Grande Punto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 07.05.07 13:55
« Re: porovnanie 1,4 16V a 1,3 MJet
tomko: Podobny problem som mal aj ja. Aktivacny mail nikde (on asi ani nechodi). Ale u mna zafungovalo toto: dal som si poslat akoze zabudnute heslo, a potom ked si nieco chces zmenit v profile, VZDY treba vypisat aj zmenu hesla (funguje to aj tak, ze das zmenit na to iste ako mas, aby si si nemusel pamatat nove). U mna to funguje, tak dufam ze pomoze.. -
"-- skrytý --" 07.05.07 13:51
« Re: GP
Aby som ti to upresnil: kryt pod motor sa sklada z 3 casti, stredna, najvacsia cast, a potom dve bocne. Ja mam iba tu strednu cast. Nechcel som zakryt uplne cely spodok (aj tak je zakrytych cca. 90% spodku). Ta stala aj z montazou okolo 2000 SKK. -
squedo 03.05.07 20:54
« GP
Zdravím, tak minulý týden si otec vyzvedl GP 1,2 >:D Autíčko v pohodě :-! Jinak dneska jsem s ním řešil, jestli je možnost dokoupit kryt pod motor. Nemá s tím někdo zkušenosti?
Jinak jen krátce ke spotřebě: auto má zatím jen asi necelý 300 km a poslední jízda cca 120 km byla po okrskách ve 4 lidech za 5,8l :-! -
"-- skrytý --" 01.05.07 22:42
« porovnanie 1,4 16V a 1,3 MJet
Zdravim po dlhsej dobe vsetkych GPckarov. Vzdy ma zaujimalo ako je na tom moja 1,4 16V v porovnani s 1,3 MJetom 66kW. Dnes si tak idem z Detvy do Blavy a pred Trnavou si hovorim ze pojdem na spotrebu. Zrazu ma ale opalilo GPcko. Mal som tam 6tku, slapol som, ale nejako som sa velmi nezacal priblizovat. Hovorim si, to je ten MultiJet 1,3 (videl som ze je to Dynamic). Tak som si to samozrejme musel overit. Kedze mam verziu Sport, na pripajaci na dialnicu D1 od Nitry so sa hodil do laveho pruhu a po tej kruznici som ho opalil (musel som uz ist dost rychlo, lebo veci v kufri pocutelne podlahli znacnej odstredivej sile). Na výjazde sa hned zacal lepit, tak som videl ze je to naozaj MultiJet. Zacal na to slapat, hned sa zaradil do najlavsieho pruhu, mal som tam ale 3ku, takze som sa pred neho zvladol zaradit. Musim ale povedat ze vystrelil paradne. Rozbehol som to na 160, hodil 6 tku, znova sa ale zacal lepit. Tak som ho pustil a smaril som tam 5ku a zaradil sa za neho. Vtedy som sa ho nielen drzal ako kliest, ale som aj zrychloval oproti nemu, takze by mi musel uhnut. Ja uz som ale presiel nakoniec do toho setriaceho modu vcelku spokojny, vyzera to tak, ze tych 95 koni predsalen nieco dokaze (mimochodom od Zarnovice po Nitru som sa udrzal za BMW 525td s rychlostami okolo 140). Resume: Z empirickych skusenosti mozem povedat, ze ten 1,3 MJet je dost zivy motor. S mojou 1,4 16V musim ist poriadne do otacok aby som s nim hral vyrovnanu partiu. Ale kdesi okolo 4500 - 5000 ot. ma benzin trocha navrch (teda dufam ze to nebola ta 75k verzia.. ;-) ). Rozdiel v spotrebe pri rovnakom style jazdy ale musi byt znacny (palubak po tej jazde ukazoval spotrebu 6.9l). -
"-- skrytý --" 26.04.07 23:53
« Re: Loketni operka
qurisson: tak to gratuluju, já mám za sebou první prhlídku za rok, dokonce i zjistili co mi to klepalo, nebylo to to řízení, ale jen povolený uchycení předního stabilizátoru na pražských dlažkách, teď si užívám krásného ticha :-) Jinak lišty jsou originál z továrny objednané při zadání do výroby a osobně jsem chtěl bedení opěrku no a ta se dodává s loketní opěrkou :-) obojí vřele doporučuji, loketka je v optimální výšce vzhledem k řadicí páce a navíc má v sobě odkládací prostor, kterých, jak víme, v GP není vevnitř přehršel a bederka, no já nesnáším malou podporu beder, proto ji mám téměř naplno a jsem s obojím na výsost spokojen ;-) -
"-- skrytý --" 24.04.07 11:09
« sem tu!
Tak už sem konečně zde...Něják mi nešlo se přihlásit! Jak zde psal Radim, nechcete se tedy přestěhovat na naše forum? Tohle se mi něják nelíbí, kdyby to alespoň bylo klasický phpbb forum, ale takhle, ani obrázek se tu nedá vložit ;-\ je tam taková komornější atmosféra :) Jinak za dobu výpadku této diskuze se nic zvláštního nestalo, snad jen že už mam litý kola, ale to už sem tu možná psal ;) -
"-- skrytý --" 23.04.07 16:34
« Re: Dálnice D1
Pokud Ti to dělá v určité rychlosti, ale jen na některých úsecích, nebude to závada, jen si gumy nerozumí se špatným povrchem - jezdím často po hradecké a mohl bych o tom vyprávět. Zvlášť tomu nepřidají velká kola - píšeš, že máš šestnáctky, což je na tak malé auto docela dost. -
"-- skrytý --" 23.04.07 05:06
« Re: Dálnice D1
Ahojky Jendo, pokud myslíš úsek na Brno, tak je jedno jestli jedeš GP, Mercedesem či Jaguarem, tam se rozstřese každé auto, zvláště pak v pravém jízdním pruhu, hodně tudy jezdím na soustředění do Zlína a je to snad nejhorší silnice v celé naší republice. Takže se neboj,autem to není.