Grande Punto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
mezek 17.03.06 18:25
« Bez nadpisu
Abarth: Já s Fabií něco málo najezdil /asi 600 km./. Takže - míň prostornosti než v Puntu II, mnohem horší brzdy, špatně naladěný posilovač /ve vyjetých kolejích na dálnici je těžké udržet ji rovně/, horší sedačky, horší motory - jezdil jsem s 1,4 MPI, děs, s HTP jen několik stovek metrů, s Fiaťáckýma 1,2 se nedá srovnat, u 1,4MPI otřesná převodovka /rychlosti šly řadit velmi ztuha a zpátečka na několik pokusů/, menší kufr, větší spotřeba, poměr výbava/cena horší.
Na druhou stranu má jistější podvozek při normální jízdě a na nekvalitním povrchu, lepší světla /svítí dál/. -
"-- skrytý --" 17.03.06 14:46
« Bez nadpisu
Vidím, že je tady celkem čilá diskuze o SX4 a Sedici, nevím sice proč, Sedici má svůj subtopic u Fiata, ale přesto zde uvedu to, co tam; ceny:
Cena Sedici se pohybuje od 18.970,00 do 23.470,00 Euro, viz. www.fiat.it
...
a příspěvek, který jsem zkopíroval od 1.6dynamic ze stilo.org
Skutočnosť, že SR patrí k prioritným krajinám, kde predaj SX4 začína už v tomto termíne a že predaj SX4 zahajujeme len 10 dní po premiére tohto modelu na autosalóne v Ženeve, svedčí o dôležitosti Slovenského trhu pre značku Suzuki.
V predaji sa objavia obidve verzie, jedna s pohonom predných kolies a zároveň aj verzia s pohonom všetkých štyroch kolies. Základné prevedenie GC je orientované prevšetkým na bezpečnosť nechýba v ňom dvojica airbagov, protiblokovací systém ABS, rozdeľovač brzdnej sily EBV a posilňovač riadenia. Ceny SX4 v SR sú nasledovné:
1.5 GC: 379000 Sk
1.5 GC AC 414000 Sk
1.5 GLX AC 459000 Sk
1.5 GS, AC 494000 Sk
1.6 GS 4WD 554000 Sk
1.6 GS AT 554000 Sk
Jsou to dvojčata, každé má své. Pokud posuzujeme tato auta podle ceny, tak u mě vyhrává SX4 :-( . Doteď jsem ale nenašel ceny v CZK nebo SKK za Sedici a ani asi nebudou, importér údajně neuvažuje o dovozu :-( . Pokud ale bude cena (po přepočtech) za srovnatelnou výbavu a motorizaci u SX4 lepší (a zatím to tak vypadá) než u Sedici, tak půjdu do SX4. V současné době je rozdíl cen okolo 200tis. Kč.
Ad. schodovky: možná jsou to kvalitně udělaná auta, ale rozhodně jsou na svou kategorii jedny z nejdražších v CZ a to se nebavím o kvalitách i cenách servisů a náhradních dílů. Je to smutné, ale v MB si ani neutřou pr..l, kdyby to "koncern" neschválil. Až bude Schkoda jen z desetiny nezávislá jako Fiat, tak bude zase patřit mezi evropské značky. Takhle předvádí akorát prd v cizím kabátě. -
« Re:
Ja na rozdiel od Vas nemam klapky na ociach SX4 ja super auto ale vy by ste si urcite vybrali SEDICI.
fiataci urcite klapky na ociach nemaju.Mylis sa ja by som bral Cromu.Sedici nie je pre mna.
Tak ty si urcite z Bratislavy to je tutovka ja sa na rozdiel od teba nehanbim odkial som a Fiat som mal a nie jeden. mozem ti poslat aj fotky ak neveris celu tu opravu mam zdokumentovanu
No ja som z LC a mozem ti zdokumentovat len 1 poruchu na 3 fiatov co som mal za posl 9 rokov.
SUZUKI dava 100 000 km zaruku FIAT 2 roky tak co je lepsie?
Je to jedno.U oboch automobiliek sevis takmer nepotrebuješ. -
"-- skrytý --" 17.03.06 13:37
« Bez nadpisu
Ahoj BUBU, samozrejme, ze ZARUKA je lepsia u SX4 - s tym, ze ak robis napriklad kuriera, je na povazenu, ci este staci ;-) .
Btw, myslim, ze tu prispievajuci nemaju uz chut hadat sa s tebou. Pokial si presvedceny o svojej pravde, nikto ti ju nemoze zobrat, ale nevkus ci odpor k znacke nemusis ventilovat roznymi invektivami. Ja som bol tiez nuteny teraz na 2 tyzdne presadnut z firemnej felicie do fabie a som presvedceny, ze toto auto si NIKDY nekupim. Nehadzem to vsak do skodovackeho fora. Ty si so svojim autickom spokojny a to by hadam malo byt pre teba ako uzivatela dolezite. Myslim, ze konstruktivnu kritiku by kazdy aj respektoval, ale ty sa len zbytocne rozculujes - a tym aj druhych. Prajem ti, nech ti fabka dlho a uspesne sluzi - tak ako mne kedysi felicia. -
"-- skrytý --" 17.03.06 13:24
« DR.BUBU
Ja sem zatim na oficialni informace o SX4 a sedici u nas nenarazil, ale pochybuju ze tech 100.000km neni omezeno casove...
Pokud bude mit Fiat hodinu prace za 200 a Suzuki za 1000, pokud budu mit Fiata za barakem a Suzuki 100km daleko, atd...
Plati to samozrejme i obracene... Odkud cerpas informace o cenach, vybavach, zarukach?
Ted koukam na web na ty zaruky...
Bylo by korektnejsi ptat se takhle:
SUZUKI dava 100 000 km a 3 roky zaruku FIAT 2 roky bez omezeni km. U Fiatu se necha priplatit az na 5 let a 200.000km, tak co je lepsie? -
« Bez nadpisu
Jo díval jsem se na test punta tady na auto.cz a jsem naštvanej jak málo mu dali bodů. Třeba za kufr jenom 7 kdežto fábia junior, která má kufr ještě o pár litříků menší dostala 8 nebo za brzdy dostala 8 a GP taky 8 tak ať mi nevykládaj, že Fabka má brzdy na úrovni GP to jim nesežeru. Řízení má Fabka údajně taky lepší to zas bylo v nějakym časopise. Já teda nevim proč se ty automobilky jako Fiat, Renault, Peugeot atd. vůbec snažej vymýšlet nějaký novinky když Fabku stejně nikdy nepřekonaj a to radši nechci vidět až vyjede nová fabka tak to budou všechny ostatní auta * >:-[] >:-[] -
« Bez nadpisu
Už jsem se svezl v GP. Jezdí to super a je to velmi příjemný auto mít prachy tak jdu hnet do něj podle mě v této třídě je opravdu nejhezčí a řekl bych, že i nejvíc propracovaný je dotažený opravdu do posledního detajlu. Vnitřek se mi taky moc líbí akorát se mi nelíbí grafika přístrojů, chybí mi tam červený pole v otáčkoměru :-) . Základní motorizace 1.2 není opravdu nic moc tak mě trochu mrzí, že při srovnávacích testech punto díky tomuto motoru proti konkurenci strácí, ale to pro mě neni důležitý ptotože bych do 1.2 nešel. Jel jsem v 1.4 a ta mi připadala docela Ok, kultivovaný chod celkem dobře táhnoucí už od spoda bez výrazného zátahu od vyších otáček. Ideální motorizace pro klidné řidiče, já osobně bych asi volil 1,4 16v nebo 1,3JTD 90k ale ten mi připadá dost drahej oproti slabší variantě 1.3 je tam myslim rozdíl 40tis. což je celkem dost za pár koníků navíc. Jinak podvozek mi připadá nalazenej tak akorát, není ani tvrdý ani měký a dobře odhlučněný. Nejsem znalec ale ve všech časopisech srovnávající GP s jinými auty mu vytýkají nepřesné řazení oproti fábii která je prý etalon co se týče řazení >:D . Podle mě je řazeníapsolutně OK mě vyhovuje a to je hlavní. Jinak jsem se byl dívat ještě na T. Yaris a ten mi proti puntu připadal dost ošklivej hlavně vnitřek se mi vůbec nelíbí a jen díky tvrzení, že je Toyota, která by měla být absolutně spolehlivá bych do něj absolutně nešel. Takže to je vše. -
"-- skrytý --" 17.03.06 12:41
« DR.BUBU
Pri rozhodovani mezi Sedici a SX4 bych se dival na cenu/vybavu, dostupnost servisu, cenu servisu, moznost slevy/vybavy zadarmo pri koupi. A bylo by mi uplne jedno jestli je to Sedici nebo SX4. Vybral bych to, co by pro me bylo vyhodnejsi...
Ty by si vybral SX4, protoze je v tvych ocich Fiat *...
Kdo z nas dvou ma klapky na ocich, necht kazdy posoudi sam... ;-) -
"-- skrytý --" 17.03.06 09:53
« Citat DR.BUBU
Podla mna je jednoducho super skvela vybava priestrannost dobra cena kupil by som ju hned ale nechcu vymenit moju Fabiu.
Napsal DR.BUBU o Suzuki SX4...
Tie predsudky maju realny zaklad. Ja by som si uz FIAT nikdy viac nekupil ani keby donho dali zlate tehly. Mal som Bravo 1.4 12V po 30 000 km odisiel vackovy hriadel oprava stala 45 000 a jednanie Fiatu bol otrasne. FUUUUUUUUUUUj FIAT.
Napsal DR.BUBU o Fiatu...
K tomu snad ani neni co dodat, ze... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: -
"-- skrytý --" 17.03.06 08:51
« Bez nadpisu
A opat su tu pochvalne informacie o Fiate, ale co je zaujimavejsie, tak v spojeni s VW.
"Automobilový trh v Európe rástol vďaka vysokému predaju Volkswagenu a Fiatu."
[odkaz]
"Spomedzi automobiliek sa najviac darilo Fiatu, ktorý vďaka novým modelom a robustnému rastu na domácom trhu zaznamenal o 11,5 % viac nových registrácií ako v rovnakom období vlani"
A neviem, ci ste si vsimli, ale i "dcera" Iveco je na prvej priecke. -
« Bez nadpisu
Mě jen zaráží, že největší problémy s Fiaty popisují ti, kteří:
1. založí zde svůj nick
2. párkrát zde něco napíší
3. pak se odmlčí nejen v této diskusi, ale pak se ani v jiných diskusích na cafe.auto.cz tento nick neobjeví
Je to úmysl, nedbalost, nebo nešťastná náhoda?
Presne toto som si vsimol. Ono to je takto. Sialeny vyhodnar v zivote Fiat-a nemal, trpi komplexami nad svojou modrou fobiou junior na 13' kolesach s bielymi sklami a racing nalepkou na nadrzi, tak si zalozi novy nick a hned prvy prispevok sup do topicu o Grande Punto ... -
« Re: Re:
A este si pozrite diskusiu Fiat Stilo, fanatici kupili hned a potom uz len pisu o zavadach. Aj pri Stile FIAT tvrdil ze to uz bude super auto
Vsak to je super auto.Zatial mám len najazdených 2000 km,ale slape jak svajciarske hodiny.Pozri si aj iné fóra.Vsetkyautá sa serú bez rozdielu či je to Porsche alebo trabant.Aj sa musím priznat.S fiatom sam mal za 9 rokov len 1 problém(tuk tuk).Bola to lambda sonda,v servise vyriešené. -
"-- skrytý --" 16.03.06 16:44
« Re:
Ty dva motory nemůžeš zase až tak porovnávat, 1.2 16V je o generaci dál.
Ještě k těm 8V v GP: hovořil jsem o tomto "problému" s nezaujatým člověkem a ten přišel se zajímavým postřehem. GP má oslovit hlavně ženy a ty zase až tak moc nezajímá výkon motoru. Pro ně je rozhodující, že do krásného a moderního auta (a to GP bezesporu je), které se jim líbí naloží děti, nákup a auto to všechno doveze spolehlivě všude tam, kam potřebují. Pro nás chlapy přijdou později vychytávky 1.4 16V nebo 1.8 16V. Berme to takhle, něco na tom bude >:D Aspoň, že je tam i nyní Mjet.
Kultura chodu motora mi akosi nechuti, Punto 1,2 som vytiahol pri trojke az na 130 a az tam boli pazvuky.
V skratke, tot vsjo.