Grande Punto

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.06.06  17:59

    « Bez nadpisu

    Dik za info vsetkym.
    to bobi:
    Ak hladas striekacku v zmysle samoobsluznej wapky tak ta je na OMV pri TESCO lamac na 10koruny. Podobna je aj v dubravke na M.S. Trnavskeho v smere do mesta (tusim Slovnaftka).
    Tie preliaceniny a oskreniny dost nase.u, bohuzial nepomoze ani garaz, lebo ked parkujes niekde inde na verejnejsom parkovisku, tak je to otazka okamziku a je to tam. Su ale nejaki majstri co to daju doporiadku na nerozoznanie v podstate za par supov (aspon tie preliaceniny). Niekde na tomto fore som videl nejaky odkaz, ale urcite sa najdu aj u nas.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.06.06  17:33

    « Bez nadpisu

    vykon GP
    Tak je ako pisete. Ja mam uz 1.900 km a cim dalej, tym viac citim zlepsenie vlastnosti motora. Spotrebu mi PP ukazuje na Trip A 6,8, ale ked natankujem plnu, tak mi to vychadza na 9 ltr. Trip B som si nechal od pociatku, aby som zhodnotil cca pri 3.000 km najazdene parametre. Zatial mam priemernu spotrebu takisto 6,8. Olej som este nepozrel :*)
    to tomko
    umyvanie auta ti doporucujem na Tomasikovej na Esso pumpe, je tam jedina umyvacka v BA, ktora ma miesto plastovych stetin akesi gumove trubicky a tie ti neposkodia lak. S Puntom II som chodil len tam a je to znat. Ale zatial som GP neumyval. Hladam "striekacku".
    to all GP's
    Co sa tyka parkovania, uz mi GP nejaky hajzel aj pokrstil na prednom lavom blatniku. Maly prelis, ale riadne ma zosmutnil.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.06.06  14:23

    « Bez nadpisu

    @ tomko
    ad klima
    Po mechanické stránce a po stránce ovládacích prvků a zobrazování je vše OK. Problém je v softu = aby byla splněna norma EURO4, tak soft začne odpojovat postupně jednotlivé spotřebiče, které jsou nadstandardní, na 1. místě je klima. Projeví se to tak, že např. ve 130 když chceš předjet v kopci a podřadíš z 6 na 5 event. na 4, tak vlivem zvýšení emisí soft odpojí zátěž motoru - klimu, to je OK, ale až emise zase spadnou do normálu tak soft nějak zapomene klimu připojit. Stane se tak i při posunu v koloně, prostě vždy při nárůstu emisí. Mluvím teď o digitální klimatizaci v režimu FULL AUTO a AUTO. Upřímně řečeno režim FULL AUTO nepoužívám, protože jeho reakce se mi zdají pomalé a neadekvátní situaci. Režim AUTO mi vyhovuje daleko více, hlavně rychlá regulace ventilátoru a přepínání ofuků. Funkce AQS je bezchybná, dualzone funguje také dobře.
    ad nový lak
    to je stará věc, na nový lak ani houba, ani myčka. První tři měsíce jenom proud vody, hrubší nečistoty wapkou. A udělal jsem jednu zkušenost, lak je méně poškozený z myčky, která má velkou návštěvnost než z myčky, kde dělají 10 - 20 aut denně nebo ručně. Ale jsou to stejně zbytečné starosti, protože těch silničních lišejů z parkovišť od našich "ohleduplných kolegů" je hafo a ty drobné šrámy z myček se v tom ztratí :(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.06.06  13:51

    « Bez nadpisu

    tomko : po tej 1000km uz to kludne mozes zacat bez problemov cez 4000. Je fakt ze aj ja som si vsimol na 1.2 ze na 4000 idem 125km/h, a vtedy to akosi prilis ochotne ide aj 4500 okolo 140 tusim.
    Uchytenie izolacie snad robia podla nejakeho podnikoveho zlepsovaku na zvysenie produktivity, a tu zdruzenu snuru myslis asi k zapalovaniu, ja som na to uz pred casom upozornoval ze sa mi to nezda. Asi to vo fabe pochopili ze najlepsie tesnenie je to neutesnit??
    aj na tejto recenzi a fotke motora to je vidiet
    [odkaz]
    Mna vcera na dialnici obehlo akesi auto s desnym rachotom asi o 15km rychlejsie, bolo visiet ze ide na maximalke. Inac sa mi rata ked soferi favoritov a podobnych starsich aut si dokazuju ze to ich este stiha...
    Auto som zatial umyval iba s vedrom vody na sidlisku [za patricneho zaujmu ] a s hadicou snad dvakrat. A pouzil som na predok nejaky sheron na musky, lebo to neslo. Zatial s tym na umyvarku nemienim chodit, nestoji to za to.
    To ovladanie radia na volante sa zasa mne velmi pozdava.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.06.06  13:16

    « Re:

    Tak to ti věřím, auto bez čísel je jak mucholapka. Aspoň já sem z toho měla fakt blbý pocit, ho nechat někde stát. A to sem v noci spát mohla - mám garáž. S tím lakem - vždy ho trochu poškrábeš, i když budeš umývat ručně.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.06.06  13:01

    « Bez nadpisu

    Nejako mi dnes auto.cz hapruje, sorac.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.06.06  13:00

    « Bez nadpisu

    Vcera som pojazil nejakych 200 km po kvalitnejsich okreskach (dialnici sa zatial vyhybam). Troska som to rozprudil, dal som mu okolo 120-130. Na 6tke je to nejakych 3300 ot. Kratkodobo som musel zrychlit na 150 lebo sa jeden favorit zpieral. Raz mi aj otackomer vybehol nad 4500 ot lebo som predbiehal a nad 4000pt sa uz pohyb otackomera deje ovela rychlejsie. Clovek ale akosi nema pocit ze ide rychlo, to auto vdaka skutocne tichemu motoru a celkovo velmi relaxujucej atmosfere zkresluje skutocnu rychlost. 60km/h cloveku pripada ako parkovanie. Proste pohodicka (clovek ale musi mat na pamati ze EURO NCAP testy sa robia pri 50tke). Auto sa tesi vseobecnej oblube u kamaratov aj u rodiny, obzvlast babam sa zda velmi pekne.
    Co ma mrzi je to uchytenie hlukovej izolacie za motorom kde evidentne chyba 7 z 8 uchytiek. Nasiel som aj jednu zdruzenu snuru s vodicmi ktore su sice vedene v takej ciernej teleskopickej trubici ale tak konci este pred konektorom a odkryva vsetky kable. Je tiez evidentne ze motor silno postrada spodny kryt.
    To Robo: Ta farba nie je metalicka, je to pastelova extra-serie. Parkujem na sidlisku a samozrejme mi neni vsetko jedno. Prvu noc bez znaciek som velmi nespal.
    To Beaver2000: Mohol by si prosim ta aspon strucne napisat o tom probleme u stila s motorom 1.4 16V s klimou? Nejaka zla funkcnost? Diki.
    Ozaj umyvali ste za cerstva svoje auta? Tusim ze sa nesmie s novym lakom do umyvarky ale rucne sa da ci radsej pockat?
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 04.06.06  11:44

    « test

    Sorry, nějak se mi to 2x zkopírovalo
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 04.06.06  11:40

    « test

    Minulý týden mi přišlo nové Quattroruote, kde testují na 100t.km GP s motorem 1.3 MJT 75CV ve verzi Dynamic. Zatím Punto najelo 50t.km a hodnocení je více než slibné. Neobjevila se žádná vážná závada! Ale samozřejmě není bez chyb. Píšou že u prvních modelů se může objevit problém s rozsvěcením kontrolky Airbagu. Je to pouze problém softwaru a po přehrání je vše vyřešeno. Dále zmiňují v některých extrémních jízdních situacích hlučné servo a v počátku zajíždění motoru nutnost dolít olej. Od 30t.km už motor žádnou spotřebu nemá. Po ujetí 50t.km se výrazně snížil hluk motoru a zlepšila se maximálka.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.06.06  11:32

    « Bez nadpisu

    ( dnes to nějak dubluje, tak jsem to odmázl, sorry >:D )
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.06.06  11:31

    « Bez nadpisu

    @ Octan
    Jo, tak tohle vypadá dobře, ale v GP Active/Dynamic (aspoň v tom, který jsem měl půjčený, to byl pás po celé palubce i kolem středového panelu a na omak to působilo jako kov (elox) :?: , fakt nevím, možná, že se mýlím, ale toto a relativně malá tlačítka (vypadaly lacině, byť plně funkční) na volantu s ostrými hranami, bylo jediné, co se mi na GPčku nelíbilo. A postrádal jsem klimu, ta by dnes už měla být v každém autě této třídy v základu (aspoň manuální). U Fiatu od Active výše.
    Ve srovnání se Stilem (oboje 5D Dynamic):
    + velikost vnějších zrcátek
    + opěrky ve dveřích vpředu
    + výhled u sloupku A vpravo, vlevo je k ničemu
    + celkový vzhled
    + lepší NCAP výsledky
    - nemá klimu v základu
    - menší kufr (možná i dost malý pro rodinku)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.06.06  21:17

    « Re:

    Beaver: jo to barevný, no mě se to líbí, ale v mým Sportu (i v ostatních) to není, tam je takovýhle ;-)
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.06.06  21:12

    « Bez nadpisu

    @ Octan
    No, takové to barevné, co ladí s barvou auta a je na tom znak Punta. Jestli to není kov, tak na mě to kovově působí. Mrkni na stránky Bumballu (v mém podpisu), je tam fotogalerie Bobiho GPčka, tam je to vidět.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.06.06  21:05

    « Re:

    Beaver: plech na palubce :shock: ten tam nemám, co máš na mysli :?:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.06.06  20:50

    « Bez nadpisu

    V GP-čku ta 1,4 16V musí být dělo. I s tím těžkým MW-čkem cvičí celkem svižně. GP je mooooc krásné auto. (Až na ten plech na palubce, ten mi nesedí, ale je to věc názoru). :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.06.06  20:39

    « Bez nadpisu

    tuzezlypes: tak ať Corolla slouží a příště ať zvítězí Fiat ;-)
    jinak 6ti kvalt je fakt príma 8)
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.06.06  19:23

    « Bez nadpisu

    Ano, ta 6 na Stilu se mi hodně líbila. Možná Stilo bude mít větší pokles ceny v případě prodeje - vzhledem k tomu, že se připravuje nový model, na rozdíl od GP, které už novým modelem je. Dříve sem měla Fiat 127 5kvalt a dělal mi samou radost.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.06.06  18:51

    « Stilo 1,4 vz. klima

    @ tuzezlypes
    bohužel je to pravda, ale Fiat to řeší výměnou celé jednotky. Jinak 1,4 16V se 6speedem nemá chybu, mám MWčko, najeto něco přes 15tis. za rok (už je to rok, toto letí >:D ) a zatím max. spokojenost (až na tu klimu). Stejný motor je v GP 1,4 16V s nějakou konstrukční novinkou a asi jiným chipem. Co jsem tady četl, tak je s ním velká spokojenost
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.06.06  17:27

    « to GP

    sem tě viděla s tím tvým šedým GP ve Zlíně nedávno. No měla sem namířeno do Fiatu Zlín za panem Fouskem na kus řeči a míjeli sme se někde u Kauflandu. Ale to sem měla ještě Renaulta.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.06.06  17:25

    « Fiaty

    Když sme u těch Fiatů, velmi dobrý dojem na mne udělalo i Stilo, tam rovněž ten 3 dvéřový model. Jenže jak sem tak čumákovala po netu a četla si zkušenosti majitelů, došla sem k závěru,že právě kombinace motoru 1,4 a automatické klimy na Stilu je kombinace problémová. Možná je, možná není - na sobě to zkoušet nehodlám. Jinak Stilo super jízdní vlastnosti /lze-li soudit z předváděcí jízdy/, možná ještě lepší dojem jak s Corollou, vyloženě mi sedlo to auto do ruky.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…