Grande Punto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 22.05.06 16:10
« Re:
Já už to tu taky někde psal. V dnešní době, je úplně fuk co koupíš za značku. Dnes již po většinu prodává design. Příklad, třeba Renault megane sedan se vyrábí v Turecku, a co je lepší ,,francouzský'' auto nebo italský. atd. Takže asi tak. Možná nebudete souhlasit, ale je to tak. -
« Bez nadpisu
Bohys: taky si myslím, nevím proč se tak HTP v diskuzích nesmyslně shazuje ... jezdil jsem s ním dlouho a mohu říct, že je to pohodový i pohotový motor ...
_________________
Někdo shazuje Fiaty,další HTP,další něco jiného...Přitom většina nových aut/nezávisle na značce/ jsou naprosto pohodové a většinou spolehlivé.Občas se něco stane každému autu.Není nad odborníky co nedají dopustit na svoji značku.A co koupí něco jiného jsou u nich negramoti a blbouni! -
"-- skrytý --" 22.05.06 15:27
« Re:
Četl jsem nějakej test na Cromu a tam bylo, že jim vadí kontrolka dálkových světel, která bije moc do očí. Něco takovýho by u Škody nebo VW vživotě nenapsali.
Tak presne tohle mi vadi u Fabie. Je to fakt hrozne, oslnuje to vic nez protijedouci auta :( -
« Bez nadpisu
Nevim co lidi v ČR tak strašně nesnášej na italskejch autech, protože když už alfička vyhrála i v Německym testu to je co říct, ale u nás když testujou nějakou Alfu nebo fiat tak se na tom autě vždycky snažej najít nějaký mouchy taky vám to tak připadá? Četl jsem nějakej test na Cromu a tam bylo, že jim vadí kontrolka dálkových světel, která bije moc do očí. Něco takovýho by u Škody nebo VW vživotě nenapsali. -
"-- skrytý --" 22.05.06 14:52
« Re: Re: GP 1.4, 16V - elektricky vyhrievanie spatne zrkadla
No super, lebo som si to uz objednal - predajca mi nevedel o tom povedat viac info, konal som len na zaklade vyjadrenia v tomto forume... myslim ze v konecnom dosledku to stoji za to :-) Akurat musim pockat 2 mesiace na GP... uz sa tesim ako male decko :-)) -
ironlionzion 22.05.06 14:25
« Re: GP 1.4, 16V - elektricky vyhrievanie spatne zrkadla
Savior ... jo je to rozšířená verze PP, oproti normálu navíc má TRIP B, o jeden řádek víc takže můžeš mít zobrazenoé víc info najednou a také zobrazuje naladěnou stanici nebo hudbu co hraje, co je ale asi nejdůležitější navíc obsahuje informaci o teplotě. -
Lubos.1 22.05.06 14:13
« Re: GP 1.4, 16V - elektricky vyhrievanie spatne zrkadla
> Octan >
toto som nasiel v katalogu Lexusu IS:
"Drevo a koža integrovaná v kabíne pomáha vytvoriť hojnosť, akú nenájdete
v žiadnom inom vozidle tohto typu. Na doplnenie interiéru sme použili
ručne opracované drevo s jeho svojou fascinujúcou štruktúrou a farbami."
Pochybujem, ze by to nebola pravda, v kazdom pripade moze byt to drevo niecom podlepene, takze to nevidno. -
"-- skrytý --" 22.05.06 13:21
« GP 1.4, 16V - elektricky vyhrievanie spatne zrkadla
caffte,
neviete nahodou ze pri kupe el. vyhr. spatnych zrkadlach - co sa dodava este navyse? pocul som o neakom multifunkcnom display ale nezistil som ze to vlastne je alebo co stym navyse ziskam.. dik za odpoved..
inac GP 1.4, 16V rulez!!! -
wolff 22.05.06 13:04
« Bez nadpisu
No to ostatní je už pro čtenáře a sledovače prakticky nezjistitelné... To víš, německý test. Ale inteligentní čech, či Slovák, si to už přebere po svém...ne? Vykládat o karoserii AR 159, že je nekvalitní ...no sorry... ALe myslím, že v Mnichově by chrochtali blahy, kdyby se jim to podařilo udělat stejně dobře...
Mezi nama, 8. příčka z jedenácti nebo z kolika ti, to je úspěch ne? :D -
Lubos.1 22.05.06 12:31
« Bez nadpisu
Fakt je ten, že když budu chtít udělat test v kterým bude AR 159 poslední a Accord první, tak ho taky udělám.
To si vystihol, o tom su tie testy. Co sa tyka toho Accorda, este som necital test, kde by mali pripomienky k jeho jazdnym vlastnostiam, dokonca ho davali na spicku strednej triedy s prednym nahonom.
V kazdom pripade je to pre 159 vyborny vysledok a ak v nemeckom teste uprednostnia nieco pred BMW3, tak to stoji za to :D
Aby som iba nechvalil, celkovo 159 skoncila na 8. mieste, tu je cesky preklad:
[odkaz] -
wolff 22.05.06 12:07
« Bez nadpisu
No, když sem se na to video díval, tak sem si ke konci říkal, ale kurnik, ta 3 se taky dobře drží, soudruzi z NDR hodně pokročili... A pane, ona byla druhá... Hmm, jedno blahopřání do Mnichova...Halooo slyšíte...? No dobře...
Luboši,ale to jen ty tady vychvaluješ jponská auta, já sám sem, žádný test, kde by Japonci, krom teda spolehlivosti byli nějací extra dobří moc neviděl...Aspoň si našel těch 100 000 SK rozídlu... >:D Nic ve zlém... Fakt je ten, že když budu chtít udělat test v kterým bude AR 159 poslední a Accord první, tak ho taky udělám... Nicméně to nijak nesráží 159, o které všichni víme, že je výtečná... Nicméně je asi and slunce jasné, že v této třídě jsou dva hlavní rivalové, co se kvality týká a to BMW 3 a AR 159. Každá ať vybere podle svého vkusu a peněženky...
To Paulz... No jo no, tak sorry... Mě se s tím teda i blbě jede, sem zvyklý s autem když nejsem honěný jet třeba i na 1500 otáček, ale to s tím Haťapkem nejde (aspoň mě ne)... U Punta žádný problém, tam si zvykat nemusíš... Ale nezatahuj sem pořád Haťapku... -
« Re:
To Wolff:pokud byla zvyklá na 1.8 8v tak není divu,že měla problém s rozjížděním.Jinak ,že to u tohoto motoru kdo do něj přesedne občas chcípá při rozjezdu je hlavně tým,že člověk zvyklý na čtyřválce neumí odhadnou otáčky-zvuk je skutečně atypický.Jinak je všechno o zvyku-průměrný člověk se to za párkrát naučí.Člověk může umět jezdit super lépe-to ještě neznamená,že umí slyšet a odhadnout otáčky.
Jinak jsem reagoval na to cituji:když jedeš s tím Puntem na 2000 otáček-co se týkalo rozjíždění tam nebylo vůbec nic. -
wolff 22.05.06 11:28
« Bez nadpisu
No jen mezi nama... Moje zkušenosti s HTP tady nebudu rozpyplávat,ale napíšu jen jednu věc a ať si to každý přebere jak chce a snad pochopí jak sem to myslel...
Podívej, když moje skoro maminka >:D používala asi tak 5 let Golfa III s 1,8 66 kW. Golf už zestárl, taky se ho podařilo nabourat do kufru a oprava by v Rakousku stála moc peněz, tak se koupilo auto nové. Opět VW (má servis ve Vídni přímo pod oknama baráku), tentokráte, že stačí Polo tak se koupilo Polo. V plné výbavě s 1,2 47 kW. Ta ženská umí jezdit, nebál bych se to říct líp než ty nebo já... Najezdí ročně asi víc km, než mi oba dohromady (no teď už se usadila, tak už tolik nejezdí),ale to je jedno (prtoto taky, že to Polo bude stačit)...
A můžu ti říct, že jak byla zvyklá na tu 8v 1,8 z toho Golfu, tak s tím polem měla půl roku problémy aby ji to při rozjezdu na křižovatkách pokaždé nechcíplo (byla z toho opravdu nešťastná). Samozřejmě, já si to musel taky vyzkoušet a pokud sem plácáš takové věci jako pružnost a podbné, já se s tebou o tabulkách nehodlám bavit. Jen ti říkám, že pokud ten motor není vytočený na 3000 otáček, tak se nerozjedeš. Prostě to zakucká a chcípne. Ano je to o cviku,ale určitě se o tom motoru nedá říct, že by se choval standardně. Když už se pak rozjedeš, tak to enní žádná tragédie, ale... Myslím, že jsem objektivní jako málokdo tady... Pokud tomu nerozumíš, tvůj problém... Mimochodem s GP to vůbec nesouvisí...