Grande Punto

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 28.02.06  23:30

    « Bez nadpisu

    jinak já zapoměl, že už nejsme rozvojová země... Tady chlapče, tady může mít každej 20 Punt... Tady peníze nehrají roli... :roll:
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 28.02.06  23:28

    « Bez nadpisu

    Já?
    No já, víš...
    Ještě mi není 36 let. Takže zítra si jdu od státu půjčit 150 000 Kč. 75 000 půjčím sousedovi na stavbu a on mi za to dodá faktury, na který tu částku odepíšu (dělá rekonstrukci a měl našetřeno, ale už penízky došly a stavebko nemá). 75 000 půjčím Jožovi s úrokem 15 % p.a. na hrací automaty. Soused bude mít úrok 5%. Jožo mi to nebude moct vrátit, ale má moc pěknej domeček. Takže Jožovi prvně koupím (na bankovní úvěr za záruky na domeček, který bude fungovat jako zjistina) garsonku, za cca (ať nežeru) za 750 000 Kč. Domeček má hodnotu cca 1600 000. Kolik sem v plusu? :D.............
    Takže dvě mi budou stačit..., ale počkám si 5 let... pak je teprve koupím za 2x 80 000 Kč se serviskou. Pak počkám dalších 60 let a pak je prodám jako veterány za 2x 1,5 mil Kč...
    Tak tomu se říká obchodník... :P :P
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  23:09

    « to Wolff

    A opravdu naposled a věz, že jsi mě svojí poznámkou o financích dost nadzvedl : nemám to v povaze se vychloubat, ale těch Punto Grand i s kůží si můžu hned zítra koupit několik. A můžu platit cash .
    Možná zrovna proto mám taskové finance, že umím počítat a jaksi nerad vyhazuji peníze z okna
    Jsi opravdu demagog a už s tebou nediskutuji :-)
    Takže kolik si jich půjdeš zítra koupit ty ?
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 28.02.06  23:08

    « Bez nadpisu

    No dyť jo... Souhlasím. Ale přece ta ztráta hodnoty je u každého nového auta velká... U tebe to bylo třeba u... Xantie... A ještě horší ztráta ceny je, když koupíš nový výběhový model...
    To tak je. S tím nic nenaděláš... A znovu říkám. Fiat je v tomto na tom hůž než třeba VW,a le třeba mám pocit líp než renault a nebo ten Citoren... Já v tomhle problém nevidím. I když sám uznávám, že se mi za nové auto dát 500 000 nechce, když za 3 roky to auto můžu mít bez rozdílu značky za 260 000 :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  23:03

    « Re:

    Každý má právo na názor a já ti ten tvůj neberu - i když z posledního příspěvku jsem nepochopil vůbec nic.
    Uvedu poslední příklad. V roce 2000 jsem chtěl jedno auto, byl to kombík, HDI, ve výbavě prostě stálo takový ranec, že jsem na něj neměl a ani to dát nechtěl. Koupil jsem si proto něco jiného za peníz o něco menší, ale měl jsem pocit, že jsem za své peníze dostal dobrou hodnotu. U toho prvního případu jsem prostě ten pocit neměl.
    Před dvěma lety jsem si udělal "radost" a to auto, co jsem chtěl původně nové, jsem si koupil ojeté. Takže mohu porovnat - jejich nákupní ceny a ceny ojetiny dnes, protože je obě stále ještě vlastním. A ty auta mají dnes hodnotu zhruba 1:2, paradoxně v neprospěch toho dražšího. A nejsou to žádná exotická auta, je to běžný typ auta, kterých se u nás prodalo sakra dost. Prostě nemá dobrou pozici na trhu v ČR (třeba ji ani neměl v době prodeje, co já vím ??) Přesto pro mě tu pozici má, chtěl jsem ho nové a koupil jsem ho i jako ojeté. Je to stejné, pro tebe má hodnotu Fiat. Kdybych to tenkrát udělal opačně, investoval bych víc peněz a měl větší "ztrátu". Tak si to vezmi hypoteticky - já jsem přece to auto mohl mít v garáži a najet s ním 0 km. Tedy užitná hodnota by pro mě byla 0 a nemá smysl ji posuzovat z hlediska parametrů, spolehlivosti, prostě čehokoli. Prostě jsem se na to chtěl podívat to z finančního hlediska. Možná řekneš, že je to blbost, ale přece souhrn všech těchto parametrů vyjadřuje finanční hodnotu věci. Za ní se ženou všichni výrobci na straně jedné a všichni spotřebitelé na straně druhé. Každý chce přeci koupit co nejlevněji a prodat co nejdráže :-)
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 28.02.06  22:49

    « Bez nadpisu

    A poslední věc...
    A proč máš furt problém s tím, že naši manageři nejezdí Cromou? Co tě na tom trápí. Seš v Německu, tady se jezdí německými auty. Když je kapitál společnosti německý, tak nakupuje německé produkty... Co se divíš? Mě na tom nic divnýho nepřipadá a naopak bych měl radost, dkybych si mohl Cromu koupit, že mám neokoukané a krásné, spolehlivé auto. Když si deš hrát se svojí maminou, tak k tomu taky potřebuješ někoho druhého...? Tak je to snad tvoje mamina a nepotřebuješ stejnou ajko má soused... Sám si to psal... A kdyby sis myslel, že Fiat takovej šmejd, tak nepíšeš, že se ho vyplatí koupit ojetého... I z toho je vidět, že mu sám veříš... Spíš mám pocit, že nemáš dost peněz na to, aby sis ho koupil... Což chápu... Ale není to důvod k tomu tady vymýšlet konspirační teorie... :D
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 28.02.06  22:44

    « Bez nadpisu

    Trdlo, kdybych ti mohl tadyma poslat grafickej soubor, tak ti to namaluju polopatě, pak by si to pochopil jak to s tou cenou je každého produktu a pak by si zjistil, že cenu netvoří jen náklady na výrovbu a materiál,a le také marketingové položky, reklama, image atd...
    K UNU? Jaká lež? UNO nebylo oboustraně pozinkované, takže jednoho dne se asi chytne,ale ne víc, než konkurence té doby. Jinak? Ty si to Uno měl od nova? Takže víš, jakou pěči to auto mělo a proč zrezlo, resp. rezlo? Mě rezla 8 let stará 323 F... A dělám z toho vědu? Nedělám... Nové Fiaty od doby Ritma a měl sem namysli Tipo, Tempru a dále nereznou... Ostatní auta reznou... Například i Fabie... Běž se mrknout na MD, tam jich mají rezavých fůru... Jinak znám rezavé Una a znám i nerezavé Una a to těm autům všem je hodně přes 13 let.
    P.S. Když už to tady chytrolíne píšeš asi po 10(.)... Najdi prosím tě, kde sem napsal, že je Fiat the BEST... Prosím najdi to a napiš, kterej článek to byl. Nevím o tom, že bych to byl napsal... Samozřejmě existují na světě lepší auta než GP (záleží na nastavených měřítkách), i když mě osobně GP velice vyhovuje. I když, řekl bych na moji stranu argument...že Fiat je opravdu technologickou špičkou v automobilovým průmyslu a za tím si stojím... Já mám měřítko automobilový sport, a tam je Fiat bezkonkurenčně nejlepší po celou dobu své existence. Někdo technologickou vyspělost měří množstvím měkčeného plastu v interiéru. Já ne (ftaláty totiž nemusím).
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 28.02.06  22:34

    « Bez nadpisu

    Peti, já nemám nic proti tvému názoru a tvůj mozek sem si nebral do úst osobně.
    Realita je taková, že sem ti našel na internetu, že jsou nové Fiaty levnější než třebba VW a nebo i Renault. O.K.? Nebo když ne levnější tak za srovnatelnou cenu. O.K.?
    Tak a za další. Ceny ojetin... Ceny ojetin jsou subjektivním pojmem a nemám pocit, že by Fiaty byly výrazně levnější a pokud jsou tak o cenu, o jakou jsou novější už i jako nová auta.
    Čistě teoreticky (a teď se odprostěme prosím od našeho přeci jen trochu pokřiveného trhu jak s novými, tak ojetými auty - na tom se asi taky shodneme ne?) A vememe to zhola... Když budu mít Stilo za 200 000 Elantru za 170 000, Megana za 210 000 a Golfa za 230 000, tak v tom opravdu vidíš u 4 roky starého auta (většinou bez servisky), takový problém? Já opravdu ne (zvlášť , když ta Elantra může být v nejlepším stavu). Všechny nový auta (a světe div se VW taky) ztrácí na ceně... Tenhle argument je stejně hloupý jako, když řeknu, nekoupím si VW, protože mi ho ukradnou... Má to logiku? Ano má,ale co pak ti co si koupí nové BMW za 2,0 mil. Kč a za 3 roky už za něj s těžkostmi dostanou 650 000? Nezlob se na mě,ale pokud takhle uvažuješ a tohle dáváš jako VELKÉ MÍNUS Fiatu, tak je to jen hloupý předsudek... Věř mi, že pokud by si prodával Fiata ve vynikajícím stavu a s průkazným původem, tak za něj dostaneš hodně peněz...
    Ano jsou zančky, škoda, které si i někdy nelogicky drží vyšší cenu... ALe to už je o hloupostí těch lidí, co si koupí nevybavenou Felici za 80 000 (i takový jsou mezi námi) a nad vynikajícím Puntem za stejné peníze ohrnou nos. Pokud se mnou nesouhlasíš, můžeš, ale myslím, že je to pravda...
    Jinak, s kamošem (pro něj) sme sháněli do 200 000 4 roky staré Stilo 5D v naftě. Věř mi, že sme ho nesehnali. Hodnotit kvalitu aut podle cen ojetin mi přijde prostě ujeté... Opravdu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  22:29

    « Bez nadpisu

    Citace :Pro tvoji informaci - poslední Fiaty co rezli (a ne že by rezli nějak výrazněji víc, než konkurenti té doby), byli Ritma a Regaty, které ještě používaly ruské plechy za vzájemnou spolupráci na stavbě továrny v togliati. Toto také myslel Fiat tou pošramocenou pověstí (pokud něco podobného vůbec zaznělo). Další modely už byly špičkou své doby.
    I když toto nebylo určeno mě, neodolám reagovat. Dobrá, když poslední korodující byly Regaty a Ritma /hrdě se přiznám že jsem Regatu taky měl), tak co UNA loga ? rok90a výše? Podívej, jak vypadají dneska. Z toho roku jsem donedávna měl Citroena BX (pro kterého má kde kdo jen slova pohrdání) a věř, že za ty leta neměl jediný puchýřek rezu. Což se o Logu říci nedá. To jenom pro upřesnění - nemám rád nepravdy nebo polovičaté pravdy.
    A možná by bylo dost zajímavé Wolffe napsat, jaká všechna auta různých značek ti prošla rukama a z jakého důvodu jsi dospěl k názoru, že Fiat je ten nej. Možná že opravdu je a je mi jen divné, že už ti zabednění manageři nepřišli dávno na to, že mají jezdit v Cromě ! Jestli jezdí jinde nevím ale u nás ne a garantuji ti, že jezdit nebudou. Takže on ten trh, kdy by se mělo prosadit to nej nějak nefunguje, co ? Jak se to jeví mě, je nevýhodné Fiata kupovat nového a naopak velmi výhodné kupovat ojetého. Toto a jen toto bylo smyslem mého dotazu, zda Fiat má přiměřené ceny. Přiměřené myšleno právě z tohoto úhlu pohledu. Nikdy jsem nenapadl nic z toho jako parametry,mkvalitu, spolehlivost apod.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  22:01

    « Re:

    Citace :Nečetl, nikde sem nepsal, že yb si psal, že je Fiat špatný. Jen se k němu jako značce stavíš úplně zbytečně skepticky. Jako třeba já k VW,a le já k tomu mám důvody. Ty si důvody neuvedl, tak si ymslím, že tyto důbvody - stavět se k Fiatu špatně, nemáš.
    Díky, milý Wolffe za tvoji obsáhlou reakci a tvůj čas. Už jsem ani nechtěl reagovat, ale abych ti nebyl dlužen :-)
    Fakt se k Fiatu stavím dost skepticky ! Myslím, že důvody mé skepse jsem popsal dostatečně, o tvé skepsi k VW nevím nic.
    A znovu musím opakovat, že jsi vůbec nic nepochopil. Takže znovu : Fiat v mnohém obdivuji a jak jsem již napsal a zase to nebylo pochopeno, v garáži by mi mohl od Fiatu klidně stát jakýkoli model (rozuměj tím, že proti žádnému modelu nic nemám a že se mi v podstatě líbí)
    Ale nemusíš psát o mém mozku a image v něm -jsem proti tomu dost imuní a v garáži mi stojí různé značky, které vůbec nejsou in)Těmito výrazy jsem chtěl jen popsat, co všechno se může vztahovat k hodnocení značky. Mě vůbec nevadí, když bude soused ohrnovat pysk nad mým Fiatem, když já budu nadmíru spokojen se svou volbou. Ale to být nemohu, protože mi vadí, když mám dát za auto určitou sumu a za určitou dobu v určitém prostředí ztratí určitou hodnotu - rozuměj ve srovnání s ostatními nepoměrně velkou. A to mi prostě nevymluvíš, tak na tom Fiat v ČR je (netroufám si říci že i jinde, ale soudě podle toho, jak se rozplýváte nad tím, jaké krásné Marey se dají přivézt za hubičku zvenku - bude to podobné? Marea ve výbavě 2,4 JTD taky nebyla žádné levné auto, že ?). To mi vadí, že přijdu velmi rychle o svoji "investici" (prosím nechytej mne zase za slovo, investice bylo myšleno jako nadsázka). Zrovna dnes jsem viděl krásné červené Punto II JTD, 5 dveří, plná výbava, klima, rok 2001, koupené v ČR, najeto kolem 90 tkm. Cena byla 128 tis. Což se mi zdá báječné a hned jsem začal uvažovat, zda místo nějakého Grande, Ria nebo čehokoli jiného nebude toto správná volba ! Jistě budeš souhlasit, že ta cena je velmi dobrá. Ovšem nejsem si jist, že si to myslí i prodávající, jistě sám budeš vědět nejlíp, kolik to Punto s touto výbavou stálo. Paradox je, že za tu cenu se prodává ojetý kdejaký vychcípaný GOLF z roku 96 bez jakékoli výbavy a ještě v benzínu (teď už mne snad nebudeš podzřívat z toho, že když mám jedno VW v garáži, že jsem jejich zarytý obdivovatel. Tím zarytým obdivovatelem Fiatů mi připadáš ty a občas asi máš klapky na očích. A že je mnohý (pozor - nepíšu každý !!)korejec konkurent Fiatu po stránce kvality při úplně jiné ceně - tak tenhle názor, když dovolíš si zatím ponechám. Ale vypadá to, že se mi vyplatí si na nějaké mírně ojeté Grande počkat :-) V každém případě díky
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 28.02.06  21:42

    « Bez nadpisu

    Pro Lubose...
    Autor chtěl asi říct to, že se honda vzdala složité víceprvkové zadní nápravy a přešla na klasiku, jako má třeba i Stilo...
    Těmi parametry motorů nevím co chceš říct...? Řekl bych, že je vidět, že Fiat má skvělé motory a to má ještě špičkové verze například v AR, které mají ještě lepší parametry (například 1,9 JTS 118 kW) . Děkuji, že sis to vyhledal. Je vidět, že Fiat i u 6 let starého auta dokáže konkurovat horké novince, zvláště u automobilky, která motory umí (což Honda umí)...
    Takže Bravo oběma... :!:
    Jinak ještě nevíme (aspoň já nevím) jak dopadne civic na crashi, tak pak ho hodnoťme komplexně. Jestli to je technologická špička a nebo ne... >:D (jéžíííš Marjáááá, mě vypadlo š, ve slově špička...), bože... >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.02.06  21:38

    « Bez nadpisu

    No prešiel som dnešnú diskusiu a némám slov.Tvrdenia nenmenovaného že punto hnije po 5 rokoch môže povedať len fakt riadny....s prepáčením.Nejdem to velmi rozoberat,reagoval by som podobne sko wolf.Nový civic mi pride ako zo sci-fi (hviezdnych vojen).No na rozdiel v mojom okolí prevažujú fiataci.(aspon v minulosti)
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 28.02.06  21:33

    « pro msksm, nebo jak ten tvůj nick je

    Hele zkusím to ještě po dobrém, protože vidím, že o autech nevíš vůbec nic. Punto a Corsa se nevyráběly spolu,ale byly projektovány spolu, jsou to dvojčata (samozřejmě finální podoba už závisí na té které automobilce). To slovo byl překlep... Za to se omlouvám. Vůbec sem nechápal co tím myslíš, ty sis to vztáhl na Punto I. generace, které s Corsou nemělo zaplať Pán Bůh nic společného. Proto sem ti nerozuměl. Podobná dvojčata jsou třeba i Sediči a SX 4,ale tady má naopak větší podíl Suzuki. Například u připravované F 500 a Fordu Ka, to bude zase Fiat, na jehož bedrech bude stát větší porce vývoje.
    Ale toto dělají i jiní... Viz Ford Galaxy, Seat Alhambra a VV Sharan atd... atd.. Ještě mě napadá ISuzu Trooper a Opel Frontera... A tak yb se dalo pokračovat....
    Aby bylo jasno. Fiat s Opelem nemá nic společného, kromě podvozkové platformy ze Signumu pro Cromu, motor v Cromě 2,2 MPi a dále motor 1,6 16 V ve Stilu. Opel za drahé peníze toho převzal mnohem víc. Na koncepci a vývoji Punta (corsy) se podíleli převážně inženýři od Fiatu, dále dostali od Power train přístup k technologii JTD. To bylo na vysvětlenou.
    Nic proti tobě osobně nemám, jen si tady plácal prostě strašný hovadiny, který mě dokážou opravdu rozlobit. Aby ti bylo jasné... Slovo koroze nepsojuj se slovem FIAT!!!, jinak zde budeš opravdu za blbce.
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 28.02.06  20:49

    « mmsmms

    Speciálně pro Tebe, kus recenze na Punto II, pokud by Tě to zajímalo celé, je k dispozici na TIPCARS.COM.
    OJETINY: Fiat Punto II - Na něm již servis nevydělá
    Pokud některé starší fiaty byly postrachem automechaniků kvůli složitým a obtížně odstranitelným závadám, tak punto druhé generace děsí autoservisy úplně něčím jiným. Kdyby byla všechna auta tak bezproblémová, tak by servisní stání zela prázdnotou.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 28.02.06  20:06

    « Re:

    Civic poslední generace je velice hezké auto. Ale co se týče technické vyspělosti, je na tom předchozí generace daleko lépe. Kvůli větší "praktičnosti" už není tím sportovně založeným autem, ale jen kvalitním autem své třídy.
    Mozes vysvetlit, co si predstavujes pod technickou (ne)vyspelostou Civicu? Starsi model bol praveze omnoho praktickejsi ako sucasny. Vnutorny priestor, neexistencia stredoveho tunelu atd. Terajsi je na druhej strane ladeny sportovo a to nielen designom. Na tom nic nezmeni ani jednoducha zadna naprava. Sportove vlastnosti potvrdzuju testy aj prvi majitelia. Motory 1.8 aj 2.2 diesel patria k sucasnej spicke.
    Porovnanie podobnych motorov u Civicu a Stila:
    Fiat benzin 1.8:
    98kW, 162 Nm
    Vmax: 200 km/h
    0-100 km/h : 10,3 s
    spotreba: 8,1
    emisie CO2: 194 g/km
    Honda 1,8 benzin:
    103 kW, 174 Nm
    Vmax: 205 km/h
    0-100 km/h : 8,9 s
    spotreba: 6,4
    emisie CO2: 152 g/km
    Fiat diesel 1,9 Multijet 16V:
    110kW, 305 Nm
    Vmax: 207 km/h
    0-100 km/h : 8,9 s
    spotreba: 5,8
    emisie CO2: 154 g/km
    Honda diesel 2.2 i-CTDi:
    103 kW, 340 Nm
    Vmax: 205 km/h
    0-100 km/h : 8,6 s
    spotreba: 5,1
    emisie CO2: 135 g/km
  • 00 Reagovat !

    foto mezek

    mezek 28.02.06  19:24

    « Bez nadpisu

    Jsem majitel FIATU. Punto II r.v. 12/2002.
    Rez - bydlím v místě /na horách/, kde se silnice v zimě pouze pluhuje /když to stihnou/ a v nouzi posypou drtí. Po třech zimách mám lak notně "označkovaný". Nikde ani náznak koroze... Předchozí auto /Felicie r.v. 2000 -tuším/ měl po první zimě hnědé "ďubky" na bílém laku....
    Civic poslední generace je velice hezké auto. Ale co se týče technické vyspělosti, je na tom předchozí generace daleko lépe. Kvůli větší "praktičnosti" už není tím sportovně založeným autem, ale jen kvalitním autem své třídy.
    Pověst Fiatu u nás je jasná - po revoluci se nedočkavci nahrnuli do Německa a koupili tam ojetinu, na jakou měli peníze. Notně zhuntované UNA a TIPA. A po dvou, třech letech provozu zjistili, co koupili, jenže neuznali svoji chybu /*...nu/, že koupili vrak, ale raději se toho zbavili se slovy FIAT *. Když ale srovnám, co se u nás prodávalo v době, kdy šla ta UNA a TIPA do prodeje.......
    Tabulky spolehlivosti.... TUV považuje za závažnou závadu zrezivělý výfuk, poruchy osvětlení a elektroinstalace /že může jít o vadný kontakt je nezajímá, jeho oprava je nenáročná a rychlá/ a podobné "kraviny", ale jestli je auto pořád v servisu pro nefunkční brzdy, mizerným motorem, zlobící převodovkou už nezaznamenávají. To samé je JDPower - moc subjektivních pocitů. Mimochodem mne "rozesmála" /vlastně rozbrečela/ zmínka v jednom periodiku o koupi Fiatu. Nutno počítat s velkým poklesem ceny kvůli pověsti značky u nás. Že je auto kvalitní nikoho nezajímá. Proto bude koncern VW nahoře a Fiat dole.... A nikoho nezajímá, že se VW "serou" více než Fiaty - hlavně po technické stránce, u Fiatů jde většinou o elektriku. Manager je in v Passatu, že je Croma lepší nezajímá. Atd. atd..... Mimochodem jsem několikrát psal o otcově Yarisu. Ten má pověst nejspolehlivějšího auta a otec na něj nedá dopustit. Lepší je jen Yaris II.... :-) Ale nějak zapomíná na fakt, že je dost častým zákazníkem v servisu. Pravda, dost věcí jde na jeho triko, naposledy se netrefil při couvání. Ale má dost často problémy s elektrikou. Po čtrnácti dnech od koupě auto odstavil a muselo se poslat do Japonska pro novou ŘJ s displayem. A problémy se táhnou dál.
    A ještě k cenám GP. Proč se nikdo nepozastaví nad cenama Clia III? To je přímý konkurent GP. A ceny? Stejné. Přitom v testech byl hodnocen hůře. Nevím, ale porovnávat auta typu GP s korejskou produkcí je trochu..., no "na hlavu". Viz. třeba crashtest Daewoo Aveo. Tedy Chrysleru.... A o tom to je.
    Mimochodem - ve své kategorii je GP nejprodávanějším autem v Evropě. Co o tom více říci...???
  • 00 Reagovat !

    foto mmsmms

    mmsmms 28.02.06  18:26

    « Bez nadpisu

    Omlouvám se všem Fiaťákům kromě wolffa, nechtěl jsem tady jen hanit tuto značku. Štvou mě jen lidi, co mají jedno auto a tahle značka je podle nich ta nej a budou to všem vnucovat a naopak plivat špínu na ostatní značky, které asi viděli jen z rychlíku. Byla to všechno spíše moje reakce na konkrétní příspěvky, než jak to vyznělo nakonec.
    Protože pořád ještě vybírám, už jsem měl možnost zkoušet různé značky těch menších a světe div se, né jen v autosalóně nebo svezení s nablýskanou předváděčkou. Nelituju si toto auto půjčit, je-li možnost a porovnat v reálném provozu a když to jde i tyhle menší auta i lehce provozována s nějakými těmi několika desítkami tisíc najetými kilometry.
    Až ty konkrétní Punti uvidím, určitě je i nafotím ;-)
    Informace jsem možná motal malinko dohromady, to ale nemění trošku kolísavou pověst této značky, aspoň v mém okolí. Informaci, že Punto a Corsa byly vyráběny společně jsem si přečetl od pana "odborníka" wolffa, takže co by od fundovaného jsem si ji dál neověřoval, asi moje chyba.
    Grande Punto je moc hezké auto, to musím uznat a jinak jsem o něm taky ani nepsal ;-)
    Hodně šťastných kilometrů všem, co s těmi svými milášky občas i jezdíte :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.02.06  17:12

    « Re: Spolehlivost Punta, pro mmsmms

    A jen na okraj - v Motožurnálu říkali (dle webu) toto:
    Konkrétní častější závady tohoto modelu přidává odborník na ojetá auta z Autopointu Jan Kupec:
    - Nepravidelný chod motoru při volnoběžných otáčkách, dá se to opravit přehráním softwaru v řídící jednotce
    - Netěsnost a následné unikání oleje z motoru i převodovky
    - při jízdách po městě se opotřebovává spojka, je to tedy hlavně u těch slabších modelů 1,1
    - trošku nás také můžou vystrašit kontrolky airbagu, když signalizují, že něco není v pořádku. Většinou jsou to problémy v kabelech
    - ještě bych zmínil korozi výfuku, častější u modelů vyrobených od roku 1995 do roku 1997
    - stává se, že občas zazlobí přepínač dálkových světel
    Ve srovnání s tím, jaké závady jsou vyjmenovávány u jiných, obdobně starých modelů, se podle jedná spíš o drobnosti (radši prorezlý výfuk než prasklý rozvoďák...)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  16:10

    « Bez nadpisu

    @ mmsmms
    Také se přidávám se zájmem o foto rezivějícího Punta, havarované auto nebo mechanické oděrky na karoserii a výfuk se vylučují.
    Btw. pokud sháníš skutečně jen informace o autech, tak nechoď na značková fóra. Je jasné, že tam najdeeš maximum pozitivních info. Pokud chceš aspoň trochu regulérní (všimni si, že nepíšu objektivní) info, tak ti nezbývá než si udělat tabulku s položkama, které tě zajímají, přiřadit jim priority a potom vzít "srovnatelná" auta a tabulku vyplnit. Pokud jsi hračička, tak můžeš vytvořit i graf a tam ti jednoznačně vyjde vůz, který odpovídá tvým požadavkům.
    Rozhodně nemá smysl se pouštět do debat v klubových threadech. Obdobné reakce, pokud povedeš dialog tímto způsobem, můžeš očekávat téměř všude. Dovedu uznat výhody jiných aut a myslím, že většina tady také,
    ALE NA FIATY NÁM NEŠAHEJ!
  • 00 Reagovat !

    foto ironlionzion

    ironlionzion 28.02.06  16:01

    « Důkaz místo slibů

    Chtěl bych ty fotky vidět taky. Kdo ví co kolega viděl?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…