Grande Punto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 05.06.06 16:09
« Bez nadpisu
Punta: s testem vcelku souhlas, jen nesouhlasím s pár detaily, ovladače pod volantem jsou optimální, i přítelkyně si pochvaluje, jak krásně se na ně dosáhne, řízení je mezi posledními přírůstky malých aut (Clio, Yaris) lepší, srovnatelný je v P207. A světla svítěj moc hezky, jen to chce jiný žárovky (mám Philips Blue Vision) a svítí to jako víno. Jinak víceméně souhlas, snad jen s rozdílem, že 1.2 i na dálnici v pohodě jede 150 km/h trvale. -
"-- skrytý --" 05.06.06 13:43
« Bez nadpisu
Takže postupně dle historie:
@ GP
Jak už napsala tuzezlypes; veškerá platba šla z povinného ručení viníka. Pokud na události neneseš vinu, vše jde z ručení viníka.
@ tuzezlypes
jj, toto jsou jen čísla vypadající dobře. Kolega si naboural ochcávku, škoda odhadnutá na 60.000 i se servisními pracemi (450Kč/hod.) Skutečná suma byla 72.740, pojišťovna vyplatila 48.000 (spouúčast měl 15.000). Nic proti hav. pojištění, ale při dnešních cenách je to celkem zlodějna.
@ bobi
řekneme si na Bumballu, ale troufám si tvrdit, že reset A provede i reset B. Okamžitá spotřeba a kilometry se nedají vymazat (tedy regulérními způsoby)
@ NicOne
THX za upřesnění, tušil jsem těch 20.000, ale neměl jistotu. Těch 50.000 už celkem jde.
@ tomko
všechny přídavné mechanické zab. systémy mají jedno slabé místo - zámek. Dřív nebo později se najdou koumáci jako u Defendu (bohužel, mám také), kteří něco vymyslí a projdou přes to. Osobně si myslím, že tyto systémy platí pouze na tu nejnižší třídu zlodějů nebo na náhodné lumpy, co se chtějí svézt a má to spíše psychologický než praktický účinek. Je klika, že Fiaty se moc nekradou. -
« Re: Re: Hranice škody, kdy volat policii
Jen doplnění - dosud platí, že tato hranice se bere pouze v případě, že nebyla zraněna osoba nebo nebyla poškozena věc třetí osoby. Což třeba auto na leasing je, takže teoreticky tam je nutné volat P ČR vždy. Úpravu od 1.7. jsem ještě nestudoval... -
"-- skrytý --" 05.06.06 09:45
« Bez nadpisu
K tym costructom, defend lockom a inym zariadeniam:
[odkaz]
Myslim ze je to skoda penazi, to iste urobi (neurobi) paka na volant (treba ju kvoli poistke, aspon u mna). Blbca odradi aj toto a profik nema problem ani s constructom.
Aspon statisticky mame trochu s GPckami vyhodu oproti povedzme Fabiam, ktore su velmi kradnute. Samozrejme sa na to neda spolahnut. Problem je ze ked sa niekto rozhodne, nepomoze takmer nic. Objasnenost kradezi je vraj u nas 20%... -
"-- skrytý --" 05.06.06 08:32
« Bez nadpisu
to tomko & Beaver
logiku to ma, ze A je celkove, ale zase A-čko ma este aj okamzitu spotrebu, ktoru B-čko nema, takze som si radsej ponechal na vymenu Trip A a trip B len ako statistiku. Ale trip B sa mi nevymazal, naopak pekne vydim, kolko hodin som uz celkovo najazdil(zatial do 30h.) a za aku spotrebu(6,8). Vyzera to, ze su u GP tie TRIP-y na sebe nezavisle. Skoda, ze tu sa nedaju vkladat fotky - by som to zdokumentoval.
@ all 6 sp GP's
male, ale mozno pre niekoho dolezite info: constuct na 6-rychlostne GP bolo zatial montovane a schvalene len v CR, ale na Slovensko by mal prist o cca 2 tyzdne. A udajne netreba ist na montaz k predajcovi, ale staci priamo do sidla Construct v BA. -
« Bez nadpisu
na havárku lze mít 1% spoluúčasti, min. 1000 Kč - to je nejmenší možná spoluúčast. Běžně se dává 10%, méně často 5%. U nákladních vozů je to ještě větší suma. Ale nikdy to nejde bez spoluúčasti. Stále hovořím o HAV - havarijním pojištění vozu. POV - povinné ručení, je z jiného soudku. Tam se obecně platí celá škoda, ale záleží to od stáří a stavu poškozeného vozidla, protože se pak lze uplatnit amortizaci. Obecně do tří let stáří vozu se amortizace neuplatňuje a vozidlo se bere jako nové, má-li k tomu najeto adekvátní počet km. -
"-- skrytý --" 04.06.06 23:31
« Bez nadpisu
@ Robo1.2
No, nechci ti brát iluze, ale pokud oprava nepřesáhne výši spoluúčasti, tak máš smůlu a i pak je to vždy minus spoluúčast. Toto platí, když nehodu zaviníš ty nebo je pachatel neznámý. Pokud pachatele máš a škoda nepřesáhne tuším 15.000 v CZ, nemusíš volat policii (jinak policajty volat!) a dohodneš se s ním. Chce to mít na papíře veškeré nacionále (jméno, příjmení, r.c., číslo ŘP a hlavně číslo pojistky) pachatele, typ a SPZ jeho i tvého vozu (pokud tě naboural autem), popis nehody, datum, čas a místo nehody a větu -Potvrzuji pravdivost výše uvedených skutečností- napsanou jeho rukou a jeho podpis. S tím zajdeš na jeho pojišťovnu, tam to předáš, oni si to ofotí, nafotí škodu a hotovo. V servisu nahlásíš pojišťovnu, která to bude platit a je vymalováno. Aspoň takhle to fungovalo u mě, když mi z Avie se šrotem něco spadlo na kapotu. Byla to sice malá promáčklina, ale na exponovaném místě, uhrál jsem to na nový díl. Škoda byla za cca 17.000. Neplatil jsem ani korunu. -
"-- skrytý --" 04.06.06 22:48
« Bez nadpisu
@ bobi
Tak se mi to nezdálo na těch fotkách. Ta promáčklina na levém předním blatníku. To fakticky NASE.E.
S tím TRIP A a B má tomko pravdu. A je na počítání celkově a B lokálně. Prioritně nejsou rovnocenní, reset A provede i reset B, opačně to neplatí.
Na BC v GP se mi líbí, že předvolba zůstane platná i po vypnutí motoru. Ve Stilu musím po každém startování vyťukat TRIPem patřičnou hodnotu, kterou chci sledovat :( -
"-- skrytý --" 04.06.06 18:04
« Bez nadpisu
to bobi:
Ozaj, pokial ja viem (tak som tomu porozumel v manuale), tak TripB je akousi podjednotkou pre TripA, cize ked zresetujes TripA resetuje sa aj TripB. Ked ale zresetujes TripB, TripA ostava nezmenene (toto som si isty ze plati, lebo uz som si tak resetoval TripB po poslednom tankovani a TripA v sulade s manualom ostal nezmeny). Skus si checknut distance.