Grande Punto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 08.01.07 13:41
« Bez nadpisu
český Honza
POkial ja viem, tak k 1,4 16v Dynamicu sa dodavaju standartne 15". Predpokladam, ze ti vizualne viac pasuju 16-ky, inak by si asi nemal tento dotaz. Moj nazor je, ze pokial mas tu moznost a dostatok koruniek(do buducna) a si prevazne mestskym jazdcom, tak 16" = OK. Ak to tak nieje, tak chlapi nizsie uz napisali, ake maju prednosti 15-ky.
Mimochodom, co ine doobjednavas ku GP? -
"-- skrytý --" 08.01.07 13:19
« Bez nadpisu
Prosím ještě o jednu radu či spíše doporučení ...
Odpoledne jdu do autosalonu Fiat objednat vysněné Grande Punto.
Bude to 1.4 16 V v modré barvě.
Jen mi pořád není jasno, co dát na kola, jestli stačí15" a 185/65 R 15 nebo radši zvolit 16" a pneu 195/55 R 16. -
"-- skrytý --" 08.01.07 13:00
« Fiat CS
Bugaboo
Suhlas. Zastupeniu pre CR/SR by mal niekto klepnut po prstoch. Ich zainteresovanost na predaji fiatov je minimalna, ba az ziadna. Tzv. podpora predaja im nehovori prachnic, vidno, aky ludia pracuju na marketingu - ak tam take oddelenie vobec maju. Fakt som velmi zvedavy, akym stylom uvedu nove Bravo, lebo si myslim, ze pár prerazenych skiel hovoriacivh o "zlomeni" nedôverihodnosti(reklama na GP) k autam Fiat, nepostaci. -
"-- skrytý --" 07.01.07 18:09
« Bez nadpisu
S 1.2kou cez 170[na peknej rovine v nemecku,mozno by to este trocha dalo, ale mal mal som strach, ked servisy sahali do toho riadenia [klepanie]pred touto cestou :shock: ]
Na 5tke to az taka nuda nie je lebo motor ma takych 5500otacok.
Samozrejme na 175tkachgumach, uz sa na ne zasa tesim. Bude to pocit ako o par konikov naviac.
Podla mna si si ten vykon 1.4 16V motora kazite tymi sirokymi 17tkami >:D >:D >:D . Keby ste si dali tenke 15tky, to by bola dynamika
Stabilita auta je pekna, mam jeden zlozvyk, soferujem obcas 2prstami.
Potom si vzdy spomeniem na zajaca a stiskam volant .
Ten bocny vietor pri dialnicnom tempe samozrejme citit je. Ked je protivietor tak na spotrebe, ked bocny auto uteka jemne zo smeru ked nedrzim volant -
"-- skrytý --" 07.01.07 15:32
« Bez nadpisu
To č.H.: Môžem povedať že pri vysokých rýchlostiach je GP veľmi stabilné. Veľmi kľudné. Skušal som maximálku a ešte aj nad 170 to bolo tak relaxujúce, že som sa prichytil, že držím volant jednou rukou. Proste brnkačka. Okolo 150 je to nuda na zaspatie (a to doslova, neodporúčam púšťat si uspávaciu hudbu :-! )... (platí pre verziu Sport, ale výrazne hošie to asi nebude ani na iných verziách, Sport ma len tvrdšie pružiny)
Čo sa týka bočného vetra, tak dnes celkom pofukovalo a registroval som že jo bočný vietor, ale auto smer nemenilo, len som citil že sa do boku opiera vietor. Skusil som pustiť volant (samozrejme ruky som mal hneď pri volante) ale nič sa nedialo, išiel som rovno. Rychlosť bola 90.
Môžem to porovnať s P306, ktorý je citelne náchylnejší na bočný vietor (a to ma zásadne mešiu bočnu plochu, je nižší a má tažšie riadenie) a tiež je nervóznejší pri vysokých rýchlostiach. Podobne tak Fábia, u tej však cítit nervozitu pri rýchlostiach podstatne viac.
Jazda na snehu: no moc sme si jej túto sezónu neužili, troška som zažil na Silvestra v lyžiarskom stredisku v Oščadnici. Testoval som brzdenie - jednou stranou na snehu a druhou na asfalte. Dupol som na to naplno a auto paradne držalo smer. Žiadna korekcia, nič. Len bolo počuť ako maká ABS. Skúšal som aj rozbeh na zasneženom parkovisku. Vytočil som to a pustil spojku. Naslodovalo pribrzdenie motora a plynuly rozbeh, a tiež blykotanie na palubke (bol to ARS.. :-) ). Takže zase nuda. Rovnako rozbeh po zastaveni v kopci.
Skúsil som na zasneženom parkovisku zatačanie ručnou brzdou. Sranda. Veľmi pekne to zatáča auto, dobre sa to dávkuje. Blbé je lne to, že auto pri zatiahnutí ručnej brzdy začne pípať. Keď bude sneh, tak idem na nejake parkovisko "testovať" >:-[] . -
"-- skrytý --" 06.01.07 20:39
« Re:
No přesně jsem to neměřil, ale minule byla něco přes 7l jel jsem sám. A přiznávám, jel jsem dosti razantně i na okreskách a ve městě. Ale ne ako prase, aby si někdo nemyslel. Spíš sem si vychutnával zrychlení. Nad 3000otjede jak raketa a žene se porád vpřed, jako by nechtěl přestat.
Jinak GP se pořád líbí, dnes ho viděl jeden kolega a ůplně se rozplýval, když pak viděl že do něj sedám tak se začal vyptávat. A to tam byla tma a viděl ho jen z dálky asi na 15m. Musím se přiznat, docela to zahřálo na srdci.. -
"-- skrytý --" 06.01.07 18:45
« Bez nadpisu
Ahoj, přesně tak, první jízdu jsme absolvoval také s 1,2 ve verzi active v 5D. Příjemný a tichý svezení, možná o něco tižší, než ta má 1,4, ale zase to mělo najeto jen asi 600km. Na 1,2 bylo auto mile živý... Pokud v autě chceš vozit rodinu posléze nějáký náklad, bral bych asi radši tu 1,4/16V nebo 8V. Akorát bych u svý motorizace vytknul vyšší spotřebu při jízdě po dálnici a plně naloženém autě (4dospělý+plný kufr až po výko :-) ). Ale to je asi normální, poněvadž sem docela pospíchal... >:D
metalíza 8000
volant v kůži 4000
vyhřívaná zrcátka 3000
aktivní opšrky hlavy 1500
a ta kola - v případě 16" asi 15000