Grande Punto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
mezek 15.05.06 17:18
« Bez nadpisu
Mně se DR.BUBU začíná líbit. Je zarytým, odpůrcem Fiatu, velice, převelice spokojeným majitelem Fabie, ale než by pročítal a přispíval na fórech o škodovkách, tak projíždí snad všechna fóra o fiatech a hledá, kde si kdo stěžuje na nějaké nedostatky...
Čest jeho snažení! Nechť je více takových, alespoň nám ušetří čas strávený na netu hledáním. -
« Bez nadpisu
Dneska jsem v obchoďáku při čekání ve frontě četl v Autotipu srovnávací test Grande punto sport a Škoda Fabia RS jenom jsem to rychle pročet a zjistil jsem že GP má dobré přesné řazení skoro tak dobré jako Fabia, dále že je víc nedotáčivý, má horší sedačky, je hůř ovladatatelný a motor hůř táhne od spodu jako výhody tam uvedli pouze atraktivnější design, lepší tlumení nerovností a, že motor jde rychleji do otáček..... že prej by nakonec radši rozhodně volili Fábii tak jsem ten časopis zase hodně rychle vrátil zpátky do regálu... >:D >:D :D -
« Bez nadpisu
no, když to krásně rozjedeš, pak udržuješ svoji rychlost s tím že to je pěkná rovinka popř. mísně klesající,je to fakt na pohodu. Ze začátku jsem měl průměrnou 5.7. Potom začal bumbat trochu víc,a teď to de zase dolů. Jinak při té 160 valíš na necelé 4 000otáček. -
Lubos.1 15.05.06 11:02
« Re: 1.4 16V
Jinak šestka na dálnici je krásná úsporná frajeřinka. to že jedu pri 160km/h po rovince za nějakých 5 l je skutečnost,do kopečka si to bere podstatně více.
pri 160 km/h po rovine za 5 litrov neberie ani bezny diesel. Bud klame PP alebo rychlomer, a to poriadne :)
Alebo si sa zmylil s tou rovinkou. -
« 1.4 16V
Přátelé, já vás moc zdravím.
mám najeto 1 500km a naprosto bez problémů. Když potřebuji předjet, trochu na to šlápnu a valím jak drak. Zatím jsem to vytáčel na 4 500 ot. a táhne to krásně. Přestava,že mám možnost až do 6 000ot je neskutečná. Jinak šestka na dálnici je krásná úsporná frajeřinka. to že jedu pri 160km/h po rovince za nějakých 5 l je skutečnost,do kopečka si to bere podstatně více. -
"-- skrytý --" 14.05.06 22:43
« Re:
Z praxe již mám také ověřeno, že při jízdě na mokré vozovce se otvory v plastu hlavně nad pravým předním kolem, dostává do motorového prostoru dosti nečistot. Vše, včetně vnitřní části kapoty v tomto prostoru, je slušně zabláceno.
Vůbec jsem nepochopil, k čemu tyto nesmyslné otvory v plastech nad předními koly jsou.
Jinak ty jakoby chybějící příchytky na uchycení odhlučění v motorovém prostoru mám, respektive nemám, taky. Na všech GP, které jsem viděl, jich opravdu část chyběla. Je to tak normální z výroby, šetřit se musí asi všude.
Vypadá to opravdu blbě, takže si je budu asi muset doplnit sám. -
"-- skrytý --" 14.05.06 22:23
« Bez nadpisu
Jednalo se o poruchu levého hlavového airbagu - z ničeho nic začala svítit červená kontrolka na přístrojovce. V servisu vyresetovali řídící jednotku a závada zmizela. Řekli mi, že jestli se bude závada opakovat, budou muset odstranit obložení, což není zrovna jednoduché a na tento airbag se podívat blíže. Takže nyní mám klidně jezdit. -
« Bez nadpisu
Druhý nedostatok, ktorý mi pre zmenu ukázal sám predajca: ak sa pozrieš pri otvorenom motorovom priestore na karosériu smerom k pravému prednému kolesu, presvitá tam medzera, kadiaľ sa do motorového priestoru môže dostať špina. Inak na tom aute nič, čo by sa mi nezdalo nevidím. -
« Grande
Aká to bola záručná oprava?
Zaujíma ma /u novým majiteľov Grande Punta/- neviem či to nazvem správne- protihluková izolácia za motorom /látka, filc?/ prichytená takými pripinákmi, zatiaľ som mal otvorený motorový priestor asi u 4 Grande a na každom to bolo nedostatočne uchytené, chýbali v tých pripevňovacích okách karosérie tie pripináky. Nie je to síce funkčný nedostatok, ale u nového auta by ma to štvalo, predajcovi som povedal, že keby som to Punto kúpil, museli by to spraviť. V podstate súhlasil. Prvý, kto si to všimol u nich v autosalóne som bol ja a sám potvrdil, že to má tak každé Grande Punto, čo doteraz mali. Nerozumiem tomu, prečo to nemôže byť prichytené pripinákmi vo všetkých dostupných okách. Potom sa ta látka/filc/ vychlipuje do motorového priestoru. -
"-- skrytý --" 14.05.06 09:16
« Bez nadpisu
Já těmto průměrným spotřebám taktéž nevěřím. Mám GP 1.2 Dynamic, najeto 2500 km a průměrná spotřeba se při jízdách převážně po okreskách pohybuje podle PP 5,9 až 6,3 l. Podotýkám, že jezdím převážně s "lehkou" nohou někde kolem 3000 otáček a jen občas jej provětrám někam podstatně výše, aby se z něj nevychoval lenoch. Ovšem skutečná průměrná spotřeba spočtená při dotankování plné nádrže je cca o 0,3 až 0,5 litru vyšší. Dovedu si teoreticky představit spotřebu i o pár desetinek menší, ale to už by nebyla jízda, ale plazení se. Zajímalo by mě, jestli Vámi udávaná spotřeba, je dle PP nebo spočtená při dotankování. PP jsou totiž u většiny aut optimističtější.
Jinak už mám za sebou i první závadu v záruce. A co vy? -
« Bez nadpisu
bohapustý fámy když nafťák v zimě nestartuje tak je to tay tim že nafta stoji za h**** ale s multijetem sem se svez v pandě a v idee a není to sice žádnej fofrník ale lepší než konkurence je určitě je to sice malý motor ale zato hospodárný pro ten nafťák se rozhodni určitě neprohloupíš -
"-- skrytý --" 13.05.06 18:21
« 1,3 MultiJet vs 1,4 8v/16v
Rozmyslam nad kupou Fiata Grande Punto. Len sa neviem rozhodnut aky motor do toho chcem. Auto by malo sluzit na dopravu do prace (cca 60 km denne tam aj spät) a sem tam niekde vypadnut na taky maly vylet. Nema niekto skusenosti s 1,3 MTJ? Pocul som, ze Fiaty (diesle) mali problemy zo startovanim pri tuhsich mrazoch (-20 a menej). Je to prevda alebo len niekto pusta famy? Stretol sa s tym niekto? Dik za odpovede