Grande Punto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Autorádio - MIX s MP3
(Alespoň u Idey) jsou dva režimy - MIX DIRECTORY a MIX ALL DIRECTORIES. První z nich je jesný - náhodně volí skladby z adresáře. U druhého režimu to funguje tak, že se vybere adresář, z něj se náhodně přehrají všechny skladky, pak se náhodně vybere, atd., a vice versa.
Rádia jsou v Idee a GP IMHO stejné. -
"-- skrytý --" 30.05.06 22:35
« mala sumarizacia rychlosti a spotreby - 1,4 16V
Prave som dorazil a nameral som spotreby pri roznych rychlostiach - zatial pri nabehanych 1.777 km:
km/h - stupen - l/100 km
60 - 5. stupen - 4,2
70 - 6. stupen - 4,1
70 - 5. stupen - 4,4
80 - 6. stupen - 4,8
100 - 6. stupen - 5,2
110 - 6. stupen - 6,6
120 - 6. stupen - 7,1
130 - 6. stupen - 7,7
@tomko
Myslim, ze zatial budes prvy v BA s touto cervenou Exoticou - gratulujem.
Ak sa pohybujes v okoli strkovca, kuchajdy, uvidis tam zatial jediny New Orleans -
"-- skrytý --" 30.05.06 20:58
« Bez nadpisu
to grande: ten chybajúci spodny kryt motoru som si vsimol uz davnejsie, bolo to na autosalone v BA v marci a preto som sa hned pytal aj predajcu. Vravel že bežne sa nedodáva, ale dá sa objednat - vraj stym neni problém a cenu mi nevedel povedat presne, ale hovoril že by to malo stat okolo 1000-1500sk. -
"-- skrytý --" 30.05.06 20:40
« Re:
Tomko: právě že v návodu jsem taky shuffle a repeat u MP3 našel, ale prostě to nefunguje :-/
jinak ty jednotky (l/100 km) by ti měl nastavit servis před předáním, je to přímo jeden z bodů přípravy (chcklist), kterej ti maj dát s autem, se zaškrtanejma políčkama jaký přípravy provedli..... -
"-- skrytý --" 30.05.06 20:37
« Re: Re: Re: Kvalita Punta
P207 vs GP
Interiér:
poloha za volantem obdobná, GP pro mě o něco lepší sedačky (delší opěrák), prostornost vepředu téměř identická.
Volant v GP menší, hezší stejně jako celá přístrojovka, v P207 je to taková splácanina ze všech pažoutů, navíc to vypadá jak z počátku 90. let, dokonce to má táhlo na přepínání vnější/vnitřní cirkulace. Vzhled uvnitř teda jednoznačně GP, je takový útulnější.
Vzadu: (mám 181 cm) P207 po nastavení sedadla na sebe velká bída, kolena narvaný v opěradle přede mnou, hlava v kontaktu se střechou a to hned zezadu i zboku :-( Přístup dozadu o chlup lepší v P207 (delší dveře), zase horší výstup v garáži (delší dveře ;-))
Kufry: GP vyšší hrana, jinak daleko lepší, pravidelnější tvar a hlavně tak 1,5x vyšší než v P207, tam je to fakt mělký.
Vzhled, osobně se musím přiznat, že 207 se mi nelíbí, má přehnaně velkej předek, nad kolama takový divný plochy a boubelatej zadek, GP je designovej skvost, hlavně ta čistota a jednoduchost mu dávají ohromnej náboj.
Jízda: jízdní vlastnosti a náklony podobný, GP líp žehlí nerovnosti, 207 trochu tišší od gum
Řízení: přesnost srovnatelná, P207 má hodně degrasivní účiněk, takže když jedete pomalu, tak je to skoro jak CITY mód, je to o zvyku, ale po rozjetí to ztuhne a je to v pohodě, GP pro mě řízení bez připomínek
Řazení: P207 tragédie, gumovej chod, dlouhý dráhy a malá přesnost tady podle mě P207 nejvíc na GP ztrácí, navíc já mám u 1.4 16V 6ti kvalt (asi nejlepší co jsem zatím u malejch aut měl v ruce) P 207 jen pětikvalt.
Brzdy: obě auta poměrně jedovatý a účinný, GP trošku jedovatější na začátku, pro mě výhoda
Motory: odhlučnění , GP jednoznačně lepší, motor není slyšet ani v 6000
P207 do 4500 otáček příjemnej bzukot, pak ovšem rezonance a dunění a dost něpříjemnej zvuk. Dynamika subjektivně srovnatelná, možná GP lepší nahoře.
Podtrženo sečteno: P207 je dobrý auto (lepší než 206), ale bohužel pro něj je tu GP, který je hezčí (podle mě) uvnitř i venku, výrazně prostornější vzadu, má větší kufr, líp tlumí nerovnosti, má lepší řazení (pro mě i řízení a brzdy). Toť asi vše ;-) -
"-- skrytý --" 30.05.06 20:28
« Bez nadpisu
Fotky som este nestihol, nejako zacalo prsat.
Par pocitov. Dost ma aj sameho prekvapilo ze som nemal absolutny problem s rozbehom, a to skoro az od prakticky volnobeznych otacok, opakovane a bez zkapania. Prvy kontakt s brzdou bol sokujuci. Nabeh brzd je brutalne devastujuci. Ale uz som si trochu privykol (no tazko povedat ci privykol, mam za sebou 47 km).
Motor este rozbieham len molto piano. Este sa mi zda taky lenivejsi (zasa vytacal som dnes na max 3000 - 3500ot a bezne som isiel okolo 2000-2500). 6tku som tam este nesvihol, az zajtra. Na trip computeri som si naladil hned okamzitu spotrebu (ako inac), len mi to zacalo hadzat nejake hausnumera, cim mensie otacky, tym viac ukazoval az potom som si vsimol, ze to ukazovalo v km/l. Uz som v navode nasiel ako sa to prepina. V navode k radiu som tiez nasiel aj tie funkcie o com sa tu pred casom hovorilo, a to preskakovanie folderov, shuffle (hovorim o mp3 playeri). S tou hlasitostou TA sprav to asi bude naozaj tak, brutalita.
Inac mam tu Exotica red farbu a auto vyslovene svieti. A tie chromace 17tky su jedna basen. Poistovak tiez ziral ze take auto za tu sumu, zevraj ze ci poznam predajcov.
Takze zatial som hepi. -
"-- skrytý --" 30.05.06 20:27
« Grande punto
No ta hadička k těm ostřikovačum myslím, že to šlo udělat trochu elegantněji ,ale je pravda, že vidět to není a na funkci to nemá vliv >:D
Rád bych se ještě zeptal zda máte někdo kryt pod motorem? Z výroby tam není, ale ten motor se musí špinit jako prase a v zimě ta sůl ....
Dá se to dokoupit ? A cenu někdo nezná ?
Dík za info
toto nie je mozne, najprv zahadne nemam navod a potom ked ho mam zistim ze radio je totalne ine, TA je k nicomu
diky za tu info ze ten vystupok je senzor DO, fakt som uz rozmyslal co tom moze byt