Grande Punto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Bez nadpisu
aspon je sranda niekto uz vie ake bude Europske auto 2007 a ze u Fiata sa nezatvoria dvere vacsiu srandu som este nepocul pozri si statistiky predaja v SR kde je Fiat ledva na 10 mieste vidis dlhodobe skusenosti je to co chyba a prave preto treba este pockat -
« Re: Porovnání
To Tommy11:jak jsi skládal cenu Fabie je mi záhadou,s motorem 1.4 55 kw
v Eleganci stojí 372000 kč,navíc si ji teď můžeš doplnit zdarma doplňky v hodnotě 45 000 kč.Všechno co tam píšeš má již v základu/kromě CD,navíc má klimatizaci!To všechno bez bonusu 45 000 kč na doplňky.Ve verzi kombi stojí o 15 000 víc.
Obdobná verze 5 D Punta Grande 1.4 Dynamic ze klimatizací vyjde zhruba na 379 000kč přičemž chybí např. tempomat,malý kožený paket,palubní počítač a ještě nějaké drobnosti.
Verze 5d Punta Emotion 1.4 které taky chybí výše jmenované doplňky stojí taky 372000 kč.
Je to z oficiálních ceníků Fiatu a Škody. -
"-- skrytý --" 05.04.06 21:00
« Bez nadpisu
Tak a teď sem na to přišel, DR.BUBU je dealer Škodovek, přes ulici je však dealer Fiatu a u bubáka si pavouci udělali na vstupních dveřích pavučinu, zatímco naproti se dvetře ani nestíhaj dovřít :-! a může za to GP, takže bubák dělá bububu... >:D -
"-- skrytý --" 05.04.06 20:55
« Bez nadpisu
To BUBU:
Aha, tusim som zatal do ziveho. Akutna VWGroupofilia. No nechcem ta strasit, ale od roku 2007 je tu nova Fabia. Ked si porovnas ceny ojazdenej starej a novej Oktavky (pri porovnani rovnakeho rocnika a motora), su tam brutalne priepastne rozdiely. U Fabie to pravdepodobne bude podobne.
Na druhu stratu, ja by som to s tou stratou u Fiatu Grande Punto az tak cierne nevidel. Staci si pozriet vyvoj cien Stila. Ono vizitka Europske auto roka 2007 tiez spravi svoje >:D :-! . (Moj personalny tip)
Co sa tyka spolahlivosti, no sam mam urcite obavy, sledujem vsak fora v nemecku a nic uchopitelne proti GPcku som tam nenasiel. Ale bola tam plejada nadsenych majitelov. Podobne aj na nejakom anglickom fore, na francuzkom fore sa strhol fetis s fotkami GPcka. Samozrejme dlhodobe skusenosti nikto nema. A fabia ma tiez svoje muchy a poznam pripad az famozne zleho kusu (bol dlhsie na reklamackach a v oprave ako na ceste, kedze auto bolo pouzivane na firemne ucely, sposobilo to obrovske problemy).
Tak ak sa ti zda ta suma na trojdverove auto vela, mozem ti povedat ze vyrobca LudovychWozidiel predava 3dv. verziu Golfa za 1 300 000 Sk. A dokonca jeden clen VW Group predava dvojdverove auto za 50 000 000 Sk. A neda sa tam zaparkovat ani kocik a ani na Slovenskych cestach sa na nom jazdit neda. Napriek tomu maju vsetky vypredane, planuju rozsirit vyrobu. Si to predstav - za to mas 150 Fabii.
Dovol este otazku DR.BUBU, preco mas potrebu realizovat sa stale len na 2 forach Grande Punta? Tvoje "argumenty" totiz podla mna neprinasaju nic ludom ktory sa zaujimaju o Fiat Grande Punto, zvazuju jeho kupu, prip. ho maju a hladaju radu. Mozno by si mohol pomoct tvojimi skusenostami s Fabiou zaujemcom a majitelom. -
"-- skrytý --" 05.04.06 20:49
« Porovnání
Tak dneska sem celý odpoledne seděl u netu a porovnával sem GP s konkurencí. Takže
-Fábia 375000,-
-Corsa 373000,-
-Polo 360000,-
-GP 341000,-
-Clio 332000,- (sleva 50000)
Gp verze 1,4/77k verze dynamic + Boční ochrané lišty, metalíza, rádio s mp3, třetí opěrka hlavy.
Clio verze Dynamique1,2/16V/75k + rádio s mp3 + zadní sedadlo 1/3-2/3, metalíza.
Polo verze 1,4/75k comfortline + ABS a 5 dveře zdarma rádio s mp3, boční airbagy a palubní počítač
Corsa verze 1,2/16V/80k essentia + rádio s mp3, airbagy boční a přední, boční ochranné lišty, centr. zam. s dálkovým ovl., zadní sedadlo 60/40, přední okna vb elektrice, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, ovl rádia na volantu, mlhovky
Fábia 1,4/16V/55kw spirit + rádio s Cd, metalíza, boční airbagy, ABS+MSR+ASR+dual rate, dálkové ovládání centr. zam.
Podotýkám, auta sem si stavěl ,,na sebe´´ a nedají se úplně 100% srovnat, poněvadž každá automobilka nabízí trochu jiné detaily ve výbavách :!: to vysvětlení pro jednoho doktora >:D -
« Bez nadpisu
To DR. BUBU
Musím na tebe zase reagovat. Po těch tvejch kecech co tady píšeš se vůbec divim, že to moje Bravo je vůbec schopný vyjet z garáže nebo, že mi nezrezlo pod * div se nebo ne, ale ani jedno z toho se zatim nestalo a to už má nalítáno přes 100 000 tis je absolutně bez problémový a navíc se jedná o krásný a živý auto jestli chceš tak ti pošlu fotku, ale ty bys mi stejně odepsal, že je to hnus takže to asi nemá cenu se namáhat a o něčem tě přesvědčovat. A s těma prodejema jsi to trošku přehnal protože kvalitní Bravy se zatraceně špatně sháněj, když se podíváš do AAA tak jich tam třeba pár maj ale většinou to jsou nějaký základní 1.4 o ničem. Když chceš nějakou lepší tak musíš valit annonce atd nebo třeba v Brně v Eurocaru jsem viděl pár pěknejch kousků z dovozu. jinak pokud bys vlastnil pěknou Bravu tak ti za ní utrhnou ruce kdybys jí prodával stačí si jen podat inzerát. Což o Fabce se to říct nedá protože jich jsou plný bazary a není problém jakoukoliv sehnat. -
« Re: Re:
Dr BUBU-ty mas svoj nazor na fiat,ze je *.Ale darmo sa snazis nam tu vtlacit do hlavy svoj nazor.My mame uplne iny nazor.A ja ked kupujem Fiata viem ze kupujem spolahlive auto s krasnym dizajnom.Mam uz 3 fiata a nemal som ziadny problem (Sa opakujem ako pokazene CD) a bude aj 4 fiat aj 5 ......A pozri si su tu diskusie aj na ine auta.Skoro vsetky sa seru bez vinimky aj na tu tvoju zboznovanu fabiu -
« Re:
za trojdverove auto dat 473 OOO sa mi zda tak ci tak vela stratu pri predaji budes mat pri Fiate obrovsku to mi ver a nikto ti ho ani nebude chciet kupit ja som uz predaval Fiat.Fabiu predam bez problemov hoci aj dnes. este k tej opozeranosti mal som Fiat Bravo v Kosiciach v tom case bolo mozno este 7 tychto aut ale skor ako na ulici si ich stretol v servise takze opakujem radsej opozerane auto ale na ktore sa mozem spolahnut -
"-- skrytý --" 05.04.06 17:57
« Bez nadpisu
To Tommy11: Tu spomenutu zlavu poskytuje importer, to znamena ze dilerska zlava v tom neni zapocitana. Mne pri kupe poskytol diler este zlavu zhruba 3%. Celkovo som teda usetril 30 000 Sk. Takze za 1.4 16V Sport to bude (Spolu s MP3 CD a priplatkovou pastelovou) 473 000 Sk. Inac nechcem sirit polasne spravy, ale pytal som sa na predvadzacke na klimu ako akciovu vybavu k Dynamic-u a a vravel ze v prvom kvartale urcite nie, ale ze na Q2 sa nieco planuje...
To DRBO.BO, pardon nejako mi to uslo, DR. BUBU: Ja viem ze Skoda Fabia je najlepsie auto na planete Zem, ktore kedy bolo a bude vyrobene, ale ked som si vypocital podobnu vybavu u Fabie (pricom v nej ale chybaju fundamentalne veci ako automaticka klimatizacia, 6 st. prevodovka, CD MP3 prehravac) tak mi vyslo toto:
Model: Fabia Elegance
Motor: 1.4 16V / 74kW 484990,- Sk
Farba: Červená Flamenco metalíza 10000,- Sk
Interiér: Fose Ivory 0,- Sk
Príslušenstvo:
zliatinové disky 16" POLI 4ks 14150,- Sk
Rádio: SYMPHONY s CD 17650,- Sk
Výškovo nastaviteľné predné sedadlá 2250,- Sk
ESP pre motory s výkonom nad 74 kW 21350,- Sk
SPOLU: 550390,- Sk
Na objednavky sa ziadna zlava nevztahuje a nemam ani staru, ktoru by som zalozil, a ani o lizanku nemam zaujem.
Takze nie som taky bohaty, aby som si mohol dovolit Skodu a rozhodol som sa pre Fiat.
Instrukcie na chapanie textu pre DR.BUBU: To o dokonalosti som myslel nechutne sarkasticky, samozrejme. Je to fajn auto, ale na novych hracov v triede nema v tych najklucovejsich parametroch a podotykam ze meratelnych.
Co je ale horsie, ide o vybehovy model a v nasich koncinach extremne rozsireny, ktoreho kupa prinesie majitelovi velke financne straty pri predaji. Dalej, jedna sa o najkradnutejsie auto v SR. Neviem ako v CR, tam tipujem skor O..
Navyse su tu aj emotivne aspekty. Design, vsednost, opozeranost, pocit ze som vysolil za auto 550 kilo, pricom v zapche okolo mna stoji desat Fabii, ktore stali 260 k a vyzeraju rovnako, pricom polovica je firemnych vozov)
Pre toto vsetko je Skoda Fabia na kupu dnes podla mna uplne najhorsia volba v triede malych automobilov. Dodavam vsak, ze je to celkom dobre auto a aj motor 1.2 HTP ma svoje kvality. Na 120 to zrychli prijatelne svizne a 140 to na dialnici zvladne aj dlhodobejsie. Ma ale strasne skaredy zvuk a hluk, Daewoo Tico s 3valcami znelo lepsie. -
« Další lži Dr.BUBU - Golf a GP
Takže:
1. Golf Trend 1.4 nestojí 494 000 Sk, ale 499 900 Sk
2. Po dovybavení o prvky, které má GP (plnohodnotná rezerva 1G2 a palubní počítač 9Q1) stojí 508 000 Sk
3. Dovybavený GP Active o prvky z Golfu Trend stojí 408 800 Sk
4. Jen idiot by dával za GP Active 408 800 Sk , protože za 400 100 Sk je GP Dynamic, která má při nižší ceně navíc mj. autorádio s CD a ovládáním na volantu (u Golfa je nejblíž asi RCA za 19 600 Sk) a mlhovky (u Golfa 8WD za 6 700 Sk). Oba modely jsou spočítány se shodnou výbavou, nejedná se o základní ceny.
Případné slevy nejsou započítány.
Takže jste dokázal, že Golf je zhruba o 100 000 Sk dražší a že se vám nedá věřit ani pozdravení.
Nehledě na to, že srovnávat ta dvě auta je poněkud mimo mísu - ale to jste si jistě přečetl od jiných. -
« Re:
No s bohom.A čo si tým chcel povedat......nejak mi unika zmysel.....A neviem kto by porovnaval Golf a GP.A auta napriec triedami by sa nemali porvnavat.to kludne mozem porovnat Octaviu s Audi A 8....nema to zmysel.....Vidim ze sa tu vsetkym snazis dokazat ze Gp je *,ale predajne cisla hovoria nieco uplne ine.... -
"-- skrytý --" 05.04.06 14:25
« Re:
Bože ty si deme**nt. Proč srovnáváš nesrovnatelný. Hele Tak třeba BMW1 1,6 je za 615 000,- GP 1,9jtd je za 472 000,- rozdíl asi 150 000,-kč. BMW má taky lepší výbavu a je to BMW, takže...A otřídu až dvě výš. Takže si asi koupíme všichni BMW ne???????? Dem do toho :D