Grande Punto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 24.04.06 12:57
« Re:
Ked porovnavat OII, tak skor s niecim ako Avensis, Vectra, Mondeo, Passat (v nasich koncinach tiez manazersky voz).
Je to naozaj OT, ale toto mi neda. V ziadnom pripade!!! Ked OII, tak Opel Astra Caravan, Ford Focus sedan a kombi, VW Jetta. Ked Toyota, tak Corolla Verso, aj ked to je skor minivan. Ludia, ste pekne zblbnuti reklamou Skody! :roll: -
"-- skrytý --" 24.04.06 12:41
« Bez nadpisu
Opat upozornenie, toto je forum Grande Punto, ale neda mi nereagovat.
To Lubos1:
Tie priklady strednej triedy si vybral nestastne. BMW 3 a Lexus IS su predsa auta so zadnym nahonom tie uz principialne nie su (na zadnych sedadlach) prilis priestranne. Navyse vsetky tieto vymenovane auta patria do podtriedy strednej triedy, na ktory maju anglani vystizny termin - compact executive cars. Tieto auta nie su priamo koncipovane ako rodinne vozy (OII sa na rodinu orientuje jednoznacne), ale skor sa zameriavaju na triedu strednych manazerov uspesnych podnikov, ktori dbaju o imidž (patri sem aj Audi, Alfa, a s prizmurenim oka aj Honda) a vozia v tom seba. Ked porovnavat OII, tak skor s niecim ako Avensis, Vectra, Mondeo, Passat (v nasich koncinach tiez manazersky voz).
Inac ten priestor porovnatelny s Accordom, to sa mi teda vobec nezda..
To DR.BUBU:
No priznam sa ze nepoznam automobilku, ktora by viac otravovala reklamou ako Skoda. A ak niekto niekde uvedie tlacovu spravu o predajnosti aut, to skutocne nepovazujem za reklamu. Najma ak v tej istej sprave su uvedene aj uspechy inych znaciek:
[odkaz] -
"-- skrytý --" 24.04.06 12:39
« Octavia
Octaviu je zaradit uplne jednoduche a neviem kde vidite problem. Vsetkymi parametrami, t.j. vonkajsimi a vnutornymi rozmermi, cenou, kvalitou, technikou aj vsetkym ostatnym patri jasne a jednoznacne do nizsej strednej triedy. Je pravda, ze v tejto kategorii dnes kraluju hatchbacky a Skoda hatchback nevyraba, ale sedanov a kombi je tiez dost. Jej konkurentmi su napr. VW Jetta, Renault Megane (sedan a kombi), Ford Focus (sedan a kombi), Seat Toledo alebo z japoncov Honda Civic sedan. Octavia teda nie je nijako specificka, ako by si niektori ludia radi mysleli a uz vobec nema nic spolocne s autami strednej ci dokonca vyssej strednej triedy. -
« Re:
CITÁT:
Ad Octavie.
I kdyby si mě zabil, tak to auto nedokážu zařadit. Délkou, stření třída, vnitřním prostorem odpovídá poslední generaci malých aut, kufrem skoro limuzína , komfortem nižší střední, kvalita nižší střední, výbava nižší střední. Cena střední třída. Takže asi by to byl ten kompromis, takže nižší střední (a její střed). Je to ani ryba ani rak...
ako si prisiel na tu kvalitu? nizsia stredna? ako si to zmeral? ja zas neviem nikde zaradit Cromu je brutalne draha a podla mna ma aj strasne cudny dizajn -
Lubos.1 24.04.06 11:45
« Bez nadpisu
Ad Octavie.
I kdyby si mě zabil, tak to auto nedokážu zařadit. Délkou, stření třída, vnitřním prostorem odpovídá poslední generaci malých aut, kufrem skoro limuzína Twisted Evil, komfortem nižší střední, kvalita nižší střední, výbava nižší střední. Cena střední třída. Takže asi by to byl ten kompromis, takže nižší střední (a její střed). Je to ani ryba ani rak...
Ty si vobec v tej Octavii sedel? Ak by som hodnotil vnutorny priestor OII (nemyslel som predoslu verziu), tak sa vyrovna tym 'mensim' vozom strednej triedy napriek kratkemu razvoru (napr. BMW 3, Honda Accord, Lexus IS atd.)
A co sa tyka vybavy, tak do nej vopchas prakticky vsetko co chces. Ostatne to das aj do vacsiny europskych vozov nizsej strednej aj strednej. Napriec triedami uz take rozdiely vo vybave ako niekedy neexistuju. -
wolff 24.04.06 11:36
« Bez nadpisu
Ach bože můj.
Tak ještě jednou. Měl sem za to, že jsi inteligentní,a le i inteligentní lidi ne vždy všechno pochopí.
Tak ad Croma
Nemusí se všem líbit, není na světě ten, co by se zavděčil lidem všem. Nicméně, obecně řečeno je to moc pěkné auto. Ke slevám u nás a na Slovensku a třeba i jinde. U nás se Fiat musí prosadit v tomto segmentu, u nás lidé mají zdeformované myšlení. Prosím to je jejich věc. Ale podporou prodeje jednoho modelu můžeš zvýšit prodeje jiného. Croma je obecně dokonce roku vyprodána. Tím chci říct, že jsou nějaké závazné objednávky a těmito už je prakticky výroba pokryta. Do konce roku. Samozřejmě podpora prodeje musí být i do budoucna, máš už skoro půl rok a někteří lidé už teď se rozhodují s koupí auta na příští rok. Prosím nebavím se o našem trhu. Tady je to jen opravdu o věci být na očích. Tedy Croma je na tom výrazně líp než třeba Superb, u kterého opakovaně docházelo k snížení výroby. Ve Fiatu naopak uvažují o zvýšení,a le na to je asi ještě čas.
Ad Panda
Panda není stejný segment jako Punto, nebo Clio a podobně. Panda je ještě podtřída malých aut, říká se jim mini a pod nimi jsou ještě tzv. microcars (tam také Fiat brzy uvede auto - konkurent smartu). V podstatě je jedno jak se tomu říká,ale Panda je konkurencí pro Aygo, 107, C1, Fox, Twingo, snad i Micra (i když ta je na hranici), Ka a pak hafo korejců (dříve Tico..., dnes sem se v těch potvorách ztatil). Už je to jasné?¨
Ad Octavie.
I kdyby si mě zabil, tak to auto nedokážu zařadit. Délkou, stření třída, vnitřním prostorem odpovídá poslední generaci malých aut, kufrem skoro limuzína >:-[] , komfortem nižší střední, kvalita nižší střední, výbava nižší střední. Cena střední třída. Takže asi by to byl ten kompromis, takže nižší střední (a její střed). Je to ani ryba ani rak... -
Lubos.1 24.04.06 11:18
« Re: Re: Pro Lubose
hm, to ano, tiez som sa otocil, ked som videl Cromu prvykrat na ceste , a sam seba som sa pytal, co je to za obludu :D. Ved to vyzera horsie ako Passat. Ale vnimanie designu je silne subjektivne, niekomu sa Croma mozno paci.
A pochybujem, ze je Croma vypredana, ked sa na nu ponukaju viac ako 100 000 Sk zlavy. Skor im moc na odbyt nejdu.
A k tej Pande: co je to vlastne za segment o ktorom pises? Ved je v rovnakej triede ako Punto a ine, aj ked je mensia. To je podobne, ako by si pisal o Octavii, ze je najpredavanejsia v triede, pretoze nikto nevie, do akej triedy patri (nizsia stredna?, stredna?). -
ironlionzion 24.04.06 10:17
« Re: Pro Lubose
Wolff ... do puntíku souhlasím ... jo a viděl jsem teď poprvé na silnici Cromu, čeče paradoxně na fotkách ani v salónu nenadchne, na silnici jsem se za ní otáčel málem jsem si ukroutil krk. V záplavě passátů a stříbrných oktávek ftédéí vypadá exoticky jako mulatka ve finské sauně ... ;-) těším se na stilo -
wolff 24.04.06 10:13
« Pro Lubose
Podívej, Fiat za poslední 2 roky přivedl na svět 3 klíčové modely (zaokrouhleně řečeno). A výsledke?
Panda nejprodávanější ve svém segmentu už skoro třetím rokem, Punto o tom netřeba psát, to trhá všechny rekordy, a Croma do konce roku vyprodaná, stejně tak jako teď naposledy Sedici.
Takže Fiat může dělat auta ve všech segmentech, ne jen malá auta. To je jen tvá fantazie. Chce to jen makat i v marketingu a dělat nejen dobrá auta, ale i auta co se líbí všem. Což teď ve Fiatu dělají a dělají to zcela zjevně velmi dobře.
Abarth nálepky jsou drahé, cca od 4 euro,ale jsou tam i za 16. Ceny bez DPH. Procházel jsem katalog. Jsou tam i Abarth swatchky a podobné blbůstky...
Zdravím -
ironlionzion 24.04.06 09:55
« Re: Re: Nový Fiat Punto je prodejním trhákem
To DrBUBU: Výsledky Škodovky jsou positivní a nakonec není se čemu divit Škoda je dobrá značka a dělá dobrá auta. Nakonec měl jsem dlouho Fábii a v naší rodině má Škoda místo už od Favorita ...
Já nepohlížím na silnici jako na místo, kde se soupeří o tom kdo má větší auto, jede mu to rychleji nebo má lepší design než ten druhý. Pro mě silnice není ring, kde soupeřím s jinýma o svou čest, nebo si honím ego nebo si potřebuji dokázat správnost své volby auta. Stejně tak nevnímám trh. Protože do něho nevidím úplně, abych mohl objektivně shodnotit jestli vede ke zvýšení prodeje kvalita, design nebo reklama ...
U fiatu to ale vnímám trochu jinak, osobně, protože ho vlastním a taky protože mě baví auta a sleduji dění kolem ... Fiatu přeji tento úspěch víc než Škodě, která je úspěšná dlouhodobě. Fiat má minimálně stejnou tradici jako Škoda potažmo Laurin a Klement a za celou svou dobu vytvořil několik automobilových legend ... Každý ví, že se Fiatu poslední léta nedařilo a jeho prodeje se propadali. To že se teď karta obrací je pro mě důvod k potlesku a tomu že Fiatu přeji úspěch. Panda a Grande Punto byly správné trefy a nové Stilo má šanci tomu nasadit korunu. Taky nemuseli být a taky se může stát že tou správnou trefou nebude Roomster a nová Fábia .... Nevnímej v tom napadaní škodovky, nebo německé kvality ... vnímej to jako fanda do aut, v om případě musíš tleskat tomu, kdo to nezabalí a kdo se dokáže vyhrabat z bahna a dokázat, že jeho čas ještě neskončil ... BRAVO FIAT, 220 000 x GRANDE BRAVO ... ;-) -
Lubos.1 24.04.06 09:50
« Bez nadpisu
GPunto sa v kazdom pripade predava velmi slusne, ale uvidime po roku, ci im to vydrzi. Kazdopadne by sa mal Fiat drzat tej triedy aut, ktoru vie vyrabat a ktora sa aj bude predavat, t.j. max do triedy kompaktov a aj to bude musiet vyjst s novou generaciouu Stila.
Na ostatne modely ma Alfu a Lanciu. -
« Re: Nový Fiat Punto je prodejním trhákem
rastu skoro vsetky automobilky a nemusia to pisat ako reklamu ak si si nevsimol ze je to reklama
V měsíci březnu si opět česká automobilka Škoda připsala nový rekord, když prodala 52 852 nových vozů. Tímto se stal březen 2006 neúspěšnějším prodejním měsícem v celé historii automobilky. Zároveň s tímto rekordem automobilka oznámila meziroční růst prodejů o 16,6 procenta. Škoda tak pokračuje v poměrně velkém růstovém trendu, který začal již v minulém roce.
Automobilka navíc prodala za první čtvrtletí letošního roku 129 778 vozů všem modelů, což je o 18,5 procent více, než za stejné období loňského roku. V prvním čtvrtletí Škoda vykázala růst prodejů u všech modelů, když prodeje Fabie vzrostly o 7,2 procent, Superbu o 14,7 procent a Octavie dokonce o 31,7 procent. V letošním roce se ještě výrazně přičiní o navýšení prodejů i nový model Roomster, který se na trhu objeví v polovině letošního roku. -
ironlionzion 24.04.06 08:57
« Nový Fiat Punto je prodejním trhákem
Zdroj: www.autorevue.cz
Automobilka Fiat si může mnout ruce. Po příchodu nové generace "malého" Punta doslova bortí všechny mýty a novinka se prodává stále velmi dobře. Samotné prodeje se neustále zvyšují a Grande Punto je v Evropě stále nejprodávanějším vozem, když se ho prodalo již přes 220 tisíc. Také automobilka Fiat je v prvním čtvrtletí tohoto roku velmi úspěšná, když navýšila prodeje za měsíc březen o 20,2 procenta proti stejnému měsíci roku 2005.
BRAVO FIAT