značky, ale japonci. Civic a Swift nejsou korejci, takže se můžeme bavit o srovnávání srovnatelného. Proč si mimochodem fůzuje Fiat se Suzuki ? Ano, Fiat dává svoje JTD, které nemají chybu, ale tím to asi tak koční. Grande Punto je hezké auto, ale jestli pokvete za pět let, jak to dělá předchozí generace, tak děkuji, takové kvalitní auto nechci. Neviděl jsem tolik prohnilých starších Swiftů, jako Fiatů >:D
Mimochodem korejci jsou skoro srovnatelné kvality, celý svět se nám globalizuje. Že mělo Grande Punto vysoký prodej v prvním měsíci prodeje ? Zřejmě tak 80% toho prodeje bylo v Itálii. To je jako s Fabiema, taky mají nejvyšší prodeje u nás v ČR a o jejich superkvalitě to pramálo svědčí >:D -
wolff 27.02.06 23:50
« Bez nadpisu
A ještě jednu poznámku!!!!
Nesrovnávejtě Punto a ani jiný Fiat s korejskými auty. To prostě nejde srovnávat. Je to jako srovnávat hadry od Gucciho sice s dobrou,a le přesto asijskou tržnicí. Tím se nechci někoho dotknout,a le prostě to tak je. Technologie něco stojí a někde stojí třeba i znateleně víc než je tomu u Fiatu (např. BMW) -
wolff 27.02.06 23:48
« Bez nadpisu
Já sem nikoho nenapadl, jen sám autor se ptal, jestli je to chyba nebo jeho neznalost. Tak sem mu odpověděl. Tak aby mě někdo nepodezíral, že demagogizuji (je mi to celkem fuk), tak budu reagovat.
Nebudu se hádat, cromu jsem si vyjel na konfigurátoru, když přišla do Čr. Ceny se opravdu trošku změnily, uznávám, mě teď vyšla po slevě 1.080.000,-, podotýkám že tam není taková hovadina jako střešní okno.
Sorry, omlouvám se.
No ano, ale problém je v tom, že každé nové auto má opravdu vyšší cenu (jsou i vyjímky). Cena Cromy v porovnání s konkurencí nebyla ani an začátku vysoká a teď je více než příjemná.
O Polu a 1,4 Tdi nepadla ani řeč, nevím proč mi ho nutíš. Nikdy jsem o traktorový tříválec neprojevil žádný zájem a nepadla o něm zmínka. Psal jsem o 110 PS 1,5 CRDi a dokonce ani Ceratu ne . No dobrá, má méně hvězdiček
Nenutil sem ti Polo, jen sem ti jako ukázku dal příklad, že Punto i přesto, že ej špičkou mezi malými vozy je dokonce levnější a to dost výrazně, než jiné, jak si sám napsal zastaralé automobily, které se i přes svoje nekvality tady stále dobře prodávají. A prosím tě, nesrovnávej Cerato, nebo jiné korejské auto s Fiatem. Kvalitativně jsou ty auta úplně jinde a i zákazníci jsou jiní. Fiata koupí ten, kdo chce kvalitní auto, korejské auto kupuje ten, co se dívá hlavně na cenu. Fiat enmá potřebu konkurovat cenově Korejským vozům. Pokud ty máš na to takový pohled tak ano. Ale faktem je, že když si půjdeš koupit třeba Tuarega, tak těžko před tím budeš uvažovat o Sorentu (i když nehaním tímto kvalitu Sorenta, mohu si myslet, že je i lepší než Tuareg, ale nejsou to prostě konkurenti)
Psal jsem o Picantu a Pandě s podobnou motorizací a zde jsem čekal tvé fundované názory - 4-válec versus tříválec apod.
K tomuhle nemám co říct. Panda je i dle všech testů nejkvalitnějším malým vozem s moderním naftovým motorem. Cena není 330 000,a le aztakuje už hranici 300 000. vzhledem k tomu, že dosud je Panda nejprodávanějším malým vozem,a si je zbytečné u tohoto auta tlaačit cenu dolů. V Itálii, Polsku, Francii je to Bestseller a dobře se prodává i u nás a třeba i v Japonsku.
No zřejmě jsem se nestrefil do tvého ega a tak jsi mne musel ubít něčím jiným -nejlepší je opravdu to Polo. Srovnání Cromy s opravdovým kombíkem mi taky trošku kulhá, budiž.
Proč dal sem ti příklad. Ty auta jsou si rozměrově velmi blízká, i když má Croma vyšší stavbu a je prostornější. Řekl bych plus pro Cromu. Nebyl v tom záměr. Mohl sem vybrat jinou sobě podobnou dvojici. Sám sem napsal, že je to těžké srovnávat, že se ty auta dost liší i ve výbavách. Snažil sem se o maximální shodu. Když si to vyzkoušíš, pochopíš. No zkrátka, že sem si nic nevymyslel a ani nepřikrášlil.
Až se Croma bude prodávat ve stejných počtech jako to, s čím ji porovnáváš, tak at je klidně dražší a ukáže svoji převahu třeba +60PS a kvalitu a jánevím co ještě ... Bohužel to tak není , v Čechách to bude na silnicích exot do té doby, než sem začnou tahat ojetiny za pár babek.
No s tímhle bych do jisté míry mohl souhlasit. Ale pro mě a pro Fiat enní rozhodující trh zdejší. V Evropě a zejména na domácím trhu se Croma prodává výborně, jak pak by ne. Croma má tebou uvedená pozitiva a to, že to tady je exot mi vůbec nevadí. Toje i Ferrari.ˇRád bych tě upozornil na jednu věc, které sis ještě nevšiml... Pokud je Fiat v dobrém stavu, tak už dens se prodávají v bazarech třeba i dráž než Fordy a jiná adekvátnbí auta. Všechno je to jen o deném stavu toho kterého auta. To tvoje posuzování, kolik stojí která ojetina, je trochu mimo mísu.
Takže bych čekal od Fiatu více podpory prodeje. Ve sdělovacích prostředcích jsem masírován akcemi na různá auta, slevy, nulový leasing, apod - Fiat nic - jako by neexistoval. Hlavně zase nepiš, že Fiat to nepotřebuje !! Ale když mu těch pár kusů stačí proč ne. Nakonec přece budeš mít auto, které nemá nikdo jiný nebo alespoň soused v ulici, že ?Co na tom, že mechanik takové auto viděl jenom na obrázku a nemá žádné zkušenosti ? Apropo, zapoměl jsem - vlastně Fiat do servisu na rozdíl od jiné nejmenované značky nemusí.
Viz výše. POdpora byla, reklama taky byla. Opět...Musíš počítat kolik je možné tady reálně umístit aut a podle toho můžeš investovat do reklamy. Fiat si je vědom, že ve zdejších končinách takové auto těžko prodá (ale s kvalitou to enmá nic společného, tu Croma bezesporu má i podle německých periodik !!!!) Je to o zdejší stále se prosazující mentalitě, co enní německé je špatné. tyipické managerské auto je prostě passat. Ty sám tady máš hloupé kecy o image, o značce. Je to jen zakomplexovanost v tvé mozku a mozku lidí kolem tebe. nic jiného to není a s kvalitou auta to vůbec nesouvisí. Mechanici samozřejmě Cromu umějí opravovat, stejně tak jako umějí opravovat chlápci třeba Porsche nebo Ferrari (kterých a to sám uznáš je daleko míň). Stejně tak se učí opravovat v servisu nového Passata, když přijde do prodeje. Fakt je ten, ale že na tom autě většinou amjí víc práce, než kluci ve Fiatu.
Četl jsi někde v mých minulých příspěvcích, že je Fiat špatný? Jenom jsem chtěl vyjádřit, když vezmu v potaz pořizovací cenu, image značky, atraktivitu, prodejnost ojetiny- a já nevím jaká měřitelná či neměřitelná kritéria - nevychází jako nejideálnější volba - alespoň pro mne.
Fajn, nech si svůj názor, každý si koupíme to svoje. Nepochopil jsi vůbec nic
Nečetl, nikde sem nepsal, že yb si psal, že je Fiat špatný. Jen se k němu jako značce stavíš úplně zbytečně skepticky. Jako třeba já k VW,a le já k tomu mám důvody. Ty si důvody neuvedl, tak si ymslím, že tyto důbvody - stavět se k Fiatu špatně, nemáš.
Tak a na závěr - Z níže uvedenýho výpisu, co sem ti udělal je zřejmé, že pořizovací cena je více než dobrá (není ani příliš vysoká,a le samozřejmě nemůže být ani nejnižší, což by nekorespondovalos kvalitoua pověstí značky a hlavně technologickým pokrokem, který tato automobilka přináší s každým novým modelem), Co je to image - obraz, povědomí - ale di, ej to zase o tvém mozku, značka je skvělá - 3. nejstarší na světě, atraktivita - asi ennajdeš teď atraktivnější auto (snad nemyslíš ten kotočářský Civic? a prodejnost ojetiny...? Sežeň mi 1,9 JTD za cenu pod 200 000 Kč, rok výroby 2000 s rozumnou výbavou a s rozumnými km, 5D. NESEŽENEŠ!!!!! Focusa TDCi seženeš, ale Stilo ne!!!! Je to zase jen tvoje doměnka, že to tak je,a le už dávno ne.
Poslední poznáka: Porovnej si opravdu Civica (který má opravdu dumpingovou cenu) za 550 000 Kč - 1,8 motor benzin a třeba Punto 1,9 JTD. ZA jednak to Punto je líp vybavené, ve vnitř stejně prostorné,a le s menším kufrem, uživatelsky příjemnější... Ale sorry... To Punto se v té naftě bude prodávat rozhodně líp!!!
Haw domluvil sem...
Snad jen jedna poznámka... nikdo Vás nenutí si GP kupovat. Zatím si ho v Evropě koupila cca 40000 lidí za nějaký měsíc a něco málo a myslím,že jsou spokojení a já bych byl třeba rád mezi nimi. Samozřejmě taky bych byl nejraději, kdyby to auto stálo 10 Kč,a le bohužel. Faktem zůstává, že je Punto velmi kulantní nabídkou a´t se to někomu líbí a nebo ne, prostě to tak je.
Dobrou. -
mmsmms 27.02.06 22:50
« Bez nadpisu
Wolffino: Tak nevím, kdo tady něco mele a neověřuje fakta. Kritizuješ tady VW a sám nepovíš, že Fiat se teď chlubí, že si slibuje od prodeje Grande Punta napravení své pošramocené pověsti a propadu. Nevím, že by takovou pověst mělo VW jako Fiat doteď. Nejsem vlastníkem ani jedné značky a uvažuji o koupi nového autíčka, proto koukám a srovnávám. GP když plně vybavím i v 1,4 benzínu, tak už to tak růžové s cenou není. Když budu mít hotových 550 000,- Kč, půjdu z fleku do nového Civica a jsem jinde velikostí i výkonama, nemluvě o designu, který si myslím vydrží dýl, než u GP. Když se podívám, jak se mi líbí pětiletý Fiat, který byl tehdy pecka, tak asi není zrovna nejvíce in. Protože takový peníz nemám, koukám se na auta kolem 350 000,- a třeba KIA RIO 1,4 EX s tříletou zárukou je o něčem jiném za cenníkovou cenu 349 980,- v plné výbavě a je o nějaký ten kousek větší. Podobný Hyundai Getz mám taky kolem 300 000,- nemluvě o novém Swiftu. Konkurence je celkem dostatek a mám k ní podobnou důvěru jako k Fiatu. Možná bude dobrý, mě se líbí, ale nikdo ho nemá dýl než měsíc, takže uvidíme za rok, za dva, jaká je to "bomba" kromě toho, že se teď líbí. Príma večer a těším se na postřehy nových majitelů, né napadání Peti, který má celkem pravdu a není zarytý příznivec jedné značky, jako spousta jiných fanklubů ala Fabia >:D