Grande Punto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 22.03.07 07:51
« Wolf and Dr.Bubu
Pro doktora Bubáka člováka jen tak na okraj. Měl jsem už hodně auta od Fiatů, přes VW po Toyotu, ale Škodovku :-)..........ta my nesmí do domu. Za prvé jsou velmi předražené, když už člověk chce aby vypadala. Tzv. juniory si koupí jen blbec a těch je bohužel v Česku hodně, proto tak stoupá prodejnost Škodovek. Za další, co se týče jizdních vlastností a pohodlí ve Fabii, no Bubáku nezlob se na mě, ale to už můžu jezdit Velorexem, pokud teda u Vás na Slovensku víte co to vůbec je. Kdyby ne, tak si zkus představit tu tvoji Fabii s celtou na střeše a máš to to samý. Za třetí, jen u nás v práci ji mají tři kolegové a všichni už ji něchtějí ani vidět. Jeden má kombíka se základním tříválcem, jezdí za 12 litrů níž se nedostane, druhý má 1.9 SDI, bože klepe se to jak traktor, třetí má stejný jako ty a už se druhým rokem ohlíží po něčem jiným co nebude mít v názvu Škoda. Víš tenkrát Čtvrtníček udělal pěknou reklamu, která platí asi do dnes - Škoda............ škoda je zemřít.
Pro Wolfa: Wolfe nemůžeš házet všechny autorizovaný servisy do jedné kupy. Já teď jezdím u nás v Českých Budějovicích do Autofuture a jsem navísost spokojený. Perfektní přístup, opraveno vždy na počkání, pokud tam musím auto nechat ráno mě odvezou do práce a odpoledne pro mě přijedou. Když jsem si dříve koupil Toyotu Yaris r.1999 jezdil jsem též do autorizovaného servisu, kde stejně jako ty jsem měl i já známé a to včetně hlavního technika. Měl jsem Yarise se sekvenční spojkou Freetronic a jak jsem dopadl. Ačkoliv jsem ji urgoval dva roky, že mi neustále blbne, nakonec jsem 2 měsíce po záruce platil 52.000,- Kč za výměnu tlakového akumulátoru. A to díky právě známému v autorizovaném servisu. A co jsem mohl..........úplný *. Jinak co se týče rozvodů. Před zakoupením GP jsem měl dva roky Fiata Mareu kombi 1.8 i a rozvody mi dělali v neautorizovaném servisu a bylo vše v pohodě, tak nevím kdo ti řekl, že jej nemůže dělat nikdo jiný než autorizovaný servis. Jinak držím dnes pěsti ať ti to dobře dopadne. -
Giorgio 22.03.07 06:01
« Re:
wolff: Kussiorovi v Ostravě - Vítkovicích dělají všecky mechanické věci, díly prý berou ze stejného skladu jako ostravský autorizák, navíc Kussioři se specializují výhradně na italská auta - Fiat, Alfa Romeo, Lancia, onehdy tam dávali dohromady i quatroporte předchozí generace, ale "nefušují" do všeho. -
"-- skrytý --" 21.03.07 23:53
« Bez nadpisu
Dr.Bubu: nemilý otrapo, toto není fórum pohádky východoslovenského strejdy o českoněmeckém nadproduktu automobilové produkce, aneb jak Dr.bubu k tiku v oku přišel. Založ si nějaké svoje téma, Fabia 175 000 km bez poruchy fikce či pravda? A buď tak laskav, drž se toho co jsi jednou ty pako zapomětlivý slíbil na fóru o Grande Puntu a už sem nelez. Dokážeš to? Nebo prokážeš potvrzení diagnózy z pár příspěvků níže? -
"-- skrytý --" 21.03.07 23:52
« Bez nadpisu
Tak hodně štěstí zítra. :)
Známý Ti může zaručit, že dostaneš olej, co si zaplatíš, ale težko bude na autě sám dělat - od toho jsou právě servisy plný mladejch nezkušenejch kluků. Bohužel, ale když na ně dohlédne, bude to lepší než drátem do oka. >:D -
"-- skrytý --" 21.03.07 23:50
« Bez nadpisu
Elektrické stahování oken, reproduktor, reproduktor, kouslá destička plus zvlněný kotouč, vrzající interiér a zejména sedadlo řidiče (kdybych vážil jednou tolik, neřeknu...). To je na 30 tisíc km dost, abych Ti kecy o bezporuchovosti nežral. Ale to máš jedno, stejně to nepochopíš. >:D -
wolff 21.03.07 23:43
« Bez nadpisu
Jo to je jasné... Stejně bych to s tím podělaným motorem musel vydržet nějaký pátek... teď mě to přišlo na nějakých 40 000 (s gumama) a v tom stavu co to je to jen těžko někdo koupí (ani ne za to, co sem do toho dal), takže si to nechám tak jako tak. Takže až příští rok nové - nejdřív. Už sem se díval co stojí octávky a za 460 000 bych už asi sehnal skladovku ve výbavě co bych snesl. Jde o to, že by mi to opravdu měl kdo pohlídat. Nešahaly by na to pracky někoho kdo vylezl z učňáku a o to de (to znamená olej ten nejlepší, pečlivá práce, neopuštění bran servisu dokud není vše O.k. - vím, že by to autos tálo víc v servise než Fiat,a le enstálo by mě to asi ani tolik v penězích a času). Když se podíváš na to, kdo v těch servisech dělá, tak jsou to všechno právě vylezlý ucha. Nic ve zlém. Jinak reklamovat to nebudu. Jdu teď do jiného servisu. A pokud zjistí, že jsou to špatně udělané rozvody, enchám to jima opravit a případně ten druhý servis budu tlačit k proplacení. Ale uvidím.
P.S. S praxí máš pravdu, ale nejsem nejmladší, tak už sem něco pochytil... ;-) -
« Re:
CITAT:Měl jsem Fabku, koupenou novou, a co se na ní stačilo za 30 000 km po..., to by jeden neřekl.
RECI, KECY HLUPOSTI mam druhu fabiu na prvej som mal 150 000km ked som ju predaval v 100% stave bez najmensej chyby na novej mam 25 000 bez akehokolvek problemu a len tak na okraj mam 1.4 16V 80k takze tu HTP si nechaj -
"-- skrytý --" 21.03.07 23:36
« Bez nadpisu
Já vím, že studuješ práva... Ale skutečným právníkem se stáváš až praxí, absolventi umí kulové. Nic ve zlým. ;-)
Já bych hádal variantu 1 - pokud to začlo ihned po dokončení opravy, museli něco zkur*it. Druhá věc je jim to prokázat a přimět je, aby nesli následky. 8-s
Znovu Ti radím, než budeš dělat radikální kroky, vychladni, zrovna Škoda není zázrak spolehlivosti. Měl jsem Fabku, koupenou novou, a co se na ní stačilo za 30 000 km po..., to by jeden neřekl. >:D TO bylo i pro toho zakomplexovanýho šaška s Fabií HTP, co tu prudí. >:D >:D -
"-- skrytý --" 21.03.07 23:31
« Bez nadpisu
Dr.Bubu: a my už se všichni těšili, že jsi zatáhnul roletu ty, ale koukám, * mají tuhý kořínek.....
P.S. slovníček pojmů
debilita z Latiny, nejlehčí stupeň slabomyslnosti; je charakterizovaný postižením vyšších psychických funkcí, například neschopností tvořivého myšlení, pomalou chápavostí -
« Bez nadpisu
TAK PRISIEL NA PSA MRAZ LEN TAK DALEJ FIAT IDES
A este jeden citat z vyhodnotenia testu Fabie na 50 000km v novom auto motor a sport:
Za celu dobu testovania sa nevyskytol ziadny problem
takze kupovat v dnesnej dobe FIAT je chore a predaje v SR utesene klesaju takze cochvila FIAT v SR zatiahne roletu -
wolff 21.03.07 23:18
« Bez nadpisu
Do Motortecu nechci. byl sem mimo Brno, zítra jedu do Slatiny. Dám vědět jak sem dopadl.
Jsou vlastně tři možnosti (pravděpodobné) co si myslím.
1. Varianta (pravděpodobnost 75%) - špatně udělané rozvody. netuším sice jak jde špatně udělat rozvody,a le vzhledem k tomu, že v příručce jak na to jsou přesně předpsané napěťové momenty předpokládám, že na tom, jak jsou naplé hodně záleží. pokud to dělali od oka - je to dost pracné, pak je možné, že to na ten neutrál "hází" a dusí se to.
2. Varinata - špatné čidlo snímání otáček volnoběhu (45%): Nemusí být špatné úplně, jen možná není schopné se již adaptovat na stávající nastavení rozvodů (je-li správné). Pokud to není úplná kravina a tak i tohle je možné. Taky je docela dobře možné, že mi kdysi to čidlo v autě vyměnili, neb ho potřebovali rychle do jiného auta a mě tam dali podělaný střep a už to nevyměnili zpět. Není to moc pravděpodobné,ale stát se to taky mohlo
3. varinata - motor je v háji, deformovaná hlava - prý je to u 1,6 16 v běžné, v moměntě kdy se rozdělají (musela se rozdělat, dkysi sem asi vzla nechtěně špatný benzín na shellce v Lipníku an Shellce) - prý byly zakarbonované ventily - jemně - tak je očistili,a le měly být v naprostém pořádku. Asi jsou pod nějakém stálém napětí a někdy když se sundá hlava tak se deformuje. Pravděpodobnost tohohle problému je tak asi (20%). Tak málo dávám proto, že se tahle závada prý projevuje špatným startováním za tepla (v momentě, kdy je ten kov roztažený), což není můj případ. protože mě auto startuje na první šup celkem bezproblémů a chod motoru za jízdy je příkladný.
Samozřejmě mohou to být i jiné věci - cívka a jiná čidla,ale není to pravděpodobné, řídící jednotka nehlásí chyby.
Podle mě je to celkem banální věc, bohužel si s tím zatím nikdo moc nedokázal poradit. Zítra jdu zkoušet Slatinu a uvidím. Poslední šance. Pokud by to byla závada uvedená pod č. 3, tak už mě u Fiatu opravdu nikdo neuvidí a s trochou nadsázky se dá říct, že jdu hned přes ulic, kdo to tam znáte objednat škodovku. Pokud se naplní Bod 1. a 2. a dají to do kopy spadne mi kámen ze srdce, budu s autíčkem zase 2 roky spokojený a vesele budu čekat na Bravo (protože jinak je auto po 11 letech přísahám jak nové). Zítra se ukáže. To je realita.
P.S. Já sem právník... ;-) P.S. Teď dělám na diplomce,a le nemůžu se na to jak sem nasr. asni soustředit -
"-- skrytý --" 21.03.07 23:02
« Bez nadpisu
plne ta chapem, hlavne ked si bol na svoje auto doteraz pysny
a narazil si na servis ktory to neurobil dobre...
Aj ja som z auta obcas mimo az na psychiatra
Dam Ti priklad
Ako by si vysvetlil ze na novom aute od 1500km taha dolava [pustis volant a prejde na druhu stranu? Urobili geometriu a to bolo asi tak vsetko, vraj v poriadku
Presiel som s tym tisice km a ked mi pri 9000km vymenili riadenie tak auto chodi krasne rovno???
Myslis ze som si do novucickeho auta sadal spokojny
Nesadal :*)
Inac drzim palce -
wolff 21.03.07 22:44
« Bez nadpisu
No tak já servis vlastně prakticky skoro do teď nepotřeboval,a případné malé mušky jsem byl ochotný přejít. Zítra v sedum to vezu na servis a uvidím.
Jinak, máte pravdu jsem hodně rozhozený... A jestli znáte ten pocit, že první den jste naštvaný, druhý den vás to přechází, pak sednete do auta, jste naštvaný znovu, ale víc, třetí den, čtvrtý... A po týdnu jste zralí na psychiatra, tak jsem teď v tom sedmém dni. Místo toho aby to ze mě prchalo, sem naštvanější a naštvanější, čím dál víc. Nechci Vás otravovat, obecně máte radost z auta, já taky vlastně...až teď ten problém mě prostě točí do běla... Omlouvám se. -
"-- skrytý --" 21.03.07 21:55
« Bez nadpisu
wolff nespoznavam Ta, musis mat hlboku depku
kde je to tvoje nadsenie pre znacku ?
Hadam neopustis nasu lod??Kto nas bude hajit?
Setri na nove Bravo, [a nekupuj ho po uvedeni na cesky trh... :roll: ]
Treba dat servisom sancu aby sa cosi naucili. -
"-- skrytý --" 21.03.07 21:37
« Bez nadpisu
Dej tomu pár dní a vychladni, měl jsem 2 koncernové Škody a za 7 let jsem postupně opustil 3 značkové servisy, otázkou u všech nebylo jestli něco pokazí, ale jak brzy. Všude to bude stejné, i když známý je dobrý. Ale nedejbože něco pokazí a bude po známém... :?
Lide ze servisu nemaji zajem radit v diskuzich jak si lidi muzou opravit auto sami. Jejich zajem je abysme prijeli do servisu aby nas mohli poradne natahnout :D