Jak rychle odmrazit celni sklo v Octavii
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Ojetá auta
-
« Re: Re: Re:
Ultiman: Já to třeba beru z uživatelské originální příručky ke každému BMW v posledních 30 letech. Na volnoběh nedává olejová pumpa takový tlak, aby vytlačila promrzlý zahuštěný olej až do nejvyšších míst, takže nejvíc tím trpí vačky. Dokonce v tom manuálu je uvedeno, že při extrémních mrazech je vhodné ihned po nastartování přidržet plynový pedál tak, aby otáčky vzrostly přes 1500 a promazal se co nejrychleji motor. Pomalu vyjet, držet motor v rozmezí 1500-2500 otáček a do třetiny sešlápnutí plynového pedálu až po plné ohřátí vody, je pro něj to nejlepší. Pokud chcete ohřát potom i olejovou náplň, určitě se vám to nepovede podtáčením ani jízdou na pětku ve městě! Na to je třeba následujících 15-20 minut držet motor kolem 3000 otáček. Vycházím ze zkušenosti s autem, které mělo i teploměr oleje. Pa a už tu nešiřte bludíky :P -
"-- skrytý --" 12.01.06 14:49
« Bez nadpisu
Ked sa nema auto zahrievat na volnobeh tak mi ostava iba jedna moznost: horiaca fakla pod motor.
Ak je z nutra namraza pomoze ira skrapka alebo rozmrazovac v spreji. Ak len kondenzovana para tak ventilator naplno, kurenie naplno plus klima - plati pre manualnu.
Tiez ked skrabem namrazu z auta tak to auto najprv nastartujem. Nepoznam nic horsie ako nastartovat a ist. To plati pre vsetky motory a vsetkych kubatur. To palivo co ten motor zozerie za tu minutu dve nikoho nezabije, ale ta oprava pos..teho motara to hej. Ja osobne nechavam auticko na volnobehu chvylu povrcat aj v lete. -
« Bez nadpisu
No záleží na tom, co je zač ta Fabie o který mluvíš. Jestli je to benzín a hlavně jestli mluvíš o rozmrazování na volnoběh když auto stojí tak by to odpovídalo, protože diesel se ti moc "na stojáka" neohřeje.
Jinak u mojí Fabie stačí nastartovat, dám si cigáro a škrabu skla a když dokouřím, tak ukazatel teploty se už zvedá ode dna.
zkoušeno při teplotě - 9 C; Fabia Combi 1,4 MPi 2003 Classic -
« Jak rychle odmrazit celni sklo v Octavii
Uz jsem to tu psal,ale nejak se to neobjevilo:)
Takze o co de? Skoda Octavia I 1,9 TDI 81 kW elegance - strasne dlouho trva nez se mi odmrazi celni sklo,je to normalni? Je tam climatronic,ale to sklo je dlouho zamrzle,ve fabce kdyz zapnu ty "fukary" tak je to za chvili pryc a muzu relativne s dobrou viditelnosti odjet,ale v te octavce je to dlouha doba. Je nejaky figl jak to urychlit? je tam totiz jen takovy maly otvor uprostred palubky diky