Grande Punto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: Re: To paulz
A teď tu chybí již jen polymorfovo vyhlášení:
"Děkuju náčelníku, že ses mě zastal" :-)
Ne, teď vážně.
Snad všechny ankety, které nemají jako hlavní cenu něco za x set tisíc, mají v naší kotlině řádově jednotky tisíc hlasů. Jde jen o to, jak halasně se taková zpráva používá.
Mimochodem, o složení českého Parlamentu nakonec rozhodlo tuším 338 hlasů lidí, kteří hlasovali v zahraničí. Tedy, pořad lepší náskok 700 hlasů v řádu jednotek tisíc, než 338 hlasů v řádu milionů -
wolff 07.06.06 15:43
« Bez nadpisu
Nemáš to paulz jedno. Každá anketa je pochybná. škodofka už takových vahrála... No tak vidíš... I nějakou anketu může vyhrát Fiat. Osobně to pro mě nic neznamená... Ale furt lepší, než kdyby byl poslední... Pak by se ukazovalo, že je zase poslední... Takže...
Na ankety seeeeerremeee, ale nejlepší bude, když je všechny vyhrajeme... A pokud by dlouho nějaká anketa nebyla, tak si ji zřídíme...
>:-[] -
« Re:
To Bobi:to je fakt 3526 hlasovacích lístků skutečně dr.BUBU nerozdýchá,to jak píšou :Ve svých kategoriích tedy oba modely vysoce předčily své konkurenty a opět se tím potvrdilo, že v segmentu malých vozů je automobilka Fiat světovou špičkou.Sice na to stačilo něco přes 700 lístků.... -
"-- skrytý --" 07.06.06 14:06
« Bez nadpisu
Tak toto poteší:
Aktuality
Grande Punto a Panda vítězi ankety Nejlepší auta roku 2006
Anketu Nejlepší auta roku již tradičně pořádá vydavatelství Motor-Presse. Této ankety se každoročně účastní čtenáři časopisu Auto motor a sport, přičemž
v tomto roce byl shromážděn rekordní počet 3526 hlasovacích lístků.
Hlasovalo se v deseti klasických kategoriích (miniautomobily, malé automobily, nižší střední třída, atd..). Velký úspěch zaznamenala letošní novinka Fiat Grande Punto (21,9% hlasů), která s přehledem zvítězila v kategorii malých automobilů. Na druhém místě se s velkým odstupem umístila Toyota Yaris (10%) a až třetí místo zůstalo pro loňského vítěze Škodu Fabii (9,2%).
Čtenáři dále hlasovali v takzvané volbě B. Tato volba je rozdělena také do deseti kategorií, ale v každé z nich je stanoveno určité cenové omezení. Jedním
z hlavních kritérií je tedy poměr užitné hodnoty a ceny. V kategorii miniautomobily byly hodnoceny vozy s cenou do 240 000 Kč. A právě zde a s velkým náskokem si udržel své loňské prvenství Fiat Panda (32,4%). S velkým odstupem po něm následovaly Citroën C1 (16,6%) a Peugeot 107 (16,3%).
Ve svých kategoriích tedy oba modely vysoce předčily své konkurenty a opět se tím potvrdilo, že v segmentu malých vozů je automobilka Fiat světovou špičkou. -
ironlionzion 07.06.06 10:34
« Bez nadpisu
Ahoj
bobi to napsal perfektně, ještě bych k tomu výběru 1,4 8V a 1,2 8V doplnil svůj názor:
Z těchto dvou motorizací bych volil 1,2 ... relativně minimální nárůst výkonu 1,4 podle mého názoru nestojí za relativně podstatný nárůst ceny. Těch 20000 bych spíše ušetřil nebo investoval do tempomatu, koženého paketu, rádia s MP3 nebo střešních nosičů a podobně. Vzhledem k tomu, že 1,2 je výkonově dostatečná tak to vidím jako rozumnější volbu.
Pokud bych ale věděl, že auto bude využíváno ve většině případů na dlouhé vzdálenosti nebo se v něm bude přemístňovat rodinka, nebo více než 2 lidi, rozhodně bych zvažoval investici do 1,4 16V. Ať už kvůli 6 stupni, který mi u 1,2 chybí nejvíce, tak i kvůli výkonu (zatížená 1,2 rozhodně neoplývá dynamikou a ani dobrou spotřebou).
Jak už bobi napsal jsem s motorem 1,2 spokojený, měl bych k tomu ale dodat, že v drtivé většine jezdím pouze ve 2. Proto jsme si vybrali 3D verzi a nejslabší motor ... tato kombinace mě plně vyhovuje a i po 10000 km bych neměnil. Motor má i při dynamické jízdě skvělou spotřebu (dlouhodobě se ustálila na 5,9), po dálnici dokáže konstantně udržet 150ku což je na GP vzhledem k odhlučnění rychlost, při které je cítit komfort i rezervy v podvozku. Takže tak. -
"-- skrytý --" 07.06.06 09:20
« Bez nadpisu
Dobre rano priznivci GP. Teraz nadranom o 4:00 som sa vratil z vychodneho SK(Michalovce) a nabehal som dalsich 920 km, takze som uz na cisle 2.815 km. Cely cas som sledoval ako spotrebu, tak i spravanie sa motora. Pri 110 km/h mi klesla spotreba o cca 0,6l na 5,7, pri 120 z 6,7 na 6,1. Štyrka este nieje taka pruzna, ale ako pise tusim GP, chce to cas a km. Vzhladom na to, ze som mal velmi malo aut na trase, tak som sa plne venoval aj tempomatu a praci s nim(este raz by som rad vyzval zaujemcov o GP, ktori budu viac jazdit mimo mesta, nech porozmyslaju nad tempomatom, ocenia ako komfort jazdy, tak i spotrebu, priplaca sa 12.900,- Sk ).
Tankoval som v Michalovciach a az po Nitru(360 km) som mal priemernu spotrebu 5,9, ale motal som sa od 90 do 110 km/h = nuda. A minul som len pol nadrze(podla budika), co bolo super. Potom som to na poslednych 100 km rozbehol viac = 165 - 170 = "vír v nádrži" a stalo ma to az 1/4 nadrze. Skusil som aj 180 - bola pri 4.600 ot/min, skoro rovina a na 5-ku. Pri 180 mi PP ukazuje okamzitu spotrebu 12 ltr. 6-ka mi vytiahla max 170.
to grande
Nez som sa rozhodol pre 1,4 16V, tak som chcel 1,2 dynamic. 1,4 8V som jazdil a bol som nemilo prekvapeny, ze nebadam velky rozdiel oproti 1,2 a tak bolo rozhodnute. Ak ti to dovolia moznosti, osobne doporucujem 1,4 16V, ten 6-kvalt je fakt vyborna vec. V opacnom pripade jednoznacne 1,2 s vybavou - "GP" uz pisal viac o tej 1,2 a vyznieva to tak, ze je velmi spokojny. Ja mam aj PuntoII 1,2 8V a doteraz mi ten motor sluzi dokonale. Manzelka dokazala spravit spotrebu 4,2 :P -
« Bez nadpisu
Tak v tom případě bych do tý 1.4 8v klidně šel není špatná a na delší svezení je to rozhodně větší luxus než 1.2 a ve větších rychlostech to bude určitě i míň žrát než ta 1.2 ale jak říkám musíš sám zvážit kde s tím budeš nejvíc jezdit. Dobrý slevy dávaj v Ústí n/L u Smažíka viděl jsem slevy až 40 tis. u skladovejch vozů myslim že tam taky měli slevněnou 1.4 8v tak se mrkni na jejich stránky. Taky tam měli slevněnou předváděčku 1.3 multijet asi o 70000kč. -
"-- skrytý --" 06.06.06 21:13
« Motory
No ono je to vše o penězích.... 1.4 16V bude určitě moc pěkné svezeníčko 0-100 pod 10 sekund hmm je to lákavé.
Druhá věc je ta cena tušim 364 000 což už je docela dost. Záleží jak moc se to dá ukecat směrem dolů.
Je pravda, že jsem našel na internetu prodejce Fiat co dává slevu 20 000, takže 1.4 57 KW v metalíze s bočnima lištama vše za 330 000. -
« Bez nadpisu
Já jsem to s tou 1.4 57Kw protáhl celkem slušně na předváděčce. Projel jsem to i po dálnici a šlapalo to celkem slušně nebyl to žádnej trhač ale líbylo se mi jak to jelo po dálnici jsem to rozjel asi na 140 a uplně v pohodě. Záleží kde s tím autem chceš jezdit, pokud hodně ve městě a okolí tak bych vzal tu 1.2 a pokud uvažuješ i nějaký delší cesty tak bych si připlatil za ten motor. Ale pro tento případ je nejlepší ten 16v se 6 kvaltem ten bude dosahovat lepší spotřeby. -
"-- skrytý --" 06.06.06 19:29
« Co vaše Punta
Zdravím !
Chlapi tak jak vám šlapou vaše Grande Punta ? Má někdo nějaké nové poznatky, nebo foto ?
Rád bych se zeptal někoho kdo má 1.4 57 KW jak to s tím jezdí, jestli má cenu si připlatit těch 20 000 za 9 KW, nebo to raději nacpat do doplnku.
Dík za info :P -
"-- skrytý --" 05.06.06 19:52
« Bez nadpisu
Navod na webe k radiu asi nenajdes, kedze ja som prevzal auto bez tohoto navodu, stravil som nejeden vecer hladanim.
1.2 ide trvale 150km bez problemu. dneska som mnou ale na dialnici akosi maval vietor, mal som pocit ze mam defekt. Ja mam defend lock, firma sa na web stranke dusuje ze toto video je na stare defend zamky, ze na nove by mali byt odolne voci tejto metode. Inac aj fab zamky sa tak otvaraju....Este to kombinujem s zamkom na volant, co je asi smiesna zabezpeka a este aj cvaknem volantom
K tym poskodeniam a poistovniam, dakujem vsetkym, kez by sme to nikdy nepotrebovali.
Dneska som zobral V POWER a nic zvlastne som si nevsimol, skoda penazi