Grande Punto

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • 00 Reagovat !

    foto

    08.04.06  19:36

    « Bez nadpisu

    Hmm je to zajimave ale nechapu jak mohou tedy uvadet ze po dalnici zere 4 litry? Prave se rozhoduji jaky Grande Punto 5D si koupim. Ted uz premyslim jaky motor . Jsem spise zastancem dieselu a libil by se mi 1.3 multijet 90k ale 40 litru je moc. Spise uvazuji jestli 1.3 multijet 75k nebo 1.4 16V vybava dynamic nebo ala emotion ( litaky plus autom. klima ) :shock: :roll:
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 08.04.06  19:09

    « Bez nadpisu

    Marku nic ve zlým, ale je vidět, že se v autech vůbec nevyznáš. Potože kdyby ano, tak by si věděl, že někdy od roku 1989 má Fiat lepší antikorozní ochranu než VW. A tohle říkám s plným vědomím a zkušenostmi v jakém stavu bývají auta cca po 8 letech. Brava standardně (pokud není nabouraná a nebo někde odřená) nerezaví, s korozí prostě problémy nejsou. Ani u Tipa nedělá koroze zásadnější problém, u Golfů II koroze problém je. Pokud mi nevěříš, tak ti mohu v týdnu nějaké fotky poslat (upozorňuji, že žádné nemám vyfocené,a le sem si jistý, že kdybych se prošel po městě, tak nějakého uhnilého najdu a to uhnilého tak, že yb bylo patrné, e to enní z bouračky). Ono by teda stačilo, kdyby si si jen tak ve městě všímal. Golf III z roku 1995 je již standardně rezavý. Fiat z tohoto roku určitě normálně rezavý neuvidíš. Kdyby si něco o autech věděl, tak by si věděl, že třeba zrovna ten VW má velké problémy s korozí, například i u starší generace Octavie a Passatu, kde například voda zatíkala za zadní lampy a tam pak narušovala nekritá místa (podobně jako u Felicie a Fabie)... Ale to je jedno, ty máš svou pravdu a pravdu všech těch tvých mechošů, viď?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.04.06  19:08

    « Re: Re:

    Tady se clovek fakt pobavi :)
    1999 x 2005. Vite co je to za cisla?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.04.06  18:24

    « Re:

    že stejně udržovaný Tipo je po patnácti letech v provozu ve stejným stavu jako Golf,
    Ak oba auta maju dobrych majitelov co sa o nich staraju tak v tom nevidim problemmmm..
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.04.06  18:05

    « Bez nadpisu

    Octan
    pravdu máš v jednom, diskuze o tom, že stejně udržovaný Tipo je po patnácti letech v provozu ve stejným stavu jako Golf, vážně nemá cenu. Proto tady taky těch Fiatů Tipo jezdí po ulicích stejně jako Golfů. Zeptej se nějakýho klempíře, jak vypadá po nějakých deseti letech provozu "plně pozinkovaný" Tipo a jak Golf. Tečka.
    Mimochodem jezdím Xantií a všechny popsaný auta mi můžou být ukradený, ale srovnávat punto s Golfem, no tohle, úplně se mi chvěje počítač smíchy. Ale jinak nemám rád lidi nemastný neslaný. Máš svoji vášnivě oblíbenou značku a to je fajn. Já Ti nic vnucovat nebudu. Jen doufám, že se někdo třetí nebude na základě Tvýho nekritickýho nadšení pro punto rozhodovat o koupi auta.
    Hezký zbytek víkendu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.04.06  17:53

    « Re:

    Jenom pro srovnání:
    Golf V 3 dv. 1.4 55 kW Trendline s o 61000 zvýhodněným packem vyjde na 454 900 Kč
    GP 3 dv. 1.4 57 kW Emotion s výbavou doplněnou na úroveň Golfa 365 900 Kč
    cenový rozdíl 89 000 i při zvýhodnění Golfa o 61 000 Kč a GP v plný ceně. Docela dost rozdíl.....
    Rada pro šťouraly: pokud chcete srovnávat více vybavený auta, vždycky je lepší vzít za základ vyšší výbavu, ve výsledku totiž vyjde mnohem levněji, ale to už by nebylo tolik tendenční že ano....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.04.06  17:35

    « Bez nadpisu

    smazáno. odeslalo se to 3x
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.04.06  17:34

    « Bez nadpisu

    Marek Marek: Odpovím ti asi tak, základem je, jak se majitel o auto stará. Pokud porovnáš dvě stejně starý a udržovaný auta, dejme tomu Tipo a Golf tušim III, tak není žádnej zásadní rozdíl. Technici se asi setkali s dovezenejma Fiatama, po bouračkách a špatnecj správkách, ale tohle se taky už x krát řešilo a nemá to znova cenu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.04.06  16:46

    « Punto vs. Golf

    Tak vidim, ze moja nevinna poznamka strhla zaujimavu odozvu, ktora si zije svojim vlastnym zivotom ;-)
    To DR.BUBU a ostatni: Ja som predsa nehovoril, ze GP je lepsie ako Golf alebo nieco podobne, pozrite sa znova! Tvrdil som, ze GP je velkostou plne porovnatelne s autami nizsej strednej triedy minulej generacie, teda napriklad Golfom IV. O Golfe V som nic nehovoril, akurat som nahodou nasiel test, kde je zmerany vnutorny priestor Golfu V a Focusu, tak som to sem hodil, aby bolo porovnanie aj so sucasnou generaciou tejto triedy. Cisla som zhodnotil tak, ze GP sa, co sa tyka vnutorneho priestoru, nema za co hanbit ani v porovnani so sucasnym Golfom a Focusom. Tot vsjo. V novom Golfe som zatial naozaj nesedel, tak ho nehodnotim.
    Na druhej strane, ze sa to vobec neda porovnat, to neberiem, porovnavat mozme predsa vsetko so vsetkym. A porovnavat podstatne drahsi priemer nizsej strednej triedy s lacnejsim autom, ktore prerasta triedu malych aut mi dava velmi dobry zmysel. Preco by mal niekto platit viac, ked lacnejsie auto moze poskytnut podobnu hodnotu? Pri vybere svojho noveho auta som koniec-koncov riesil velmi podobnu dilemu. Takze ti ktori obe auta poznaju by mohli napriklad zhodnotit v com je Golf lepsi a v com navrch nema, miesto mlatenia prazdnej slamy.
    Ten cenovy rozdiel 60000 je mi nejaky podozrivy. Ved len nedavno som cennik Golfu podrobne studoval. Ak hovoris o cenach v Sk tak zakladna verzia stoji v akcnej cene 499.900Sk, aspon podla oficialneho cenniku:
    [odkaz]
    Je to trojdverak s 1.4 75k, ktory ma zrychlenie asi ako GP s 1.2, ale maximalku ako 1.4 8V. Vybava je o nieco lepsia ako GP v Active, ale slabsia ako Dynamic:
    [odkaz]
    Takze rozdiel je asi 100.000Sk plus o liter vyssia spotreba je asi 40.000Sk na 100.000km (pri dnesnych cenach benzinu). Za cenu stale nizsiu ako zakladny Golf je GP 1.4 16V Sport takmer v plnej palbe, takze ceny su naozaj niekde inde.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.04.06  16:33

    « Bez nadpisu

    Tahle diskuze nemá smysl. To je ze stejného těsta, jako na tomto foru kdysi kdosi s vážnou tváří tvrdil, že Logan není o nic horší než O1, protože má větší rozvor, podobný kufr a víc místa vzadu. Osobně tvrdím, že jak Logan, tak GP jsou skvělými počiny mateřských automobilek v daném segmentu, ale jejich obdivovatelům by se z nich neměla tolik točit hlava.
    A ze stejného těsta, jako nedávná vášnivá diskuze o tom, že pokud HTP 12V je o několik sekund při zrychlení na pětku pružnější, tak to nic neznamená, protože majitel Punta 1.2 to dožene podřazením, aniž by kdo vzal v úvahu, že o to přece při měření pružnosti motoru nejde a že i u té fabky se dá při předjíždění podřadit.
    A jeden rozdíl mezi Golfem a GP naznačím. Kupte si je, deset let je v rodině používejte a potom porovnejte jejich stav. GP je novinka, ale dosud to tak vždy při srovnání Golfu a jemu odpovídajícího modelu Fiatu bylo. A nechci psát, že Ti to potvrdí každý technik, protože je všechny neznám, ale ti z nich, se kterýma se radím, by mi do jednoho doporučili golfa, a to na základě mnohaletých zkušeností.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.04.06  16:15

    « Bez nadpisu

    To MatrixCz: No tych 7L som udaval ja osobne, Previezol som sa po dialnici do Porta a spat do Leirie( POR). Auto malo najazdene 9500km, cize motor uz +/-zajazdeny. Obute 195/55 R16. Ten motor je tichy(aj za studena), kultivovany, vyborne taha uz od nizkych otacok. Ale urcite necakaj spotrebu koncernovych dieslov. TDi je v tomto neprekonatelne.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 08.04.06  15:08

    « Bez nadpisu

    No je to nesmysl. Ale stejně by mě zajímalo, v čem si kdo myslí, že je golf lepší než Punto... Asi tuším správnou odpověď... Dílenské zpracování >:D a náprava multilink (která teda zovna moc povedená není a je spousta aut, která s klasickou zadní náprvou drží stopu mnohem líp a životnost té nápravy je taky většinou vyšší) >:D
    Jinak souhalsím s názorem, že Golf je opravdu typický průměr třídy. Nevíš co potřebuješ, kup Golfa nespleteš se. Pro lidi co autům rozumí to není dobrá volba...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.04.06  14:52

    « Bez nadpisu

    Ne. Tady de o to, že Golf není lepší....
    je abolutní nonsens ty auta srovnávat....
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.04.06  13:53

    « Bez nadpisu

    GP je lepší než Golf? A neztrácíte trochu soudnost, pánové?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.04.06  13:46

    « Bez nadpisu

    Golf je průměr třídy, to znamená, že v ničem nevyniká, ani v ničem vyloženě nepropadá. Má studenej a neosobní design.
    Oproti Grande Puntu to je jako lepší v čem, odborníku DR.BUBU?? Golf má větší kufr, ale aby taky ne je to o třídu větší auto, ale jinak rozhodně lepší není, na to zapomeň. Je-li o 60 000 dražší tak je sakra drahej ono 60 000 Kč e docela dost, ale tady není debata o Golfu, chápeš to vlastně???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.04.06  12:55

    « Re: Re: Re: Re: Fabia vs. GP

    nepovedal by som ze lepsie,ale je o daco vacsie aspon kufrom....inac pred rokom som pokukoval po golfe....ale odradili ma ludia u koncesionara VW a motor v zaklade.....a pravdaze cena.....inak je to dobre auto
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.04.06  12:47

    « Re: Re: Re: Fabia vs. GP

    Golf je podla mna ovela lepsie auto ako GP isiel som v obidvoch a teraz je v zaklade len o 60 000 drahsi ako GP zdoraznujem je to moj nazor a tu je zas zaujimave ze ked sa spomenie ine auto ako talianske tak tiez to niektori beru osobne.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.04.06  08:40

    « 1.3 multijet 75 k

    Nazdar potrebuji poradit s dieselem 1.3 multijet cetll jsem ze na dalnici pri rychlostech kolem 140 si vezme kolem 7 litru? myslim si, ze je to blbost ale kdo ho ma dejte please vedet 8)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.04.06  23:44

    « Bez nadpisu

    To paulz: Aha a co sa tyka toho Stila: skusal som si ho hned po GP a priestor pre cestujucich je prakticky rovnaky, teda az na ten nestastne siroky stredovy panel v GP, ktory zasahuje spolujazdcovi na miesto pre koleno. 5D ma o dost vacsi kufor, to je pravda a pre Stilo hovori aj vyborny motor uz v zaklade. Na druhej strane, vahu neporovnatelne lepsieho dizajnu, najma v pripade 5D, by som nepodcenoval.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.04.06  23:29

    « Re: Re: Fabia vs. GP

    To DR.BUBU: Cim to je, ze akonahle spomeniem na tychto forach nemecke auto v porovnani s nejakym inym, objavia sa ludia ktori bez argumentov tvrdia, ze to porovnavat vobec nejde a vyzeraju ze sa ich to osobne dotyka?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…